بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا

بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است

آرین مرادی
۲۱:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا

همانطور که می‌دانید در طی مراسم پکس‌وست (Pax West 2018) تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Devil May Cry 5 منتشر شد که در اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید. همچنین امروز مطلع شدیم که این بازی در هنگام عرضه دارای قابلیت Photo Mode و البته قسمتی برای تمرین (training mode) خواهد بود.

شرکت کپکام (Capcom) اعلام کرده است که ما در مراسم TGS 2018 شاهد گیم‌پلی بیشتر از این بازی خواهیم بود. همچنین افرادی که در تولید بازی نقش مهمی داشته‌اند نیز در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد از جمله آقایان اکابه (Michiteru Okabe) و واکر (Matt Walker) که از تهیه کنندگان این بازی هستند و آقای ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان این عنوان.

آقای واکر قابلیت Photo Mode، و آقای اکابه نیز حالت تمرینی را برای این بازی تایید کردند. اکابه همچنین بیان کرد که حالت تمرینی موردی است که هواداران این سری مدت‌ها است که خواستار آن هستند. او در این مورد چنین گفته است:

مدت زیادی است هواداران به ما می‌گویند که یک حالت تمرینی برای بازی مورد نیاز است. تا به اکنون مواردی بودند که ما از عهده‌ی انجام آن‌ها بر نمی‌آمدیم ولی اکنون همه‌ی ما تمام توانمان را گذاشته‌ایم تا این حالت تمرینی به بهترین نحو ممکن ساخته شود.

بازی Devil May Cry 5 در ۱۷ اسفند سال ۹۷ (۸ مارچ ۲۰۱۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید صحنه‌های سینماتیک اوایل این بازی را در اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    بخش تمرینی اش به درد بخور به نظر میاد

  • ایول ایول اون حالت تمرینی.رو خیلی دوست دارم نکته خوبیه خیلی کمک خوبی میکنه تو گیم به گیمر.

  • خیلی خوبه DMC.3.4 این حالتو داشتن رکرود هم میزدیم باش اما تو نصخه dmc2013 یکی داشت اما رکرد زنی نبودش یک چیز ساده و عادی بود یک nPC میدادن از صبح تا شب هم روش قفلی بزنی چیزش نمیشه اما تو DMC اصلی حالت مرحله ای داره خیلیم باش وقت گذروندم.

  • XBOX GAME PASS
    .
    XBOX BACKWARD COMAPABILTY
    .
    XBOX LIVE GOLD
    .
    EA ACCESS
    .
    ۴K NATIVE RESOLUTION
    .
    DOLBY ATMOS
    .
    FREE SYNC 2.0 TECHNOLOGY
    .
    UWP APPS
    .
    ۴K UHD BLU-RAY PLAYER
    .
    تمامی موارد بالا فقط و فقط تو پلتفرم XBOX وجود دارن
    FEEL TRUE POWER
    تو پلتفرم ایستگاهها به جز غول کشی آفلاین هیچ کدوم از این ها رو ندارن

  • Capcom
    Hideaki Itsuno
    Matt Walker
    Michiteru Okabe
    درود بر کارگردان های کاپکام و بر کمپانی کاپکام کبیر و بخصوص کارگردان DMC و تهیه کنندگان DMC:sun: :heart:

    • Oracle گفت:

      خیلی از سازندگان نسخه پنجم اکثرا تو سریای قبلی هم بودن.
      فقط این آهنگسازم tetsuya shibata باشه دیگه نور علی نور میشه.
      بازم موسیقی های حماسی.

      • در مورد اهنگ من به نظرم توی ترلر اصلی وقتی دانته میاد وارد فیلم میشه اخرای ترلر اهنگشو داشته باش اصلان دیونگیه خیلی عالیه وقتی که نرو با گولایاث با همون جالوت در میفته هم خیلی عالی بودش و از نظر خودم این بار داستانمون بشترو بیشتر از هر باری هیچ کمو کاسته ای نداره حتا داشیا هم این حرفامو قبول دارن اینشالله بیاد و باش کِییف کنیم با هم

      • اره اما اهنگایی که شنیدم تو ترلرا عالی بودن البته تمامی اهنگای DMC:sun: عالی بودن DMC3 حماسی بود مثل DMC1 اما DMC2 یکمی به ترسناک میزنه و DMC4 هم عاشقونه و هم حماسی. DMC3 مرحله اخر باس ورجیل کبیر حماسی و غم خیلی دوس دارم اون اهنگو. ریبوت اهنمگاش به جا نبودن مثلان وقتی میرفتی پاور اپ کنی بایستی اهنگ ارامی بیاد اما خیلی بیمعنی بود تو نصخه ریبوت. DMC5 اهنگاش فکر کنم میترکونه این بار خیلی عالی بود حتا وقتی نیکو تو ماشین به نرو میگه اینجارو داشته باش وقتی گیمپد میاد در باره دیول برک یک تیکه اهنگی میاد خیلی عاشقونه بود من دیونه این کارام این اولاشه ها جونم الانم میذارم میبینمش این تیکه در میاد خدا کنه کامل باشه تو بازی عجب چیزی میشه.
        اهنگ تو گیم خیلی تائثیر گذاره:yinyang:

        • Oracle گفت:

          بله دقیقا بجا گفتی dmc3 حماسی و dmc4 عاشقونه و حماسی بود. :yes:
          اکثر نفرات تیم هیدکی روی سری های قبلی بازی ام کار کردن واسه همین دوست دارم تتسویا هم باشه.
          این موسیقی واسه زمانی هستش که آخر بازی ورجیل و دانته به سمت همدیگه تند میرن:
          http://uupload.ir/view/59d9_vergil_ending.mp3
          فقط اون قسمت آهنگ که ورجیل پرت میکنه خودشو پایین رو برداشته یه ریتم بهش داده راکش کرده تو نبرد دوم ورجیل گذاشته که من موقه شروع صدا رو میذارم رو ۱۰۰ میرم تو حس دیوونه میشم(با دقت گوش کن متوجه میشی دقیقا قسمت آخر آهنگ بالاس):
          http://uupload.ir/view/di9v_224_vergil_battle_2.mp3
          بعد تو نبرد سوم و آخر سازهای حماسی و سوز دار مثل شیپور و درام زده تنگش یه چی ساخته عین باقلوا:
          http://uupload.ir/view/tisk_316_vergil_battle_3.mp3
          البته از ریتم آنجلیک موسیقی اول بازی به نام prologue هم استفاده کرده.
          تو نسخه پنجمم Tetsuya Shibata :-* باشه که دیگه حماسه پشت حماسه من دیگه میمیرم.
          خیلی خوب آهنگا رو با هم و بجا ترکیب میکنه خیلی شاخه بمولا.

          • http://uupload.ir/view/tisk_316_vergil_battle_3.mp3
            این اهنگو انقد دوست دارم که واقعاً قابل احترامه حماسی و غم من اون نبرد اخری با این اهنگ بقضم گرفته بود بعد :
            http://uupload.ir/view/59d9_vergil_ending.mp3
            این اهنگ دو تیکست تیکه اولش دانته و ورجیل حرف میزدن که بدون مشاجره توافق کنن و هم دست باشن اما بازم ورجیل تو راه خودش و دانته تو راه خودش موندن و بازم مشاجره کردن
            قسمت دومش هم اخر مشاجره بود ورجیل کم میاره و به دانته میگفت وقتی نمونده دروازه داره بسته میشه و دانته میگفت اشکالی نداره من تورو متوقف میکنم اخرشم به طرف همدیگر اخرین حملرو میکنن و ورجیل دانته.رو نمیزنه اما دانته ورجیلو میزنه خیلی لحضهای سختی بود و از همون لحضه ورجیل هویتشو عوض میکنه خیلی داستان بزرگیه. اومید وارم کپکام قدرشو بدونه و قدرت این فرنچایزو گران بها خیلی خوب حفظ کنه مثلاً باید اول DMC1 ریمک بشه و DMC2 به صورت بهتری ریمک بشه من واسه DMC2 جون هم میدم متاش پایینه اما خیلی تک بود فقط اشکال تو کمبو بودش بعد DMC3 باید ریمک بشه یک اشتباهاتی خیلی جزئی و کوچیکی داره باید درست بشه عیلی مشر میشه این فرنچایز بازی معمولی نیست!.
            ارزوم اینه RE2 ریمک موفق بشه تا DMC هم ریمک بشه دلم یخ میشه
            http://uupload.ir/view/di9v_224_vergil_battle_2.mp3
            این ریمیکسه بازم عالیه ولی اون مال اخرین مرحله ی DMC3 خیلی شاهکاری بودش.
            ترانهای راک DMC هم همشون عالین اول عاشق DMC1 هستم بخاطر این که در زمان خودش ابر گرافیکی داشت و ابر وسعتی داشت که بازیا در کنارش گم میشدن این DMC کبیر منه که واسش احترام قائلم و بعد DMC های دیگه به ترتیب.

  • aiHan گفت:

    یک نکته مثبتی دیگر خیلی خوبه. اقای ارین مرادی : ۲۰۱۸ TGS کی شروع میشه تاریخش چه وقتیه

  • asasin گفت:

    چه قشنگ میشه اینجوری مثل نصخهای صابق :heart: :heart: :heart:. مت والکر میگه من دانته DMC2 دوس دارم و عاشق DMC2 هستم 😀 خبر خیلی خوبی میده چراغش روشنه :rotfl: خیلی شوخ و باحاله. :heart: ایتسونُ خیلی ساکته مثل ورجیله 😀 عاشق ورجیل هم هست.

    • aiHan گفت:

      وصت بخیر :moon: اره مت والکر تهی کننده DMC5 خیلی ادم شوخ و باحالیه خودشو دانته به مردم نشون میده منم به دانته DMC2 علاقه دارم چون ابهت و هیبتش کمتر از ورجیل نبوده خشونت مشری داش یجاهاییم خیلی باحال بوده وقتی که یک باسی رو میزنه به شکل پروانه بودش خیلی حرکت خنده داری میزنه کلا شخصیت پردازی دانته در DMC2 خیلی عالی بودش

      • asasin گفت:

        اره اره :rotfl: خیلی خوب یادمه وقتی یکی از بزرگترین درهارو باز میکنه زیر پاهاش یک چشمه ای باز میشه و میره توش بعد با یک باس پروانه و یک کرم ابریشم خیلی بزرگ در میفته خیلی حرکت باحالی میزنه اول لکتاشو بالا میگیره تعجب زده بود بعد یهو در هدف خودش قرار داد پروانرو: اسمش یادم رفت اسم قنگی هم داشت چندین ساله نرفتمش میخام کالکشنو بگیرم بازم باید داشته باشمش :heart: کمی دسم بنده وگرنه میگرفتم انشالله به نزدیکی میگیرمش

  • gow dmc ps4 گفت:

    عالییییییییی :inlove: :inlove: :inlove:

  • mo1234 گفت:

    من ۱۳ میلیون ۲۵۸ هزارتومن گذاشتم کنار فقط یه مسئله ای هست موندم اینو بخرم یا the last 2 رو بخرم با تشکر مرسی

  • michaelbn گفت:

    بخش تمرینی از نسخه ریبوت شروع شد که یکی از برتری هاشمی نسبت به نسخه های کلاسیک بود. نسخه های سوم و چهارم یه bloody place که نسخه چهارم ۱۰۱ و نسخه سوم ۹۹۹۹ مرحله داشت، که اگه می‌خواستیم واقعا توش تمرین کنیم باید از مود و ترینر استفاده میکردیم. نسخه ریبوت هم یه جونور بیشتر نداشت که البته تو تنظیمات می‌شد هوش مصنوعی رو فعال کرد و اون هم می‌جنگید ولی بازم از مود برای حضور جونورای دیگه استفاده می‌شد، الان یه سر به یو.تیو.ب بزنید، به علت نبود بخش تمرینی هنوزم که هنوز دارن حرکات و تکنیکای جدید کشف میکنن. این فتومود هم جنبه سرگرمی داره زیاد چیز مهمی نیست.

  • بچها امروز تولد:cake:گیمفا:heart:هستش:party:
    https://gamefa.com/498225/%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B8-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A8/comment-page-1/#comment-1330406

بازی Devil May Cry 5 دارای حالت تمرینی و Photo Mode است - گیمفا