Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا

Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت]

کسری نراقی
۱۵:۴۵ ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا

همه ما میدانیم که عنوان MGS: Ground Zeroes در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.در اینجا و در این مقاله،سعی داریم تمامی شایعات و جزئیات پیرامون عنوان MGS را مورد بررسی قرار دهیم.از عکس ها و اسناد گرفته تا بررسی استودیو جدیدی که قرار است عنوانی را بانام THE PHANTOM PAIN بسازد.عنوانی که خیلی ها عقیده دارند همان MGS:5 یا MGS: Ground Zeroes است.

توجه:در ادامه مقاله قصد داریم از این لحظه،به روز های پیشین برگردیم و تک تک جزئیات را بررسی کنیم.از این رو،تاریخ های ذکر شده همگی به تاریخ میلادی می‌باشند و از زمان حال به گذشته میرود.

===============

۲۰/۱۲/۱۲ : کوجیما،تصاویری از موتور قدرت مند خود را منتشر میکند !

کوجیما،در حساب شخصی خود در توئیتر،عکسی را منتشر میکند که بنظر با موتور FOX ENGINE درست شده است.به گفته وی،ساختن این مدل،۲ ساعت به طول انجامیده است!

 

MGS

اتاقی که در بالا مشاهده میکنید،تصویری است که با موتور FOX پردازش شده است.همانطور که هیدئو کوجیما گفته بود،ساخت این تصویر ۲ ساعت به طول انجامیده است.اما هدف از این عکس،ابن است که بگوییم این موتور چقدر میتواند اجزا را واقع گرایانه نشان دهد!
همچنین میتوانید تصویری که در دست بیگ باس است و ۲۵ سالگی سری متال گیر را نشان میدهد را ببیند:

MGS

و البته نمایی نزدیک تر:

 

 

نمایی دیگر از اسنیک و نماد در دستش:

 

 

 ===============

۱۰/۱۲/۱۲ : استودیو Moby Dick اولین تصاویر HD از عنوان The Phantom Pain را منتشر کرد

۰۸/۱۲/۱۲ :  بالاخره بعد از منتشر شدن اولین تریلر از عنوان Phantom Pain استودیو سازنده این بازی یعنی Moby Dick تعداد ۱۵ اسکرین HD را از این تریلر منتشر میکند.جالب اینجاست که یکی از این اسکرین ها،هیچگاه در تریلر به نمایش در نیامده بود.

 

===============

رمزگشایی لوگو Phantom Pain  

کاربری در وب سایت Neogaf توانست لوگو Phantom Pain را رمز گشایی کند و این رمز گشایی به اسمی رسید که نفس را در سینه حبس میکند.METAL GEAR SOLID V !!

در زیر میتوانید عکسی که رمزگشایی شده را مشاهده کنید.به راحتی میتوان فهمید که خط های کشیده شده یا جای خالی در کلمه ی N مربوط به چه کلماتی است.در تریلر نیز شخصیت کاملا مشابه Snake بود.

با این حساب،باید منتظر نفس گیریها و به وجد آمدنهای بسیاری از سوی کوجیما باشیم.

 

Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا

 Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا

===============

۰۸/۱۲/۱۲:دو Phantoms ، نتیجه انالیز کاربر NeoGAF

یکی ای کاربران سایت NeoGAF در طی یک انالیز ساده،این عکس را منتشر میکند:

 

 

در واقع این عکس تلفیقی از تریلر عنوان PHANTOM PAIN و MGS:GZ است.این کاربر که در این سایت بانام Sn4Ke_911 شناخته میشود،میگوید این دو کاراکتر،درواقع دو phantom هستند.همان دو شخصیتی که در اولین تریلر از عنوان MGS:GROUND ZEROES مشاهده کردیم.درواقع میتوان گفت این شخصیت همان BIG BOSS است.

 

 

دوربین دید در شبی که بالای سر این شخصیت(BIG BOSS یا هرکسی که هست) مشاهده میشود،مربوط به بازی  Metal Gear Solid: Portable Ops است.در این عنوان شاهد بودیم که شخصیت BIG BOSS بعد از یک تصادف،به کما میرود و باعث میشود وی وارد پروژه Enfant Terribles project شود.پس ممکن است این حدس درست باشد.

 

 

کوجیما،یک توئیت ارسال میکند میکند و این عکس را همراه با آن منتشر میکند.این اطلاعات،مشخص میکند این قسمت از بازی در حال ضبط motion capture بوده است.این اطلاعات در مصاحبه ای کوتاه کمی پس از معرفی شدن بازی منتشر شد.

 

 

حال ماجرا جالب تر میشود!تصویر کوچکی که در سمت راست تصویر قابل مشاهده است،تصویر Dr. Kio Marv از Metal Gear 2: Solid Snake on MSX است.این،دومین بازی کوجیما برروی SEGA بود که در سال ۱۹۹۰ در ژاپن منتشر شد.در آن بازی،شخصیت دکتر سازنده OILIX بود.در این بازی بود که این شخصیت توسط Zanzibar Land دزدیده شد،که درواقع خود یکی از افراد BIG BOSS بود.حال سوال اینجاست آیا واقعا وی همان دکتر است؟آیا ممکن است SOLID SNAKE جوان برای ازبین بردن BIG BOSS تلاش کند؟هنوز مطمئن نیستیم!اما اگر اینطور شود،بسیار هیجان زده خواهیم شد!

 

 

به تصویر بالا خوب دقت کنید.طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است،این نوع رادیو در سال ۱۹۷۰ به تولید رسیده است.زیرا یک اسپیرک و البته دکمه هایی مشخص دارد و طبق تحقیقات،این رادیو مطعلق به این وحله زمانی است.

===============

۰۸/۱۲/۱۲:تریلر PHANTOM PAIN در VGA 2012 منتشر شد!

خدای من!دقیقا در بن مراسم VGA 2012 بود که تریلری به نمایش درآمد که آن را بانام THE PHANTOM PAIN مشاهده کردیم!عنوانی که بنظر برای نسل بعد درنظر گرفته شده و توسط Moby Dick studios در حال ساخت است.همچنین کارگردان آن فردی است بانام Joakim Mogren .اگر دقت کنید میتوانید در نام این کارگردان حروف” Ogre” را مشاهده کنید.این حروف دقیقا پروژه مخفی هیدئو کوجیما را نشان میدهد بانام Project Ogre .در واقع Joakim همان Kojima است که تنها حروفش عوض شده است.پس میتوانیم بگوییم بله بله!این عنوان شاید همان MGS باشد.گرچه گرافیک آن هم به افکت های بصری FOX ENGINE بسیار شباهت داشت.

اما تصویری که از بازی منتشر شده است،بیانگر گرافیک MGS:GROUND ZEROES است.اما از طرفی،کوجیما میگوید: MGS: GROUND ZEROES عنوانی جدا و کاملا متفاوت است.پس آیا باید THE PHANTOM PAINرا پروژه نسل بعدی MGS دانست؟ آن هم بانام MGS V ؟؟ برای درک بهتر این موضوع،بهتر است ابتدا این تصویر متحرک را ببینید.

حال که آن را دیده اید،بنظر این عنوان همان MGS V نیست؟!

حال بهتر است به بررسی دقیق تریلر بپردازیم

 

 

اسنیک در کما است

میتوان گفت همه ما میدانیم این اتفاقی مشابه در Metal Gear lore است.بعضی هنگام نیز،در Metal Gear Solid 3 ، شاهد بودیم که سالیک اسنیک جوان،از حادثه ای که بنظر به یک کُما ختم شده بود،رنج میبرد و از آن صحبت میکرد.حال موضوع این است که بعد از نبود وی در عناوین Zero و Patriots ،چه کسی از نبود وی میترسد؟چه کسی ممکن است از نبود بزرگترین سرباز تاریخ بترسد و DNA وی را برای پروژه Enfants Terribles project استفاده کند؟

لازم است در مورد BIG BOSS و کلون های آن توضیحی دهیم.در واقع میتوان گفت The project spawns سه سرباز طراحی شده بانام های Solid Snake, Liquid Snake و Solidus Snake را بوجود اورده است.وقتی در تریلر،Naked Snake از خواب بیدار میشود،عصانی است که چگونه توسط The Patriots مورد استفاده قرار گرفته است و نتوانسته Sans Frontières را پیدا کند(اشاره به اتفاقی در Metal Gear Solid: Peace Walker).

این احتمال هم وجود دارد که PHANTOM PAIN مقدمه ای برای شرح وقایع Peace Walker باشد و حتی ماجرای بعد از آن را نیز روایت کند.بعلاوه،تحمل معمایی که “هیدئو کوجیما” برایمان درست کرده است،سخت و دشوار است! از طرفی وجود MGS: GROUND ZEROES و از طرفی هم TWO THANTOMS .

 

 

 

گل برگ های سفید

هنگامی که اسنیک از خواب بیدار میشود،گل برگ های سفیدی در صفحه نمایان میشود.معنی آن چیست؟آیا بخاطر دارید این گلبرگ هارا در کجا مشاهده کرده اید؟بله! در MGS 3 بود که در قسمتی از بازی،ما به یک زمین میرسیم که پر از این گلبرگ های سفید رنگ است(عکس دوم).اما موضوعی دیگر در میان است.چرا اسنیک یک دست مصنوعی دارد درصورتی که در Peace Walker این دست را نداشت؟تا موقعی که خود آقای کوجیما برایمان موضوع را روشن نکند،متوجه نخواهیم شد!اما ممکن است این دست نیز خیالی باشد؟معلوم نیست!اما گلبرگ ها هنوز هم موضوع اصلی ما در این بخش هستند.

 

 

“روی پاهای خود وایسا سرباز!”

این کاملا مشخص است که هیدئو کوجیما،پایه شخصیت خود را بر مبنای شخصیت اصلی فیلم Terminator بنا نهاده است.این دقیقا همان موقعی است که Michael Biehn بر سر Sarah Conner فریاد زد و این جمله را گفت.

 

 

ایا این شخصیت برایتان آشنا نیست؟

عکسی که مشاهده میکنید برایتان آشنا است؟آن قیافه رو قبلا دیده اید؟بله،این شخصیت همان SNAKE خودمان است.

 

 

چهره ای آشنا؟

آیا این شخصیتSnake است؟بنظر میرسد خودش باشد!

 

 

ورژنی از Volgin درکار است؟

ایا Volgin را به یاد دارید؟یکی از دشمن های شما در MGS 3 که وقتی با او جنگیدید بنظر اورا کشته اید.اما بنظر میرسد او نمرده است و حال به سراغ شما امده است.حال بنظر میرسد،این تریلر توهم های اسنیک را به نمایش میگذارد و آیا این واقعا تصویری خیالی از Volgin است؟

 

 

یک “اسب” آشنا!

ایا اسبی که THE BOSS مربی اسنیک بر آن سوار بود را به یاد دارید؟این اسب را در حادثه Peace Walker و MGS 3 دیده ایم.آیا این اسب برگشته تا برای اسنیک مکلی ایجاد کند؟آیا این اسب نیز یک خیال بیش نیست؟

 

OCELOT یا MASTER MILLER ،مسئله این است!

vgas 2012 تریلر عنوان metal gear solid v phantom pain + اطلاعات جدید gamefacom اخبار دنیای بازی های کامپیوتری08 08 31

ایا این فرد را بخاطر دارید؟؟آیا چهره وی برایتان آشنا نیست؟این فرد ممکن است یا OCELOT باشد و یا MASTER MILLER .اگر به یاد داشته باشید در نسخه اول و دوم MGS این فرد حضور داشت.

 

 

 نهنگ شکست خورده!

دقیقا  قبل از تمام شدن تریلر،یک نهنگ غول پیکر و اتشین،بر فراز اسمان بلند میشود.اما مشخص است که همچین اتفاقی کاملا غیر ممکن است!چگونه یک نهنگ سوزان و درحال اتش گرفتن از اسمان بلند میشود؟پس با این اوصاف،مشخص میشود که بسیاری از تصاویری که در این تریلر به نمایش درآمد،همگی ممکن است خیالاتی در ذهن اسنیک باشند.

 

 

خاطرات گمشده،یک روانی بدنبال فرار!

به پس زمینه عکس دقت کنید.شیئی شناور را خواهید دید.این شئ شبیه یک سمبل غم و اندوه بانام The Sorrow doll و البته  Psycho Mantis .به هر حال،ممکن است هدف از قرار دادن Psycho Mantis به یاد اوری بعضی خاطرات گذشته باشد.اگر این قسمت از تریلر را نگاه کنید متوجه حضور این سمبل خواهید شد.از جهتی،وجود اسب BOSS ،یا حتی Volgin و البته دست مصنوعی اسنیک،ممکن است پازلی باشد که به مرور زمان تکه تکه های آن برای ما پیدا شود.

 

نمایی دیگر از Psycho Mantis.ایا او خود Psycho Mantis است؟

نورپردازی آشنا،این را قبلا کجا دیده ایم؟

آیا متوجه شدید اینگونه نورپردازی و رگه های نور را در کجا دیده ایم؟بله درست است!این گونه نورپردازی را پیش از این در تریلر MGS: Ground Zeroes دیده بودیم.

 

سرباز هایی آشنا،لباس هایی یک شکل!

دو تصویر را مقایسه کنید.آیا لباس هایی که در دو عکس میبینید یکی نیستند؟جالب است بدانید تصویر اولی مربوط به تریلر phantom pain و دومی مربوط به MGS GROUND ZEROES است.

بازی در کجا روایت میشود؟

تقریبا در انتهای تریلر بود که شخصیت ما اسنیک به بیرون از بیمارستان میرود.در جلوی وی یک مجسمه میبینیم که بنظر مجسمه ای است که تصویرش را در بالا مشاهده میکنید.این مجسمه که میبینید،در شهر صلاح الدین در کشور اُردن موجود است.آیا بازی در آنجا روایت میشود؟

آیا بازی در سال ۱۹۷۰ دنبال میشود؟

در تریلر شاهد صحنه ای بودیم که دو شخصیت مارا در یک ماشین نشان میداد.جالب است بدانید اسم این ماشین که Ford Torino میباشد. یک نوع خودرو کلاسیک آمریکایی است که در سال ۱۹۷۰ به تولید رسیده است.

بالاخره بررسی تریلر به اتمام رسید.اگر نکته ای در این عکس ها پیدا کرده اید که فکر میکنید به حل این پازل پیچیده کمک میکند،ما را از نظرات خود اگاه سازید.

 

۲۷/۰۹/۱۲: MGS: Ground Zeroes: کوجیما میگوید این عنوان یک OPEN – WORLD خواهد بود!

در نمایشگاه Eurogamer ، هیدئو کوجیما به VG247 گفت این عنوان یک OPEN WORLD خواهد بود.یک عنوان که پایه آن همانند عنوان MGS: Peace Walker بنا نهاده شده است.

 

۱۰/۰۹/۱۲: کوجیما اولین اسکرین از عنوان MGS: Ground Zeroes را منتشر میکند.

امروز رسما Kojima Productions اولین اسکرین از MGS:GROUND ZEROES را منتشر کرد.

 

۱۰/۰۹/۱۲:کوجیما تایید میکند: MGS:GZ امشب معرفی خواهد شد/دنیای گیم متحول میشود!

در طی نمایشگاه Eurogamer ، کوجیما رسما تایید کرد که امشب شب بزرگی خواهد بود.دنیای گیم متحول خواهد شد.Eurogamer تایید میکند که دمویی از بازی که کوجیما به آنها نشان داده است،حضور BIG BOSS را نمایان میکند!و میگوید دمو با نمایش یک بچه که در Peace Walker هم حضور داشته است پایان می‌پذیرد.

 

۰۶/۰۹/۱۲: Metal Gear Solid: Ground Zeroes از نگاه کوجیما:اسنیک در این عنوان کمی پیر شده است!

کوجیما میگوید:اسنیک در این قسمت از MGS واقعا پیر است.او حتی از همکاران خود خواسته است که یک عکس از او را بدون دوربین دید در شب وی با موتور FOX رندر کنند تا همگان ببینند اسنیک چقدر پیر شده است!

 

 

 

۰۵/۰۹/۱۲: کوجیما تایید میکند: اسنیک انطور که بنظر میرسد پیر نیست!

بعد از نمایشی که بازی داشت،در هنگامی که اسنیک دوربین دید در شب خود را برمیدارد،بنظر بسیار پیر شده است و موهایش کمی سفید شده اند.اما کوجیما میگوید با این که او در این قسمت نسبت به قبل کمی پیر شده است،آنقدر ها هم که هواداران میگویند پیر نیست.سفیدی موهای او نیز کمی بخاطر نور زیاد در دمو است.اما با این وجود و با حضور Chico،ایا فکر میکنید داستان بازی با Peace Walker ارتباطی دارد؟

 

۰۳/۰۹/۱۲:Metal Gear Solid: Ground Zeroes تنها یک مقدمه است!(برای XBOX 360 و PS3 نیز منتشر خواهد شد)

هیدئو کوجیما میگوید Metal Gear Solid: Ground Zeroes تنها یک مقدمه برای چیزی بزگتر است.چیزی بزرگتر که برای نسل بعد در نظر گرفته شده است.هنوز نمیدانیم منظور هیدئو کوجیما از یک عنوان بزرگتر چیست.شاید منظور MGS 5 باشد.و شاید یک دمو از بازی دیگر.چه کسی میداند!

 

۰۲/۰۹/۱۲:دموی Metal Gear Solid: Ground Zeroes منتشر شد!

امروز و در مراسم ۲۵ سالگی عنوان MGS شرکت KONAMI تریلری فنی و داستانی عنوان MGS:GROUND ZEROES را منتشر میکند.این تریلر که از تریلر اصلی کوتاه تر است،دارای همان افکت ها و تکنیک است.

 

 ۳۱/۰۸/۱۲:دموی MGS:GROUND ZEROES منتشر شد.آیا کودکی که در این دمو بود، Raiden است؟

هم اکنون دموی بازی MGS:GROUND ZEROES منتشر شد.در این دمو،ما یک پسر بچه با موهای طلایی رنگ را میبینیم که در یک قفس نشسته است.بنظر میرسد یک هدفون به گوش ا است که به قفسه سینه او نیز متصل است!ابتدا ما فکر میکردیم این کودک جوان خود RAIDEN باشد،و البته بازی در سال های ۱۹۸۰ روایت شود.اما اینطور نیست!در حقیقت نظر ما این است:

در تریلری که مشاهده کردیم،فردی که بنظر میرسد رئیس گروه تبه کار باشد به آن بچه میگوید:تو دیگر یک سرباز واقعی هستی!به BOSS سلام کن!در Metal Gear lore هم شاهد بودیم که که RAIDEN یک پسر بچه بود که بعد ها و تحت نظر و رهبری Solidus Snake به یک سرباز تبدیل شد.پس ایا میتوان گفت در این بازی،شخصیت boss همان Solidus است؟همچنین در تریلر دیدیم که آن فرد تبه کار،به آن بچه یک Walkman (دستگاه پخش اهنگ) میدهد.این دستگاه طبق تحقیقاتی که انجام شده،این WALKMAN در سال ۱۹۷۹ تولید شده است.اما جالب است که بدانید RAIDEN در سال ۱۹۸۰ متولد شده است!پس ممکن است محور زمانی بازی به نوعی با نسخه های پیشین یکسان سازی شده است.البته اگر کوجیما بخواهد به ما نشان دهد که چگونه RAIDEN به یک سرباز تبدیل شده و به نوعی،مارا با گذشته وی آشنا سازد،بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

۳۱/۰۸/۱۲:جزئیات گیم پلی از Metal Gear Solid: Ground Zeroes  در یک پادکست!

۸-۴ Play  گزارش میدهد که از طریق دریافت یک پادکست،اطلاعات زیادی را از گیم پلی عنوان MGS:GROUND ZEROES بدست اورده است.

 

۳۱/۰۸/۱۲:اگهی تبلیغاتی Metal Gear Solid: Ground Zeroes در ژاپن!

بعد از اینکه دیروز رسما Metal Gear Solid: Ground Zeroes تایید شد،اگهی تبلیغاتی این بازی در سرتاسر توکیو(شهری در ژاپن)پخش شده است.

 

 

 

۳۰/۰۸/۱۲:دمویی ۲۰ دقیقه ای از Metal Gear Solid: Ground Zeroes منتشر شد

امروز صبح رسما در مراسم ۲۵ سالگی سری MGS عنوان Metal Gear Solid: Ground Zeroes معرفی شد.همچنین دمویی ۲۰ دقیقه ای از بازی به نمایش در امده که بنظر میرسد برروی یک high-spec PC اجرا شده است.در این دمو مردی را میبینیم که بنظر رئیس یک ارتش(پایگاه نظامی)است که رهبری آنجا برعهده دارد.همچنین بنظر باران سختی در حال باریدن است و آن مرد یک پلیر اهنگ را به یک بچه که در قفس است میدهد.بعد از اینکه آن مرد این پلیر آهنگ را به آن بچه میدهد،اهنگ “Here’s To You” پخش میشود.قبل این نیز این اهنگ را در MGS 4 شنیده بودیم.آن مرد کلاه بارانی خود را برمیدارد و وقتی صورتش را میبینیم،متوجه میشویم صورتش کاملا سوخته است.(همانند فردی که در PHANTOM PAIN صورتش سوخته بود.سوال اینجاست ایا وی یکی از دو PHANTOM است؟)بعد از این کار وی یک وسیله را بطور مرموز روی علامتی که برروی هلیکوپترش نقش بسته است میکشد.این علامت “XOF” است.وقتی این علامت را با آن وسیله پاک میکند ناگهان بجای “XOF” کلمه “FOX” نمایان میشود.آیا میتوان تیجه گرفت “از FOX، دو PHANTOM بوجود امدند” منظور either Zero و Big Boss یا Liquid و Solid Snake باشد؟و ایا با the Les Enfants Terribles ارتباطی دارند؟اما بعد از اینکه این مرد با هلیکوپتر خود پرواز میکند،ناگهان در صحنه ای دیگر Big Boss را مشاهده میکنیم که از صخره هالا می آید.بعد از آن شاهد به نمایش در آمدن گیم پلی بازی هستیم.البته درآنجا هیچ چیز شبیه به Metal Gear Solid 3 یه موضوعی که مربوط به آن باشد نبود.تنها حالت و لباس بیگ باس که همانند گذشته با یک تم خاص خود نمایی میکرد.باید بدانید که این عنوان یک OPEN-WORLD کامل است.اسنیک میتواند در محیط برای خود بچرخد و البته یک هلیکوپتر را خبر کند.یا حتی یک جیپ را براند.نکته ای که جالب است،حذف شدن زوم اسلحه در حالت FP(اول شخص) است.

 

۳۰/۰۸/۱۲:Metal Gear Solid Ground Zeroes: معنی اسم چیست؟

اسم “Metal Gear Solid: Ground Zeroes” در نگاه اول بسیار جالب است.اما هرکسی که داستان سری MGS رابداند،متوجه میشود که کلمه “ZERO” در حقیقت نام فرمانده اسنیک در Metal Gear Solid 3: Snake Eater است.آیا ممکن است در بازی به دشمن شما تبدیل شده باشد؟”ZERO” مدتی در SAS و شانه به شانه BOSS خدمت کرده است.وی بعد ها به CIA پیوست.او بعد از اینکه Donald Anderson (رئیس DARPA در Metal Gear Solid) و Dr. Clark را استخدام کرد تشکلی را بانام the Patriots تشکیل داد.همانند BOSS و EVA.بعد از ان Big Boss به نوعی جز این گروه شد و از آن دفاع کرد.وبعد از آن بود snake و BIG BOSS بعد از آن هردو به عنوان دشمنان ZERO تبدیل میشوند.در هنگام اتفاق افتادن حادثه Metal Gear Solid: Peace Walker ، بیگ باس سعی دارد تا کشوری(ایالتی)را برای سربازان استفاده شده دولت تاسیس کند.همچنین این کار را انجام دهد تا دوباره این سرباز ها به کار باز گردند.(گفتنی است نام این محل Outer Heaven است)حال که توضیحاتی راجب Outer Heaven داده ایم،بهتر است بدانید در یکی از سری های MGS که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد،SNAKE به Outer Heaven فرستاده میشود تا در آنجا یک آشوب درست کند و طی آن BIG BOSS را نابود کند.محل استقرار Outer Heaven جایی در آفریقای جنوبی است.جایی که بنظر بسیار دور از لوکیشن Metal Gear Solid: Ground  Zeroes بنظر میرسد.اما از طرفی،عکس های تکنیکی و فنی که برای به رخ کشیدن قدرت بصری موتور FOX Engine منتشر شدند،لوکیشین های افریقایی را به نمایش میگذاشتند.همچنین یک CONCEPT ART از بیگ باس منتشر شده است که یک سگ بانام نژاد Rhodesian Ridgeback کنار وی مشاهده میشود.جالب است بدانید این گونه سگ در نواحی افریقای جنوبی یافت میشود.پس ممکن است به نوعی همه این مدارک به افریقای جنوبی و البته سرگذشت اسنیک بعد از آن اشوب ختم شود.همچنین روایت جنگ وی با ZERO و the Patriots.البته یک موضوع کوچک دیگر هم به میان می آید.قاعدتا طبق داستان سری MGS،بیگ باس باید شخصیتی بانام Frank Jaeger را در افریقای جنوبی نجات دهد.شخصیتی که بعدها به Grey Fox / Cyborg Ninja تبدیل میشود.

 

۳۰/۰۸/۱۲:دومین عکس از Metal Gear Solid: Ground Zeroes  لیک شد!

دومین عکسی که از مراسم ۲۵ سالگی سری MGS لیک میشود!این عکس توسط Kotaku منتشر شده است.در این عکس میبینیم بیگ باس کمی شبیه به”سم فیشر” شده است.

 

 

۳۰/۰۸/۱۲:اولین ARTWORK از Metal Gear Solid: Ground Zeroes منتشر میشود!

 

 

این اولین عکس رسمی از بازی است که منتشر شد.در این عکس شخصیت بیگ باس را میبینیم که با لباس و تجهیزات خود ایستاده است.همچنین نکته ای که در این عکس خودنمایی میکند،وجود علامت Militaires Sans Frontières برروی شانه راست آن است.علامتی شبیه به این:

 

 

شایعات همگی پیرامون این موضوع بود که بنظر میرسد بازی در سال ۱۹۷۰ دنبال شود.اما Metal Gear Solid: Peace Walker در سال ۱۹۷۴ روایت میشد.دقیقا ۱۰ سال پس از Metal Gear Solid 3 .

 

۳۰/۰۸/۱۲: Metal Gear Solid: Ground Zeroes معرفی شد

هیدئو کوجیما رسما در مراسم ۲۵ سالگی سری MGS در ژاپن، عنوان بعدی این مجموعه را معرفی میکند.این بازی همچنین نمایشی را دارد و البته نمایش آن برروی یک high-end PC بوده است.همچنین نمایشی که که برگزار شده است تنها برای افرادی محدود بوده است.همچنین از آنها خواسته شده است سوگند یاد کنند و راز این بازی را تا زمان انتشار رسمی تریلر لو ندهند.اما همان روز توئیت های زیادی فرستاده میشود که میگوید اسنیک در بازی یک سرباز را میکشد و چراغ های یک پایگاه را با اسلحه نابود میکند تا به اسانی به راه خود ادامه دهد.بازی یک OPEN-WORLD کامل است و البته اسنیک در آن یک جیپ میراند.البته میگویند هنوز تاریخ رسمی برای انتشار بازی اعلام نشده است و تنها بقیه پلتفرم ها اصلی(XBOX 360 و PS3) برای بازی تایید شده اند.جالب اینجاست خبری از PC نیست!

 

۲۵/۰۸/۱۲:در مراسم ۲۵ سالگی MGS منتظر رخدادی بزگر باشید!

در طی مصاحبه ای که Chris Johns با هیدئو کوجیما در یک پادکست انجام میدهد،وی میگوید منتظر رخدادی بزرگ باشید.وی همچنین میگوید بسیاری از چیزها هستند که میتواند شمارا خوشحال کند.اما نه تنها طرفداران این سری خوشحال میشوند،بلکه صنعت بازیسازی دچار شوک عظیم خواهد شد!خب،هم اکنون میدانیم آن شوک عظیم Metal Gear Solid: Ground Zeroes بوده است و همچنین رونمایی از Metal Gear Solid: Social Ops.

 

۲۱/۰۸/۱۲:MGS بعدی در تابستان سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.بازیگر MO-CAP گزارش میدهد!

در طی مصاحبه Silent Haven با اقای Eric Bossic،بازیگر حرکات MO-CAP عنوان Silent Hill 4 ،وی از کارکردن خود برروی یکی از عناوین شرکت کونامی،درواقع پروژه هیدئو کوجیما میگوید.او در این مصاحبه اطلاعات تازه و دست اولی را از MGS بعدی فاش میکند.همان MGS که ممکن است MGS:GROUND ZEROES باشد!وی در این مورد میگوید:اخرین MOTION CAPTURE که من انجام دادم برای شرکت KONAMI و برروی عنوان بعدی MGS بود.البته باید در زمستان دوباره برای اینکار برگردم زیرا این کاری بسیار طولانی است!

وقتی از وی درمورد اینکه کدام پروژه MGS در دست ساخت است،پرسیده شد،وی جواب داد:

موضوع این است که هم اکنون من درحال ضبظ حرکات MOTION CAPTURE برای عنوان بعدی MGS هستم.اما معلوم است که این عنوان برای انتشار در سال ۲۰۱۳ به بعد در نظر گرفته شده است.شاید!تنها شاید در ۲۰۱۳ منتشر شود!شاید هم زمانی در آینده.میتوانم از طرفی صد در صد مطمئن هستم صدای من بعنوان بازیگر در بازی نخواهد بود.من حتی نمیدانم موضوع از چه قرار است!این ها همه راز هایی هستند که حتی موقع بازی کردن بخش های مختلف داستان نمیدانم داستان بازی از چه قرار است.زیرا آنها میخواهند داستان بازی مخفی بماند.همه شما میدانید کوجیما درحال ساخت عنوانی بزرگ است.و البته من هم درحال ضبط کردن MO CAP برای این عنوان هستم.همچنین من یک عکس از خودم با آقای کوجیما درحال ضبط را منتشر کرده ام که همه بدانند عنوانی بزرگ در راه است.اما موضوعی که روشن است،این است که کوجیما در حال ساخت عنوانی بزرگ است که فعلا نمیتوانم در مورد آن صحبت کنم!

 

۱۷/۰۷/۱۲:اولین شایعات در مورد MGS 5 شکل میگیرد / اولین عکس شایعه یا حقیقت؟

در طی برگزاری نمایشگاه COMIC-CON ، عکسی منتشر میشود که لوگوی عنوان MGS 5 را نمایش میدهد.این لوگو که بنظر به طوری به بیرون درز کرده است،حقیقی است! و البته بسیاری آن را باور میکنند.اما کوجیما در توئیتر خود اعلام میکند که این عکس کاملا فیک(ساختگی) است.

۲۰/۰۶/۱۲: شایعات در مورد بازگشت اسنیک در MGS جدید!

یک مجله فرانسوی در طی یک حدس و یا یک شایعه،میگوید Solid Snake جوان در عنوان بعدی MGS بازخواهد گشت(البته هم اکنون میدانیم منظور Metal Gear Solid: Ground Zeroes بوده است)از طرفی در طی یک مصاحبه،کوجیما در مورد MGS 5 میگوید منتظر جاسوسی و نفوذی فوق العاده واقعی و جذاب باشید.همانند اخرین MGS که همه آنرا دوست داشتند.کوجیما در مورد MGS به طور خنده آمیزی و همراه با طنز میگوید:

من از ایده حرکت های انسانی در بازی خیلی خوشم آمد(منظور تظاهرات مردمی).و باید بگویم این نکات را در بازی بکار خواهم گرفت.البته بهتر است بحث را در همینجا خاتمه دهیم.وگرنه آن نینجایی که پشت در ایستاده است من را تکه تکه خواهد کرد[با خنده] پس بهتر است بحث را به بعد روز های آینده موکول کنیم!!در واقع این عنوان(عنوان نا مشخص در آن زمان)یک SPINOFF است که سعی میکند چیز متفاوتی را ارائه کند.باید بگویم کار ما هنوز با اسنیک تمام نشده است.گرچه در آخر GUNS OF THE PATRIOTS من میخواستم او بمیرد!

 

۰۲/۰۳/۱۲: Kojima Productions از شما میپرسد:این تصاویر واقعی هستند،یا رندر شده با FOX ENFINE؟

 

 

طی یک حرکت جالب،Kojima Productions چند عکس منتشر میکند و از شما میخواهد تشخیص دهید کدامیک واقعی و کدامیک رندر شده با موتور FOX است.همچنین معلوم میشود MGS بعدی با FOX ساخته خواهد شد.

 

۲۲/۰۲/۱۲:اولین concept art از MGS بعدی منتشر میشود!

 

 

هیدئو کوجیما عکسی که در بالا مشاهده میکنید را در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر میکند.همچنین میتوایند ببینید آرم سگ ی با نام Rhodesian Ridgeback روی بازوی وی نقش بسته است.اصلیت این سگ مربوط به افریقای جنوبی است.همانطور که میدانید،در Metal Gear Solid lore بیگ باس به افریقای جنوبی یرود تا با گردان خود بجنگد(MSF).البته هدف دیگری هم از حضور در افریقا دارد.آن هم نجات جوانی بانام Frank Jaeger است.کسی که درآینده به Grey Fox در NES / MSX Metal Gear تبدیل میشود.وبعد ها به Cyborg Ninja در نسخه PSone بازی MGS تبدیل میشود.آیا ما Big Boss را خواهیم دید که جان Frank Jaeger را نجات خواهد داد؟اگر موضوع از این قرار باشد بنظر بسیار حماسی خواهد بود!دیدن فردی که برای نجات یک نفر میرود و البته میتوان نام آن را تا حدودی انتقام گذاشت.از طرفی عکسی که از موتور FOX منتشر شده است خبر از آب و هوایی آفریقایی میدهد.

 

۲۲/۰۲/۱۲: کوجیما برای MGS بعدی بازیساز استخدام میکند،آرت ورک بیگ باس منتشر شد!

 

 

کوجیما این آرت ورک را از بیگ باس منتشر میکند وهمچنین Metal Gear Solid: Ground Zeroes با حضور بیگ باس!از طرفی کوجیما از بازیسازان دعوت میکند تا به پروژه ساخت بازی بپیوندند.از آنان دعوت میشود تا در GDC 2012 به دیدار وی بروند.

 

۱۳/۰۲/۱۲:تحلیلگران ژاپنی میگویند: MGS بعدی در سال مالی ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد

شرکت Nomura Securities یک شرکت تحلیلگر ژاپنی،در مورد عرضه MGS 5 اظهار نظر میکند و میگوید این عنوان بین ماه اپریل ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.همچنین پیش بینی کرده است که درآمد KONAMI از این پروژه ۶۰ میلیون ین ژاپن باشد.

 

۲۱/۱۲/۱۲:کوجیما: Project Ogre یک open world است

کوجیما تعداد عکس بیشتری را از پروژه جدید خود با رندر موتور جدید خود یعنی FOX را منتشر میکند.این عکس ها مربوط به شخصیت بازی است.همچنین اعلام شده است که بازی یک OPEN WORLD است.حال موضوع اینجاست که ما میدانیم همچنین MGS:GROUND ZEROES نیز یک OPEN WORLD است!به هر حال،CNN گزارش میدهد که کوجیما به آنها گفته است که عنوان یک OPEN WORLD است که در آن بازیکنان میتوانند به راحتی در محیط بطور آزادانه بچرخند.همچنین میتوانند مکان های جدید را تجربه و کشف کنند.حتی بعد از ۱۰۰ ها ساعت!از ماجرای این عنوان که دور شویم،میتوانید عکس مدل کاراکتر کوجیما در FOX را مشاهده کنید:

 

 

 

۱۶/۱۲/۱۲:کوجیما اولین عکس از این داستان پیچیده را منتشر کرد! همه چیز از اینجا شروع میشود / اولین عکس از Project Ogre منتشر شد!

باید بگوییم کوجیما Twitter را خیلی دوست دارد،اینطور نیست؟بالاخره کوجیما بعد از مدتی سکوت اولین عکس از پروژه جدید خود را بانام Project Ogre منتشر میکند.البته حدس زده میشود تصویر زیر مربوط به شخصیت BOSS در WORLD WARR 2 باشد.همچنین باید گفت این عکس توسط FOX ENGINE ساخته شده است.و اما سر انجام کار،هم اکنون میدانیم که Metal Gear Solid: Ground Zeroes در وحله زمانی بعد از عنوان etal Gear Solid 3: Snake Eater اتفاق می‌افتد.پس بنظر شما،چه چیزی ممکن است در بازی اتفاق بی‌افتد؟بازی ماجرای بعد از سال ۱۹۷۹ و گردان MSF اسنیک را روایت خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا
Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Phantom Pain یا MGS5 ? |پرونده ای پیچیده و بررسی شواهد و مدارک موجود [ آپدیت] - گیمفا