PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۲:۱۵ ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

شرکت کپکام امروز و در جریان رویداد PAX West 2018، تریلرهای جدید از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرده است که در این تریلر‌ها، بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به گیم‌پلی بازی و همچنین با برخی محتویات جدید آن بیشتر آشنا می‌شویم.

شرکت کپکام امروز و در جریان رویداد PAX West 2018 به نمایش بازی Devil May Cry 5 و گیم‌پلی این بازی پرداخت و تریلرهای جدیدی از آن را به نمایش گذاشت. اما پیش از آن کپکام تصاویر هنری جدید و دیده نشده‌ای از شخصیت NICO و همچنین تصویری از بازیگر این شخصیت را منتشر کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی علاوه بر دو بخش Photo Mode و Gallery Mode دارای بخش تمرینی ( training mode) نیز هست که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن‌ها در دست نیست و مطمئنا در آینده جزئیات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی و تریلر معرفی بخش‌های جدید بازی Devil May Cry 5 را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر اول (گیم‌پلی بازی):

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

تریلر دوم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

همچنین در جریان نمایش بازی Devil May Cry 5، شرکت کپکام به نمایش مبارزات بازی با سلاح Devil Breakers پرداخت و از این روی شاهد مبارزه Nero با سلاح‌های  Overture ،Gerbera ،Punch Line ،Tomboy ،Ragtime ،Helter Skelter و Rawhide (سلاح‌های Devil Breaker) هستیم. شما نیز می‌توانید تریلر مربوط به مبارزات شخصیت Nero  با سلاح Devil Breakers را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید سایر اخبار بازی را از اینجا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی به عاقبت سری resident evil دچار میشه،وسیله ای برای سودجویی کپکام میشه :-)،

    • fox hunter گفت:

      میشه اینقدر پست ها رو به گند نکشی،با گزاف گویی و چرند و پرند.

    • Nima.ZM گفت:

      😐 😐 😐 😕 😕 😕 :-(( :-(( :-(( 🙁 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :beatup: :beatup: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

    • Oracle گفت:

      آخه رو چه حسابی اینو میگین.
      حالا اینقد منفی میخوری تا حالت جا بیاد.

      • :sweat: به حساب پوماد سوختگی نمیدونه پوماد هم دیگه اثر نمیکنه :rotfl: یارو زغال نشده خاکستر شده :rotfl:

        • ما به مولتی احترام میذاریم چون به احترام همه تقتیم میشه خیلی هم قابل مستحق احترامه خوب وقتی یک مولتی متاش بالاتر از 😐 فرنچایزته حرصت میگیره فرقی نمیکنه چه مولی چه انحصاری :laugh: پوماد جواب نمیده باور کن.
          اگه میخای بگی مهم نیست یعنی کنسول پرستی و بازی انحصاری میخای برای کنسولت و این معنی کنسول پرستیه من که تمام فنم فقط نینتدو سویچ ندارم اما تعصبی ندارم جز رو PCم :chic:

    • Sir Sonic گفت:

      نمیشه دو بار دیسلایک داد…وگرنه لیاقتت همین بود

    • دیروز یچیزی گفتی راجب CAPCON بچها جوابتو دادن و رکورد زدی تو انلایک خیلی خوب داشتم نگاه میکردم خاستم جوابتو بدما اما دیدم کامنتت مصخرس. گیمر تازه چیزی از بازی نمیدونی علکی حرف نزن تو اصلاً گیمر نیستی اگه بودی این حرفو نمیزدی که همه مردم تو اوج هایپ هستن برای این فرنچایز بزرگ چیزی کم نداره چه گرافیک چه فن کامل.

    • aiHan گفت:

      با چه رویی این حرفو میزنی ابهت هم خوب چیزیه! انقد پستارو با این کامنتات الوده نکن
      بازی RE7 خیلی هم خوبه برو راجبش بخون که میدونم حتا لمسشم نکردی. با این بازی Capcom نشون داد که هر شکلی بازی بزنه با دستاش محبوب میشه.
      تو برو کرش بازی کن تا تلو بیاد فکر نکن یک روزی ناتی داگ بالا دست کاپکُم بزنه هیچ کمپانی نتونسته متا ۹۶ حقیقی به دست بیاره که برای RE4 بود! سال ۲۰۰۵ !
      بازم واست بگم؟

      • انچارتد ۲ متای ۹۶ اورد،چجوری میگی هیچ کمپانی نتونسته 😮

        • aiHan گفت:

          اون سال ۲۰۰۹ بود که متا ۹۶ گرفت اما RE سال ۲۰۰۵ بود که متای ۹۶و گرفت
          به زودی موفقیتهای Capcom رو میبینی ایتسونو اومده سرجاش شینجی میکامی بای ابدی نداد! و کامیاو هم میادوقتی که شینجی بیاد. موفق باشی دیگه کامنت مزخرفی نذار زشته Capcom از اولش هم کبیر بود و مارو در کنارش قرار داده بود مثل یک فرشته.

        • aiHan گفت:

          متا Metascore
          (۹۶) :Resident Evil 4
          (Uncharted 2: (96
          =================
          یوزر سکور User Score
          ۸٫۹ و ۹٫۳ :Resident Evil 4
          Uncharted 2: 8.9
          اصلان ۹٫۳ یوزر سکور میدونی یعنی جزو ۱۰ تای برتره؟ الان فهمیدی Capcom کبیره؟ یا هنوز میخای پرتو پلا بگی راجبش؟

      • شما اگه میتونی توی نسل ۷ و ۸ یه افتخار درست و حسابی از کپکام برام بگو،اخه توی این چند سال اخیر ه افتخاری داشته که بخواد اینو خوب آب دربیاره؟!!!!
        به دور از فن بازی هم که بگم توی نسل ۷ و ۸کپکام در حدی نیست که بخواد با ناتی داگ رقابت کنه،نیازی هم نیست که دلیلشو توضیح بدم همه اینو میدونند،
        ناتی داگ تا الان توی نسل ۷ و ۸ سلطان بوده و هست،امثال این کمپانی ها مثل کپکام در گذشته هم اگه خوب کار کرده باشن مدیون نوابغی مثل میکامی،کیجی اینافونه بوده،وگرنه الان هیچ حرفی واسه گفتن نداره
        نوشتی سال ۲۰۰۵!!!! خب این یعنی چی؟!!!تا اونجایی که من میدونم هرچی به سمت سالهای اخیر ۲۰۱۲ به بعد منتقدها بی منطق تر شدن،نمره کامل سختر میدن،اونوقت سال ۲۰۰۵ که این همه متا اینجور چیزا ،سایتها و نقد و یررسی زیاد نبودن طبیعیه که نمره بالا بگیره

        • aiHan گفت:

          RE R2 رزیدنت رولیشن ۲ دو مگه بده متاش ۹۱ تو نسل هشته
          از اول تا اخر این شرکت کم نذاشت دمش گرم خوب مگه کی کاپکامو دورست کرده و پایش بوده نکنه میخای بگی ایتسونو و کمیاو و شینجی میکامی از ناتیداگ هستن!؟ خوب کاپکام چرا مدیونشون باشه وقتی شرکت خودشونه؟ در سال ۲۰۰۵ ناتی داگ سال ۲۰۰۵ در مقابل کاپکام چیزی نبود! خود ناتی داگ مدیون کاپکام هستش از بازیاش درس میگیره ن فقز ناتی بیشتر کمپانیا کارشون همینه چون واقعا همیشه اول بوده و هست.
          من Capcomو دوس دارم بخاطر کارکناش که یک روزی بر میگردن الان ایتسونو هست بقیه هم میان حتا گیمفا گفت به نزدیکی میان بازم خود شینجی میکامی گفت اول استراحت خوب حق داره باید استراحت کنه مدتی بعد میاد.
          من متا واسم مهم نیست شماها متا واستون مهمه منو چند نفر از بچها متا ناچیزه وسمون اما تو یوزر اسکور RE4 رو نگاه هخ ۹٫۳
          هرکی بهت بگه این سالها سختره دروغ گفته اینجوری نیست متا جمع حسابه ولی در بعضی جاها یک روشایی استفاده میکنن خود سایت متارو به دست خودشون میگیرن
          مثل کاستلونیا لورد اف شادو۲ بازی به این خوبی متاش ۶۷ ماش کم داشت میگفتیم اره DMC2 متاش ۷۹ فک کنم هخ خدایی حق نبود حقش ۸۴ بود اگه میخام مقایسه کنم DMC2 رو با dmc2013 هخ dmc2013 چیزی نیست در برابر DMC2 چون DMC2 خیلی بزرگتره خوب همین . موفق باشی

    • اخه چرا هزیون میگی؟
      https://mychannels.ir/img/sticker/1512225667_4588.jpg
      همه کارای کاپکام CAPCOM کبیر درسته :laugh: پوماد میخای؟ این بار DMC میترکه توم باید بیمارستان باشی که اگه بترکه باید به دادت برسن اینجوری تو خونه نیشه تا یکی برسونتت دووم نمیداری اصلان.
      دیروزی به کاپکام CAPCOM کبیر یچیز مزخرفی گفتی کلی خندیدیم و مصخره کردیم خدا نگیره شماهارو از ما خندهای مارو فراهم میکنید اوخی جونم تو فقط حرف بزن بخندیم :laugh: :clap: :rotfl:

    • چرندیات اینا چاپ میشه بعد من یه خورده از سونی ایراد می گیرم چاپش نمی کنین. ایول خیلی باحالین :no: :yes:

  • Mr Hill93 گفت:

    بالاخره از ی گیمر درست حسابی برای نمایش گیم پلی استفاده کردن یارو بازیش عالی بودن بدون دمیج خوردن باس و زد هرچی گیم پلی تا قبل این دیدیم گیمراش تو دیوار بودن مخصوصا گیم پلی ۲۰ دیقه اییه Rage

  • s.a.m گفت:

    ای بابا حالا از شانس من هی داره خبر خوب سرازیر میشه ، بعد اینترنت من داره لحظه به لحظه داغون تر میشه.
    الان سرعت دانلودم شده ۱۰۰kb
    یعنی قشنگ خاطرات Dial up رو برام زنده کرده این لعنتی

  • arminaghebati گفت:

    چه بازی ای بشه این بازی الا ن فقط میشه یه آهنگ خوند آی یارم بیا dmc 5 ام بیا

  • Rorschach گفت:

    بازی عالیه…

    فقط SAVAGE گفتنش

  • fox hunter گفت:

    این نسخع عالی دقیقا همون چیزی بود که طرفدار ها میخواستن.حالب اینجاست حتی صدای select کردن منو هم مثل قدیمع.

  • Oracle گفت:

    اول مراسم مجری گفت کدوم شخصیتو دوست دارین؟
    کارگردان ایتسونو:ورجیل
    تهیه کننده مت واکر:دانته
    اون یکی تهیه کننده:نیکو
    داخل بازی ام ایستر اگ هایی گذاشتن که فقط واسه کسانی که سریای قبلی رو بازی کردن قابل فهمه نه کسانی که تجربه اولشونه.

    بخش training mode و معرفی دشمنان(که تو خود بازی چند ثانیه اتفاق میفته) اولین بار تو DmC وجود داشت و چون بازخورد های مثبت داشت تو نسخه پنجم هم گذاشتن.

  • shadin گفت:

    جانور به اون غولپیکری هیچ دخل و تصرفی بر سلامت و ظاهر شخصیت NICO نداره با هر ضربه و فوران آتشی که از خودش تولید میکنه کلی از فضا رو تخریب میکنه اما کوچکترین تغییری بر حتی پوشش NICO نداره و این از بار تاثیر گذاری بازی بر ذهن گیمر کم میکنه و لذت یک بازی مشابه با واقعیت ( تاکید میکنم مشابه یعنی نزدیک به تصور و تخیل گیمر ) رو تضعیف میکنه جهش ها و دویدن های NICO همونطور که قبلا هم گفتم بسیار نچسب و حتی شیوه ی تحرکها هم بسیار ابتدایی ترسیم شده و بعد اینهمه سال شخصیتی محکم و دلچسب رو شبیه دانته که در نسخه ی پنجم که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد ، نشون نمیده .

    • Cuphead گفت:

      Nico ؟!!
      تو اصلا نمیدونی این نروئه نه نیکو بعد راجع به بازی نظرم میدی :laugh:

      • shadin گفت:

        جناب Cuphead عزیز اشتباه نوشتاری رو چسبیدی اصل مطلب رو ول معطل شدی . اگه شما با این چیزا خوش به حالت میشه که واقعا باید بهت بگم خوشا به حالت که انقد خجسته ایی . من نمیدونم شما چرا انقد رو یک بازی که کوچکترین اثری از شما درش نیست تعصب دارید . آخه نه سر پیازید نه ته پیاز . انگار که خداییش طراحی گرافیستی بازی سازی . ما اگه انقد ادعامون میشه در طی اینهمه سال گوشه ایی از این صنعت معروفیتی کسب میکردیم و دو تا چهره سرشناس با کلی کلاس آموزشی داشتیم .
        مشکل ما همینه که همه پر ادعا هستیم و هر کدوممون فکر میکنیم یه پا خداییم و میتونیم بقیه رو بکوبیم .
        واقعیت امر رو گفتم و لاغیر . بازی سازان امروزی بخاطر حرص و ولع سیری ناپذیری که در جهت جذب سرمایه های هنگفت تجربه کردن ، بازی هایی رها شده از ریشه ها و بی کیفیت ارائه میدن .
        اصل موضوع کاملا از کامنتم قابل درک بود و الا میشد اصلاحیه فرستاد و روتوش و روفوش کرد .
        من نظر خودمو میگم خواه باب دل شما و امثال شما باشه یا نباشه . خواهشا از این بچه بازیا بکشید بیرون .
        با آرزوی تعقل .

        • Cuphead گفت:

          منم نظر خودمو گفتم که شما هیچی از این بازی نمیدونی نه این بازی نه نسخه های قبلیش نه بقیه بازی ها قرار نیست حس واقعی بودن به طرف بدن ما بازی میکنیم که چیزای غیر واقعی رو تجربه کنیم مشکل نوشتاری ام یه بار پیش میاد ۳ بار با کپس لاک نوشتی نیکو :blush:
          شما تعقل کن نمیخواد برای بقیه آرزو کنی 😉

          • shadin گفت:

            Cuphead نظرتو واسه خودت نگه دار تو حق نداری اینجا بقیه رو قضاوت کنی و نظرتو به بقیه تحمیل کنی هر نظری داری در مورد بازی ، بفرما ، ولی حق نداری مانع دیگران بشی . اگه من به تو یا هر کس دیگه ایی بی احترامی کردم اینجا مدیر داره و خودش میفهمه و اخطار میده و یا مسدود میکنه . به کسی چه من چقدر حالیمه مگه اینجا ارث باباته که اجازه اظهار نظر به بقیه نمیدین .
            وقتی که تو سوادت در این حد هستش که هنوز کپی پیست رو درک نکردی و نمیفهمی که ممکنه طرف در حین فضای مجازی ، صدها فکر دیگه ام داشته باشه که یک کلمه رو به اشتباه و دلیل شباهت از جایی کپی و پیست کرده باشه دیگه باید چی بهت بگم البته تقصیرت نیستاااا شاید فعلا مونده بزرگ شی . خوش به حالت بخدا .
            خوش به حال تو و هم پالانی هات که خیلی از بازی ( هع ) میدونید . تو بازی میکنی واسه دور شدن از عقده هایی که نمیتونی در عالم واقع براورده شون کنی و حاضری هر چیزی رو شاق فرض کنی چون خود کم بینی میخوای بقیه رو هم در سطح خودت بیاری پایین که عقده هاتو بپوشونی . ولی من برام مهمه که چی به خورد فکرم بدم . من مفهوم و شیوه یِ ارائه یک محصول برام مهمه و نظرات و انتقادات مردم توو کل دنیا در همه یِ زمینه ها واسه همین چیزاست نه مسخره بازیی که تو و دوستات با رفرشهای پیج و اکانتها و لایک و دیسلایکهای فیکتون به رخ ملت میکشید که بگید مثلا خیلی شاخید .
            باشه تعقل نکن من تعقل میکنم تو بچسب به نرو و گیمریت .

        • asasin گفت:

          جناب shadin :rotfl: الان باس بهت بگم دروغنگو برو تو لونت لازم نکرده علکی انتقاد کنی باو شر میگی نرو همون دویدنش عقلمو برده هخ برو خدایی کانت ندار حتا کامنتاتو نمیخونم.
          اگه علاقه داشتی به بازی اسم نرورو میدونستی.
          DMC مردمو دیونه کرده به جات بودم کامنتی نمیذاشتم که مضحکه نشم.

          • shadin گفت:

            asasin آها پس عقده یِ اون کامنت اولم باعث اینهمه بغض و کینه یِ شماها شده . ندونستم بخدا که انقدر کاربرای خردسال داره اینجا وگرنه اصلا هیچی نمیگفتم . بله کاملا مشخصه که کامنتای منو اصلا نخوندی . شما برو اول آیدیتو تصحیح کن بعد ابراز افاضات بفرما عزیزم .
            لابد شما اینجا دروغ میگی چیزی بهت میدن والا ما که چیزی بهمون نمیماسه که بخاطرش دروغ یا شعر بگیم .
            خوش باشید . راستی میدونستین با هر بار سرچ و لایک و دیسلایک موجب خرسندی مدیریت وبسایت میشید چون بخشی از هزینه ها با همین روش تامین میشه و بخشی هم به خدمات ارائه دهنده اینترنت میرسه چرا که حجمتونو دریافت میکنه پس یک خسته نباشید به شما و دوستاتون دست گلتون درد نکنه .

            • asasin گفت:

              من مثل تو از چیزی که خوشم نمیاد انتقاد نمیکنم که یجور اومدی انگاری کفر کردیمو تو اومدی راهنماییمون کنی حاجی خدایی بیا این ور خط تو بازیو لمس نکردی خودتم گفتی نصب کردم پاک کردم اخه من مگه شمام که چیزی که باهاش اشنا نیستم میرم بهش دست بزنم خراب بشه و اسمم بدنام بشه نه داش.
              اره با این اکانت چیزی بهت نمیماسه اما با اکانتای دیگت بهت خیلی خوب میماسه برای فرنچایزای مورد نظرت خدایی اگه بازم رو من ریپلی کردی توهین میکنم ترولی.

    • Oracle گفت:

      آقا شما مشخصه که اصلا هیچ سر رشته ای از بازی نداری(توهین نمیکنما)
      چون اون شخصیت Nero اسمشه نیکو همکارشه.اون دختره س.

      • shadin گفت:

        بله جناب Oracle در جواب Cuphead توضیح کامل رو فرستادم .
        من سررشته ندارم شما راست میگی . من یه آدم معمولی ام و هیچ ادعایی هم ندارم و به گیم به عنوان کسی که سالهاست باهاش وقتشو تلف میکنه اونها رو در حالت کلی که هدف سازنده ها هم در همینه بهشون نگاه میکنم نه از دید پسربچه های مثلا گیمر ( بلانسبت شما ) که رو یک شخصیت کارتونی برای آدمهای واقعی شاخ و شونه های فرهنگی میکشن .

        • Oracle گفت:

          :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
          آخه چنان با حروف بزرگم نوشتین NICO من تعجب کردم.
          خب شما میگی dmc 2013 رو دوست دارین چه اشکالی داره به زور نمیشه چیزی رو تحمیل کرد به کسی.
          اما طرفدارای dmc عمرا اگه تعصب خاصی داشته باشن،من خودم بارها موردی بوده گفته م.
          شما دلم میخاد یک بار تریلر گیمپلی TLOU P2 رو ببینی و به ما شرح بدی چه چیزی این به ظاهر (ابر استدیو،خدای ترول ها)به دنیای گیم تقدیم کرد.
          مام به خاطر همین سعی میکنیم نظر ندیم که گویا اونا دوست دارن فقط تعریف و تمجید بشنون که خوششون بیاد.
          ثانیا این ایراداتی که گفتین اصلا مطرح نیستش،اینطور به قول شما بخان واقع گرایانه پیش برن که سر هر مرحله نرو باید لباسشو عوض بکنه ک.فقط سری بتمن در طول بازی لباسش تحلیل میرفت و تا مرحله آخر بازی خراب میشد.
          توی گیم هک ن اسلش این چیزا معنی نداره.

          • asasin گفت:

            هخ نمیدونم فازش چیه بخدا اصلان چیزی منطقی نمیگه کاش اشکال گرفتناش حقیقت داشت نمیدونم یادته یا نه تو کامنتای قبل گفتم خدایی راه رفتنشو نگا چقد حقیقیه خدایی درکش نمیکنم بعدش از dmc2013 تمجید میکنه #اول میگفت GOW ترجیح میدم.
            کلان چیز منطقی نیمگه که قبولش کنم.

          • shadin گفت:

            در جواب Cuphead و جناب asasin خان کاملا شفاف توضیح دادم . شمام به اونجا مراجعت بنمایید .
            من PC گیمرم اما از حق نگذریم خداییش بعضی از انحصاریهای PS جذاب و شاهکارن . و این چیزی نیست که از من و شما چیزی کم کنه چون تعصب واسه این چیزا رو بچگونه میدونم .
            مگه وقتی یک شخص در یک گیم گلوله میخوره دیگه تا آخر بازی خونریزی میکنه !؟ برادر من انقد تعصب واسه یک گیم !؟
            به هر حال دهان مردم رو نمیشه بست . من هر چی که منتقدانه نظرمو در مورد پست بگم بقیه از رو تعصب های کودکانه کلی لیچار نثارم میکنن . ولی من انتقاد و نظرمو میگم . موفق باشید .

        • aiHan گفت:

          باو اخه چی بگم بهت دیده پسر بچه چیه ؟ باو این فرنچایز قدیمی خودمونه! این فرنچایزه کارتونی چیه ؟ لطفا کامنت نذار خیلی چیزای مزخرفی میذاری باو همه دنیا خوشش اومده تو چی میگی !؟ چرا با ناین حرفا در میری داری میگی گاد اف وار الا با این حرفا در میری ؟
          باو دانته رو نمیشناسی حتا به بازی دست هم نزدی چرا اینارو میگی دیگه بازی از این نوع پیدا نمیشه میفهمی ؟ باید قدرشو بدونی ؟ اونم مولتی گیم به احترام شما PC باز به احترام PS به احترام XBOX یک بازی مولتیه میخای انحصاری باشه تا بفهمی قدرشو ؟
          دیگه چنین کامنت مزخرفی نذار ممنونیم ازت فهمیدی خوشت نمیدا از DMC باشه ولی کامنت نذار ذاجب DMC کبیر.
          نرو همه چیزش عالیه ما پسندیدیمش گرافیک بازی هم تا حد غییر ممکن عالیه از سر تا ته این دمو DMC گرفتم تو ترلرای نرو همه چیزش فراتر عالی بود.

          • shadin گفت:

            یک نگاه به ادبیات نوشتاری خودت بنداز یه نگاهم به کامنتای من . اونوقت شاید مزخرف بودنو بتونی تشخیص بدی . کاش توو ایران واسه ورود به محیط مجازی شرط سنی میذاشتن .
            قسم میخورم از این پست به بعد ، جز در جهت نقد پستهای ارائه شده توسط گیمفا و بیان نظر شخصیم ؛ بخاطر بچه بودنِ کاربران پاسخ به هیچ کامنتی ندم .

            • aiHan گفت:

              کامنتم هیچ مشکلی نداره! اقای ترولی وقتی که از بازی قدیمی توقع داری بازی گرافیکی باشه تو بچه ای وقتی که دنبال بازی گرافیکی هستی تو بچه ای وقتی که به دنبال گرافیک هستی تویی که تازه گیمری! ما همیشه خاستمون این بود DMC برگرده و برگشت بعد ۱۰ سال که داریم میریم به ۱۱ سالگی.
              وقتی که بتونم ببینمت بهت میگم که کی واقعان خورد ساله
              اینم ایدیم
              https://t.me/Musefid

    • MESHKI گفت:

      “شخصیتی محکم و دلچسب رو شبیه دانته که در نسخه ی پنجم که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد نشون نمیده”
      عمو جون شما برو dmc4 همون ۱۰ دقیقه اولشو بازی کن میفهمی دانته یعنی چی
      دانته با نسخه ۲۰۱۳ دانته ای نشد که همه دوسش دارن بلکه با نسخه های قبل بود
      از نظر کارشناسیتون هم ممنونم :rotfl:

      • shadin گفت:

        طوری میگید دانته در نسخه های قبل انگار ندیدیم . به شخصه وقت نکرده بودم نسخه های قبلشو بازی کنم اما یه بار خواستم از هر نوع بازی که وقتشو قبلا نداشتم برگردم و از ریشه همه رو انجام بدم اما بعد نصب فوری زدم حذفش کردم میخوای عکسای گرافیک غیرقابل تحملشو بفرستم !؟
        به بازی ها ( و کلا چیزهای سرگرم کننده ) به عنوان یک سریال نگاه نکنید به این دقت کنید که در محتواش چه چیزی رو میخواد در شما روشن و یا نابود کنه و اگر محتوایی نداشت یعنی وقت تلفی . چون وقت سرمایه اس حالا چه گیمر باشی چه سازنده .
        حالا اون نسخه های درب و داغون چه چیزی رو میتونست با دانته ی ذغالیش به مفهوم یعنی چی که شما میگید برسونه خدا داند .

        • asasin گفت:

          اخه کم عغلی نکن داش اون مال سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ و سال ۲۰۰۵ بیمغز مغزم خوب چیزیه گرافیک چیه تف به گرافیک این فررنچایز DMC123 اگه فردا ریمک بشن باید همه اتودیوها جم بشن گرافیک پشمم نیست مهم دل بازیه فردا منتظر ریمک هستیم DMC1 در سال ۲۰۰۱ متای ۹۴ رو اورد اگه متایی هستی و دنبال متایی من که متا واسم معنی نمیده.
          تو چیزی از CAPCOM بزرگ چی میدونی اخه ما با این فرنچایزش زندگی کردیم و همیشه با ما بوده و افتخارمونه فقط حرف من نیست تو کامنتای DMC بنی و ایهان گفتن این بازی باعث افتخارمونه که از هوادارانش هستیم و منم تئید میکنم منم میگم باعث افتخارمه که فن DMC هستم.

          • Oracle گفت:

            همینکه نسخه ۵ به سریای قبلی مربوط میشه منجر به این میشه که نسخه های قبلی ام باز فروش داشته باشن چونکه کسانی که نسخه های قبلو نرفتن(دهه هشتادیا‎:)‎) ناچارن تهیه کنن.

            • asasin گفت:

              بیخیال :rose: بخاطر گرافیک میان زجه میزنن بعد میگن خوب نبود نمیدونن تاریخشو نمیدونن در زمانش بهترین بوده! اگه گرافیک DMC123 مثل DMC4 خوب بود الان چنین چیزی نمیگفتن بازی میکردن و میومدن تمجید اما مشکل تو گرافیکه: که همین طفلک گفت بازی نصب کردم اما گرافیک نداشت پاکش کردم هخ اخه من دیگه چی بگم بهش.
              .
              روزی که ریمک بشه DMC123 با چه رویی میان هخ یک اکانتای دیگه میزنن میان جوین میشن جز این چاره ای ندارن.

        • هخ تو یک ترول هستی ترول مضحک اخه یچیز بگو قابل قبول باشه این بازیه و همه منتظر چنین چیزی بودن بخدا کامنتتو میخونم دارم میبینم که چقد مصخره ایراد میگیری بمون تو ایرادات خودت باو

        • aiHan گفت:

          New gamer*
          تازه گیمر: با این DMC5 مشکلی داشتی فکر میکردیم دل سوزی داری راجبش! اما الان داریم میبینم داری به دانته کبیر توهین میکنی که بیشترینا بهش میگن حضرت دانته اول با بازی مشکل داشتی دیدی راهی نیس پریدی به شر گفتن راجب دانته؟ تو مشکلت اینه که از دانته حرصی هستی و داری ازش خیلی خوب حرص میخوری حرصتو بخور اره نوش جونت من اینجوری بهت نگاه میکنم تو حرصشو بخور (من میگم: حضرت دانته کبیره) تو حرصشو بخور!.
          =========================================
          مگه بزرگی و کبیر بودن دیگه چجوریه؟ بازی مال سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ هستش تو الان تازه به دوران رسیدی میگی گرافیک!؟ گرافیک DMC4 SE ببینی فرار میکنی قسم میخورم تو DMC رو هم لمس نکردی اما این یک نوع مرضیست که مشاهارو به انتقادات مبیخودی میکشه.
          =========================================
          درود بر Capcom کبیر درود بر Dante کبیر درود بر Vergil کبیر درود بر ایتسونو درود شینجی درود بر متواکر و تمامی کار کنای Capcom کبیر
          https://img00.deviantart.net/1d35/i/2015/196/3/9/vergil_wallpaper_by_albertxexcellalover-d91fihy.png
          ببین ابهت و بزرگی ورجیل کبیرو اصلان کجاشی تو!؟ بجای این پرتو پلاها برو یاد بگیر چجوری انتقاد میکنن حد اقلش! خدایی نکرده اگه بجات بودم دیگه جواب نمیدادم.

      • asasin گفت:

        دانته یعنی قدرت ابهت شجاعت توانا! نه شاخ شکن حتا کله شکن هم هست
        همیشه تو راه خودشه صلاخ کن شیاطین همیشه هم در حال انتقامهمهم نیست واسش کی تموم میشه انتقامش اروم اروم کیره جلو اروم اروم منتشر میکنه برگو به دشمنان محترم ای جون دانته دانتست چیزیم شبیهش نیست
        :rotfl: یکی از رفقا قبل چد مدتی گفت اول DMC4 بازی کردم بعد رفتم DMC3 بازی کردم بعد رفتم DMC2 بازی کردم بعد یک وقتی که تموم کردم فهمیدم هرچی DMC تموم کردم حتا متوجه نبودم تو اوج لذت بودم هرچی اومدم برعکس بوده
        :rotfl: اینم از یک خاطره ای از یک DMC باز که از بس که تو لذت بوده نمیدونست داره اشتباهی میره نصخهای DMCرو
        الان این میاد میبافه که نرو نیکوه

    • asasin گفت:

      ببین اون بارم چنین کامنتی هم دادی تو پست صابق :rotfl: فازت چیه
      کامنت تو این بود:
      چند تا از تریلرهای این بازی رو دیدم نمیدونم چرا کاراکتر اصلی بازی رو انقد جمع و فشرده با طراحی زانوهای تا شده در حین دویدن طراحی کردن که وقتی شروع به دویدن میکنه انگار بهش فشار میاد و انگار داره توو آب میدوه . من یه پی سی گیمرم ولی خداییش God Of War رو بیشتر می پسندم تا اینو . و اصلا مقایسه شون اشتباهه ، هر چند از صداهای تکراری کریتوس هنگام مبارزات و تکرار برخی ضربات هنگام کشتن موجودات آزار دهنده به نظر میومد اما در مقابلِ نقطه ضعفهای آزار دهنده یِ دویل مای کرای ۵ قابل چشم پوشی تر هستش . باز هم میگم تمام گیمهایی که ارائه میشن یک روند خطی ثابت دارن و ذهن گیمر بعد از یه مدت احساس میکنه داره یک عنوان رو تکرار میکنه از اساسین تا مدمکس تا دویل تا گاد تا فارکرای تا … همشون یک روند خطی رو دارن و فقط بافتها و طراحی و چهره شخصیتها تغییر میکنن . صنعت گیم نیاز به یک تجدید ذهنیت داره .
      منم گفتمت:
      دوست عزیز بازی هنوز عرضه نشده میتونم بهت بگم دروغنگو اما نمیگم شاید نمیدونی
      بدون که من عاشق راه رفتن نرو هستم عاشق سبکش بودم و عاشقترشم شدم هفتیرش و شمشیرش یک دنیاست حرفات واسم مهم نیست ما همه دیونه این شاهکار شدیم با این که یک ترلری از دموست! اما به قدری هایپ و هیجان زده شدیم که هرچقد تعریف کردیم همگی هرچی تعریف و تشکر کردیم از این شاهکار هنوز حس میکنیم کمه.
      https://gamefa.com/496767/capcom-never-even-considered-a-god-of-war-style-change-for-devil-may-cry-5-says-itsuno/
      الان داری به نرو میگی نیکو!؟ باو مگه مرض داری چیزی از بازی نمیدونی کامنت میذاری بعدشم مقایسه میکنید با بازیهای دیگه

      • shadin گفت:

        الانم پای همه یِ حرفام هستم و هیچکدومشونم بی دلیل نگفتم جناب به اصلاح >> asasin << که ادعای پی سی گیمریتم میشه . واسه اون چیزی ام که انقد براش هایپ شدی در جوابیه های دیگر دوستات توضیح دادم .
        بی ادبیتو میزارم پای بچه بودنت .

        • asasin گفت:

          ببین تو واقعان مرض داری مشکلت همینه من هم PC وهم PS بازم فهمیدی؟ مشکل تو حرصه برو خدایی کامنت نذار تو پست DMC که ته خنده ای بعدشم خورد سال خودتی که یک نسل هشتی و تازه گیمری که بالا تو کامنتت برا DMC123 میگفتی گرافیکش پایینه برو بچسب به گرافیک و بازیهای گرافیکی انقدم دروووغنـگو!

    • ببین هخ اولان نرو و نیکو نیست نیکو دختره!
      دومان این شاهکار ایرادی نداره و خیلی کامله
      سوما این که میگی نیکو نیکو هخ که نرو هستش اون یک شیطانه و به احتمال زیاد نوچه اسپارداس کسی نمیدونه اسپاردا پدر بزرگش میشه یا پدرش خوب بشتر تحلیلات میگه پسر اسپارداس خلاصه این باس برای نرو یک فشفشست یک ابریه اصلان این در برابر نرو ناچیزه واسه همین باس گولایاث رو از دمش گرفتشو پرتش کرد تو هنوز DMC بازی نکردی نمیدونی دانته و وجیل و نرو جه چیزی هستن اسپاردا پدر دانته تاریخ بیشتر ار ۲۰۰۰ ساله وقتی DMC4 بازی کنی میفهمی تاریخ اسپاردارو ما ۱۰ سال انتظار کشیدیم برای این لحضها نا امیدمونن کردن و ما ناامید نشدیم و منتظر موندیم اخرشم ارزومون رسید داریم میریم به ۱۱ سالگی بازم انگار نه انگار این همه سال گذشت فقط میخاییم بیاد.
      عشق یکی داش و ما عشقمون دانتست نزدیک ۱۸ ۲۰ سالی با این فرنچایز سر کردیم علکی نیست بازی امروزی نیست که بگیم یک کارتونیه که پایین نوشتی من از دیده یک بچه نگام نمیکنم که انگاری داره به کارتون مورد علاقش میگه داش اصلان مثالت هم اشتباه بعدش اولین کامنتت کریتوسو تحسین کردی و از نرو اشکا گرفتی اصلا حرفات غییر قابل قبوله منطق نیست ن بازی کردی و نه بازی عرضه شده و ن علاقه ای داری به بازی چیز مشخصیه تو اگه DMC1 رو بازی کنی ساکن دلت میشه و میخای بازم در مورد داستان بدونی و این فقط از داستان DMCی ماست
      دانته ۲۰۱۳ بدون که قبار کفش دانته اصلی هم نیست بیشتر از این پست مزخرف بذاری واقعان خنده دار میشی دیگه برای اخرین باز اینو میگم دانته DMC2013 مثل همین کامنتت مزخرف بود/:

      • shadin گفت:

        در مورد نیکو و هاچ زنبور عسل مراجعه کنید به کامنتایی که در جواب دوستاتون ارائه شده .
        گور بابای گاد ، و پلی و پی سی و هر پلتفرم و اختصاصی هاشون . من فقط برداشتمو گفتم ، نه به شما گفتم که مثل من فکر کنید ، نه هیچ چیز دیگه ایی . اگه خواستین عکس کل هاردامو میفرستم همراه با تاریخ ثبت فایلها که یه چیزی حدود چهارده پونزده ترابایت از آغاز ورود پی سی گیم درش هست تا به حدود آخرین گیمها در سه ماه پیش ، به همچین چیز پیش پا افتاده ایی افتخار نکنید و بخاطر گیم که متعلق به هیچ کدوم از ماها هم نیست به همنوع تون توهین نکنید چون توهین کردن فقط از آدمهای تو خالی و ضعیف بر میاد .
        یه چیزی هم بهتون واجبه که بگم :
        ادب مرد به ز دولت اوست
        منم میتونم مثل شماها باشم ولی این کارا واسه بچه هاس ، البته میذارم به پای کم تجربگیتون .

        • چقد عقب مونده ای که واسه فرنچایز ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ میگی گرافیک نداره با چه رویی این شکلی کامنت میذاری تو ؟ الان کی بچست ؟ من یا تو ؟ که دنبال گرافیکی ؟
          زیادی با این فرنچایز مشکل داری بعد به دانته توهین کردی خدایی تویی که مشکل داری با شخصیت نه با بازی این مشکل توه نه ما!!!. /:
          خدایی بهت ربطی نداره که چجوری میخاییم عاشق DMC باشیم هر شخصیو راه خودشو میره/:
          ما نمیخاییم مثل تو فکر کنیم برو یجای دیگه بفرما فکر کن خدایی از این نوع کامنتات خوشم نمیاد گفتیمت این نزدیک ۲۰ سال با این فرنچایز زندگی کردیم و بازم هستیم از داستان تا گیم پلی تا شخصیت فول هستش و همچنین روحیمونو فول کرده برای زندگی.
          به امان خدا این اخرین کامنتی میذارم واست چون تو ترولی هستی و تا الا گیر دادی چون جوابتو دادیم.

  • بازی شاهکاره ولی بعد از گاد انتظاراتم نه تنها از یه هک اند اسلش بلکه از یه گیم در هر سبکی بالا رفت 😎 و مبارزات این کمی مصنوعی میزنه و اون عظمت باس فایت رو در مبارزه نشون نمیده :-/ امیدوارم این مورد رو تا موقع انتشار درست کنند

    • JUST me گفت:

      داداش اشتباه میکنی اینکه مصنوعیه دلیل قانع کننده ای نداره واقعا ..شاید حالا منظورتون اینه خون ریزی یا نمیدونم نصف کردن دشمنا توش کمتره ولی بخایم یه چیزی صادق بگیم فک میکنم سرعت این قسمتdmc از گاد بیشتر باشه البته قسمت های گاد خیلی سرعتی بودن برخلاف قسمت جدید..درکل فک میکنم منظورتون از مصنوعی نوع کشتن دشمناس که از نظر من منطقی نیس نظر شما.هرچند دیدگاه شما قابل احترامه

      • shadin گفت:

        JUST me
        با تشکر از شما بله هر کسی نظری داره و من مثل شما به دیدگاه و برداشت شما احترام میذارم اما من نظرمو گفتم و به کسی نظرمو تحمیل نکردم . نظرات ما رو خیلیا میخونن و ممکنه براشون مفید باشه و این لایک و دیسلایک رو واسه همون کار گذاشتن . من پی سی گیمرم باور کنید توو نخ دعواها و جناح بندی های کاربران اینجا نیستم و برامم مهم نیست . اگرم الان جوابشونو میدم صرفا بخاطر اینه که فکر نکن خیلی حق به جانبن .

    • asasin گفت:

      خیلی عالیه بازی هیچ ایرادی نداره برای CAPCOM این چیزا مهم نیست هروقت میخان اپدیت میکنن مشاکلو CAPCOM همیشه حرفش حرفه قدرت نرو اینه از اولشم این بوده. نکنه ندیدی باس *بریال رو چکار میکرد از گردن میگرفت باسی به این بزرگی و عضمت از گردن میگرفت با (دست دول برینگر) یا میکوبیدش به زمین یا یک هزار ضربه میزت تو خورتش با (شمشیر یوماتو) دادا این چیزا واسه نرو عادیه
      چنین باسی مثل گولایاث برای نرو به قول یاسین یک فشفشست یا ابریی. نرو از خانوادی اسپارداست و خیلی خوب توان این کارو داره فقط ارزو میکنم که دستشو از ورجیل بتونه برگردونه خیلی عالی میشه دستش اتمسفر خوبیه و میشه باهاش فنیشرهخای خوبی ساخت مرحلی اخر DMC4 چهره ساویرو فشار داد با دست دیول برینگر و تمام چهرشو محو کرد.

    • aiHan گفت:

      اقای محترم این اشکالی نیست که اگه واقعان اشکال بود و هست توی یتیوب میذاشن و هر موردی که بشه تو بازی با اپدیت رفع میشه فعلا هیچ اشکالی نمیبینم اگه اشکال داشت مستقیم میگفیتم.
      فعلان تا الان کلی ممنونیم از Capcom کبیر.

      • JUST me گفت:

        shadin
        داداش من اگه به مثبت منفی باشه باید جم کرد رفع از سایت..خیلیا نظر نمیفهمن سریع میان فن بازی خودشون در میارن میا منفی میدن..
        شما نظرت بده..قبلا مافیا۳ تریلر دادن بیرون من گفتم این بازی مث نسخه ۱ و۲ نمیتونه جذاب باشه//
        گرفتن منفی بارونم کردن…سری جدید متالگیر من گفتم اقا به این برکت قسم اسم این متال خراب میکنه هرچی فحش بود دادن..فارکرای۵اومد من سر یه حرف کوچیک که چرا دشمنا گیجن من ۹تا نظر دیگه دادم از چش بقیه هم افتادم…هیچ وقت ناراحت نشو موقع عرضه بازی یه سریا که اصن تو سایت فعالیت ندارن سریع میان عضو میشن تو پستای اون پادگان میزنن جرعت نداری نظر بدی .بخدا قسم واسه بازی rddهم اینطوری میشه کاد هم اینطوری میشه..انقد ادمای تعصبی هستیم که انگار ما بازی ساختیم !!! ماهزینه ساخت دادیم. موقع بازی گاد اف ور بود برو پستای قدیم ببین برادر من با هزارنفر من بحث کردم اقا زود قضاوت نکن همه میگفتن نه تو هیچی حالیت نی تو میدونی گاد اف وار چیه..؟؟؟ الان اونی که بحث میکرد دیگه نیس فقط موقع عرضه بازی اومد یکم جو بده گمشه بره.موقع تیکن نگم که میخاست حمام خون راه بیوفته..هیچی نترس داداش من. اصلا کاری کردن به این سایت نمیشه نظر داد…یه زمانی دکی فریمن بود پویا بود احسان گیمر بود پی سی گیمر بود.ادم لذت میبرد پیام بده الان میترسی بگی م میریزن رو سرت.من چند سال با این بحث روبه رو هستم متاسفانه هیچ بهتر نشده بدترهم شده

        • asasin گفت:

          وقتی که یکی نمیفهمه بعد ۱۰ ســـــــــــــــــــــــــال داریم بر میگردیم به روزای اولی چی میشه گفت پست اول براش توضیح دادیم ایرادش علکیه حاجی ولی بازم گیر داد باو خود خالق بازی داره بازیو ادامه میـــده قبلشم بازی ساخته و موفق شده! این بارم موفق میشــــــــــــــه.
          ولی چی باس گفت بیایین بکوبین ؟
          بفرمایین بکوبین؟
          اره دمت گرم بکوب؟
          امروز یکی کوبید یکی میبینه فرداش یکی دیگه و کم کم میرسه تا هرجایی که میگی سرایت میکنه قبول کن دیگه یک فرنچایز خوب به این خوبی خراب میشه چرا این کارو میکنید اخه واسه چی؟ لیلش چیه؟ کسی مشکلی داره بگه اون مشکلش قانع کننده بود بذار بگه اگه واقعا ایرادی بود میگم باشه درسته اما تا الا کسی ایرادی نگرفته! هنوز بازی عرضه نشده
          .
          میگه DMC123 کالکشنو نصب کرده از گرافیکش خوشش نیومده باو گرافیک چیه اخه اون ۳نصخه مال سال ۲۰۰۱ میخای گرافیکش چجوری باشه اخه یعنی این ترلوی نیست خدایی؟ ولکنین خدایی.

  • Max گفت:

    این بازی فوق العاده میشه شاید حتی بهتر از نسخه ۳

  • aiHan گفت:

    چیز خیلی خوبی بود این ترلر تحلیل از خود کر کنان شرکت خیلی جالبخ *مت واکر میگه واو این قدرت ایتسونو هستش این دیونه خیلی باحاله مت واکر واقعان خیلی شوخه منتظر ترلری از دانتم!

  • navid313714 گفت:

    دستش عوض میشه تو هوا پرواز میکنه 😯

  • Edward123 گفت:

    دمت گرم ایتسونو که اینقدر به فکر فن های dmc هستی . خاطراتم رو زنده کردی. کیا کل سری dmc رو بازی کردن؟

  • یعنی دلیل یچه که کامنتام از عصر تا الاً صبت نشده!؟ داستان چیه ممکنه سرور یه چیزش هست ؟ چرا پستای دیگه کامنتاشون اشکالی نداره؟

  • Parham.ps گفت:

    ۱ devil msy cry . رو روی پی سی بازی کردم اون موقع ها طفلی بیش نبودم ولی همون موقع هم خیلی بازی خفنی بود ، واسه همه رفیقام نصب کردم

    ولی قسمتای بعدیشو دیگه قسمت نشد بازی کنم

    امیدوارم این قسمتش بترکونه، گیم پلی خفنی داره، گرافیک خوبیم داره کلا از اون بازیاس که آدرنالین میچسبونه به سقف ، بعد از گاد جدید امیدوارم این بتونه راضیم کنه چون این گاد جدید همرو سخت پسند کرده

  • دی ام سی فن های عزیز.قیافه ی vitale لو رفته.خواستین به ایدیم پیام بدین واستون بفرستم
    @maxpayne3

  • Darkmoon گفت:

    پنج دقیقه ی اول بازی هم لو رفته که چهری ویتال هم نشون میده و خیلی چیزای دیگه اونم پوشش بدید ممنون میشم

PAX West 2018 | تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا