بیش از ۱۴ میلیون بازیباز در Final Fantasy 14: A Realm Reborn ثبت نام کردهاند
در زمان عرضه Final Fantasy 14: A Realm Reborn، این بازی با مشکلات بسیاری رو به رو شد و بسیاری آن را یک شکست بزرگ برای اسکوئر انیکس (Square Enix) میدانستند. اما به لطف انتشار مجدد بازی و محتوای جدید، بازی توانست از آن شرایط به خوبی عبور کند به طوری که تا کنون بیش از ۱۴ میلیون بازیباز نسبت به ثبت نام در بازی اقدام کردهاند.
اگرچه ثبت نامهای مربوط به نسخههای آزمایشی هم در این گزارش حساب شدهاند اما به هر حال این عدد موفقیت بزرگی برای اسکوئر انیکس به حساب میآید.
به همین مناسبت نیوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، کارگردان و تهیهکننده Final Fantasy 14 در بیانیهای از بازیبازان و تیم توسعهدهنده تشکر کرد.
اگرچه نسخه اورجینال Final Fantasy 14 در جلب نظر بازیبازان موفق ظاهر نشد اما به لطف حمایت کاربران و رسانهها، شرکتهایی که با آنها کار کردیم و البته طرفداران قدیمی این سری، ما توانستیم تا A Realm Reborn را در سال ۲۰۱۳ منتشر کنیم. در واقع Final Fantasy 14 دوباره متولد شده و در طی پنج سال گذشته به عنوانی که امروز میشناسیم تبدیل شده است. من نمیدانم که چطور از شما تشکر کنم.
ما از زمان عرضه A Realm Reborn، از تمام ظرفیت تیم توسعه استفاده کردهایم و در این راه از اشتباهات خود درس گرفتهایم. تجربههای جدیدی در زمینه گیمپلی و داستانهای حماسی وجود دارد و ما بسیار مشتاق هستیم تا آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. ما با تلاش بیشتری برای گسترش دنیای Final Fantasy 14 کار خواهیم کرد. و این بازی مکانی خواهد بود تا بازیبازان از طریق آن تجربه خود را به اشتراک بگذارند و با هم ارتباط برقرار کنند.
Final Fantasy 14 نتیجه اشتیاق و تعهد تمام تیم سازنده است و من امیداورم که شما همچنان به حمایت از ما در ساخت این دنیا بپردازید.
دوشنبه ۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۷ آگست ۲۰۱۸ میلادی) پنجمین سالگرد عرضه Final Fantasy 14: A Realm Reborn بود. به مناسبت این موفقیت، شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) مراسم استریم زندهای به میزبانی یوشیدا و دیگر اعضای تیم سازنده برگزار خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات