جزییات جدیدی از عنوان Fallout 76 منتشر شد
با توجه به صحبتهای آقای پیت هاینس، به نظر میرسد عنوان Fallout 76 در بسیاری از زمینهها گزینهها و انتخابهای بسیاری را در مقابل بازیبازان قرار میدهد.
حضور انتخابهای متعدد در زمینهی گیمپلی در یک عنوان، یکی از ویژگیهای اصلی بازیهای ساخته شده توسط استودیوهای شرکت بتسدا است. اگرچه آخرین ساختهی این شرکت یعنی Fallout ۷۶ در برخی زمینهها سنت شکنی کرده است، به نظر میرسد همچنان شاهد حضور انتنخابهای متنوع در بخش گیمپلی این بازی هستیم.
اخیرا آقای پیت هاینس به سوالات بازیبازان در مورد عنوان Fallout 76 در حساب توییتر خود پاسخ داده است. یکی از کاربران از آقای هاینس پرسیده است که آیا انواع مختلف مهمات به دلیل داشتن وزن متفاوت فضای متفاوتی در Inventory اشغال خواهند کرد؟ آقای هاینس تایید کرده است که این موضوع صحت دارد و در ادامه توضیح داده است که راههای مختلفی مانند افزایش سطح Strength و یا استفاده از Perk Card برای رفع این مشکل در بازی وجود خواهد داشت. با این وجود براساس صحبتهای آقای هاینس، تعدادی از این راهحلهای در برخی مناطق بازی در دسترس نخواهند بود.
یکی از مسائلی که آقای هاینس به آن اشاره کردند، موضوع عدم وجود گزینهی انتخاب درجه سختی در بازی است. به نظر میرسد از آنجا که بازی در یک دنیای مشترک و به صورت آنلاین انجام میشود، درجهی سختی از بازی کنار گذاشته شده است (به نظر میرسد وجود سرورهای تکنفره نیز تاثیری در این موضوع نداشته است). آقای هاینس همچنین به این موضوع اشاره کردند که تمامی آیتمهای بدست آمده از طریق جعبههای موجود در بازی کاملا اتفاقی بوده و قابل پیشبینی نیستند.
بازی Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
میتوانید یک کارت Perk انتخاب کنید که باعث میشود وزن مهمات کمتر شود. یا سعی کنید مهمات سلاحهایی که نیاز ندارید را با خود حمل نکنید. یا وسایل کمتری با خود جابهجا کنید. یا کسی را پیدا کنید که حاضر شود کارت Perk خود را به شما بدهد. شما گزینههای متعددی خواهید داشت. راه حل مناسب را پیدا کنید.
نه، از آنجا که بازی برای همه یکسان است و در یک جهان مشترک جریان دارد، هیچ تنظیماتی برای کنترل درجه سختی در بازی وجود ندارد. یک موجود نمیتواند همزمان برای دو بازیباز در دو سطح متفاوت قرار داشته باشد.
جعبههای لوت به طور کامل اتفاقی خواهند بود. دو بازیباز آیتم مشابهی از یک جعبه پیدا نخواهند کرد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
منو باش که فک می کردم بازی برا استیم میاد 😥
دیگه عمرا بتونم بخرمش با این گرونی