ویدئویی یک ساعته از گیم‌پلی بازی Call of Cthulhu منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۱۹

اخیراً شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، ناشر فرانسوی بازی‌های ویدئویی و استودیوی بازیسازی Cyanide تریلر جدیدی از بازی ترسناک و در دست ساخت Call of Cthulhu منتشر کرده‌اند. این ویدئو حدوداً یک ساعت زمان دارد و برای نخستین بار، افتتاحیه این بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی Call of Cthulhu عنوانی ترسناک؛ ماجراجویی و تحقیقاتی است که داستان ادوارد پیرس (Edward Pierce) را دنبال می‌کند. وی در جریان تحقیق برروی مرگ خانواده‌ای در جزیره دارک‌واتر (Darkwater Island) به مرور و کم کم دیوانه می‌شود.

افتتاحیه این بازی از جایی آغاز می‌شود که شما در یک غار بسیار تاریک و تیره و مملو از خون و خزنده احاطه شده‌اید. به همین جهت، برای عبور از این منطقه باید به پاک‌سازی راه پیش روی خود بپردازید و ماده‌های کثیف و خطرناک را کنار بزنید.

در طول ویدئوی گیم‌پلی بازی Call of Cthulhu، سازندگان آن نیز به صحبت درباره ویژگی‌های مختلف آن پرداخته‌اند که اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از این عنوان فاش می‌سازد.

از انتهای همین مطلب می‌توانید جدیدترین ویدئو از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید. بازی Call of Cthulhu در تاریخ سه شنبه ۸ آبان ماه (۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P  (با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه) | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P (با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید