رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا

رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است

حسن شکیبایی
۱۴:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا

از زمان معرفی Devil May Cry 5، بسیاری از طرفداران قدیمی این سری به دنبال شنیدن خبرهایی از بازی هستند. پیش از این گمان می‌رفت که  Devil May Cry 5 دنباله‌ای برای نسخه چهارم است حال با توجه به گفته‌های مت واکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده بازی، این نسخه دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم خواهد بود.

به فرض اینکه با سری بازی‌های Devil May Cry آشنایی چندانی ندارید، باید گفت که نسخه دوم به سبب پروسه سنگین توسعه یکی از بحث برانگیزترین بازی‌های آن زمان است و از نظر برخی وجود طراحی‌های تکراری و نه چندان متنوع باعث شد تا موفقیت آن تحت‌الشعاع قرار بگیرد. در Devil May Cry 2 شاهد طراحی فوق‌‌العاده‌ای برای شخصیت دانته (Dante) بودیم اما به غیر از این موضوع، دیگر بخش‌های بازی چنگی به دل نمی‌زدند به طوری که بسیاری از طرفداران خواهان فراموشی آن هستند.

به تازگی مت واکر، تهیه‌کننده بازی Devil May Cry 5 در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که این نسخه دنباله‌ای مستقیم بر Devil May Cry 2 است. بنابراین پس عرضه دو نسخه پیش درآمد (Devil May Cry 3 و  Devil May Cry 4)، نسخه پنجم اولین دنباله مستقیم در این سری خواهد بود.

ما قبلا هم به تایید این موضوع در مصاحبه‌ها پرداخته‌ایم.

سری Devil May Cry از روشی تقریبا پیچیده در روایت داستان استفاده می‌کند به طوری که اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص آن نباشید، احتمالا آنطور که باید با داستان بازی ارتباط برقرار نخواهید کرد. بنابراین باید گفت که Devil May Cry 3 پیش درآمدی بر نسخه اول است که در آن شاهد یک دانته جوان و پرانرژی هستیم، در این نسخه برای اولین بار شاهد معرفی شخصیت ورجیل (Vergil)، برادر دانته بودیم. بعد از این نوبت به Devil May Cry 4 می‌رسد، این بازی از نظر زمانی قبل از نسخه دوم و بعد از حوادث نسخه سوم به وقوع می‌پیوندد. در نهایت Devil May Cry 5 به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا برای اولین بار دنباله‌ای مستقیم از سری را تجربه کنند.

اگر شما هم قصد دارید تا برای درک بهتر داستان Devil May Cry 5 به تجربه دوباره این سری بپردازید، هم اکنون بهترین زمان است.

عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • all pacino گفت:

    گیمفا یه تریلر ۱۵ دقیقه ایی از گیمپلی dmc اومده بیرون تمام سایتا گداشتن شما نذاشتین دیشب هم که ویدیو کامل گیم پلی سایبرپانک رو که ۴۸ دقیقه بود فقط ۱۰ دقیقه ازش گذاشتین این چه وضعشه اخبار رو خوب پوشش نمیدید :teeth:

    • Fight Club گفت:

      عزیز شک نکن اگه سایت تریلر ۴۸د دقیقه ای رو قرار میداد… امروز فیلتر شده بود
      رفع فیلترینگ هم تو ایران دردسر های زیادی داره
      اکثر سایت ها لینک قرار دادن

      • به سایتای دیگه هیچ کاری ندارن اونوقت گیمفا یه عکس کارتونی مونث بزاره فرداش فیلتر میشه مثل پارسال یا سال های قبل که چقدر سایت اذیت شد

      • اتفاقا فرزام تریلر هنوز هم اون چیزی که من مد نظرم بود نشون نداد
        توی اتاق خواب کارکتر اصلی که تقریبا پوشیده بود و پسره هم از پشت نشون داد تازه که رفت لباس بپوشه اصل مطلب رو هم نشون نداد متاسفانه 😀 :rotfl: حتی بدن اون ربات زن در وان رو هم من انتظارم بیشتر بود
        میگم برداریم به CDPR توئیت بزنیم اگر قرار باشه توی بازی نهایی هم از این ملاحظات باشه که من رو ناامید میکنه رسما

        • Fight Club گفت:

          :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
          والا رضا جون… زمانی که بدن زنه رو از وان بلند کرد تا برسونه به اون سفینه.. در حین طی این مسیر ما هر چی سعی کردیم تمرکزمون رو بذاریم رو جزئییات محیط نمیشد که نمیشد :rotfl: :rotfl:

          • ali.fs گفت:

            خب برادران سانسورش میکردن تریلرشو کامل میزاشتن البته سانسور شده هم بزارن سایت فیلتر میشد :rotfl: :rotfl: :rotfl: خب خداروشکر کپکام به اوجش برگشت منتظر ریمیک نمسیس هم هستم البته اگه resident evil 2 موفق بشه ریمیکش devil may cry هم که حرفی برای گفتن نداره بعد گاد بهترین هک اند اسلش هست

        • امیدوارم این صحنه ها توی بازی های ویدیویی هم باب بشه درست مثل فیلم و سریال چندتا بازی انگشت شمار فقط اینجور صحنه هارو دارن که واقعا نا امید کننده ست حتی تو ویچر ۳ فقط یه بار رفتیم تو کار تریس البته قبول دارم زیاد رفتیم تو کار ینیفر ولی من تریس دوست داشتم کلا نمیدونم چرا ولی این چزا لذت بازیو دوچندان میکنه و کمک میکنه بازی واقعی تر جلوه کنه امیدوارم سایبر پانک حسابی بترکونتمون :rotfl:

        • هخ علی رضا جتن دادا اون فقط ربات بودش هخ اما خیلی طبیعی بود هخخخ خدا بگم چکارت نکنه

        • خارج از ایران گیمرا تو بازی دنبال چیا هستن بعد بچه های اینجا دنبال چی هستن
          برید به سن بلوغ رسیدید بعدش برگردید بیاید اینجا کامنت
          این همه پیشرفت و المان های خفن بازی رو طرف ول کرده دنبال چیه
          کمبود فرهنگ بیداد میکنه

          • دادا اونجا هم همین حسایی که بچه ها اینجا دارن اونا هم دارن سیب زمینی که نیستن فقط مثل ما نیستن شرمشون بیاد از خودشون میدونن طبیعت و ذات آدمه

          • mory_num1 گفت:

            بخش کمی ازش کمبود فرهنگه داداش، بیشترش سرکوب شدید امیال و غرایزه، میتونی با نگاهی به فیلم های مستند قبل از انقلاب و شنیدن صحبت افرادی که از نزدیک دیدن وضعیت اجتماعی جامعه رو که بسیار به شرایط نرمال نزدیکتر بود ببینی. حتی سواحل کنار دریا رو هم ببینی افراد سرشون تو کار خودشون بود. بالاخره رسیدن به مقام انسانیت!!! (حتما میدونید چی میگم) یه سری هزینه ها داره که از جمله اون کاهش شدید فرهنگ جامعه (به قول شما) هست.

    • سلام دوست عزیز، اون تریلری که می‌فرمایید مربوط به رویداد Gamescom 2018 هستش که حدود یک هفته پیش منتشر شده و اصلا چیز جدیدی نیست. گیمفا همون موقع اون رو برروی سایت قرار داد. می‌تونید با جست و جو تو قسمت مربوط به بازی اون رو پیدا کنید. در مورد خبر مربوط به سایبرپانک هم باید گفت که قسمت‌های نخست تریلر نمایش داده شده قابل پخش نبود و با توجه به اینکه اقشار مختلفی از گیمر‌ها از سایت گیمفا دیدن میکنن تصمیم بر این شد که نسخه کامل برروی سایت قرار نگیره و در عوض لینک ویدئو گذاشته شد. همچنین دو پارت هم به صورت جداگانه قرار گرفت. تمام تلاش گیمفا بر اینه که اخبار رو به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما برسونه. پس مطمئنا باشید اگر ویدئو جدیدی از DMC 5 می‌اومد فورا اون رو قرار می‌دادیم. ممنونیم از اینکه دیدگاه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. :cute: 🙂

    • داش اون ترلرو گداشتن فعلا هیچ ترلر جدیدی منتشر نشده

    • یعنی تو نمیدونی همون بهتر که کامل نذاشتن اینجا مثلهمن دختر هم هست بچه هم هستش

  • Fight Club گفت:

    نسخه دوم ضعیف ترین نسخه Devil May Cry بود…. ولی یه نکته مثبت داشت
    دانته این نسخه فوق العاده مخوف و با ابهت بود…خیلی هم کم حرف بود
    اخرشم اگه اشتباه نکنم رفت سمت دروازه جهنم

  • gow dmc ps4 گفت:

    منم به شخصه اصلا با dmc 2 حال نکردم و یه dmc حسابش نمیکنم اما نسخه های ۱ و ۳ واقعا عالی بودن (مخصوصا نسخه۳) نسخه چهارم هم یکم افت داشت اما بازم خیلی خوب بود و dmc 2013 هم با اینکه شخصیت دانته و ورجیل اصلا خوب نبودن اما بازی از حیث گیم پلی واقعا عالی بود امید به این نسخه هم خیلی زیاده مخصوصا اینکه مثل gow بعد یه استراحت اساسی به این سری دارن نسخه جدید میدن بیرون :inlove: :inlove: :inlove:

    • عه داداشِ:heart:عزیزم همه سری های DMC:sun: عالین. DMC2 فقط مشکب تو اسلحه داشت و کمبوهای کم دانته شمشیر میگرفت اما کمبوهاش ثابت بودن فقط قویتر میشدن اما داستان و شخصیتش خیلی عالی بودش. من که اگه بخام درجه بندی کنم.
      DMC1:sun:
      DMC2:sun:
      DMC3:sun:
      DMC4:sun:
      و بعدش که منتظر DMC5:sun: میمونم تا بیاد. بهترین نصخه هم DMC1 هستش عاشقشم!
      دادا DMC قبل GOW استراحت رفت ۱۰ سال شد.

      • Fight Club گفت:

        Dante.son.of.sparda
        دوست عزیزم… اگه نسخه دوم فقط مشکل کمبو و اسلحه داشت که ماش ۶۸ نمیشد….
        یه حس بدی که نسخه بازی به ادم دست میداد…. این بود که بازی شما رو مجبور میکرد از نقطه a برین به نقطه b بدون هیچ خلاقیت خاصی
        بازی تو این سبک کمبو کم داشته باشه فاجعه هست
        بازی تو داستانش همه چیز رو ارائه نمیکنه.. یه سری جاها دستت رو باز میزاره
        نقل قول از ign میگه … بازی خیلی ساده هست و خیلی کوتاه
        تعامل با محیط هم صفر…
        کلا نسخه دوم پر از مشکلات ریز و درشته
        ولی خب چیکار میشه کرد دوست دار این فراچریم…. انتقاد هم بکنیم در راستای بهتر شدن این فراچره
        با شما هم موافقم…. نسخه اول بهترین نسخه و انقلابی بود تو این سبک.. که بعد از اون فریچرهای زیادی از این عنوان الگوبرداری کردن

        • سلام: داش متا چیزی جز عدد نیست اصلاً متا واسم یچز خنده داریه اگه خاستی میتونم واست توضیح هم بدم.
          اون که از نقطع A میری نقطه B= اگه متا واست مهم باشه که متاش ۶۸ نمیشد با این مشکل. DMC2 دوتا۲ دیسک داشت که اولی برای دانته: و دومی برای لوسیا بودش و باید دیسک عوض کنی اینم یکی از مشکلات ریز بوده انتظار دارم ریمک بشه و درستر بشه.
          ((سبک هک اند اسلش به کمبو لازم داره کمبوهاش باید زیاد باشن و یکی قویتر از دیگری اون بازی های RPG باید کم کمبو داشته باشن و از ایتم های لول اپ هات استفاده کنی:heart:داش.))
          البته بازی ساده بوده و کوتاه! درسته سادگیش به اسلحه و کمبوهاشه پازل هاش خیلی ساده بودن
          .
          اره مشکلات ریزی داره درسته من که بهشون توجه نمیکنم شخصیتو داستاش واسم مهمه انشالله DMC5 میخاد بترکونه خیلی خیلی حیجان دارم واسش و نصخه DMC1 خدایی خیلی مشر بود اون زمان با این گرافیک یادمه هیچ بازی به گرافیکی که DMC1 داشت نمیرسید گرافیکش عالی بود باهاش پز میدادم اصلاً یادش بخیر بعد سال ۲۰۰۸ که DMC4 آومد بازم حس DMC1 و DMC3رو بهم داد اما بازم به DMC1 نمیرسید اما خیلی راضی بودم ازش و اوجو جایگاه خودشو داره
          اشالله DMC5 بترکونه دلم یخ بشه ترلراشو که دیدم دیونم کرد داستان قدیدیمون:heart:

  • Pejman hasani گفت:

    مگه میشه آخه 😐 😐 😐
    تو dmcهای ۲ و ۳ و ۴ دانته جوون بود
    په چطور بعد دو پیر میشه بعد تو سه و چهار جوون میشه 😐 😐 😐
    یا چطور تو بعد دو نیرو دیمن آرمو از دست میده ولی تو چهار هنوز دارتش 😐 😐 😐

    • X vs p گفت:

      دادش اشتباه نزن!!! اگر بخوایم به ترتیب داستان نگاه کنیم به این شکل هست
      نسخه سوم بعد نسخه اول بعد نسخه چهارم و در اخر نسخه دوم میباشد
      شما اگر dmc3 بازی کنید میبینیدکه دانته هنوز در اوایل فروشگاه و بیزینس خودش رو راه اندازی نکرده و در اخر بازی هم میبینید که بعد از سقوط ویرجیل در پرتگاه جهنم مندوس که باس اصلی نسخه اول هست اونو تسخیر میکنه در اخر بازی هم دانته شمشیر فورس اج رو مانند اول dmc1 داره و لباس نسخه یک هم تنشه که یعنی بعد از dmc3، نسخه اول شروع میشه.در نسخه اول ویرجیل تسخیر شده که نام مستعارش نلو انجلو هست را در چند جنگ سخت به طور کامل میکشیم ( حالا معلوم نیست تو نسخه ۵ چطوری زنده میخواد بشه) در کل اگر شما این رویه رو نگاه کنید دانته در هر نسخه پیر تر شده و این داخل نسخه دوم کاملا پیدا میباشد .
      اگر وقت کردم داستان کل سری را جز به جز و دقیق براتون شرح میدم که دیگه سردرگمی به وجود نیاد و از dmc5 نهایت لذت رو ببرید 😎 😉 😉

      • Pejman hasani گفت:

        شت 😐 😐 😐
        په نمیتونن از همون اول مث آدم بسازن بازیو 😐 😐 😐
        از نظر داستانی اول ۳ بعد ۱ بعد ۴ بعد ۲ بعد ۵ 😐 😐 😐 😐
        من که هنگیدم

      • asasin گفت:

        داش اگه DMC3 به خوبی تموم کنی و بعد کشتن ورجیل ۱۰۰ nPC بکشی بهت یک فیلم میده به عنوان هدیه و سپرایز کاپکام. میبینی که ورجیل زندست کنار مجسمی موندس افتاده و نمرده و بالا تو اسمان قرمزش ۳ستا چشمای موندس در میاد که ورجیل بهشون هجوم میکنه و تمام میشه!

      • Oracle گفت:

        نه داداش داستانو اشتباه متوجه شدین.
        تو نسخه سوم ورجیل آخرسر میفته تو جهنم گیر منداوس میفته و خب توی نسخه اول هم منداوس اونو به شکل نلو آنجلو تحت تسخیر خودش درمیاره(یادآوری:آنجلو ها که توی نسخه چهارم انواع اونها رو دیدیم آرمور های مصنوعی هستن(طراحی و ساخته شده اند و ذاتا شیطانی نیستن)اما داخلشون soul انسان یا شیطان قرار میگیره)
        پس وقتی نلو آنجلو از دانته شکست میخوره یا حتی کشته میشه دلیل نمیشه که ورجیل اصلی کشته شده.

  • JJSTYLE36 گفت:

    میشه یکی توضیح بده ک چی شد؟یه خلاصه از داستان بگین من نسخه ۲ رو بازی نکردم تمام دانسته هام از داستان سری الان بهم خورد

    • Oracle گفت:

      هیچ چیز خاصی نیستش.
      فقط اینکه سری dmc اینطوری نیستش که به ترتیب پیش میره و پیش درآمدی هستش.
      ترتیب داستانی بازی به این شکله:
      اول نسخه سه
      بعد یک
      بعد چهار
      بعد دو
      اینطور داستان سرایی چیز جدیدی نیستش و مشابه اون در فیلم و بازی وجود داره.
      حالا شاید مثلا طرفدارا بگن عه پس چرا در نسخه دو خبری از نرو نبود؟!(و مطابق اون شخصیت های دیگه)
      و اونم اینه که همونطور که گفته شد نسخه ها پیش درآمدی هستن و برای تکمیل داستان برای همین ممکنه همچین اتفاقاتی بیفته.
      و حتی novel ها و انیمه بازی ام هست و در داستان دخالت داره.
      مثلا موریسون فقط تو انیمه بودش اما الان تو نسخه بازی هم سر و کله ش پیدا شده.

      • JJSTYLE36 گفت:

        نه اینارو میدونم قبلا دهنمون در این سبک داستان روایی با استاد کوجیما سرویس شده بود میگم من نسخه ۱ و ۲ رو بازی نکردم یه خلاصه داستانی میشه بدین؟

        • Oracle گفت:

          https://gamefa.com/61150/%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-devil-may-cry-3/
          بفرمایید اینجا خلاصه آنچه که باید بدونی رو نوشته،جزئیاتش کمه اما کامله.

          • JJSTYLE36 گفت:

            یکی دوتا سوال
            ۱_ورجیل چطوری از دنیای شیاطین اومد بیرون که با دانته جنگید
            ۲_دانته چطوری نفهمید که نلو انجل همون ورجیله؟

            • اگه DMC3 رو بازی کنی و روجیل ببری یک فیلمی میاد برای چندین ثانیه ورجیل کنار مجسمی شکستی موندس افتاده و مجسمه شکسته اما موندس هم انگاری نمرده ۳ستا چیز در اسمان در میاد مثل چشمای موندس که ورجیل به انها هجوم میکنه اما وقتی که هجوم میکنه فیلم تموم میشه بالا هم الیاس جانasasin توضیح داده
              :
              سوال دوم کسی نمیتونه از شمشیر یوماتو و شمشیر اسپاردا استفاده کنه جز ورجیل و ارخام پدر لیدی وقتی که ازشون استفاده کنه دیگه از شکلش معلومه اون زمان هم ارخام بین دانته و ورجیل مداخله نکرده بود.
              ببخشید که دخالت کردم خاستم بدونی :rose:

              • JJSTYLE36 گفت:

                خیلی ممنون … اون پایان ورجیل رو دیدم ولی راستشو بخوای قانع نشدم دقیق

                • خاهش میکم :heart: اختیار دارین
                  اره درسته اما شاید این بار ورجیل با موندس برای چند وقتی متحد باشن و از جهنم با هم بیرون بیان اگه بازی کنی خیلی بهتره نصخه کالکشن DMC123 hd بگیر مولتی هستش آگه بازیش کنی مطمنئن باش هم خوشت میاد وهم قانعت میکنه :yes: من تا جاهایی قانعم :rose:

            • Oracle گفت:

              ۱-همونطوری که انتهای نسخه سومو رفته باشین میبینین که ورجیل خودشو پرت میکنه داخل دنیای شیاطین،اونجا وقتی بلند میشه سه گوی درخشان میبینه که همون منداوس هستش(باس اصلی نسخه اول)که میدوعه دنبال اون نور که شکستش بده.اما ورجیل احتمالا از پس منداوس بر نمیاد چون تو نسخه اول کنترل ورجیل به عهده مانداوس هستش(در نسخه چهارم این کاملا مشهوده که یک سری از دشمنان رو اگه دقت کرده باشه پسوند آنجلو دارن مثل Bianco و Alto angelo که آرمور های مصنوعی بودن که روح شیطانی و یا انسانی از دور اونها رو کنترل میکنه که یه بار نرو داخل کتابخونه باهاشون رو به رو میشه میفهمه داخلشون خالیه،پس این امکان وجود داره که وقتی مدل آنجلو ورجیل از دانته شکست میخوره ورجیل اما زنده س)حتی تریش رو هم منداوس به دنبال دانته میفرسته که فریبش بده و اونو در اختیار خودش قرار بده.
              ۲-دانته هم گمونم مثل نسخه سوم سه بار با نلو انجلو(تبدیل شده ورجیل)مبارزه میکنه و اما گمونم میفهمه که همون ورجیل هستش و آخرین مرحله بازی به تریش میگه ورجیل رو شکست دادم.

    • Fight Club گفت:

      عزیز…
      به ترتیب داستان بخوام بهت بگم
      Devil May Cry 3: Dante’s Awakening جایی هست که داستان بازی شروع میشه
      ادامه داستان هم تو نسخه اول Devil May Cry هست
      ادامه داستان بعد از نسخه اول تا اونجایی که من میدونم تو یه انیمه سریالی دنبال میشه … که اسمش Devil May Cry هست
      بعد میریم سراغ نسخه چهارم… بعد از نسخه چهارم نوبت به نسخه دوم میرسه
      نسخه دوم … از لحاظ داستانی اخرین نسخه هست
      اخر نسخه دوم درست اغاز نسخه پنجم هست
      نسخه دوم هم جوری تموم میشه… که میتونی هر برداشتی که دلت میخواد از داستان داشته باشی
      حساب کن ما از ۲۰۰۳ تا حالا تو کف بلوغ دانته ایم

  • Oracle گفت:

    پوشش خبری و مصاحبه های زیادی راجب این بازی تو سایتای مختلف میاد اما شما تعداد کمی رو پوشش میدین.
    سر نخ ها راجب شخصیت سوم قابل بازی.
    مت واکر ابتدا گفتش “چه کسی میدونه شخصیت بازی یه خانومه یا آقا؟”و اینکه تلویحا اشاره به جنسیت اون نفر سوم اشاره کرد.
    چند روز بعدش حتی خود هیدکی ایتسونو هم اصلا بدون اینکه خبرنگار چیزی راجب جنسیت اون شخصیت بپرسه قشنگ به این موضوع اشاره کردن که ممکنه اون شخصیت مونث باشه.

    و اونطور که مشخص شد احتمال اینکه V یه شخصیت زن باشه رفت بالا.
    واقعا مخم هنگه.

    • شخصیت V یعنی بیشتر از مجهول یعنی ما شخصیتو میسازیم من که روی کاور بازی یه پسر میبینم اما میدونم معلوم نیست چون V یعنی ناکامل و نا مشخص فک کنم چه کزکر بخای چه مئنث و خودت شخصیتو میسازی نکتی خوبیه فقط دوست دارم گیم پلیشو بدونم البته بعد از دانته اول گیم پلی دانته! بعد این شخصیت V اینجوری عالی میشه.

      • Oracle گفت:

        واقعا معلوم نیست
        منم حدسم از روی کاور همین بود اما نمیدونم بی دلیل نیست که هم مت واکر هم ایتسونو یهویی بیان به این موضوع اشاره کنن.
        دانته رفت واسه مراسم tgs اونجا فراوان راجبش حرف میزنن فقط تنها چیزی که اشاره کردن اینه که دانته اسلحه های زیادی خواهد داشت مشابه نسخه سوم و این عالیه.
        فعلا تا جمعه باید ببینیم چه خبری میشه تو PAX با نمایش SSSTYLISH Pizza Party

  • جان داستان DMC ادامه ی هر نصخه ای که باشه فقط بیاد جانم خود کاپکام گفت این داستان ادمهای صخه چهار خاهد.

  • اره خوب بعضیا داستان رو قاطی میکردن ممنون اقای:heart:حسن شکیبایی خیلی خبر مفیدی بود.

  • vafadar گفت:

    تا منتشر شه موهام مثل دانته شده

  • aiHan گفت:

    خیلی سخته بخای ترتیبشون کنی! خودم که فن DMC هستم و باش زندگی کردم از همون اول که عرضع شد تا الان مغزم هنگ میکنه بعضی وقتا چه برسه به عاشقان تازه ی DMC یک تحلیل کوچیکی مینویسم با شرخ و توضیح میذارم واست اونایی که تازه فن DMC شدن الان اگه بخام بهش فکر کنم میتونم بگم اما میخام با شرح عاقلانه توضیحش بدم.

    • asasin گفت:

      جون عاشق این تحلیلات هستم چرا که نه اره والله بنویس بنویس نظر بدیم داشی. منم یچیزی مینویسم با شرح علکی شمار گذاری نکنیم! با توضیح و شرح عالی میشه :yes:

      • aiHan گفت:

        دارم سعیشو میکم داش اما خیلی خیلی سخته داستان زیاد به بزرگ بودن دانته کاری نداره!
        مشکل اینه داستان شمشیر و رفیق و گردنبند و باسهای اخر ریط داره! و فکر نکنم الانه تموم کنم در پست بعدی شاید تحلیلم تموم بشه میخامش محکم باشه و سنگ تمام!. اگم چیزی داشتی بذار داش میخونم و جواب میدم
        .
        “یادتون باشه تمامی داستانهای نصخهای اسپشل ادیشنهارو SEرو با DMC اصلی قاطی نکنید چون اسپشل ادیشن SE فقط یک قابلیته با داستان محض و رویداست ” __ دلیل:
        DMC4 که بازی کردین ۱ شمشیر یماتو همون شمشیر رجیل درست نروه! و شمشیر اسپاردا دست دانتست اما ورجیل در DMC4 SE اسپشل ادیشن با شمشیر یماتو و شمشیر اسپاردا داخل بازی وارد شد و این نکته ی اشتباهیه گفتم که فقط محض و قسمتی از رویداهاست!

  • asasin گفت:

    جـــــون 😀 فقط حضرت دانته کنارمون باشه عزیــــــــــــــــــــرمی ترتیبشون تو دله و با داشتن DMC5 میتونیم به راحتی هزم کنید داستانرو.

  • michaelbn گفت:

    خب حالا Crapcom باید توضیح بده چی شد دانته یهو ۱۸۰ درجه تغییر شخصیت و هویت داد. تئوری ورجیل هم هاپولی شد و رفت، واقعا پتانسیل برای نسخه های دیگه رو داشت. حیف.

  • Witcher گفت:

    یعنی مرده شور این نام گذاری کپکامو ببره که یه روده صاف تو شکمش نیست.اگه درست فهمیده باشم از لحاظ داستانی ۳ میشه ۱-۴میشه ۲-۱ میشه ۳-۲ میشه ۴

  • همه میدونن دنباله ی ۲ یا ۴ فرقی نداره به هر حال ۲ بعده ۴ رخ میده هردو در فاصله ی کمی تا اسفند من میپوسم

  • دقیقا همونطور ک فکر می کردم شد

    دانته بلاخره از دوزخ بر می گرده بی شک این بازی شاهکار از اب در میاد

رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا
رسما تایید شد | Devil May Cry 5 دنباله‌ای مستقیم برای نسخه دوم است - گیمفا