اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

  • باس فایت Dancer of the Boreal Valley

خب رسیدیم به یک باس فایت دیگر با یک باس خیلی جذاب و دیوانه که از آن باس هایی است که وقتی می بینیدش و کات سین آمدنش را مشاهده می کنید، تنها کاری که می توانید بکنید تحسین سازندگان و طراحان بازی است. جالب است بدانید که این باس را خیلی وقت قبل زمانی که به High Wall of Lothric دسترسی پیدا کردیم را نیز می توانستیم سراغش بیاییم و تنها کافی بود تا Emma را بکشیم، ولی خب ناسلامتی قصد خودکشی نداشتیم که بخواهیم با آن لول پایین سراغ این باس برویم!! این باس فایت می تواند خیلی سخت نباشد، در حالتی که تمرکز خودتان را حفظ کنید و جوگیرانه عمل نکنید! این باس نسبت به lightning و bleed ضعیف است که این مورد را در انتخاب سلاح برای مبارزه با وی لحاظ کنید. استراتژی پایه در این مبارزه، صبر و توجه است. حرکات و حملات Dancer of the Boreal Valley بیش از حد سریع نیستند و اگر دقت داشته باشید علامت های خیلی خوبی برای حمله هایش دارد که به راحتی می توانید آنها را متوجه شوید، بنابر این تا زمانی که مدام سعی کنید که به پشت باس غلت بزنید (و سپس پای راستش را هدف ضرباتتان قرار دهید)، می توانید از ضربات او دوری کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

یک باس خیلی جذاب و دیوانه که از آن باس هایی است که وقتی می بینیدش و کات سین آمدنش را مشاهده می کنید، تنها کاری که می توانید بکنید تحسین سازندگان و طراحان بازی است. جالب است بدانید که این باس را خیلی وقت قبل زمانی که به High Wall of Lothric دسترسی پیدا کردیم را نیز می توانستیم سراغش بیاییم و تنها کافی بود تا Emma را بکشیم، ولی خب ناسلامتی قصد خودکشی نداشتیم که بخواهیم با آن لول پایین سراغ این باس برویم!!

به جز حمله چرخشی و spinning slash که احتمال کشتن شما را دارد، در دیگر حملات، معمولا اگر از ضربه نخست هر حمله جاخالی دهید، دیگر می تواندخیالتان تا حد زیادی راحت باشد. فاصله و پنجره بین حمله های این باس نیز نسبتا زیاد است که این خیلی موضوع خوبی است که در این زمان چند ضربه بزنید و دوباره بروید عقب تر و تمرکز کنید روی حرکتی که وی می خواهد انجام دهد و سعی کنید به پشتش بروید. در فاز دوم نبرد، Dancer of the Boreal Valley خیلی سریع تر و وحشی تر می شود که در این فاز بهتر است تا می توانید مدام از او دور شوید و عقب بروید. یعنی در واقع در این فاز باید هی در زمان مناسب نزدیک شوید و یکی دو ضربه بزنید (فقط در هنگام یکی دو نوع حمله این باس در فاز دوم، وقت کافی دارید که بروید و ضربه بزنید، مثل حمله ای که به هوا می پرد و فرود می آید) و سپس سریعا از او دور شوید و این روند را با دقت تکرار نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

در حالتی که تمرکز خودتان را حفظ کنید و جوگیرانه عمل نکنید! این باس نسبت به lightning و bleed ضعیف است که این مورد را در انتخاب سلاح برای مبارزه با وی لحاظ کنید. استراتژی پایه در این مبارزه، صبر و توجه است. حرکات و حملات Dancer of the Boreal Valley بیش از حد سریع نیستند و اگر دقت داشته باشید علامت های خیلی خوبی برای حمله هایش دارد که به راحتی می توانید آنها را متوجه شوید، بنابر این تا زمانی که مدام سعی کنید که به پشت باس غلت بزنید (و سپس پای راستش را هدف ضرباتتان قرار دهید)، می توانید از ضربات او دوری کنید.

 از سوی دیگر اگر برای شما جاخالی دادن و غلت زدن کار سختی است، می توانید از ستون ها و قایم شدن پشت آنها استفاده کنید. البته ضربات باس از کنار و دیگر بخش ها می تواند به شما برخورد کند ولی راه درستش این است که سعی کنید همیشه باس دقیقا در روبروی شما باشد یعنی هر طرف ستون که باس حرکت کرد، شما هم به سمت دیگر حرکت کنید تا مدام در پشت ستون دقیقا روبروی باس باشید و اصلا هم به ستون نچسبید و تا حدی که جا دارد از آن دور شوید و عقب بروید که اگر این روند را درست انجام دهید کاملا امن خواهید بود. وقتی که او در فاصله بین حمله هایش است یا وقتی که می خواهد یک کمبو را شروع کند، سریع بدوید و به پشت وی رفته و شروع به ضربه زدن کنید. یک خنجر دارای المان خونریزی در اینجا خیلی به درد می خورد. اگر شخصیتتان دورزن است که اینجا دیگر خیلی به نفعتان می شود و این باس برای شما خیلی راحت تر می شود. اگر یک حمله از راه دور با المان Lightning دارید که خیلی خوب است، اگر یک اسپل بر اساس Lightning دارید که خیلی بهتر هم هست! مقداری تیر و Ashen Estus همراه خود بیاورید و از دور کار باس را بسازید! وقتی که باس را شکست دادید بونفایر Dancer of the Boreal Valley bonfire را روشن نمایید. حالا دوباره جلوی محراب بروید تا یک راه جدید به جلو باز شود و یک نردبان پایین می اید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

وقتی که او در فاصله بین حمله هایش است یا وقتی که می خواهد یک کمبو را شروع کند، سریع بدوید و به پشت وی رفته و شروع به ضربه زدن کنید. یک خنجر دارای المان خونریزی در اینجا خیلی به درد می خورد. اگر شخصیتتان دورزن است که اینجا دیگر خیلی به نفعتان می شود و این باس برای شما خیلی راحت تر می شود. اگر یک حمله از راه دور با المان Lightning دارید که خیلی خوب است، اگر یک اسپل بر اساس Lightning دارید که خیلی بهتر هم هست! مقداری تیر و Ashen Estus همراه خود بیاورید و از دور کار باس را بسازید!

  • از Dancer of the Boreal Valley به سمت Dragon Barracks

از نردبان بالا بروید. سمت چپ به یک منطقه انتخابی می رود که بعدا به آنجا خواهیم رفت و توضیح خواهم داد. فعلا مسیر مستقیم را بروید. در اتاق روبرو یک priest در حال گشت زنی و یک red-eyed knight که زانو زده است وجود دارند. این شوالیه ها قدرتمند هستند ولی کشتنشان چندان هم سخت نیست. کشیش هم که مثل آب خوردن کشته می شود اما یک مشکلی که هست این است که اگر وقتی که هنوز با شوالیه با مبارزه نکرده اید و یا وقتی که در حال نبرد با او هستید، کشیش هم متوجه شود و حالت هجومی بگیرد، یک جادوی پر کننده خط سلامتی برای شوالیه اجرا می کند که مدام خط سلامتی او را پر می کند و کارتان خیلی سخت می شود. یادش بخیر… شمشیر و ضربات من این قدر قوی بود که بیچاره با این جادوی پر کننده سلامتی هم به جایی نمی رسید و باز هم کشته می شد!! بهتر است اول کشیش را از بین ببرید و سپس شوالیه را. یک نکته مثبت اینجاست که شوالیه معمولا اصلا از درب این اتاق بیرون نمی اید یعنی اگر عقب بروید و از جایی که وارد اتاق شدید، کمی عقب تر از ورودی بایستید، شوالیه نمی آید جلوتر و می توانید او را راحت تر بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

داریم به بخش های خفنی می رسیم. البته خفن که چه بگویم… چون در واقع کلا از اول بازی داریم یک ضرب در “خفنی بی نهایت” بازی می کنیم و کل این بازی چیزی جز خفن تیست، ولی منظورم بخش های بسیار عظیم و حماسی و اژدهایی است که یکی از زیباتری مناطق کل سری سولز را تشکیل می دهد

این موضوع برای دو شوالیه بعدی که جلوتر می بینیم هم کاربرد دارد. بعد از نبرد از انتهای اتاق Soul of a Crestfallen Knight را بردارید و به سمت راست بروید زیرا آسانسوری که سمت چپ است هنوز کار نمی کند و باید فعال شود. کمی بعد از پیچیدن و قبل از بالا رفتن از پله ها، بایستید و یک شوالیه به سمت شما خواهد آمد، اصلا جلوتر نروید زیرا یک شوالیه دیگر هم خواهد آمد. شوالیه را بکشید پایین و ببرید عقب نزدیک درب اتاق و از پای در آورید. جالا وقتی از پله ها بالا بروید هم شوالیه دوم را خواهید دید و هم دقیقا بعد پله ها سمت راست یک کشیش وجود دارد که سعی کنید سریعا ابتدا کشیش را بکشید تا مشکل برایتان ایجاد نکند (مشکل برات پیش آمده کسگم؟!!). شوالیه دوم را هم بکشید پایین پله ها و بکشید زیرا در راهرو و مقداری جلوتر یک کشیش دیگر هم هست که خود را به مردن زده است!! این ها را بکشید و جلوتر بونفایر Lothric Castle bonfire را روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

مگه میشه بری و برداری و بگی خداحافظ؟ اصلا اگه یه یارو ضیقی با یه چاقوی شکسته ای چیزی از یه گوشه ای نپره حمله نکنه که سولز نیست این! منم لابد پس میازاکیم!!

از اینجا مسیری می بینید که به کنار یک لبه می رود که می توانید از آن جا بپرید پایین که این مسیر دوباره بر می گردد به همان بخش بونفایر Dancer، پس بی خیال رفتن به آن شوید. به جایش مسیر مستقیم را بروید. از صندوقی که می بینید Prayer set را بردارید. از روی بالکن می توانید Titanite Chunk را بردارید ولی حواستان به تیرانداز و دشمن که پایین پله ها سمت راست هستند باشد. این ها خط سلامتی بیشتری از بقیه دارند و برخی از این ها یک بمب های عجیب و غریبی هم به سمت شما می اندازند.  از پله ها بالا بروید. در سمت چپتان یک تیرانداز است که وقتی به اندازه کافی جلو بروید شروع به حمله می کند و او را از پای در آورید. مراقب دشمن سپردار که نیزه به دست دارد در پایین پله های روبرو باشید. از آن مهم تر حواستان به یک  grunt دیگر که در پشت آیتم های سمت چپ پله ها مخفی شده است نیز باشد که ناگهان به شما حمله می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

شوالیه های خیکی!!

جلوتر آیتمی می بینید که وقتی بروید آن را بردارید ۳ دشمن ضعیف به شما حمله می کنند که آن ها را بکشید و Titanite Chunk را بردارید.  یک صدای عجیبی که می شنوید مربوط به یک winged knight در برج کوچک است. اگر آرام وارد شوید و از زیر پلتفرم راه بروید وی ناگهان پایین می پرد. وی را با دقت بکشید و Twinkling Titanite که از آن نگهبانی می داد را بر دارید. حالا از نردبان هم می توانید بالا بروید و به دیوار ضربه بزنید تا راهی مخفی باز شود و از آنجا Winged Knight set و the Sacred Bloom shield را بردارید. دوباره برگردید به پایین برج و این بار از پله ها بالا بروید. یک دشمن در خیلی بالاتر ایستاده و شروع به انداختن بمب می کند و یک تیرانداز هم کمی جچلوتر از سمت راست به وی ملحق می شود!! تازه یک تیرانداز دوم هم دقیقا پشت اولی منتظر است!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

بونفایر Dragon Barracks bonfire …. خوب استراحت کنید که در قسمت بعدی کار سختی خواهیم داشت.

 در سمت چپتان قبل از ورود به بخش طاق مانند هلالی شکل که بمب انداز بالای آن قرار دارد، یک سطح پایین تر نیز می بینید که آنجا یک دشمن قد بلند است که halberd دارد و گشت زنی می کند. یک grunt هم در گوشه اینجا کمین کرده تا حمله کند ولی کور خوانده ما راهنما داریم! اینها را بکشید و Large Soul of a Weary Warrior را بردارید. در بخش آینه این قسمت، می توانید ۲ Titanite Chunk را بردارید و یک گرانت هم به شما حمله می کند. مسیر را برگردید و حالا وارد منطقه طاق مانند و هلالی شکل شوید و به محض ورود یک گرانت با تبر به شما حمله می کند. وقتی او را کشتید می توانید آزادانه به سمت بخش هلالی شکل بعدی بدوید و بعد از ورود به چپ بپیچید و بونفایر Dragon Barracks bonfire را روشن نمایید.خوب استراحت کنید که در قسمت بعدی کار سختی خواهیم داشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mohamad 47 گفت:

    کارت واقعا قابل تحسینه سعید جان.دمت گرم.مو به مو توضیح میدی این شاهکارو.
    این باس فایت،یادش بخیر راحت ترکوندمش :-D.با استفاده از اون گوله اتیشی ها از دور پرتاب میکردم.لول دسکش و خود گوله اتیشیم هم تا ۱۰ برده بودم بالا و ماکسیمومش بود.اسم ایتمش یادم نیست ولی واقعا کاربردیه.تو باس های نیملس کینگ و بعضی باس ها ازش استفاده میکردم.
    به قول خودت از این جا به بعدش بازی خیلی خفن میشه.واقعا خیلی سخته انتخاب بین سری سولز، یکی از یکی قشنگ تره و تو خاطرات میمونه.تو این مورد نمیتونم یکی رو انتخاب کنم. امیدوارم قسمت بعدی در دست ساخت باشه.

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان عالی بود :yes:
    Valley باس جالبیه و همینطور که گفتین دقیقا قبل از حرکاتش یه عملی هست که دقیقا مشخصه می خواد خنجراشو به فرم دایره ای بچرخونه یا چرخش مرگ بارشو انجام بده (تو NG+ و به بالا من همون اول کار می رم سراغش)

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای اقا بابایی
    واقعا این دنسر اعصاب خورد کنه برای من ار alderich هم سخت تره راستی چرا فاصله ی بین قسمت ها اینقدر زیاد شده ؟ من هر دفعه کلی صبر میکنم تا حتما با راهنما پیش برم چون اینطوری حس میکنم یکی کنارم هست و تنها نیستم بازم خدا قوت

  • Efi گفت:

    به نظر من این شخصیت سیگوارد اصلا ارزش نداره داستانش رو دنبال کنی به چند دلیل اول اینکه تو باس خیلی اسون کمکتون میاد دوم اینکه اون شخصیتی که نجات میده اصلا ایتم های آنچنانی نداره منظورم greijat اگه اسمش رو اشتباه نگفته باشم حالا دوستان فهمیدن سوم اینکه اگه بخواهی از چاه نجاتش بدهی باید زرهش رو از اون دزده بگیری ان هم به قیمت آنچنانی و در اخر تو پایان بازی هم نقشی نداره به نظر من همون اول که به کمکتون میاد در جنگ با اون موجود اتشین بزارید تنهایی مبارزه کنه و بمیره و اگر دوباره انجا بیایید میبینید که ست زرهش افتاده با سپرش و بردارین ست لباسش بسیار قشنگ و مقاوم است و جزو زره های سنگین به حساب میاید با تشکر از دوستان و اقای بابایی نظر شخصیم بود

    • mercenary گفت:

      دوست عزیز یکی از titanite slab ها رو از زیگوارد می گیرید اونم وقتی نجاتش دادی..
      در این مواقع نفس اماره می فرماید که وقتی اون آیتم رو گرفتی بکش آن ملعون را… خالی لطف هم نیست… dragon slayer great ax توصیه میشه

      • Efi گفت:

        دوست عزیز اولا خیلی کم دیده شده که کسی سلاحش را مکس کند چون در بازی هزار سلاح است و ادم انواعه مختلفی از اونارو استفاده میکنه این ایتمی هم که گفتید برای مکس کردن سلاحاست و بعدشم ست لباس سیگوارد انقدر قشنگه که ادم همون اول میبینه وسوسه میشه وبه نظرم اینکه داستانش را تا اخر دنبال کنی تا دوباره بگیری حوصله میخواهد تازه اونم فرض کن بدون راهنما پس کشته شدنش در اول بازی نفع بیشتری دارد با احترام و نظر شخصی بعدشم این شخصیت در نهایت میمیره

  • Nima.ZM گفت:

    سلام خدمت آقا سعید
    عزیز من می‌خوام دنبال این جور بازی ها برم
    مثل
    Nioh
    Lord’s of the fallen
    و بازی های میازاکی
    و می‌خوام بدونم کدومشون auto save هستند چون من دو عنوان nioh و lotf رو بازی کردم هیچ کدومشون auto save نداشتن و من واقعا نمی‌تونستم بازی کنم می‌خوام بدونم کدومشون خوبه

  • وای وای وای، ببین به کجا رسیدیم، رقاص وادی شمالی، زیباترین باس فایت کل تاریخ گیم، با رقص و ناز خشونت رو از قلب و وجودش در ذات فکر و روح ما نهادینه میکنه، فقط آتش و آتش، فقط زبانه های شعله ها را بنگرید، وقتی از سقف اومد پایین، تا چند ثانیه اول محو تماشا بودم چون یهو جا خوردم اصلاً، منتظر باس نبودم، پیش صندلی یه بیلبیلکی بود کشیدم این شاهکار جادویی طراحی رو دیدم، تنها باس فایتی که وقتی کشتمش ناراحت شدم، خداشاهده جدی میگم، صدای آوای آهنگش توی گوشمه هنوز، ما الان قدر سری سولز و بنیان سبکی رو که گذاشته متوجه نمیشیم متاسفانه، سالها باید بگذره تا متوجه بشیم که انقلاب در یه صنعت یعنی چی

  • MahdiLGMMP گفت:

    اقا سعید dlc هارو هم میزارید ؟من هرچی باس تو تمام سری دارک سولز بود رو کشتم اخر سر میازاکی انتقامش رو ازم گرفت اونم توسط باس فایت (دارک اتر) هر کاری کردم نتونستم بکشمش بالاخره دارک سولز شکستم داد :reallyangry:

  • mercenary گفت:

    خسته نباشید آقای آقابابایی. عالی بود. شما استراحتم میکنین؟ منو یاده یه نفر انداختین که آخر کامنت می گم.
    راجع به دنسر یه چیزی می خوام بگم که احتمالا خودتون می دونید..تا جاییکه حافظم جواب میده اون شبح هایی که وقتی به قسمت اولیه ی irithyll می رسید می بینید در واقع یکیشون دنسره که از طرف پونتیف فرستاده شدن (تبعید شدن) تا از اون مکان هایی که هستن محافظت کنن و بقیشون هم اون outrider ها هستن یه چیزیم یه جایی دیدم که زیاد موثق نبود که می گفت یکشون هم vordt هست.
    حالا من قبلا یه ویدیو دیدم که صدایی که دنسر موقعی که از سقف میاد پایین رو عکس کرده بود و فرکانسشو تغییر داده بود و یه چیز جالب در آورده بود.. الان یادم نیست چی بود ولی خیلی جالب بود
    اون فردیم که گفتم منو یادش انداختین ایچیرو اودا مانگکای وان پیس که الان حدود ۲۱-۲۲ ساله روزی فقط ۳ ساعت می خوابه و بقیشو رو کار می کنه.. من این قضیه رو تو فروم های مختلف خوندم که به بقیه هم نسبت می دن ولی صحت نداره فقط اودا همچین بشریه که تو این مدت طولانی اینجوری کار کرده.. این نهضت همچنان ادامه دارد
    واقعا دمتون گرم و خدا قوت
    موفق باشید

  • Lone Bat گفت:

    داش با اون بخش شوالیه های خیکیت خیلی حال کردم :rotfl: :rotfl:

  • fbjg گفت:

    سعید جان خسته نباشی .
    راستش این باس از باس های راحت سولز ۳ از نظر منه و بنظرم با کمی دقت راحت میشه زد و تو توضیحاتتون نحوه زدن رو به خوبی توضیح دادید و من چیزی نمیبینم که بخوام اضافه کنم
    من خودم طبق عادتم بعد از زدن باس اول به سمت چپ و به سمت باس oceiris میرم چون این منطقه پر از titana chunk هستش میشه لول اسلحه رو تا سطح ۹ بالا برد و منطقه کوچکی هم هست و زود تموم میشه ولی سخت هست و در ضمن بعد از شکست باس اون gesture رو میگیریم که راه ورود به منطقه مخفی هست

  • Mehdi Nita گفت:

    سعید جان تشکر و خسته نباشی بابت این همه زحمت…. مانا و پایدار باشی… :yes: :yes: :yes: :yes:

  • Aminbehzad گفت:

    خدایی این باس lothric و داداشش خیلی سخته توش گیر کردم ینی از آخر بازی نا امیر شدم از سختی زیاد

  • مازیار گفت:

    خسته نباشی سعید عزیز :heart: سعید جان بنظرت بین دارک سولز۱(نسخه اصلیشو منظورمه)و دیمون سولز۳کدوم رو انتخاب کنم؟از لحاظ سختی کدوم یکی بهتره ?:-)

  • مازیار گفت:

    تا جایی که یادمه شما دو مقاله راهنمایی قدم به قدم قرار می دادیند،که خوشبختانه مقاله رزیدنت اویل تموم شده و فقط دارک سولز۳باقی مونده،که بنظرم بعداز اتمام دارک سولز۳سراغ دارک سولز۲و۱برید که هر دو بازی خیلی خفن هستند 😎

  • ahkratos3 گفت:

    dancer ابتدا یکی از شاهزاده های بوریل ولی (یا یکی از مقام دار های بوریل ولی) بوده. وقتی pontiff خودش قدرتو بدست می گیره و به خودش مقام پاپ یا همون پانتیف رو میده ابتدا دنسر رو برای مضحکه به عنوان رقاص خودش نصب می کنه و بعد از اون دنسر رو تبعید می کنه High Wall of Lothric. یه نکته جالب اینه که دو تا شمشیری که دنسر داره دقیقا به صورت آینه وار ومعکوس دسته pontiff هستش(مثلا شمشیر فایر دسته راستشه و برای پانتیف دسته چپشه) اگه اطلاعات بیشتر می خواین به کانال معروف ترین و بهترین لور گویه سری بلاد سولز در یوتوب سر بزنید(VaatiVidya اسمه کانالش هست )

  • A Player گفت:

    یادش بخیر پارسال تاسوعا عاشورا که این شاهکارو برای اولین بار تموم کردم و بعد اون دو بار دیگه هم تموم کردم و فک کردم با راهناهای تو نت همه ی بازی رو رفتم وی الان میفهمم بازهم کلی قسمت دیگه مونده که نگشتم
    خارق العاده است

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سی و یکم - گیمفا