بایوور: توصیف میزان وسعت نقشهی Anthem بسیار سخت است
تا چند ماه دیگر بازی جدید استودیو بایوور (BioWare) یعنی Anthem توسط شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Art) منتشر خواهد شد. اگر یکی از سوالاتتان دربارهی این عنوان این است که وسعت جهانِ وحشی و زیبای آن تا چه اندازه بزرگ خواهد بود، جالب است بدانید که حتی بایوور هم نمیتواند پاسخ درستی به شما بدهد.
به تازگی برنون هولمز (Brenon Holmes)، یکی از کارمندان استودیو بایوور، در انجمن Reddit حاضر و دقیقاً با همین سوال از سوی یکی از کاربران مواجه شده است. هولمز در پاسخ به این سوال بیان کرد که قضاوت دربارهی وسعت نقشهی بازی Anthem، بسیار سخت است:
توصیفِ دقیقِ میزانِ وسعتِ نقشه، مشکل است. بسیاری از معیارها به چگونگی حرکت شما در فضای بازی بستگی دارد و از آنجایی که روش حرکت کردن ما با بازیهای دیگر کمی تفاوت دارد، مقایسهی مستقیم این موضوع دشوار است.
در ادامه هولمز در پستهای مختلف، اطلاعات جالب دیگری نیز از عناصرِ ساختِ گروه در عنوان Anthem در دسترس بازیبازان قرار داد:
وقتی گروهِ از پیشساخته شدهی خود را تشکیل دادید، وارد ماموریتها خواهید شد. مجبور نیستید هر بار گروه خود را دوباره بسازید یا تغییر دهید. البته تمام اینها به نوع فعالیتهایی که شما و دوستانتان از آنها لذت میبرید بستگی دارد. برای آزاد کردن برخی سیستمها نیاز دارید تا ماموریتهای خاصی را انجام دهید اما این روند خیلی طولانی نخواهد بود.
سپس او اعلام کرد که در محیطهای تکنفرهی بازی، شما مجبور هستید تا هر بار که Fort Tarsis یا Strider را ترک میکنید، گروه خود را دوباره از اول بسازید.
در نهایت نیز هولمز صحبتهای مختصری دربارهی دمویی که اخیراً برای این عنوان معرفی شده است، به میان آورد:
ما تا زمان انتشار نسخهی دمو، آلفاها و بتاهای فنی زیادی را برای بازی در نظر گرفتهایم که هدف آنها آزمایش زیرساختها، سیستمها و موارد فنی است. نسخهی دمو به این منظور منتشر خواهد شد که مردم طعم بازیِ کامل را چشیده و برای آن هیجانزده شوند.
عنوان Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید آخرین تریلر منتشر شده از گیمپلی و بخش داستانی این بازی را از طریق وبسایت خبری تحلیلی گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
کاورش اسکی روی هریزون زیرو دانه
اصلا همه ی شرکت های بازیسازی جهان از بازی های سونی کبیر اسکی میرن.. نمیدونستی؟!! ?:-)
گرافیکش به طرز وحشتناکی فوق العاده است
به احتمال زیاد تمیز ترین و بالا ترین گرافیکی باشه که این نسل میبینیم
بازی هم امیدوارم شاهکار باشه
(لطفا به FBI زنگ نزنید، بخدا فقط نظر شخصیمو گفتم)
پس حتماً گیم پلی رد دد رو ندیدی که میگی بالاترین گرافیک رو این داره 😕
گرافیک این بازی بیشتر به چشم میاد..چون هم انفجار های زیبایی داره-هم گرافیک هنری عالی و…
کافیه وقتی که به پرواز درمیای اون حجم از جزئیات رو ببینی یا ذرات معلق داخل هوا رو ببینی یا جلوه های ویژش.
از لحاظ هنری هم بازی خیلی شاداب و باطراوته و خیلی رنگ های زیادی به کار رفتهکه چشم آدم هیچ وقت خسته نمیشه.
گرافیک رد دد هم فوق العادست ولی گرافیک این بازی به نظرم بیشتره..
در ضمن این نظر شخصیمه 🙂 :yes: