نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا

نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5

حسن شکیبایی
۱۶:۴۵ ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا

از زمان معرفی Devil May Cry 5 اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده است. چند روز پیش بود که ویدئویی از بخش‌های اولیه بازی لو رفت. حال با توجه به این ویدئو و دیگر اطلاعات به دست آمده، می‌توانیم نگاهی بر سلاح احتمالی دانته (Dante) در این نسخه داشته باشیم.

همانطور که در ویدئو لو رفته دیدیم، شمشیر Rebellion دانته به صدها تکه تبدیل شد. بنابراین به نظر می‌رسد که او از سلاحی جدید در این نسخه استفاده خواهد کرد.

در تریلر منتشر شده از Devil May Cry 5 در رویداد Gamescom 2018، در بخشی از تریلر شاهد نمایش دانته بودیم که به نظر می‌رسید چیزی پشت سر او وجود دارد. در ابتدا شاید این تصویر نشان‌گر تصویر پس زمینه باشد اما با توجه به تریلر لو رفته، به نظر می‌رسد که شاهد شمشیر جدید دانته در Devil May Cry 5 هستیم. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تصویر یاد شده بپردازید.

نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا

در حالی که این تصویر چندان هم واضح نیست اما به نظر می‌رسد که این سلاح یکی از شمیشر‌های اسپاردا باشد که با توجه به خط داستانی بازی می‌توان گفت که این سلاح بسیار قدیمی است. احتمالا این شمشیر قدیمی به منظور همخوانی با بازی جدید، بازطراحی شده باشد. لازم به ذکر است که هنوز سازندگان واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند.

نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا

احتمالا این که دانته از شمشیر خورد شده Rebellion استفاده کند، بسیار بعید است. حال باید دید که آیا شاهد سلاحی کاملا جدید در بازی خواهیم بود یا خیر.

عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا
نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Scarlet گفت:

    منتظرشم :inlove: امیدوارم به خوبى اون نسخه اى که نینجا تئورى ساخت باشه کلى کیف کنیم :inlove: :yes:

    • s.a.m گفت:

      @Scarlet
      اگه مثل DMC 2013 باشه که رسما جاش توی سطل آشغاله (حتی اگه متای ۱۰۰ بگیره)
      یعنی حال به همزن ترین بازی تاریخ نسل بشر اگه بگم بازم یه چیزی کم داره …
      ———-
      این شمشیره همونی نیست که مال اسپاردا ست و دست Trish بود ؟؟

    • بسم الله الرحمن الرحیم اعوذو بالله خدا نکنه حاجی حالمونو نگیر تازه نفس کشیدیم

    • dark ghost گفت:

      تنها خوبی dmc2013 گیمپلیش و درجه سختیه متنوعش بود

    • 😐 پیامت پاک شد در جواب :
      متا چیه باو یه چیز مصخرس شماها گیر دادین متا متا متا اون سایتای نفهم میان علکی متا میدن بیخیال باوا برو DMC1 رو بازی کن بدونی چه وسعتیه اونم مال سال ۲۰۰۱
      DMC2 کمترین متارو داره! خوب اما اگه بخام ریبوت dmc2013 با DMC2 مقایسه کنم هخ واسم خنده داره بهش فک کنم بقول داشم دقیقا ناچیزه در برابرش DMC2 یک مشکل داشت کمبوهاش کم بودن همین اما یک بازی بزرگی بود 😐

      • saeed8492 گفت:

        dmc 2 واقعا چه چیز خوبی داشت نه گیم پلی نه داستان نه دشمنای باحال واقعا چیز چرتی بود حتی تو زمان خودش

        • دوست عزیز: نه اینجوری نیست وقتی که بازی نکردی اینجوری حرف نزن DMC2 فقط کمبوهاش کم بودن! شخصیت پردازی بسیار عالی داشت داستان بسیار عالی فقط کمبوهاش کم بودن که گیم پلیشو کشیده بود پایین خود استاد ایتسونو فرموندن : که اگه DMC1 نمیساختم نمیتونستم DMC2 رو بسازم اگرم DMC2 نمیساختم نمیتونستم DMC3,4 رو بسازم
          DMC2 داستان جالبی داره برای خودش یک نصخه فرعی که خیلی کم خیلی کم به داستان ربط داشت (یک تاجری به نام اریوس به قدرت علاقه شدیدی داشت و میخاست عده ای از شیاطین رو از جهنم ازاد کنه که اگه یکی از شیاطین بزرگ ازاد بشه موندسرو هم ازاد میکنه: که دانته اومد اونو شکست و متوقف کرد) همین خیلیم چیز عالی بود. موفق باشی

    • خیلی دوست دارم دانته از اون دو شمشیر اتشینی که توی Devil May Cry3 بود استفاده کنه. منظورم همونی که از کشتن دو ادم بی سر به دست اورد و هر شمشیر قادر به سخن گفتن بود. 🙂
      جدا از اینا من یه چیزیو نفهمیدم!؟ اونم اینه که تو یکی از کلیپ های بازی بعد از اینکه ماجرای نرو دستش قطع میشه اون کسی که دست نرو رو داره یه شمشیر ابی بلند دستشه. فکر میکنم اون مرد برادر دانته توی DMC3 باشه.چون توی DMC3 اخرش معلوم نشد که برادرش چطوری میمیره. فقط از بالای یه برج بزرگ افتاد پایین.ولی مطمعنم نمرده چون خود دانته تو اینجور مواقع کارهای جالبی انجام میده و توی هوا خودشو یه جا بند میکنه.مطمعنم برادرشم همینجوره.

      • اره شمشیر های دقلوها اگنی و رودرا Agni & Rudra دقولوهای بیکله این یکی از *ای کاشها و ارزوهای ما DMC فنهاست به این امید داریم که شنیدیم استاد ایتسونو به خاستی معقول هوادارانش عمل میکند به احتمال زیاد اون دو شمشیر پر قدرت در داستان DMC5 بذاره اخ که دلم چقد تنگه واسشون نهایت شاخ بودن یکی ار بهترین دیزاین شمشیری در سری کل DMC هست.
        در سوال دوم شما: اون ورجیل برادر دانته هستش که هویتشو عوض کرده شمشیر یوماتو در دست نرو قرار دارد و در اصل یوماتو شمشیر ورجیل برادر داسنته هست (در DMC3 ورجیل داخل درگاه جهنم خودشو پرت میکنه و احتمال ورجیل با موندس متحد میشود تا ورجیل این بار از جهنم خارج شود. اخرای داستان DMC3 هم چشمان موندس در اسمان جهنم ضهور میکنن و ورجیل به انها حمله میکنه و داستان تموم میشه.
        در این مدت زمان DMC4 دانته به نرو کمک میکند تا نرورو را به عشقش برساند و تسخیر شدگان موندس را شکست بدهد DMC5 هم ادامه DMC4 هستش که ورجیل تازه از جهنم خارج و ازاد شده. موفق باشی

  • Mahyar110022 گفت:

    امیدوارم تا زمان انتشار بازی لو نره فقط :-/

  • Oracle گفت:

    یکی از؟!!
    مگه اسپاردا چنتا شمشیر داره؟
    “همانطور که در ویدئو لو رفته دیدیم، شمشیر Rebellion دانته به صدها تکه تبدیل شد. بنابراین به نظر می‌رسد که او از سلاحی جدید در این نسخه استفاده خواهد کرد.”
    یه خطر اسپویل میزدین دوستان یه وقت ناراحت نشن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • اسپویـــل مشیش ربلیوندانته:
      ربلیون اگه پودر بشه هم بازم به حالت اولش بر میگرده در همون ثانیه شکستن ربلیون از ضعف دانتست هرچه دانته قویتر باشه ربلیون قویتر و سفتر از قبل میشه.
      اسپاردا ستا شمشیر داره هر کدوم و فن خودش شمشیر یوماتو و ربلیون . خود شمشیر کوچک اسپاردا مه تو نصخه SE دست ورجیل بود شکل کاملش درست تریش بود (گردن بند دانته با شمشیر بپیونده شکل کاملش این میشه) بهش دفت کن الماس گردن بند دانته.رو میبینی شیشیر اسپاردارو هم میبینی تو این شمشیر https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/09/Sparda_Sword_DA_DMC4.png احدی زیاد از اسپاردا خبری نداره خیلی کم و جزئی ازش میدونیم

      • Oracle گفت:

        البته ربلیون و یاماتو رو داده به دانته و ورجیل.
        اون شمشیر اصلی همین عکسه هست،شمشیر ورجیل(Force Edge) هم حالت اصطلاحا unawaken هستش که حالت W شکل داره دست ورجیله.
        شمشیر تصویر که همون sword of sparda اسمشه خیلی شبیه Soul Edge میمونه که یه شمشیر واسه یکی دیگه از بازی های کپکامه.

        • اسپول:
          اون حالت W داره وسط که میگی این همون شمشیر اصلی اسپارداس که با گردن بند دانته و ورجیل به این شکل https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/09/Sparda_Sword_DA_DMC4.png در میاد اما این هنوز کامل نیست گردن بند ورجیل هم لازمه تا به قدرت کاملش برسه توی نصخه SE4 گفتم درسته دست ورجیله اما به تیکه داستانیش توجه نکن شمشیر دست دانته.ست خودتم میدونی نبرد اخر دانته و ورجیل شمشیر از دست ورجیل افتاد و دست دانته موند.
          اوراکلی جان DMC دومین فرنچایز کپکامه علکی از بازی دیگه توش نمیذارن اون SOLD EDGE مال DMC1 هستش که برق هم داره حالا اومید وارم شمشیر ربلیون صبق تحلیلاتمون برگرده دست دانته

          • Oracle گفت:

            آره حالت معمولیش Force Edge اما وقتی گردنبندا بهش برسن قدرت اصلیشو میگیره.البته این نکته هم هست که توی dmc3 اما شکلش تغییر نکرد.

            البته من منظوری نداشتم(فقط گفتم شبیهش هست و واقعانم شبیه) کلا گفتم شمشیر اسپاردا بسیار شبیه Soul Edge هستش که یه بازی دیگه هستش سرچ کنی گوگل متوجه میشی.

            ربلیون هم صد در صد تو بازی هست و شمشیر دانته س چون اگه قراره نباشه تو کاور بازی هم نمیبود.
            اگه کاور بازیو ببینین شمشیر دانته همون ربلیونه.

            • اسپویل: DMC3 ارخام
              مستقیم شکلش تغییر نمیکنه اما بهش دقت کن توش میبینی شمشیر کوچیک اسپاردا و گردن بند دانته.رو میبینی فقط گردن بند ورجیل نیازه که به اوج قدرت برسه دیروز گفتمت داستان یک اشکالات کوچیکی داره باید با ریمیک درستشون کنن ببین کامنتمو. برو پست قبلیرو باز کن یک چیز جزئی اشکال توش هست. مثلان وقتی ورجیل ارخامو کشت لیدی کتاب ارخامو گذاشت رو سینه ارخام و درستای ارخامو رو کتاب بعد فیلم دوم کتاب رو زمین بود و هوا کتاب رو باز کرد و برگهای کتاب تا شدن از این ور به اون ور و ارخام زنده شد اینم یکی از اشکالات جزئیه ارزوم اینه ریمک بشه و درست بشه این خطاهای جزئی

              • Oracle گفت:

                خب اون چه مشکلی داره
                آرکهام در حقیقت زنده س،نمرده بود که.
                اون کتابو واسه این نشون میده که از جاش پاشده،زنده س.اینکه ایراد نیست.

                • اون قسمت یک اشتباه خیلی جزئی داره صلان تو دید نیست ارکهام یا همون ارخام با باز شدن کتاب زنده شد ورجیل هیچ وقت خطا نمیکنه.

                • Oracle گفت:

                  نه آرکهام همون Jester هم هست.
                  داخل guide book بازی نوشته با اینکه یه انسان بوده اما به وسیله کشتن زنش و انجام کارهایی فنا ناپذیر شده عین خود دانته و ورجیل.

                • اره خوب جستا همون ارکهام هسش اون با ضربه ی یوماتو نمیتونه زنده بمونه محاله. کلان باید کتابو سرجاش میذاشن و بهش دست نمیزدن بهتر بود و با تا شدن برگهای کتاب زنده بشه اینجوری خیلی درست تره حالا به جز اینم هست انشالله تو DMC5 حل بشه مثل شکست وماتو و بودن یوماتو ما میدونیم یوماتو با ورجیل بودش. (من میتونم این قسمتو نصحیح کنم تو داستان بگن که دانته بعد مرگ ورجیل شمشیرش را گرفت یا یکی شمشیر یوماتورو از ورجیل زده در جهنم یجوری اینجوری میشه درستش کرد اگه بهش فکر کنیم)
                  از یچیز خسته شدم هخ شمار گزاری نصخهای DMC هخ هرکی واسه خودش شماره بندی میکنه ابروی داستانو له کردن با این مزخرفات DMC12345 این صحیحشه اما کسی درک نمیکنه این چیزو با داستان گم میشن بعد واسه خودشون شماره بندی میکنن

    • asasin گفت:

      درست میشه نمیدونم چجوری اما بر میگرده به حال اولش در همون ثانیه اولش. ربلیون در اصل در دل دانتس دانته بدون ربلیون به دیول به این قدرت تبدیل نمیشه این کارو میکنن برای هیجان و تنوعه شایدم تا مجبورش کنن از وسایل و اسلحه های سابقش استفاده کنه اسلحه های DMC3 وای خیلی دل برن بخدا همشون عشقن (اسلحه وفا دار سگ ۳ سره) (اسلحه وفا دار دقلوهای بیکله که کلهاشون تو شمشیرشون بود) (اسلخه گیتار نیوین) (اسلحه مشت و لگد اون باس تک شاخ) دانته اونو کور میکنه و ورجیل اونو پودر میکنه

      • اره . گفتی اسلحه: خیلی دلم میخاد شیاطینی که دانته اونارو کشت شیاطین وفا دار رو میگم
        مثل باس سگ بزرگ ۳ سره Cerberus و مثل باس دوقلوهای بیکله Agni & Rudra
        برگردونه تشون به حالت اولشون این دوتا خیلی با حالن بعد شکستشون از دانته خلی وفا دار برای دانته بودن بخصوص اگنی و رودرا ایونارو برگردونه و به دانته یک کمک خاصی بکنن بلخره اساطیر بزرگی هستن دانترو میشناسن و وفاداریشون هنوز تو دل هستش.

  • Oracle گفت:

    معلوم نیست کسی که خبر اصلیو منتشر کرده چه فشاری به خودش آورده که بگه ازین عکس متوجه میشیم شمشیر اسپاردا رو دانته استفاده میکنه.
    پس بیخیالش بشین :rotfl: همین عکسی که من زیر گذاشتم از کاور پشت جعبه بازیه کاملا مشهوده که شمشیر اسپارداس.
    http://uupload.ir/files/i86x_guchwxfpsye.png

  • https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/09/Sparda_Sword_DA_DMC4.png
    جان عشق شمشیر اسپاردا کاملترین شمشیر هستش وقتی تو دست دانته باشه جهنم میکنه باش.

  • Pay Station FAN@COD گفت:

    بهترین نسخه ی این فرنچایز برای من نسخه ۲۰۱۳ این عنوان هست که استودیو شاهکار ساز نینجا تئوری ساخت :inlove: :yes: امیدوارم این نسخه هم عالی در بیاد :inlove:

    • aiHan گفت:

      من نمیدونم این سایتهای چرت از کجا پیدا شدن که به این بازی متا دادن باو ول کن تورو خدا حالمونو نگیر با این حرف.ا یکی تازه نفس میاد میگه بهترین نصخه dmc2013 باو خیلی خنده دارین. اگه میگفتین DMC3 با ۱ میتونستیم بهش فکر کنیم ( نینجای اف.غانی خاست بخره چرا خریدنش اخه ) ول کنین چیزی از عالم گیم نمیدونین میاین میگین dmc2013 مصخر رو.
      خدایی اگه کش دادی سوال پیچت میکنم! که همه بفهمن DMC فن نیستی همینجوری علکی حرف میذارین هر وقت دوتا شونو بازی کردی میفهمی چی به چیه بعد کامنت بذار.

      • وای دلوم هخخخ حق بده بهشون ایهان جون (تازه وارد عالم بزرگ DMC:sun: شدها) همینن
        بهشون حق بده DMC1 DMC2 انحصاری بودن اونم تک پلیت فرم PS تازه باز شد انحصارشون نصخه کالکشنو ساختن شامل DMC1.2.3 اون زمان ما بازی کردیمو کیف کردیم الا همه دنبال گرافیکن. میدونن ریبوت DMC گرافیکی نیست رنگ پردازیش خوب بود
        وای دلم هخ ترکیدم از این کامنتت چکار کردی ایهان هخخخ تنت سلامت انشالله با این کامنت اتشیت خوش تیپ و قشنگ.

  • اگه این بازی بعد از نسخه‌ی دومه پس چرا دانته پیر تر از نسخه‌ی چهارمه؟ یکی اینو توضیح بده

    • کی کسی گفته مزخرف گفته هیچم اینجوری نیست ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ اینجوری درسته از یک بگیر تا ۵ وسلام دعلکی داستانو مصخره نکنین حالا خوبه خودم با DMC زندگیمو گذشتم منتها DMC یک نثخهای فرعی داره قرار ایهان تحلیلاتشو کامل کنه اینجا بذاره بخونیم.
      ـــــــــــــــــــــــــــ
      نکته مهم: دانته نصخه ای پیره و نصخه ای جونه دانته تکراری نمیشه! این یک مزیته که فقط دست DMC هستش دانته قابل پیر شدن نیست! این پیر بودنش این بار داستان داره!

    • Erfan_DS گفت:

      چون نسخه دوم بعد از نسخه چهارمه.
      ترتیب زمانی devil may cry اینجوریه(از چپ به راست):
      dmc3/dmc1/dmc4/dmc2

      • asasin گفت:

        ن داش اشتباهع اینجوری نیست علکی شماره گذاری نکنین DMC1 دانته موندسو با خاک یکسان میکنه و در DMC3 ورجیل در جهنم با موندس ملاقات میکنه گرفتی!؟
        علکی ابرو فرنچایزو له نگنین با این حرفا عزیز

      • تعریف کن ببینم چجوری حساب کردی؟ شاید من بلد نباشم و تو بلد باشی

        • Erfan_DS گفت:

          تو نسخه سوم ویرجیل از دانته شکست میخوره بعد تو جهنم ماندس رو میبینه و باهاش مبارزه میکنه. اونجام شکست میخوره و تحت کنترل ماندس در میاد . تو نسخه یک ویرجیل تحت کنترل ماندس بر میگرده و با دانته مبارزه میکنه. تو نسخه چهارم دانته میره دانبال یه گروه که اسپاردا رو میپرستن و به شمشیر یاماتو و اسپاردا برای اهدافشون لازم دارن. تو نسخه دوم هم به تنهایی میره دنبال یه ماموریت و اخرشم تو جهنم گیر میفته.
          علت اینکه گفتن dmc5 دنباله نسخه دومه به خاطر اینه که مردم فکر میکردن دانته هیچوقت از جهنم نجات پیدا نمیکنه بنابر این نمیدونستن بین نسخه چهارم و دومه یا بعد نسخه دومه.

          • موندس و نه ماندس!.
            ورجیل و نه ویرجیل!.
            کلاً اشتباه گفتی هرچی حساب کردی اشتباه پس بگو نصخه ۱ و ۲ رو بازی نکردی
            اولاً من نمیخام تحلیل کنم این باید دست ایهان کامل بشه ولی من یه چیزی بهت میگم
            DMC1 : دانته با تریش اشنا میشود و تریش از موندس فرستاده شده بود که دانته.رو بکشه اما بازم تریش توان این کارو نداشت و دانته موندس رو شکست داد به علت تسخیر ورجیل و تریش و نکته ی مهم موندس قاتل مادر دانته بود به علت خیانت اسپاردا به موندس.
            ـــ
            DMC2 : یک نصخه فرعی هست که خیلی کم با داستان مربوط میشود که اگه بازیشم نکنی چیزی از دست نمیدی دانته با لوسیا اشنا میشود در یک موزه ای و لوسیا دانته.رو به یک جایی دعوت میکند و دانته اونجا هم میره و میبینه که یک پیر زنی به نام متیر از دانته طلب میکند که لوسیارو کمک کند برای کشتن مرد تاجری به نام اریوس که اریوس ارگوساکس را از جهنم ازاد نکند و بعد خروج ارگو ساکس تمامی شیاطین ازاد میشوند برای همین اورا شکست و متوقف کردن.
            ـــ
            DMC3 : ورجیل تسخیر شده دست به کار میشود و با دانته مشاجره میکند تا ورجیل گردن بند دانته را بگیره و به اوج قدرت برسد اما بازم ورجیل در مقابل دانته شکست میخورد و هویتش را عوض میکند! دلیل تسخیر ورجیل این بود که موندس فکر میکرد اگه داداش دانته تسخیر بشه دانته توان کشتن برادرشو نداشته باشه و به راحتی ورجیل ماندس را از جهنم خارج میکند در مرحله ۳ چندین بار با موندس ملاقات کردیم اما متوجه نبودیم ملاقات اول دانته به جهنم از طریق سیاه چالهایی که میبینه رفت و بار دوم وقتی ورجیل شکست خود! ار دانته ورجیل خودش را در درگاه پرت کرد و بعد بیدار شدنش خودش را در جهنم در کنار مجسمی موندس پیدا کرد و چشمان موندس در اسمان جهنم پیدا میشود و ورجیل به ان هجوم میکند (خیال باطل نرید لیدی توسط پدرش در ران پاش زخمی شد! که در DMC4 زخمشو دیدیم).
            ـــ
            DMC4 : تا امروز این نصخه یک نصخه ی فرعی است که دانته با لیدی و تریش میرن نرورو کمک میکنن تا نرو عشقش را داشته باشد و ساویرو مجسمه ای که ملقب به مجسمه ی نور و خیر را شکست بدهند در اصل ان مجسمه توسط فردیست به نام سانکتوس تسخیر شده بود و برای اعمال شر از ان استفاده میکرد در برابر دوستان و دنیا که خود سانکتوس تسخیر شده ی موندس بود.
            ___
            DMC5 : وقتی بیاد ورجیل تازه توسط موندس از جهنم ازاد شده و میخاد با دانته بازم مجاشره کند و دانته را شکست بدهد (که هنوز چیزی معلوم نیست)
            ((DMC2 و DMC4 فقط داستانمون رو بزرگتر و وسیعتر کردن نصخه های اصلی DMC1 و DMC3 هستن خودم سالهاست با این داستان درگیرم و سالها ست راجبش فکر کردم نهایت ان چیست و چرا این اتفاق اقتاده حتا در باره اسپاردا اگه بخای هم بهت میگم:rose:))
            از داداش عزیزم ___ ایهان عذر میخام ___ این تحلیل به ایهان ربط داشت.

          • aiHan گفت:

            اشتباه داش دانته گفتن به تنهایی رفت اره ولی منشورش از به تنهایی بدونه تریش رفت و هنوز با لیدی اشنایی نداشت کلان DMC 2 یجوری کم با داستان رابطه دارد یک داستان فرعی هستش.

          • 😐 داش DMC5 ادامه DMC2 نیست. DMC5 فقط قسمتی از DMC2 بهمون میگه که در اصل ادامه ی DMC4 هستش و دقیقان بعد کمک دانته به نرو هست که ورجیل از جهنم توسط متحد شدنش با موندس بیرون اومده و ادامه…
            چنین چیزی که میگی امکان نداره

          • asasin گفت:

            دادا DMC5 ربطی به DMC2 نداره و نخاهد داشت شاید یک تعریفی در DMC5 بیاد از DMC2 اما مطمئن باش ربطی به هم ندارن DMC5 ادامه نبرد ورجیل و دانتست مدتی که ورجیل نبود و در جهنم بودش: دانته نرورو کمک کرد تا نرو به خاسته اش برسه به این قسمت DMC4 گفته میشود بعد از ماجرای DMC4 با ورجیل با کمک موندس از جهنم ازاد شده و بازم ادامه کلشقیای ورجیل شروع میشه به این قسمت DMC5 گفته میشود.
            چیزی که اقا بنی واستون تعریف کرده در کامنت بالاییش خدایی دسش دردنکنه خیلی قشنگ و توپ تعریف کرده از شماره گذاری بیخودی پرهیز کنید بازی ابرو مندیست و با این کارا ابروش و اباهتش از دست میره

  • aiHan گفت:

    ربلیون بازم به حالت اولش بر میگرده شک نکنید نمیدونم کی ولی بر میگرده این فقط تنوعه

  • mehrdadPS گفت:

    اسپویل 😐
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    بعد از شکستن شمشیر Rebellion دانته(توسط URIZEN the demon king) باید یه صلاح اصلی جدید جایگزین بشه
    البته به شخصه دوست دارم یه جوری این شمشیر خاطره انگیز دوباره درست بشه

    • اسپویل
      داش درسته شمشیر ربلیون دانته شکست این فقط یک جور هیجانه داش شمشیر دانته نمیشکنه اگرم تبدیل بخاک بشه بازم درست میشه در عرض یک ثانیه پشت دانته پیداش میکنی اما معلوم نیست این مزیتو میذارن تو بازی یا نه و مطمئن باش دانته شمشیر ربلیونو بر میگردونه چون دانته بدون ربلیون نمیشه یادگاری پدرس اسپاردا بوده علکی این قدرت گران بهارو نداده به دانته پس شک نکن که چیزی نیست بازم ربلیون بر میگرده.

  • asasin گفت:

    حضرت دانته تورو خدا بیا بذار این نادانان بفهمن DMC چیه فدات بشم اینا گرافیکولیا فقط به گرافیک نگاه میکنن DMC1234 بخاطر گرافیک بازی نمیکنن میرن نصخه dmc2013 بازی میکنن میان میگن میگن dmc2013 :shy: حتا نمیدونن DMC4 بهترین گرافیکو داره :laugh: الهی.
    مت والکر نینجا تئوریو بر دهنش زد گفت من عاشق DMC2 هستم منظورش DMC2 هم بهتر از ریبوت بود واقعاًم درست فرموده دهنش گل گفت! مفهمه DMC حقش یک ریبوت اصالتی هستش.
    دانته بیاد ببین کی و چجوری میگین dmc2013 :rotfl:

    • aiHan گفت:

      اره همه میرن یه بازی میگیرن به عنوان بازی بروز بازی میکنن اونایی که dmc2013 بازی کردن فکر میکنن چون جدید ترین نصخس یعنی بهترینه نمیدونن یک ریبوت ناچیزیه در برابر ضعیف ترین نصخه DMC اصلی مت والکر کیفش کوک کوکه خدا میدونه بعد این نصخه DMC5 چکار میکنه DMC6 یا شایدم یک ریبوتی بسازه که ایتسونو کارگردانی کنه از اول با شخصیت دانته DMC2 دانته خشن خیلی موفق میشه شایدم ۳ستا نصخه اولو ریمک کنن فقط خدا کنه RE2 R فروشش بالا بره تا راهش باز بشه.

  • با ۱ تا ۴ خیلی خاطره داشتم ببینیم این چه می کنه
    اون شمشیر فکر کنم همون شمشیر اسپارداست چون یه عکس قبلا لو رفته انگار اون شمشیر بود احتمال داره Alastor هم باشه

    • asasin گفت:

      اره داش دست فرمودین شمشیر اسپارداس هستش. در جواب کامنت دومتون شمشیر ربلیون دانته درسته که شکست اما بر میگرده به حالت اولش: حالا یا در همون ثانیه اولش یا یجوری برش میگردونه واسه دانته خیلی عزیزه تنها یادگاری پدرش اسپارداست. بلخره این فقط تنوعه در بازی همین اولو اخرش ربلیون به دانته بر میگرده
      دلیل شکست شمشیر ربلیون ضعف دانته بوده در قبال اون باس پر قدرت هرچی دانته ویتر باشه شمشیر ربلیون قویتر خاهد بود (تحلیلات خودون فنایDMC در سایت بزرگ گیمفا) :rose: ترسی به دانته نیست بخاطر این که دانتست

  • ولی به شخصه دوست دارم ریبلیون برگرده کمبوها خیلی خفنی داشت

  • Evin گفت:

    من تا حالا با مجموعه Dmcاشنایی نداشتم ولی وقتی تریلر هاشو دیدیم و با شخصیت دانته اشنا شدم فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم

    • asasin گفت:

      داش میتونی الان شروع کنی دادا کالکشن بگیر DMC123 بعد DMC4 رو هم برو بعد اگه خاستی ریبوتdmc2013 بازی کن خیلی خوشت میاد مطمئنم و مطمئن باش تجربی خوبی تو دل شما میکاره :rose: :heart: به امید موفقیت فروش ریمک RE2 R تا DMC 1 2 3 هم ریمک بشن تنها امیدمون اینه. موفق باشی

  • vafadar گفت:

    این صلاح فرعی که تو قسمت های دیگرشم بعد از کشتن شیاطین بدست می اورد

  • DanTe 1368 گفت:

    ای جووون دانته سلطان قلب .. دانته تو بیا اصلا بدون صلاح بیا اصلن الکی بیا فقط بیا عشق :-* :inlove:

  • a.r.t گفت:

    واقعا برا نویسنده مطلب متاسفم که انقدر غیر حرفه ایه
    نباید اولش بنویسید حاوی اسپویل؟

    • دوست عزیز: چیز اسپویل کننده ای نداشت چیزی که شده همه میدونن و این اسپویل نیست قسمتی از داستان اسپویل میشه اما با این حرفایی که زده شده اسپویل نیست فقط شماهارو مطلع کرده: اقای حسن شکیبایی خیلی گلن نه من میتونم اینجوری خبر بذارم و نه شما . موفق باشی

  • Be_haan گفت:

    این نشانه هایی از آخر الزمان DMC نه
    هیداکی استون 😥 😥 😥

  • راجب مردی هم که شنل داشت و دست نرو رو کند و به یاماتو تبدیلش کردم می شه گفت که بعد داستان dmc 3 که ورجیل افتاد پیش موندوس و تو dmc 1 به انجالو تبدیل شد و تو یه نبرد حماسی از دانته شکست خورد حدس می زنم که دوباره به حالت قبلش برگشته باشه چون تو dmc 4 می فهمیم ورجیل زندست و پدر نرو
    یکمم دقت کنیم میفهمیم که بعد گرفتن دست نرو تبدیل به یاماتو می شه پس احتمال اینکه ورجیل باشه خیلی بالاست

    • دوست عزیز :rose: : اون ورجیله که بعد شکستش از دانته هویتشو عوض کرد. ورجیل نمیتونه پدر نرو باشه زیاد معلوم نیست داستانهای نصخه ویژه یعنی SE فقط رویدایی بوده هیچ گونه حقیقتی نداره فقط یک مزیته تو بازی اگه بالا کامنتارو بخونی و کامنتای پستهای قبلی DMC5 میفهمی که این مسئلها باز شدن نقخها هم به ترتیب هستن DMC1234 و بعد DMC5 کسی علکی شماره گذاری نکنه و نذار کسی علکی شماره گذاری کنه DMC بزرگه و این بزرگی داستانش شماهارو به شماره گذاری میندازه در اصل به ترتیبه (هیچ کسی نمیتونه خونه شو اول از سقف بعد دیوار بعد پی کاری خونه رو سازه) برای این ترتیب یک شواهدی در داستان هست هر گونه سوال داری میتونی بپرسی هر وقت خاستی جواب گوم چه من چه داشیای فن DMC . موفق باشی

      • راجب نرو نمی دونم ولی مطمعنم نلو انجلو همون ورجیله
        دوست عزیز خود من هم دی ام سی فنم ولی قضیه نرو هنوز معلوم نیست پس نمی شه گفت راجب شماره گذاری هم خوب قسمت ۳ یجورایی پیش در امده اگه دقت هم بکنید دانته جوون تره توی اون قسمت
        اما تو ۱ مسن تره
        و اینکه تو ۳ هنوز فورس ادج رو نداشت ولی تو ۱ خیلی وقته این شمشیر دستشه و اگه یادتون باشه تو پایان ۳ دانته رو با ظاهر دی ام سی ۱ می بینید
        خود کارگردانا هم گفتن داستان ۵ بعد دی ام سی ۲ هست ولی تو این قسمت نرو دستش قطع شده در صورتی که توی ۴ دستش سالم بود پس داستان به ترتیب نیست

        • یه دلیل دیگه هم
          دانته تو ۲ به جهنم رفت ولی تو ۴ صحیح و سالم بود و اینکه تو ۵ می بینم دانته مثل قسمت ۲ با موتور سیکلت داره از یجایی خارج می شه
          شما هم درست می گید باید داستانا به ترتیب شماره باشه اما این سیستم داستانگویی یه چیزی شبیه سری متال گیره که به ترتیب شماره نیست
          خوب شماره پس مهم نیست مهم وقایع داستانه

          • از تبادل نظر با شما دوست عزیز خوشحال شدم :rose:

            • همچنین :rose: :heart: داستان DMC خیلی سخته خیــــلی منم به کمک داشیام به این نکتها رسیدم درکتون میکنم: واقعان درکتون میکنم
              الا ارزومون اینه RE2 R ریمم موفق بشه تا روزی فرصتی بشه DMC 1 2 3 ریمک بشه تا دوستان لذتشو ببرن و بدونن داستان رو موفق باشی دوست عزیز :rose: .

          • اره رفت جهنم همونجوری که رفت اومد بیرون لوسیا هم میتونه کمکش کنه ولی اون نیازی به کمک کسی نداره.
            دانته همیشه موتور داره این بارم موتورش فرق میکنه به دیزاین بازی فکر نکن داش به داستان توجه کن.
            الا درست گفتی درسته مهم وقایع داستانه هر داستان DMC بعد چندین سال رخ میده دقیق پشت سر هم نیست مثلان اول DMC1 بعد چندین سال داستان دیگه DMC2 میاد و بعد چندین سال قسمت DMC3 و الا اخر دقیقه مثل فیلم نیست.
            اینبار پیری دانته به قول ایتسونو داستان داره منظورش دانته پیر نمیشه قسمت اینده DMC6 هم جوون میبینیمش :rose:

        • همه میدونن نیلو انجلو ورجیله
          جون بودن دانته و پیر بودنش این مزیته تو بازیه دانته ادم نیست که پیر بشه نیم شیطانم هست ولی چیر بشو نیست و DMC همینه که دانته تکراری نمیشه
          .
          اسلحه ها در تمامی سریها عوض میشن به جزر ربلیون. باو این حرفا چیه ۳ با ضاهر DMC1 اون فقط لباسه به این چیزا دقت نکنید به داستان دقت کن داش میگمت موندس در DMC1 کشته شد در DMC3 دانته رفت جهنم از طریق سیاه چالهایی که میبینه و مجسمه موندسو اونجا پیدا کرد بعد رفتن ورجیل به جهنم اونجا تو جهنم شمان موندس در اسمان جهنم ظاهر شدن پففف خدایی داستانو به هم نزنید لطفان
          اونجا بالا یک نگاه بنداز بنی Dante.son.of.sparda همشو تعرف کرد.

  • navidphoenix گفت:

    حیف شد . من با استیل Rebellion خیلی حال میکردم یه جورایی نماد دانته بود حداقل کاش شمشیر جدیدشم به خوش استیلی Rebellion باشه . نمیدونم چرا تو تریلراش بیشتر رو نرو فوکوس می کنن . بابا یکمم گیم پلی دانته و V رو بذارین موندیم تو کف .
    در ضمن امیدوارم اصلا شبیه dmc یا حتی نزدیک بهش هم نسازنش . کلا با بازی های نینجا تئوری زیاد حال نمی کنم همیشه شخصیت اصلیش دیونه توهمی میشه . به شخصه دویل ۳ و ۴ را خیلی بهتر از dmc می دونم . شما فرض کن که شخصیت اصلیت یه شیطان مقتدر باشه بهتره یا اینکه شاید همه اینا توهمه و شما یک انسان عادی دیونه بیشتر نیستین :idk:

    • منم زیاد از ریبوت dmc2013 خوشم نمیاد داش مطمئن باش ربلیون بر میگرده نمیدونم چجوری ولی بر میگرده تنها پیزی که دانته از پدرش داره همین شمشیره یا پشته دانته همون ثانیه اول سبز خاهد شد چون شمشیر در دل دانتست یا یجوری برش میگردونه DMC رو از ۱ شروع کن تا ۴ بیشتر عاشقش میشی

    • dark ghost گفت:

      داداش rebellion شکست ولی باز دوباره درست شد.(در جواب بخش اول)
      منم امیدوارم اصلا مثل dmc نباشه مخصوص مثل ویرجیلش که توdlc رسما یه چیزی مصرف می کرد.

  • هیخدا ۸٫۹ روزی مونده تا شروع TGS 2018 هـــــــففففف

  • سلام‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏دوستان‏ ‏عزیز‏ ‏با‏ ‏اینکه‏ ‏بازی‏ ‏دی‏ ‏ام‏ ‏سی‏ ‏پنج‏ ‏اومده‏‏ ‏ولی ‏من‏ ‏فقط‏ ‏چهارش‏ ‏رو‏ ‏تموم‏ ‏کردم‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏برای‏ ‏من‏ ‏سوال‏ ‏شده‏ ‏چرا‏ ‏ورجیل‏ ‏توی‏ ‏۴‏ ‏اس‏ ‏ای‏ ‏ریبلیون‏ ‏رو‏ ‏داره‏‏?‏‏ ‏من‏ ‏موندم‏ ‏یوماتو‏ ‏یا‏ ‏همون‏ ‏یاماتو‏ ‏براش‏ ‏بس‏ ‏نبود‏?‏

نگاهی بر سلاح احتمالی دانته در Devil May Cry 5 - گیمفا