ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا

ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا

سلام و درود خدمت تمامی کاربران و مخاطبین بزرگوار و فهیم وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت باشید و چرخ های زندگی بر وفق مرادتان بچرخد، البته نه مثل چرخنده!! نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۳ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید.

ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا

بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین وحشت بقای بسیار خاص است که که بدون شک یکی از برترین بازی های زامبی محور تا به امروز به حساب می آید و یک عنوان نسل هشتمی هم هست. صحبت از عنوانی جذاب و خاص به نام Dying Light: The Following است که امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی جذاب، دوست داشتنی و “مقداری Underrated” خواهید بود. همان طور که می دانید نسخه Dying Light: The Following که ورژن کامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی عظیم Following است در فبریه ۲۰۱۶ منتشر گردید و بازخوردهای خوب و مثبتی را از سوی منتقدان و بازیبازان دریافت نموده است ولی نه در حد کیفیتی که داشت. عنوانی که آنقدر نکات مثبت و جذاب و متنوع دارد که یک تجربه کاملا جدید و متفاوت با هر بازی دیگری را در اختیار شما قرار می دهد و نکات ضعفش اصلا آن قدر بزرگ و عمیق نیستند که بخواهند کام شما را در تجربه بازی تلخ نمایند که این را کسانی که این عنوان را تجربه کرده اند دقیقا متوجه می شوند.

ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا

Dying Light: The Following

 سعی کرده ایم در این ویدئو، واقعیت را در خصوص Dying Light: The Following بیان کنیم (لااقل واقعیت در تجربه بسیار طولانی من از این عنوان) و به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با آن آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Dying Light: The Following جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • shadowwarior گفت:

    من کلا از زامبی بیشتر از هرچیزی تو دنیا میترسم! خیلی خیلی وحشت دارم از زامبی ولی این تنها بازی زامبی محوری بود که منو جذب کرد با سیستم پارکور فوق العادس و سیستم حرکات s.m.a.r.t عالی بود این بازی .

  • خسته نباشید جناب اقابابایی
    ویدیو مثل همیشه عالی بود
    متاسفانه من به جز سه گانه دارک سولز وبلادبورن و بعضی از سولزکلونها نمیتونم بازی دیگه ای رو انجام بدم همون اول کار ولشون میکنم این ویدیوها خیلی تو شناخت بازیا بهم کمک میکنه

  • با این اوضاع دلار تکلیف ما بازی بازها چی میشه …..
    هنوز strange brigade و اسپایدرمن با این قیمت های نجومیشان توی کلوپها نیامدن ….
    فاجعه تر از این اوضاع. بی تفاوتی مسئولانه که هیچ نظارت و ترتیب اثری نمیدن …..

  • داداشم عاشق این بازیه به طوریکه dying light 2 رو اون بازی میکنه و metro exodus من بازی میکنم :yes: :yes:

  • AAACE گفت:

    از همون روزای اول که اومده بود گرفتم و هنوزم رو سیستمم آخرین آپدیتش رو دارم و جزء بهترین بازی هایی هستش که بازی کردم.
    از نور آفتاب تو روز و تاریکی شبش گرفته تا هر چیزی که تو این بازی بودش، تک تکش برا من که بین این همه بازی هایی که بازی کردم جزء بهترین بوده. هرچی هم بگی کم گفتی واسه این بازی :inlove:
    خسته نباشید بابت ویدئو که بالاخره به Dyin Dlight رسید. :yes: :yes:

  • yazdan azizi گفت:

    سلام آقای آقابابایی.بسیار عالی بود.فقط من یک خواهش دارم اگر می شود شما یا یکی از اعضای تحریریه گیمفا یک ویدئو یا یک مقاله جامع و کامل درباره بازی death stranding بنویسید زیرا سایت گیمفا به جز تریلر اول و دوم هیچ مقاله تحلیلی برای این بازی ننوشت یا حداقل اگر می شود ویدئو هایی که در این زمینه هست را با زیرنویس یا دوبله فارسی در سایت قرار دهید.

  • mojy_star گفت:

    یه سری بازیا هستند که وقتی بهشون فکر میکنی یا یه خبری یه جایی ازشون میبینی حـــس خوبی بهت دست میده، این بازی از جمله این بازیاس . اولین بازی که تو نسل ۸ بازی کردم این بود و در کنار دوتای دیگه جزء بهترین بازیام هست.
    تشکر .

  • Saeed6US گفت:

    سلام آقای آقابابایی و خسته نباشید
    ویدیو مثل همیشه خوب بود و لذت بردم بخصوص که خیلی وقته می خوام این بازیو انجام بدم ولی وقت نمی کنم 🙁

    چند تا نکته به نظرم اومد که گغتنش خالی از لطف نیست به نظرم:
    ۱- به نظرم ورژن متنی نقد و بررسی تون رو در کنار ورژن ویدیویی قرار بدین چون حیفه و معلومه زحمت زیادی براش کشیده شده مضاف بر اینکه کسی نخواد یا نتونه به هر دلیلی ویدیو رو ببینه

    ۲- به نظرم گاهی برای مدت طولانی ای حجم صداتو یکنواخت میشه در صورتی که اگه به مقدار بالا و پایین کنید شدت و نحوه صحبت کردنتون رو می تونه خیلی باعث جذاب تر شدن ویدیو بشه

    ۳- به نظرم بهتره که یه مقدار صداگذاری تون رو به سمت عامیانه صحبت کردن ببرید که شاید باعث بهتر ارتباط گرفتن مخاطب بشه .مثلا تو همین ویدیو بیشتر از کلمه «نیز» استفاده کردین در صورتی که می تونستید از کلمه«هم» چند باری استفاده کنید که هم تکرار کمتر باشه و هم عامیانه تره مثلا
    گیم پلی بازی نیز بسیار عالی طراحی شده است یا گیم پلی بازی هم بسیار عالی طراحی شده

    ممنون که نظرات رو می خونید و موفق باشید:)

    • PS4@PS4 گفت:

      آره درست میگه :zombiekiller:

    • سلام و درود خدمت شما سعید جان. مرسی از نظرتون و مرسی از این که لطف کردید و ویدئو رو مشاهده فرمودید و همینطور ممنونم از این که با دقت تماشا فرمودید و وقت گذاشتید نکاتی رو نوشتید.
      ۱- بسیبار نکته عالی هست که فرمودید که بازی هایی که نقدا متنی هم شدن رو لینکش رو بذاریم در پست ویدئو. خیلی عالی اشاره فرمودید.
      ۲- والا تقریبا توی ۲ سالی که تا به امروز دارم این کار رو انجام میدم همیشه سعی کردم که ریتم صدام یکنواخت نشه و تغییرش بدم و بالا پایین بشه اکثر مواقع. یعنی الان مثلا وقتی این ویدئو رو با اولین ویدئوهایی که هست مقایسه می کنم کاملا مشخصه این موضوع که زمین تا اسمون بهتر شده. ولی خب حتما برخی جاها همونطور که فرمودید شاید باز هم مثلا چند ثانیه ای یکنواخت شده که باید سعی بشه که همین چند ثانیه هم اینطور نشه.
      ۳-راستش تقریبا کل ویدئو رو عامیانه صحبت کردم و اصلا دیگه جدیدا از شروع صحبت و سلام تا خدا حافظ عامیانه صحبت میکنم در ویدئوها لاااثل ۹۰ درصد وقتش رو. ولی خب ممکنه مثل همین نکته ای که فرمودید یه جا یه کلمه ای مثلا رسمی تر بشه که البته فکر نمی کنم که خیلی مورد مهمی باشه چون ساختار صحبت لطمه نمیخوره اصلا. کلا با شما موافقم که برای ویدئو عامیانه صحبت کردن بهتر هست ولی باز هم همون عامیانه هم باید یک ساختار درست به خودش گرفته باشه و مثل صحبت کردن توی خیابون نباشه.
      در نهایت متشکرم از نکاتی که فرمودید. انشاللله در ویدئوهای بعدی این موراد که گفتید هم اوکی بشه از نظرتون.
      https://t.me/Gametal

  • Amoo DarTh گفت:

    اسپم :
    من یجا دیدم گرافیک توم ریدر جدید نسبت به e3 افزایش داشته لطفا خبرشو پوشش بدید

  • legendboy گفت:

    خسته نباشید آقای بابایی
    اگر امکانش هست بعضی قسمت های روزی روزگاری هم به صورت ویدئویی قرار بدین
    خاطراتمون با بازی ها مرور میشه و این خیلی جذابه

  • Reza 0011 گفت:

    بازی عالی بود من ۳ بار بخش اصلی و ۲ بار هم فالوینگ تا آخر رفتم بازی بشدت عالی قشنگی هست من که حال کردم وقتی بازیم تموم شد انگار یه چیزی جدیدی یاد گرفته بودم بازی داستان عالی داره پیشنهاد میدم هر کسی نرفته امتحان کنه

  • سلام خدمت آقای آقابابایی و همه گیمفایی های عزیز
    اول از همه دمتون گرم بابت ویدیو خیلی عالی بود :inlove: :inlove:
    Dying Light یکی از بهترین بازی های عمر من بود گیمپلی و داستان فوق العاده بی نظیر بود گرافیک قابل قبولی هم داشت :yes: :yes: :yes:
    یعنی بعد رزیدنت تنها بازی بود که تونست سبک زامبی رو در حد اعلی به بقیه بنمایانه
    موقعی که نایت هانتر ها میفتادن دنبالت با اون موزیک دلهره آور خیلی عالی بود یعنی قشنگ حس می کردی جونت کف دستته و خودت داری فرار می کنی و وقتی به بیس میرسیدی خود آدم پشت کنسول یه نفس راحتی می کشید :laugh: :laugh:
    ماموریت های جذاب پارکور نرم و از همه مهم تر آپگریدای باحال باعث میشه این بازی یه تجربه کم نظیر بشه تنها ایرادی شخص بنده میتونم بهش بگیرم اینه که سیستم کرفتینگ مثلا برای این که یه شمشیر برقی و سمی بسازی کمی پیچیده بود که اونم من زیاد وارد نیستم
    میرسیم قسمت دوم صحبتم که ربطی به این جا نداره ولی گفتم چون شاید به درد خانواده گیمفا بخوره زیر تازه ترین پست بنویسمش البته با اجازه شما آقای آقابابایی 😉
    دوستان در مورد اسپایدرمن که برای PS4 منتشر شد من چون پیش خرید کرده بودم راحت تونستم بازی کنم
    گرافیک چشمگیر داستان جذاب گجت های بسیار باحال و گیمپلی خیلی روانی داره بازی
    ماموریت های فرعی و اصلی خیلی متنوع و با صحنه های سینماتیک توش فراوون هست
    حالت فوتو مود بی نظیره یعنی من موقع مخفی کاری همش از فینیشرهام عکس می گرفتم
    جمع کردن وسیله هایی که برای آپگرید دستگاها میخواد کمی حوصله سربره که میشه ازش چشم پوشی کرد
    لباس های اسپایدرمن هم که هر کدوم قدرت های خاصی دارن یکی از یکی خوشگل تر :inlove: :inlove:
    خلاصه عنوانیه که واقعا نباید از دستش داد
    فقط یه نکته درد مشترک هم بگم:
    حالا کی پول واسه رد دد داره؟! 😐 😐 😐

  • Senatorbigy گفت:

    این بازی شاهکار تمام عیار بود و هست و خواهد بود :silly: 😛 :inlove: tnx

  • DAYS GONE گفت:

    دمشون گرم بخدا تو عمرم همچین بازی مخصوصا تو سبک زامبی محور اونم از نوع اول شخص ندیده بودم .خیلی باهاش حال کردم
    ایشالا نسخه دومش هم بترکونه

  • Manic گفت:

    سلام من اصلا اهل کامنت گزاشتن نیستم ولی داشتم کامنت ها رو میخوندم که کامنت box fan رو خوندم باید بهتون بگم که sh2 هشت تا پایان داره شما بازی رو روی حالت اسون تموم کردی میخای پایان خف بهت نشون بده sh2 یک بازی روانی و خیلی پیچیده است من روی ps 2 همه پایان هاش رو دیدم تیم سایلنت فوق العاده بود حیف که از هم پاشید

  • MetallicA گفت:

    عرض سلام خدمت آقا سعید گل
    خیلی خوب شد که نفد ویدئوای این بازی رو هم قرار دادی سعیدجان چون بازی زیبا و «برای من» خاصی بود. البته صددرصدش رو نرفتم متاسفانه که فکر میکنم ارزش داشت.

  • Pay Station FAN@COD گفت:

    آقای بابایی در تایید نظرات دوباره شل نگیرید
    نظراتی که دارای تمسخر و توهین هست رو تایید نکنید(برای مثال فردی به اسم box fan که همش در حال تمسخره کامنتاش رو تایید نکنید.بعضی از نویسنده ها این فرد رو میشناسن و میدونن که جعل کننده هست)
    چند روز سخت گرفته بودید ولی دوباره داره بیشتر نظرات تایید میشه
    تشکر

  • Hossein E 47 گفت:

    ابهت و ترس نایت هانتر ها واقعا عالی بود کشتنشون هم با اینکه سخته لذته خاصی داره بهترین راه اینه بری بالا ساختمون ها بلند با حالت انفجاری تیرکمون بزنیشون چند متر میرن بالا بخئرن زمین صد در صد مردن :laugh: خاطراته خیلی زیادی واسم ساخت این بازی این ویدیو هم زندش کرد من که هنوزم پلی میدم
    ممنون برای این ویدیو روحم تازه شد :yes:

  • چه جالب دیشب نسخه کامل رو فول اپدیت و فول دی ال سی رو زدم دانلود

  • Mahdi77At گفت:

    سعید جان، من با این نظرت که گفتی CRANE پروتاگونیست جذابی نبود کاملا مخالفم. نه تها از نظر من، بلکه از نظر همه اونایی که این بازی رو انجام دادن CRANE شخصیت جذابی بود.درسته که خیلی تو عمق شخصیتش نرفتن، ولی خیلی دوست داشتنی بود و امیدوارم تو DYING LIGHT 2 هم باشه. :inlove:

  • Hesam85 گفت:

    سلام آقا سعید عزیز یه سوال داشتم میخواستم بدونم زامبی ها تو بازی respawn میشن یعنی تموم نمیشن ؟

ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا
ویدئو گیمفا: شب خوش، موفق باشی! | بررسی ویدئویی بازی Dying Light: The Following - گیمفا