سازندهی Divinity: Original Sin 2 قصد دارد کار برروی یک پروژهی جدید را آغاز کند
استودیوی لارین (Larian) میتواند برای ۱۰ سال آینده برروی بهینهسازی و عرضهی محتوا و بهروزرسانهای جدید برای عنوان Divinity: Original Sin 2 کار کند ولی هنوز فضا برای عرضهی محتوای جدید باقی خواهد ماند. با این وجود به نظر میرسد کار این استودیو با این سری به پایان رسیده است. پس از عرضهی نسخهی Definitive Edition این عنوان، این استودیو اعلام کرده است که قصد دارد برروی پروژههای جدید کار کند.
آقای Swen Vincke، پایهگذار و موسس این استودیو در مصاحبهی اخیر خود گفته است:
اینگونه نیست که ما دربارهی اضافه کردن ماموریتهای جدید و یا حتی یک کلاس جدید به عنوان Divinity: OS2 فکر نکردهایم ولی عمر همهی ما محدود است و تعداد کارهایی که میتوان در این مدت محدود انجام داد بسیار کم است.
ما تا به امروز وقت زیادی را صرف بهبود آنچه که در دسترس است کردهایم. بسیاری از مردم فراموش میکنند که این یک پروژهی سه ساله بوده است و زمانی که شما به سالهای زندگی خود فکر میکنید، شروع به شمردن تعداد کارهای مهم خود میکنید. به همین دلیل است که ما میخواهیم به سراغ ساخت عناوین جدید برویم.
اگرچه همهی ما دوست داریم شاهد بهبود و گسترش عنوان موفق و خوش ساخت Divinity: Original Sin 2 باشیم (این استودیو به هواداران اطمینان داده است که همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داد)، به همان اندازه هم کنجکاو هستیم تا ببینیم این استودیو چه عنوانی را در آینده توسعه خواهد داد.
به احتمال زیاد استودیوی لارین از مدتی قبل کار برروی پروژهی جدید خود را آغاز کرده است و به زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از سوی آنها خواهیم بود. این استودیو در جریان کمپین کیکاستارتر خود گفته بود:
به محض پایان کار، منتظر شنیدن اخبار جدیدی از سوی ما باشید.
اگر هنوز عنوان Divinity: Original Sin 2 را تجربه نکردهاید، میتوانید نقد و بررسی آن را در اینجا مطالعه کنید. این عنوان هماکنون برروی رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات