Destiny 2: Forsaken | دو تغییر مثبت برای حالت Gambit در زمان عرضه اعلام شد
در چند روز گذشته استودیو بانجی (Bungie) بخش Gambit را به بازی Destiny 2: Forsaken به صورت محدود و آزمایشی اضافه کرد که نوعی حالت بازیباز علیه محیط علیه بازیباز (PvEvP) قلمداد میشود. این بخش که برای عده زیادی جذاب بود، دو مشکل اساسی دارد که سازندگان از آن مطلع بوده و در نسخه نهایی قول رفع آن را دادهاند.
مهمترین مشکل مربوط به خروج کاربر در حین بازی است. راندهای Gambit میتواند برای مدتی طول بکشد اما از آنجایی که این حالت بر روی کار گروهی تاکید زیادی دارد، از دست دادن یک بازیباز میتواند ضربه بزرگی به تیم وارد کند. از طرفی دیگر Gambit این اجازه را نمیدهد که کاربری در حین بازی دیگران، به آنها محلق شود. این دو مهم دست به دست هم دادهاند تا لتمه بزرگی به لذت Gambit وار کنند.
خوشبختانه بانجی تایید کرده است که در زمان عرضه، حالت Gambit اجازه ملحق شدن وسط بازی را خواهد داد. علاوه بر این مهم اگر کسی بازی را وسط کار ترک کند، تنبیهاتی برای او در نظر گرفته شده است.
اگر با Gambit آشنایی ندارید بایستی بگوییم که این مورد بخشی رقابتی است که دو حالت بازیباز علیه محیط (PvE) و بازیباز علیه بازیباز (PvP) را ترکیب میکند. پس از تقسیم بازیبازان به دو گروه جدا از هم، آنها با موجهایی از دشمنان کنترل شده با هوش مصنوعی درگیر شده و در صورت نابودی، از خود توکنهایی میندازند که برای جمع آوری و احظار باس بافت لازم است. در هر دور هر دو تیم میتوانند دشمنان بیشتری را سمت تیم حریف خود بفرستند و یا برای بر هم زدن امتیاز جمع کردن آنها، خودشان دخالت کنند.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
فردا سه شنبه اونایی که دی ال سی و دارن میتونن از ساعت ۱۰ بعد از ریست هفتگی دستینی شروع کنن