صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا

صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن

آرین مرادی
۰۸:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا

به تازگی تریلر گیم‌پلی عنوان سایبرپانک (Cyberpunk 2077) ساخته‌ی شرکت سی دی پراجکت رد (CD PROJECT RED) منتشر شد که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

پس از انتشار تریلر گیم‌پلی، کارگردان این بازی آقای بادووسکی (Adam Badowski) بیانیه‌ی زیر را منتشر کرد:

تریلری که ما امروز منتشر کردیم، بازی را در حالی که هنوز در مرحله توسعه بود نشان می‌داد و ممکن است بسیاری از مواردی که امروز در این ویدیو دیدید در بازی نهایی با تغییراتی مواجه شوند. تمامی موارد مانند فیزیک بازی و ماشین‌ها، سیستم گان‌پلی، گرافیک بازی و رابط کاربری آن امکان دارد تا روز عرضه دچار تغییرات زیادی شوند. هنوز انیمشین‌های صورت به طور کامل طبیعی نیستند و گلیچ‌هایی در بازی وجود دارد. این‌ها دلایلی هستند که پیش از این تردید داشتیم که گیم‌پلی بازی را به عموم نشان دهیم و آن را تنها در پشت در‌های بسته برای بعضی افراد و سازمان‌ها پخش کردیم. ولی ما می‌دانستیم که بسیاری از شما می‌خواهید که ویدیویی که پشت درهای بسته به نمایش درآمد را تماشا کنید. با اینکه بازی که شما در روز عرضه تجربه می‌کنید بسیار با ویدیویی که امروز می‌بینید متفاوت خواهد بود ولی بازهم تصمیم به انتشار این ویدیو گرفتیم! این کاری است که شرکت ما امروز انجام داد! نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cuphead گفت:

    جزییات بازی دیوانه کننده بود انتخاب ها گسترده و تاثیرش روی داستان بازی عالی بود مثل ویچر یسری قابلیت وجود داشت که اصلا فکرشم نمیکردم تو بازی ببینم :inlove:

  • JJSTYLE36 گفت:

    هنوزم فک میکنم تا زمان انتشار فاصله قابل توجهی داشته باشیم

  • همه چیز عالی بود از گان پلی بگیر تا هندلینگ ماشین و جزئیات و کیفیت ماموریت ها و…. فقط یه چیزی توی ذوق میزد اونم طراحی اجسام بود مثل ماشین ها و ساختمان ها و سلاح ها یه خورده مکعبی بود و زیاد صیقل خورده نبود که البته تا روز انتشار قطعا فیکس میشه و با یه شاهکار طرفیم

  • sarfaraz گفت:

    توی فضای بسته خوب عمل میکنه اما وقتی فضا باز میشه و تعداد دشمن ها زیاد میشه دوربین کم میاره مخصوصا که دشمن ها هم قابلیت های ما یا حتی فراتر را دارن برای همین انتخاب دوربین ب اول شخص کار غلطی بوده میتونست بعضی جاها اول شخص باشه یا حداقل هر دوش را قرار میدادن به هر حال دیگه کار از کار گذشته مبارک طرفداراش :heh:

  • Max گفت:

    این بازی صد در صد با متای بالای ۹۵ عین اب خوردن گوتی ۲۰۱۹ رو میگیره و تو این صنعت انقلاب میکنه حتی برزرگتر از ویچر!
    حالا ببنین کی گفتم

  • Ali mirzapour گفت:

    قبولت دارم cd project red
    انصاف نیست بعضی ها از همین الان بیان و بگن بازی جالبی نیست . خیلی از بازی های شاهکار تریلری خوبی نداشتن و خیلی از بازی های مزخرف بهترین تریلرها رو داشتن .

    • Hamed78 گفت:

      خوب سیستم انتخاب داستان واقعا دیگه خیلی پیچیده بود و اینطوری دیگه یه مرحله رو برا که بفهمی چی ها ممکنه بشه باید ۱۰ بار بری. واقعا باید ۹ الی ۱۰ بار بری؟!
      از طرفی فک کنم خود داستان و نحوه روایتش یکم زیاد تغییر داشت، یعنی ما احتمالا به ندرت در بازی شاهد کات سین باشیم که فک کنم از جذابیت های هنری کل بازی کم کنه، و همش خودت باید بری و خودتی و دوربین رو باید به سلیقه خودت کنترل کنی. بعضی هام مثل من خیل خوش سلیقه نیستند، پس…. میشه مثل کال آف و بتل فیلد و… و مثلا فال اوت اول شخص(که فک کنم همه همه نپسندیدند اونقدری که ویچر محبوب شد)
      البته این داستان صرفا یه اثر تخیلی حاصل فکر نویسنده های بازیه و اون ریشه ای که ادبیات غنی ویچر داره رو هم نداره و به عنوان یه کار نو و تازه باید بهش فرصت داد،
      ولی میشه گفت برای شروع در این سبک واقعا یه ساختارشکنی بزرگه !!!
      بعضی چیزام یکم بد بود در کل به مزاق من نیومد بعضی قسمت ها… دوست داشتم یکم مثل ویچر، حامی ها و رفیق ها و پیشینه داستانی تعریف شده قشنگی رو ببینیم اما ظاهرا اینطور نیست! یک هویی ولت میکنند وسط سال ۲۰۷۷ در شهری به عظمت این نایت سیتی (((: ! فقط یه جکی داری! (اسم یه سگه ای تو یه فیلمه یا کارتونی جکی بود. دوست کاراکتر اصلی بود! یاد اون افتادم)
      چه بگیم هم عاشق ویچرم هم سیدی! خدایا خودت همرو کمک کن (;

  • M2Cian گفت:

    تریلری که نشون دادن چیزی بود که از یه بازی خیلی خوب انتظار داشتم . ولی واقعا فکر میکردم تو اولین گیم پلی چیزی نشون بدن که بیشتر هایپ بشم . امیدوارم حرف ایشون هم درست باشه و گرافیک بازی از این چیزی که دیدیم کامل تر باشه(البته که نقضی ندیدم)

  • TERIXA گفت:

    مگه میشه یه بازی این همه خوب باشه واقعا یه ابر شاهکار ساختن.

  • ببینید شما یه عده فقط کار پرستش رو انجام میدید خود cd project red گفته این تریلر که دادیم بازی هنوز نقص هایی داره و اومدن از عمد تریلر ابتدایی رو دادن تا با نظرات افراد کاربلد و حتی گیمرها نقص های بازی رو رفع کنن منتهی هنوز یه عده فقط به‌به چهچه میکنن نمیشه که اتفاقا باید قدر این شرکت رو دونست نیومده مثل معرفی the division 1 یا watch dogs 1 کلی هایپ رو با گرافیک بالا ببره نهایت خودش اومده گفته بازی الان تو این وضعیت بعدا هم خودتون می‌بینید چی میشه و اونجاست میگید دم سازنده گرم به جا این که فحشش بدید بگید چرا گرافیک افت کرده اینم بگم بازی روی یه سیستم غول اجرا شده بوده و واسه همینه به گرافیک خورده میگیریم رو PS4 وان اورجینال هم نبوده

    • Doom Metal گفت:

      البته هنوزه زوده ولی احتمالا این بازی فراتر از مرز های مدیوم خودش بره و استاندارد های جدیدی رو تعین بکنه.
      هیچکس تصورش رو هم نمی کرد که روزی شاهد چنین بازی باشیم و از هر نظر که فکرش رو بکنید داره فراتر میره.
      باید درود فرستاد به توسعه دهندگان بازی. کاری کردن کارستون

      • Rorschach گفت:

        ویتو همه حرفات درسته. در صداقت سی دی که شکی تا حالا به وجود نیومده.
        تعریف و تمجید تمام و کمال هم کاملا غیرمنطقیه!. حرفت اینجام درسته چون بازی هنوز در دست توسعه ست. کمااینکه کیفیت تکسچرها نشون میده بازی هنوز داره مراحل ثانویه یا میانی ساخت رو طی می کنه.
        اما حتی اگر همین دموی ۴۸ دقیقه ای رو در حد ایده ای بدونیم که قراره بعدها بشه یه بازی کامل، باز هم آدم نمیتونه جلوشو بگیره که تعریفشو نکنه.
        حالا خیلی ها دارن ایراد میذارن رو بازی. خب درست. بازی تلفیقی از چندین بازی، مثل فار کرای، دیوز اکس و شوترهای درجه یک، به همراه المانهای نقش آفرینیه. شرط اینه که ببینی چقدر میتونه همه اینا رو پخته کنه. تازه ما نظیر چنین بازی ای با چنین دنیایی اونم با این زاویه دید نداشتیم توی تاریخ صنعت بازی. پس بیخود افه نیاییم که چیز خاصی نداره. (اینو در جواب تو نگفتما) دقیق نگاه کنید بازی خیلی جزییات داره.
        یجا با ماشین میزنه به یه در مشبک فلزی، دره میره برمیگرده سر جاش. بدون اینکه خیلی غیر واقعی فقط نابود بشه یا از جاش کنده بشه. خب چنین فیزیکی تحسین داره. من از دیدن ویدئو تا زمانی که وارد شهر شد شخصیت اصلی، از هیچ چیز متحیر نشدم. ولی وقتی اون شهر سایبرپانکی با کلی آدم که در آمد و شد بودند و ساختمونهای بلند و پر از جزییات که احتمالا میشه توی همشون رفت رو دیدم، گفتم: عجب بازی ای دارن میسازن. به خاطر همین هم فکر و ایده به وجود اومده توی این بازی رو ستایش کردم. شهری وسیع ساختن با شاخص های سایبرپانکی با تمام بی اخلاقی ها و ماشین شدگی ها و خشونت و بی قانونی، همش، دقیقا همونطور که توی تریلر E3 نوشن دادن توی بازی بی کم و کاست وجود داره. پس این بازی بازی بزرگیه. خیلی بزرگ. تصور کن از این همه آدمی که توی بازی هستن نصفشون ماموریت داشته باشن. نصفشون داستان خودشونو داشته باشن و بشه باهاشون ارتباط گرفت. به نظرم وقتی این بازی ساخته بشه، یه پدیده خواهد بود.

        • در این که سی دی پراجکت توی نسل هشت داره فرمانروایی میکنه شکی نیست خودم هنوز مشغول سری ویچر هستم و منم منظورم فرد خاصی نبود فقط خواستم بگم بازی تا زمان عرضه راه درازی در پیش داره و این یه نمایش از نمای کلی بازی و سبک بازی بود واسه همین هم واسه نشون دادنش شک داشتن و همونطور که گفتن ممکنه یه سری چیزا تغییر کنه توی نمایش های بعدی ایده بازی فوق العادست از عصر قدیم و سری ویچر و گذشته سفر کنی به سری سایبری واقعا خودش نشون از نبوغ و خلاقیت و استعداد افراد سی دی پراجکت داره تعداد npc ها فوق العاده بود تو نمایش ۴۰ دقیقه ای فقط من گفتم یه سری نقطه ضعف داشت که صد در صد موقع عرضه رفع میشن

        • Doom Metal گفت:

          فعلا تاریخ انتشار نداره و بازی هنوز در دست توسعه است و هنوز خیلی خیلی کار داره تا به فاز انتشار برسه.
          به زبان ساده تر تاریخ انتشار نگفتن که روی این ایرادات کار کنند. بازی هنوز پولیش نشده. دیباگ نشده و هنوز معلوم نیست چه تغییراتی به خودش ببینه.
          به همین دلیل احتمالا تا زمان انتشارات همه ی این ایرادات رفع بشه.

  • مثل اینکه مایکرو فنا بد جور دارن از بازی بالا میرن.یکسری ها هم هستن که میگن این استودیو در حد راکستار و ناتی داگ نیست. :-/
    این بازی گرافیکش بالا بود ولی خیلی خیلی با لست۲ اختلاف داشت ولی از رد دد بالا تر بود.شخصی سازیش فوق العاده بود.سیستم شوتینگ عالی بود.گرافیکش بازم میگم خیلی خوب بود اما با لست خیلی خیلی فاصله داره.(البته اپن ورلد هست )
    در کل بازیش عالیه ولی خواهشن نیایید بگید برترین بازی تاریخ(مایکرو فنا شما دستتون به tlou2 نمی رسه مس اظهار نظر نکنید :evilgrin: )برترین بازی تاریخ(نسل ۸ )قطعا بین عناوین رد دد و tlou2 و سایبر پانک و ds هست.مایکرو فنا نظرشون ارزش نداره چون دو تا از عناوین لیست رو ندارن در نتیجه فکر میکنن این عناوین انحصاریشون هستن 😐 اما این بازی فعلا جای کار زیاد داره و حالا حالا ها منتظر انتشارش نباشید
    این استودیو هم قطعا در کنار راکستار و ناتی داگ هست زیادی زور نزنید این استودیو خوب و شاهکار ساز رو بکوبید

    • Hala madrid گفت:

      همه چیز این تریلر گیم پلی فوق العاده بود.فقط یه سوال به نظر من گرافیک جای کار داره هنوز یا بقیه هم همین فکر رو میکنن؟ ?:-)البته با توجه به صحبت کارگردان بازی همه چیز در نسخه نهایی خیلی تغییر میکنه ولی این تریلر به نظرم گرافیکش آنچنان خفن نبود ولی بقیه چیزهاش(گیمدپلی شخصی سازی و صحنه های اونجوری اش خوب بود)خخ

    • ali shz گفت:

      الان الدر اسکرولز ۶ رو در نظر گرفتی گفتی بهترین بازیای نسل اینان ؟

    • cv گفت:

      باز هم که عبرت نگرفتی :laugh:
      با چه منطقی گرافیک یه بازی جهان باز که هنوز در حال بهینه سازیه با یه بازی خطی مقایسه میکنی :rotfl:
      با چه منطقی یه بازی با داستان فوق عظیم و انتخاب های بی شمار وشگفت انگیز با بازی مقایسه می کنی که حتی اجازه ساده ترین تغییرات در داستان نمیده کارگردانش میگه
      ممکنه ۵۰ درصد فن ها از بازی ناراضی باشن اما من هر چی دلم بخود می سازم گیمر ها هم برن به درک :reallypissed:
      بعد The Legend of Zelda: Breath of the Wildو Witcher 3 و mario odyssey :razzmad:

      • Cv
        باز تو پیدات شد :laugh: جوایز و افتخارات tlou با رقیبایی که داشت رو هیچ عنوانی تا حالا کسب نکرده.اخه هیتر بیچاره مثل اینکه ناتی داگ خیلی سوزوندت.مگه نمیگی در حال بهینه سازی هست ?:-) پس چرا الکی از گرافیکش تعریف میکنی هیتر کوچولو :rotfl: tlouبدون شک برترین بازی تاریخ هست حالا تو بسوز باشه هیتر بیچاره 😉

        • Raw گفت:

          خود the last of us کم بود حالا باید بچه نامشروعشم تحمل کنیم تو نباید هیچکدوم ازین بازیارو بازی کنی چون سنت به این چیزا نمیخوره عجیبه چطوری خوانوادت بهت اجازه دادن تریلر سایبرپانک ببینی برو بعدا بزرگ شدی دوباره بیا کوچولو

    • ShahinSky گفت:

      مگه چی بهمون میدن که زور بزنیم بازیش معمولیه!
      باشه اگه خیلی خوشهال میشی اوکی این بازی خییییلی بهتر از رد دد ۲ و لسته
      دیگه جوگیری و بزرگ نماییم حدی داره استاندارد نوب بودن با این بازی چند ساطح جابجا شد تو این سایت 😐

      لست که خطیه بحثش جداست. با اینحال گرافیکش واقعی شده اما بعضیا به این گرافیک میگن بهترین بود! چرا چون ویچر قشنگ بود!
      اما رد دد ۲ هم انقدر اختلافش با این بازی زیاده بخصوص تو بحث گیم پلی که اصلا قابل مقایسه نیست این شوتر اول شخص جهان ازاد تخیلی حتی دیویژن از این سرتر بود این حرکتاتی که تو مبارزاتش دیدیم توی کالاف و بازیای دیگه دیدیم منتها اینجا نواوری بخرج داده بودن تیکه شدن اعضای بدن هم که چیزه جدیدی نیست،
      سازنده اگه حرفه ای بود گیم پلی رو فدای سرعت و ندیده شدن کاراکتر فدا نمیکرد، این استددیو خیلی فاصله داره کیفیت ریمستر نسل هشت راکستار از بازیه قبلیشون که ویچر ۳ بود با کیفیت تر بود
      نه جایزه میدن نه چیزی اما الکی جوزده شدن مسخرست
      البته مایکرو فنا که اینو به چشم انحصاری میبینن از بست برهوت بازی بودن حق میدم اینو فراشاهکار بدونن

  • Rorschach گفت:

    بیشتر از گرافیک و جزییات و عظمت بازی و حتی مسایل فنی و گیمپلی، باید به فکر پیشرو و بلندپرواز این شرکت درود فرستاد.
    خیلی خوش فکرن کسایی که سی دی پروجکت رد رو میچرخونن

  • Hamed78 گفت:

    یعنی بعد از دیدن دوباره تریلرش، دوباره زبونم بند میاد و فقط میتونم یه نفس عمیق بکشم و بگم:
    WOW 😯

  • خواهشن ناتی داگ و راکستار و cdpr رو با هم مقایسه نکنید نه بازیاشون تو یه سال میان نه سبکاشون یکیه همشون برترین بازیای تاریخ رو میزنن و cdpr در حد راکستار و ناتی داگ هست.خواهشن بازی رو الکی نکوبید خیلی هم شاهکاره :yes: tlou2 red dead2 cyberpunk2077and ds 😎 دو تاشون انحصاری هستن :evilgrin:

  • fox hunter گفت:

    با سلام.قابل توجه دوستانی که میگن شما به چه بازی هایی میگین شاهکار.اولا برو بدون سبک چیه یه تعریف درست از سبک بگو.دوما بگو گیم پلی و داستان چه ربطی دارن باهم سوما یه تعریف درست از گیم پلی بگو تا دوستان بهتر متوجه بشن.سایبر پانک الماسی است در سبک نقش آفرینی همه چیز دست به دست هم داده تا یکی از بزرگ ترین ای پی ها خلق بشه.باتشکر از سی دی پراجکت. :inlove: :inlove:

  • Benyaminr گفت:

    یه سری هستن زیر هر بازی جدید که چیزی ازش منتشر میشه مینویسین این بازی صد در صد به لست اف اس ۲ نمیرسه
    باو داداشه من این دو بازی اصلا زمین تا اسمون با هم فرق دارن از لحاظ سبک نوع داستان محیط زاویه دید مثل اینه من بیام سریال فرندز با واکینگ دد مقایسه کنم
    دیگه خسته شدم زیر هر پستی میرم یکی هست که داره از لست اف اس میگه:/

  • Kill1378 گفت:

    با توجه به رابط کاربری گیم پلی نشان داده شده بازی سایبرپانک برروی xbox one x بارگذاری و ظبط شده

  • Pazikon گفت:

    اونجایی که میره پیش دکتر تا براش گجت نصب کنه قشنگ یاد Deus Ex افتادم واقعا گراعیک و جزئیات خیلی خوب کار شده بود حتی با اینکه هنوز نسخه نهایی نبود

  • یک چیزی که خیلی جالبه استرس مرحله بود اینقدر جو بازی سنگین و انیمیشن ادم ها واقعی بود یه لحظه احساس کردم که اگه داخل بازی یه تصمیم اشتباه بگیریم چه اتفاق خطرناکی میافته. وای خدا این تریلر چی بود بهترین ip این نسله. تا حالا همچین شهری رو به این زیبایی ندیدم.

  • REZ گفت:

    تریلر که فوق العاده بود
    به شدت منتظر روز انتشار بازی ام
    البته فک نکنم سیستمم تا اون موقع ساپورت کنه این بازیو ، امیدوارم شرایط بهتر شه قیمتا یکم بیاد پایین تا بتونم آپگریدش کنم
    این بازی از اون بازیاس که “باااید” تجربش کنی

صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا
صحبت‌های کارگردان عنوان سایبرپانک در مورد تریلر منتشر شده از آن - گیمفا