۵۰۵Games به عنوان ناشر بازی در دست ساخت استودیو Typhoon انتخاب شد
در فروردین سال ۹۶ بود که کارگردان هنری بازی Far Cry 4، آقای الکس هوچینسون (Alex Hutchinson)، شرکت یوبیسافت را ترک کرد و به همراه تهیه کننده اجرایی و کارگردان فنی شرکت وارنر (WB) استودیویی به نام تایفون (Typhoon) را تشکیل دادند. از زمان تشکیل این استودیو خبری از آن منتشر نشده بود تا به اکنون که اعلام کردهاند ناشر بازی جدید آنها شرکت ۵۰۵ گیمز (۵۰۵Games) خواهد بود.
هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با بازی در دست توسعه استودیو تایفون در دسترس نیست بجز اندک نکاتی مانند اینکه بازی برروی تمامی پلتفرمها عرضه میشود، پر از سیستمهای پیچ در پیچ و حاوی جوکها و طعنههای بسیاری است. استودیو تایفون در ساخت این بازی از پشتیبانی استودیو اپیک گیمز (Epic Games) نیز بهره میبرد، هرچند که کمک اصلی باز هم از طرف ناشر این بازی به استودیو سازنده است.
آقای هوچینسون در رابطه با همکاری با ۵۰۵ گیمز چنین گفته است:
به عنوان یک استودیوی کوچک و مستقل همکاری با یک ناشر که هم از ایدههای ما حمایت کند و هم ما را در ساخت بازی محدود نکند، در اولویت اول قرار داشت. استودیو ۵۰۵ گیمز نه تنها ما را در ساخت بازی محدود نکرد، بلکه پشتیبانی بسیار خوبی نیز نسبت به استودیوی ما از خود نشان داده که بسیار برای ما ارزشمند است. با این کار بازی به بهترین نحو ممکن توسعه پیدا میکند و شما میتوانید برای اثبات این حرف به سابقهی درخشان استودیو ۵۰۵ گیمز نگاهی بیندازید.
از طرفی دیگر، رئیس استودیو ۵۰۵ گیمز آقای نیل رالی (Neil Ralley) نیز از همکاری با استودیو تایفون بسیار خرسند به نظر میرسد و اینگونه نظر خود را بیان کرده است:
در چند سالهی اخیر ما در حال توسعهی نمونه کارهایمان هستیم و برای این کار تمایل زیادی به همکاری با استودیوهای خاص که قصد ساخت بازیهایی با کیفیت بالا دارند، داریم. زمانی که پروژهی در دست ساخت استودیو تایفون را دیدیم، سریعا اعلام کردیم که در صورت نیاز حاضر به همکاری با آنان هستیم . ما همیشه به دنبال ساخت بازیهایی با نوآوریهای بسیار هستیم و بازی استودیو تایفون دقیقا همان چیزی است که ما میخواهیم. ما امیدواریم که با حمایت از استودیو تایفون بتوانیم ایدههای ناب این شرکت را عملی کنیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات