مراحل جانبی بازی Cyberpunk 2077 را بازیبازان در گذشته ندیدهاند
کارگردان ماموریتهای بازی در عنوان Cyberpunk 2077 دربارهی آنچه که بازیبازان باید از ماموریتهای بازی انتظار داشته باشند، صحبت کرده است.
در جریان مراسم گیمزکام، شرکت CD Project Red توضیح داده بود که ماموریتهای جانبی در عنوان Cyberpunk 2077 به صورت پیچیدهای به داستان اصلی بازی متصل خواهند بود و پیشرفت در ماموریتهای جانبی، داستان اصلی بازی و روایت آن را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.
طبیعتا همهی ما از سازندهی عنوانی همچون The Witcher 3 توقع داستانی غنی و مامورتهای جانبی پیچیده و باکیفیت را داریم. عنوان The Witcher 3 کم و بیش به عنوان یکی از برترین عناوین در زمینهی روایت داستان و ماموریتهای جانبی به حساب میآید. در این عنوان شاهد محتوای اضافی و ماموریتهای جانبی بودیم که در برخی موارد به خوبی داستان اصلی بازی و یا حتی بهتر بودند. براساس صحبتهای طراح ماموریتهای بازی در این استودیو، آنها در این عنوان نیز اهمیت ویژهای برای مامورتهای جانبی قائل شدهاند. آقای پاتریک میلز (Patrick Mills) در پاسخ به این سوال که آیا این استودیو همان مسیر را در عنوان Cyberpunk پیش خواهد گرفت، گفته است:
بله، قطعا. ما بیشتر مواقع در زمان توسعهی مامورتهای جانبی به داستان اصلی نگاه میکنیم. پس از آنکه داستان اصلی را نوشته و آن را طراحی کردیم، ما به سراغ بخشهایی از داستان و یا شخصیتهایی میرویم که فکر میکنیم میتوانیم زمان بیشتری را به آنها اختصاص دهیم.
از آنجایی که ما در برخی موارد بخشهایی از داستان را بازگو میکنیم، اینگونه به نظر میرسد که این بخشی از داستان اصلی است، ولی در حقیقت ما آن را به صورت یک ماموریت جانبی ارائه میکنیم و از آنجا که این ماموریت بخشی از داستان طولانی و اصلی بازی نیست، شما زمان و آزادی بیشتری برای حل آن خواهید داشت. ما در زمان طراحی مراحل جانبی این قانون را در نظر میگیریم که داستان باید به نحوی باشد که شما تا به حال آن را ندیده باشید و محتوایی در آن وجود داشته باشد که برای بازیباز تکراری نباشد.
سیستم و شیوهی استودیوی CD Project RED در زمینهی طراحی و بازنویسی داستان اصلی و ماموریتهای جانبی در عناوین گذشتهی این استودیو بسیار موفق عمل کرده است و امیدواریم شاهد تکرار این موفقیت در ساختهی جدید آنها نیز باشیم. مصاحبهی اخیر طراح مراحل این استودیو را میتوانید در اینجا مطالعه کنید. دیگر اخبرا مربوط به این عنوان را میتوانید از اینجا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حتما همینطوره
به جرات میشه میگفت night city یکی از بهترین شهرهای بازیهای ویدئویی هست که تا حالا دیدیم (واژه بهترین باشه برای موقع انتشار)
شهرش فوق العاده پر جزئیات ، با طراحی منحصر به فرد ، npc های کم نظیر و … به نظر میرسه
نظر شخصیم اینه این بازی زمان انتشار مثل بمب تو دنیای گیم صدا میکنه و شاید رکوردها رو هم جابجا کنه
اینو به عنوان یک گیمر گفتم نه فن !
اینو قبلا با ویچر ۳ ثابت کردین که چقدر مراحل جانبی میتونه عالی باشه و متنوع :yes:
مشخصا این بازی هم مثل ویچر یا حتی فراتر از ویچر مراحل فرعی فوق العاده ای داشت
امیدوارم اینا فقط در حد حرف نباشه و اتفاق بیفته
شکى دارى ؟؟!!! سازنده ویچر ۳ هه هاع !!! :laugh: بهترین بازى از نظر سایدکوئست ها
قطعا موقع انتشار در زمینه سایدکوئست هم مثل بقیه بخش هاى گیمپلى تحولى عظیم ایجاد میکنه :yes:
تا وقتى ما گیمر ها بازى هایى انقلابى مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ ، رد دد ۲ ، استارفیلد ، دف استرندینگ و … داریم هیچ غمى نداریم 😎 ( قیمت دلار را نگاه میکند و زیر پرو اشک میریزد 😥 )
نه دوست عزیز، شکی ندارم ولی همیشه همه چی طبق برنامه پیش نمی ره! تم،فضا، پیش زمینه ی داستانی و گیمپلی ویچر از زمین تا آسمون با سایبر پانک فرق می کنه، قاعدتا هر کاری که برای ویچر کردن و جواب داده قرار نیست برای سایبر پانک جواب بده !
نمیشه راجب همه چی این روزها مطمئن بود
خب معلومه ک ندیدم چو نای نبازی هنوز نیومده :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ولی خدایی یاد ac : origins افتادم که کمتر از یه ماه پیش تموم کردم بغیر از یک مرحله فرعی و یک لوکیشن که زیر زمین بود تمام بازی رو خوردم :rotfl: ولی خدایی ماموریت های فرعی عالی بودن عالی عالی و همشون متفاوت بودن دم یوبی گرم
از وقتی تریلر E3 2018 این بازی را دیدم عاشقش شدم.به نظرم این بازی هرچیزی نباشد می تواند یک انقلاب در سبک نقش آفرینی باشد.یکی از ویژکی های این بازی که خیلی به چشم من آمد دیالوگ های بازی بود که بسیار به مکالمه های روزانه شبیه است برخلاف بازی های دیگر این سبک که با یک سؤال دو ساعت برای ما توضیح می دهند.یکی دیگر از ویژگی های مثبتش رانندگی است که می توانیم به صورت سوم شخص رانندگی کنیم چون این همیشه در بازی ها بوده است که در تیراندازی زاویه اول شخص بهتر است و در رانندگی سوم شخص بهتر است.تنوع مراحل هم که باشه با اون ویژگی هایی که در گیمپلی بازی دیدیم می تواند این بازی را به یک شاهکار تبدیل کند.
:inlove: :inlove: :inlove: چقدر اینا خوبن ماموریت های فرعی فوق العاده بود تو ویچر ۳ توی این دیگه منفجر میکنه :inlove:
CD Projekt Red Studio
موفق میشی قبلان هم The Witcher 3 یک فرنچایز *حجیمی بود و با متای ۹۳ و یوزر سکور ۹۳ !!! موفق شدی. این بار هم موفق میشی هیچ شکی در کار نیست.
?:-)
حرفاش واست تلخه اره؟ خوب درست گفته این بازی یک تجربه جدیدی برای ما میده که تا حالا در هیچ بازی رخ نداده با این وسعت (بجز نکات منفی)
هخ داش بخدا نمیدونم این تلو بازا چرا به جز تلو هیچ بازی دیگه نمیبینن فکر میکنن فقط انحصاریا معنی شاهکاری میدن و دیگر بازیا زباله هستن همینجوری توی تخیولاتن خدا این ادمارو از ریشه شفا بده بخدا حرصی های عزیز بهشون میگی حرص نخورید میگن مولتی پلیتفرمه چرا حرص اما در اصل حرص میخورن بازی بهتر از بازیشون منتشر بشه هخ RE4 متا ۹۶ یوزر سکور ۹۳ ویچر TW3 متا ۹۳ یوزر سکور ۹۳ درود بر این دوبازی حرص اور خیلی هاست. بازم خدا شفا بده
خوب داری میگی تخیولات بذار خوش باشن با تخیولاتشون گُلم فقط بیخیال این حرفا باش غزیزم مهم نیست
😐 چیه بجا این پوکر مینوشتی جوابتو میدادم بهتر بود
خسته نباشید آقای کوهپیما
احسنت احسنت… این ویژگی هاست که بازی رو بالا می بره… بسی خوشحال شدیم.
ارزوی موفقت بیشتر برای این بازی و باید تا ۲۰۲۰ حد اقل صبر کنیم تا ببینیم بلخره چی از اب بیرون در میاد سی دی پراجکت CD Projekt Red واسه خود خودم با ویچر۳ خودشو ثابت کرد ماشالله (انشالله به توفیق الاهی)
CD و *Rock بازی الکی و وقت پرکن نمی سازن. تو بازیهاشون پیام ها و نکات مخفی زیاده و باید خیلی بگردی تا ۱۰۰ درصد کنی بازی و همین هست که ارزش بازی هاشون بالاست و ارزش صبر کردن رو داره. نه مثل کوجیما که هیچی سر در نمیاری و مثلا داره میگه آره من بازیهام خیلی مفهومیه نه ناتی داگ که انگار فیلم سینمایی ساختن. نخیر هر بازیسازی بازیساز نیست :yes: :yes: :yes:
اینکه مراحل فرعی روی داستان بازی اصلی تأثیر گذار بود خیلی جذابیتشو میبرد بالا
****************************************************************************
دی ال سی هاش هم عالی بود