Call of Duty: Black Ops 4 | حالت بتل رویال ممکن است برروی نرخ فریم ۶۰ اجرا نشود
آقای دیوید واندرهار از استودیوی Treyarch اخیرا گفته است که هدف آنها اجرای نقشهی Blackout با نرخ فریم ۶۰ است ولی احتمال شکست خوردن این استودیو در رسیدن به این هدف وجود دارد.
زمان زیادی تا انتشار نسخهی آزمایشی حالت بتل رویال عنوان Call of Duty Black Ops 4، یعنی Blackout باقی نمانده است و به نظر میرسد هرچه به زمان انتشار نزدیکتر میشویم، اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر میشود. استودیوی سازنده اخیرا نقشهی Blackout را به طور کامل معرفی کرده بود. همچنین حضور زامبیهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند، در این نقشه تایید شده است. اگرچه تا به امروز استودیو تنها برروی انتشار اخبار مثبت مربوط به این عنوان تمرکز کرده بود، یکی از اعضای ارشد این استودیو امروز اخبار نگرانکنندهای را منتشر کرده است. براساس صحبتهای کارگردان طراحی بازی، احتمال این وجود دارد که حالت بتل رویال بازی برروی نرخ فریم ۶۰ اجرا نشود.
آقای واندرهار در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت گیم اینفورمر گفته است که احتمال رسیدن نرخ فریم نقشهی بتل رویال بازی به ۶۰ وجود دارد و هدف استودیو رسیدن به این نرخ فریم است. با این وجود ایشان تایید کردند که ممکن است استودیو در رسیدن به این هدف شکست خورده و حالت بتل رویال بازی برروی نرخ فریم ۳۰ اجرا شود.
هنوز مشخص نیست که کدام یک از پلتفرمهای مقصد بازی توان اجرای حالت بتل رویال این عنوان برروی نرخ فریم ۶۰ را ندارند. به نظر میرسد با توجه به وسعت نقشه، حضور ۸۰ بازیباز همزمان، وجود وسایل نقلیهی مختلف و زامبیهای کنترل شده توسط هوش مصنوعی، استودیوی Treyarch تلاش دارد در زمینهی انتشار اخبار مربوط به این حالت با احتیاط کامل برخورد کند.
نسخهی آزمایشی این عنوان در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۷) برای دارندگان کنسول ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
رایانه های شخصی که قطعاً ۶۰ فریمه
کنسول های میان نسلی هم هست
شاید رو معمولیا ۳۰ باشه ولی امیدوارم نباشه
اینکه زامبی تو نقشه هست نمیدونم چقد میتونه جذاب باشه یا حتی از جذابیت کم کنه
منتظرشم
مجبورین بازی آنلاین بدین بیرون
که اینطوری بشه
اولین باری که یه بازی به صورت dvd دیدم و بدستم رسید cod4 بود, ۲ تا dvd بود, من فکر میکردم چون دو تا dvd یه حتما چند ماه طول میکشه تموم کردنش , دیگه نمیدونستم که گیم وارد مرحله جدیدی از جزئیات بصری شده ( خداییش زمان خودش غولی بود) و حجم بالاش بخاطر کیفیتشه .بعد از بازی کردنش یه دنیای جدیدی از گیم واسم وا شد, اون شخصیتای استثنایی و اون داستان فوق العاده, قشنگ یادمه اون روزا همه بحث اینو میکردن که آقا دیدی cod جدید اومده با گرافیک خدا و ازین جور حرفا…خدا شاهده بعد از ۱۰-۱۲ سال هنوز دیسکاشو دارم. ریمسترشم به محض اومدن دوباره بازی کردم, واقعا اگه کسی اون زمان بمن میگفت یروزی اگه یه همچین عنوان فاخری فاقد بخش داستانی باشه چی میکنی , حتما میگفتم امکان نداره, ولی متاسفانه اینو به چشم دیدم. واقعا از زمانی که شنیدم احتمالا کاد بعدی mw4 یه بی قراری خاصی گرفتم, اگه تریلری تیزری چیزی ازش بیاد که مطمئن بشم دیگه خیالم راحت میشه.البته من از بخش داستانی cod واقعا خاطره دارم , و اینارو بخاطر عدم وجود بخش داستانی در این نسخه گفتم, وگرنه تو بحث آنلاین این عنوان حرف داره واس گفتن, تو بخش زامبیم که خودم از عاشقاشم هیچ استودیویی مثه تری ارک نمیتونه زامبی بسازه.
۲ fps هم بده بازم لذت بخشه :inlove: :inlove:
آقا خداییش اینو که زامبی توشه و از مپای نوک تاون و مپه زامبی توی نقشه هستن هایپ شده
یادمه black ops2 بود که تو مپه ترانزیت یجا بین بیشه زار ها بود یه راه بود که اگه میرفتی از مپه نازی زامبی cod 5 درمیومدی
اینم الان بتل رویالش اینطوریه…
خیلی جذاب شد که لعنتی