استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا

استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد

truth seeker
۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا

استودیوی سانتا مونیکا اطلاعات و جزییات عملکرد بازی‌بازان در طول ماه‌های گذشته از زمان انتشار بازی را گردآوری کرده و آن را از طریق یک اینفوگرافیک با هواداران به اشتراک گذاشته است.

آخرین نسخه از سری God of War علاوه بر ارائه‌ی کیفیت بصری و گرافیک فوق‌العاده و یک داستان گیرا، بازی‌بازان را با سیستم و مکانیک‌های جدید مبارزات بازی به چالش کشیده است. حال که چند ماه از عرضه‌ی بازی می‌گذرد، استودیوی سازنده اطلاعاتی از انتخاب‌های بازی‌بازان و عملکرد آن‌ها به اشتراک گذاشته است.

این استودیو اطلاعات مربوط به انتخاب‌های بازی‌بازان را به وسیله‌ی یک اینفوگرافیک به اشتراک گذاشته است. این اینفوگرافیک شامل محبوب‌ترین زره‌ها و توانایی‌ها استفاده شده از سوی بازی‌بازان است. همچنین در انتهای این تصویر، تعداد دفعاتی که بازی‌بازان برای شکست باس Sigrun (یکی از باس‌های Valkyrie در بازی) در هر درجه سختی تلاش کرده‌اند نیز منتشر شده است.

عنوان God of War هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. حالت نیو گیم پلاس اخیرا به بازی اضافه شده و این فرصت بسیار خوبی برای تجربه‌ی مجدد این عنوان است. دیگر اخبار منتشر شده از این عنوان را می‌توانید از اینجا دنبال کنید. این اینفوگرافیک را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا
استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این اپدیت نیو گیم پلاس فوق العاده جذابه… اصلا یه زیبایی دیگه ایی به این بازی اضافه کرده..
    زره های جدید هم خیلی جذاب طراحی شدند…
    این اطلاعات هم جالبه برای خودش
    رونیک اتک های دو تا سلاح خیلی جذاب و کاربردیه و به گیم پلی بازی خیلی زیبایی اضافه کرده.
    در مورد رونیک اتک های تبر همین دو تا که در آمار منتشر شده یک جورایی کاربردی ترین ها هم هستند.. ولی من برای تیغه ها از رونیک های دیگه ایی استفاده میکنم… در مرود احضار های آترئوس هم همین گرگ ها از همشون کاربردی تر هستند.. عکس سیگرن هم اون بالا دیدیم یاد سختی های مبارزه باهاش افتادیم :-)) :-))
    واقعا باس فایت فوق العاده جذاب و چالش بر انگیزی بود.. من که روی آخرین درجه سختی با کلی زحمت بالاخره موفق به شکستش شدم.
    در مورد دوتا سلاح تیغه ها و تبر بازی هم هرچی از خوبیاشون بگم کم گفتم… اصلا من توی هیچ عنوانی ندیدم ضربه زدن با سلاح انقدر جذاب باشه.. تیغه ها هم همانطور که قبلا گفتم خیلی خوبه که گیم پلی این تیغه ها رو با این زاویه دوربین و گرافیک به این زیبایی پیاده کردند… این کار بارلوگ بی نهایت ارزش تحسین و تمجید داره… پرتاب کردن و بازگشت تبر هم به طرز خارق العاده ایی جذاب طراحی شده. جوری که گیمر حال میکنه وقتی چنین اعمالی رو در بازی انجام میده
    واقعا سانتامونیکا با این عنوان ثابت کرد جزو برترین توسعه دهنده ها هست و البته بارلوگ هم همینطور

  • omidpava گفت:

    کاش یه کاری واسه افت فریم اون منطقه از بازی بکنن روی ps4 pro

  • Pazikon گفت:

    کاش امار کشته شدن در مقابل والکری ها رو هم میذاشتن

  • VAHID.B گفت:

    چهار تا کلاغ جلوی پلات کردن بازی رو گرفته!!! :-/ :-/
    ملکه والکری رو با لول ۹زدم اونم با زحمت :-/ :-/ :-/
    دمشون گرم بازی عالی بود،،، :yes:

  • Hala madrid گفت:

    ۶۹۰ میلیون بار مردن در بازی؟!!
    ولی انصافا فوق العاده بود بازیش

  • زره اریس داخل نیو گیم پلاس گاد او وار به شدت خارق العاده و جزابه و به شدت منو یاد گاد او وار ۲ میندازه امیدوارم سونی برنامه ای برای ریمستر سازی گاد او وار ۱ و ۲ داشته باشه…..

  • Dirtyomnic گفت:

    من امروز نشستم ملکه والکری رو رو give me god of war کشتم که از ساعت یازده صبح تا الان که ساعت چهار بعد از ظهره حیرونش بودم خداییش جیگرم خون دهنم سرویس شد مخصوصا برای رسیدن به والکری موسلهایم سه چهار روز حیرون بودم در ضمن دوستان من چند تا سوال داشتم ازتون راجب بازی !خطر اسپویل! اول اینکه وقتی کریتوس میره تو اون نوره تو افلهایم و تبرشو میده دست اترئوس موقعی برمیگرده اون همه دارک الف و اترئوس کشته بوده؟ واقعا چجوری؟ یا اونجا که اترئوس و میبره پیش فریا تا درمانش کنه موقعی که دارن از بالابر استفاده کنن میمیر میگه یه نفر سرپنت و صدا کرده میخواستم ببینم اون کی میتونه باشه؟ و بعدش که سوار قایق میشه بره شمشیراشو برداره هوا چرا طوفانیه و رعد و برق میزنه نکنه تور اومده بود؟ و سوال دیگم اون پرنده بزرگ تو هلهایم کی بود و چه کار میکرد؟ کارش چیه کلا؟ و سوال اخر هم اینه که اون جاینته بود خیلی گنده بود اسمش یادم نیست همونی که مرده بود میری کنار جسدش چیزل و برداری و با مگنی و مودی میجنگی اون به اون گندگی چجوری صاحب فرزند شده بود یعنی زنش هم هیکل خودش بوده؟ 😀 کلا سیستم جاینتارو من نفهمیدم با اینکه اخر بازی همه ی اونایی که مرده بودن گنده بودن و مادر اترئوس هم هیکل کریتوس بود کلا یه جورین من هنگ کردم ممنون میشم روشنم کنید 😛 😀

    • سلام به دوست عزیز… اریک جان جدیدا کم پیدایی 🙂 🙂
      در مورد اون پرنده.. اسمش hraesvelg هست.. همچنین جزو جاینت ها محسوب میشه که طبق اساطیر لبه هلهایم نشسته و این قلمرو رو نظاره میکنه..
      در مورد صدا کردن ورلد سرپنت و تغییرات آب و هوا و دیگر مواردی که فرمودی تئوری هایی مطرح هست که هیچکدوم هم قطعی نیست..
      موفق باشی

    • @اریک کارتمن سلام به شما
      تک به تک سوالات رو به ترتیب جواب بدیم.
      ۱. بله اون دارک الف ها رو آترئوس کشته بود. (‌ میدونیم که آترئوس قابلیت هایی رو از کریتوس به ارث برده ولی هنوز کاملا خودشونو نشون ندادن. مثلا موقعی که مودی در تمپل تیر به کریتوس و آترئوس حمله میکنه آترئوس چیزی شبیه اسپارتان ریج از خودش نشون میده )

      ۲. تئوری ها و احتمالات زیادی در رابطه با کسی که شیپور سرپنت رو به صدا در آورده هست. تیر ، فی ، آترئوسی که از آینده اومده و شیپور رو به صدا در آورده و…
      در این رابطه هیچ چیز قطعی نیست. ( اشاره کنم که بارلوگ در توییترش گفته بود با شخصیتی که شیپور رو به صدا در آورده در ” یک داستان دیگه ” آشنا میشیم که احتمالا اشاره به نسخه بعد داره.

      ۳. سوال جالبیه. قبل از اینکه کریتوس و آترئوس دوباره به قله میدگارد برگردن دوبار هوا طوفانی شد و رعد و برق دیدیم‌. یکبار موقعی‌ که کریتوس به دنبال شمشیرها رفت و یکبار دیگه هم موقعی که آترئوس رو نجات داد و قبل از رفتن به قله، در foothills با سیندری برخورد کردن و هوا طوفانی شد. میدونی که ثور مودی رو به خاطر اینکه در تمپل تیر از دست کریتوس فرار کرده بود کتک میزنه و وقتی کریتوس به قله میدگارد میرسه مودی رو میبینه که زخمی شده. ( پس اون تغییرات هوا میتونه به خاطر خشم ثور باشه )

      ۴. اسم اون پرنده Hræsvelgr هست و به “بلعنده اجساد” معروفه و همه ی هوا و بادها از بال های اون منتشر میشن. ( تقریبا یک نوع جاینت هست )
      برگردیم به Gow3، مکانی که کریتوس بر روی اون مرد طرح یک پرنده نقش بسته بود.
      احتمال داره که همین پرنده جسد کریتوس رو از یونان به نورث آورده باشه.
      البته خیلی عجیبه که چرا هیچ شخصیتی در بازی اشاره ای به این پرنده نداشت و راجع بهش حرف نزد.
      حتی بعضی ها باور دارن که این عقاب همون زئوس هست که به این شکل در اومده…

      ۵.اون جاینت اسمش ثامور هست و بزرگ ترین بنای سنگی جاینت ها بود. پسرش هم هریمثور نام داشت.
      حتی قبل از اینکه بازی منتشر بشه ویدیویی در رابطه با این دو شخصیت منتشر شده بود و به داستانشون میپرداخت.
      ثامور قصد داشت دور یوتن هایم دیوار بزرگی بکشه تا از اونها در برابر ثور و اودین محافظت کنه. برای اینکار ثامور از پسرش درخواست کمک کرد. ولی هریمثور روحیه جنگاوری داشت و درخواست پدر رو رد میکنه. همین سبب به وجود آمدن درگیری بین پدر و پسر میشه و هریمثور فرار میکنه. ثامور به دنبال پیدا کردن پسرش میره ولی در نهایت خودشو در میدگارد پیدا میکنه و همین باعث میشه ثور پیداش کنه و در نهایت تنها چیزی که از ثامور باقی میمونه یک جسد سنگی بزرگه که چیزل خودش در جمجمش فرو رفته. همین اتفاق باعث به وجود آمدن انرژی منجمدکننده ی قدرتمندی میشه که تمامی سرزمین ها و روستاهای اطراف رو منجمد کنه.
      هریمثور که میفهمه این اتفاق برای پدرش افتاده تصمیم میگیره انتقام خودشو از آسگاردی ها بگیره. به همین سبب بنایی پدرشو ادامه میده. در نهایت متوجه میشه که آسگارد از لحاظ دفاعی ضعف هایی داره و دیوار محافظت کننده ی اون کامل نیست. به همین دلیل به اودین پیشنهاد میده که اون دیوار رو براشون کامل کنه. اودین هم قبول میکنه و هریمثور اینکار رو انجام میده و در ازای اون از اودین درخواست میکنه که اجازه ملاقات با فریا رو بهش بده. وقتی که هریمثور فریا رو دید در گوشش زمزمه ای کرد و رفت ( که احتمالا راز و نقطه ضعف دیوار دفاعی آسگارد بوده ). همینکه میخواست آسگارد رو ترک کنه با ثور مواجه شد که منتظرش ایستاده بود و در نهایت هریمثور هم به سرنوشت پدرش دچار شد.

      ۶. جاینت ها تقریبا یک نوع نژاد هستن و به این معنی نیست که همه غول پیکر باشن. در این رابطه میمیر در بازی توضیحاتی ارائه میده. فی‌ هم جاینت بود ولی غول پیکر نبود.

      به این پست هم سر بزن. قبلا در مورد بازی کامنت های زیادی نوشتم.
      https://gamefa.com/493638/god-of-war-initially-horrified-sonys-shuhei-yoshida/

      • Last Of Us گفت:

        یک سوالی
        نوشتی اینا میخواستن دیوار بسازن تا جلوی ادوین و ثور رو بگیرن؟
        بعد نوشتی هریموثور از دوین میخواد کمکش کنه؟ چه جوری از دشمنش میخواد که در برابر خودش دیوار بسازه؟ من نفهمیدم؟

        • allfreegamer گفت:

          حالا منم یه سوال از تو دارم تو که توی پست فورزا گفتی بدون تحقیق چیزی رو باور میکنیم آیا تو که اونها رو دشمن خودت حساب کردی بخاطر دروغ های تلگرام آیا تحقیق کردی دربارش؟ ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

      • راجع به اون پرنده منم همین ویدیو رو تو یوتیوب دیدم و نکته ای که این فرضیه رو تقویت میکنه اینه که کریتوس حتی از اون پرنده سوالی براش پیش نیومده بود و وقتی میخواستن کشتی رو به حرکت در بیارن کریتوس دقیقا میدونست داره چیکار میکنه این یعنی کریتوس قبلا با این پرنده ملاقات هایی داشته و احتمالا هم همین پرنده کریتوس رو به اینجا اورده
        راجع به اون هوای قرمز هم چیزی ندارم که بگم اما فقط یه نکته رو باید بهش توجه کرد و کوری بارلوگ هم توی گیمپلی به طرز فوق العاده ای داستان گویی کرده و اینکه یکی از رونیک اتک های تیغه های اشوب هوا قرمز میشد و این ممکنه به قرمزی هوا ربطی داشته باشه

      • Dirtyomnic گفت:

        دمت گرم با این اطلاعاتت ولقعا دمت گرم قبل اومدن بازی هم حسابی با کامنتات هایپ شده بودیم دست مریزاد ! و یک سوال دیگه هم داشتم یورمونگاند پسر اتریوسه؟ و دلیل حضور یورمونگاند به خاطر ضربه محکمی که تور بهش زد هستش؟

  • یکی‌ اون آمار پلات‌ها منم 😀

  • فرشاد گفت:

    من هنوز سر ملکه والکیری ها موندم لولم ۶ نمیتونم بزنمش تازه آخرین آپگرید لویتان هم مونده

  • برترین بازی (انحصاری) تاریخ نسل بشریت بعد از بلاد بورن :silly: :kissed:

  • HsH گفت:

    یکی از بهترین بازی های عمرم هست.۶ بار بازی رو ۱۰۰ درصد کردم.همچنین دو بار هم پلات کردم.یه بار پلات کردم اما به نت یادم رفت سینک کنم بعدش دستگاهی مشکل پیدا کرد و کلا حافظه شو پاک کردم.پلات دومی رو روی آخرین درجه سختی رفتم.دست سانتا و بارلوگ درد نکنه.چی ساختن.لذت بردم.فکر کنم امسال همچین حالی با رددد۲ هم تکرار بشه.که خدارو شکر قبل گرونیا پیش خریدم کردم.البته تو این اینفوگرافی شمشیر رو اسپویل کرده.هیچوقت یادم نمیره وقتی برا بار اول دیدم شمشیر ها رو برداشت از شدت هیجان و لذت و احساسات اشک هام سرازیر شد.اصلا بازی از اونجا به بعد خیلی باحال تر شد…

  • mohsenpc51 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت گیمر ها.خواستم بدونم چجوری میشه این سلاح هارو تا اخر اپ کرد من دو والکری رو هم کشتم اما بازم نتونستم فلیم ها رو پبدا کنم اما سوال بعدی که اون حرکت کریتوس که فقط از فروشگاه میشه خرید که تبرو شو بالا میگیره … چجوری تهیه کنم با همون نوع هوی اتک با بلاد او کیوس .ممنون میشم پاسخ بدین

    • سلام به شما
      برای آپدیت نهایی تیغه های آشوب باید والکری موسپل هایم رو شکست بدی و بعد یک آیتمی دریافت میکنی که از طریق فروشگاه میتونی با اون chaos flame رو خریداری کنی و تیغه رو به لول نهایی برسونی… برای رسیدن به والکری موسپل هایم هم باید تمامی چالش های اون قلمرو رو رد کنی
      .
      .
      .
      .
      برای لول آخر تبر هم باید در نیفل هایم به اندازه کافی میست اکو به دست بیاری .. بعدش یکی از جعبه هایی که در تالار مرکزی نیفلهایم هست و برای بازکردن به میست اکو نیاز داره آیتمی رو بهت میده که با اون میتونی از فروشگاه frozen flame رو خریداری کنی…
      .
      .
      .
      .
      .
      برای خرید اون رونیک اتک هایی هم که فرمودی نیاز به آیتم هایی داری که با رد کردن چالش های موسپل هایم میتونی به دستشون بیاری
      موفق باشی

  • Mikasa گفت:

    یه عده میگفتن کمبو های گاد آف‌وار کجا رفتن چرا کمن نسبت به قبلیا و…..
    بیاین تعداد کمبو های نسخه های مختلف رو بررسی کنیم
    گاد آ‌ف وار ۳ حدود ۶۱ کمبو و حرکت مختلف داشت
    گاد آف وار اسنشن ۶۷ تا کمبو داشت
    این گاد آف‌ وار جدید کلا ۵۷ تا کمبو و حرکت داره
    بعلاوه ۳۵ runic attack مختلف که به بازی تنوع میدن
    ۹۲ تا حرکت مختلف
    پس هیتر های عزیز
    کمتر چرت بگین خواهشا 🙂
    این بازی جدید از نظر تعداد حرکات مختلف از تمام نسخه های قبلی غنی تره

  • Vito Scaletta گفت:

    من شاید تو عمرم بیشتر از ۱۰۰تا بازی تموم کرده باشم ولی بعد از چند سال god of war اولین بازی بعد از gta 5 بود که همه تروفی هاشو گرفتم و واقعا تمومش کردم الان برای بار دوم دارم تو حالت ng+ تمومش میکنم، منی که دیگه مثل قبلا حوصله ندارم و بعضی بازی هارو حتی یبارم تموم نمیکردم gow رو هر چی بازی میکنم خسته نمیشم فهمید مشکل از من نبوده این بازیا بودن که کیفیت لازم رو به خوبی مثل gow نداشتن

    • Last Of Us گفت:

      داداش هم مشکل از من و تو هستش و هم از بازیا
      الان بازیا مثل قدیم نیستند. همشون تکراری شدن
      ولی خدارو شکر انحصاری های سونی که ابرشاهکارن
      بازی های عالی دیگه هم گاهی مثل فارکرای ۵ و … میان که آدم خوشش میاد بازی میکنه

  • ETERNAL_MAN گفت:

    نظر شخصی : بهترین سلاح تو گاد جدید همون شمشیر های شورش (blades of chaos) هست ، هر چند تبر لوایتن هم جذابیت خودش رو داره ولی به پای اون نمی رسه؛ واقعا سانتا مونیکا خیلی خوب تونسته این شمشیر ها رو تو این نسخه قرار بده ، چون در عین اینکه واقع گرایانه تر شده ، همچنان حرکات سریع اون رو حفظ کرده و حتی در مواردی جذاب تر شده این سلاح

استودیوی سانتا مونیکا جزییاتی از عملکرد بازی‌بازان در عنوان God of War را منتشر کرد - گیمفا