اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

سعید حلاجیان
۲۳:۲۷ ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

پس از رونمایی از بازی Cyberpunk 2077 طی رویداد E3 2018 بالاخره استودیوی سی دی پراجکت رد رسما اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی را منتشر کرد. با ماه همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۳ توسط استودیوی خوش نام سی دی پراجکت رد معرفی شد. استودیویی که تا پیش از آن به ساخت سری Witcher شهرت داشت. از زمان معرفی بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات و جزییات بسیار اندکی از آن در دسترس بود و بازی بازان نمی دانستند که این بازی قرار است دقیقا چه تجربه‌ای باشد تا اینکه استودیوی سی دی پراجکت در رویداد E3 2018 رسما از این عنوان رونمایی کرد و در یک برنامه خصوصی نیز به نمایش گیم‌پلی بازی به اصحاب رسانه پرداخت. طی این مدت بازی‌بازان به شدت نسبت به گیم‌پلی این بازی کنجکاو بوده‌اند و در نهایت امروز استودیوی خوش نام سی دی پراجکت رد اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد. به دلیل وجود مشکلاتی در تریلر مورد نظر قادر به قرار دادن تریلر کامل نیستیم و بنابراین این تریلر را در قالب چند پارت قرار می‌دهیم.همچنین شما می توانید نسخه کامل این تریلر را از طریق وب‌سایت یوتیوب مشاهده کنید

دانلود پارت اول 

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

دانلود پارت دوم 

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Raw گفت:

    لعنتی عجب چیزی بود سر صبح چه حالی داد تا حالا گیم پلی به این خفنی ندیده بودم اینایی که دیسلایک میدن فازشون چیه :yes: :yes: :yes:

  • ترکیبی از واچ داگز و تایتان فال .
    خیلی خیلی انتظارم بیشتر بود . خدا پدر و مادر راکستار و ناتی داگ رو بیامرزه . و البته بتسدا .
    …..

  • Hamed78 گفت:

    یه حسی بهم میگه این بازی در ایران غیرقابل بازی خواهد شد :pain: :pain: :pain:
    ولی بازم cd project با ویچرش در یادم خواهد ماند 😥 😥 😥

  • srhz گفت:

    خیلی بیخود بود از دید اول شخص متنفررررررم

  • Abdollah A گفت:

    این دیگه رفت برای نسل بعد خیلی زود بیاد ۲۰۲۰ که ps5 هم میاد.
    شنیدین میگن بازی های یوبی سافت اول باگ بودن بعد کم کم بازی شدن، بازی های cdpr هم اول صحنه بودن بعد بازی شدن :rotfl:

  • Hodd Toward گفت:

    ولی اون تریلری که من تو یوتویوب دیدم حداقل ۴۰ دقیقه می شد!!!!!

  • لازمه که وقتی یه چیز رو بررسی میکنید هم نکات ضعفش رو بگید و هم نکات مثبتش رو خوب بریم سراغ بررسی تریلر اول نکات مثبت و تمجید و ستایش:
    ۱٫شخصی سازی فوق العاده از نوک انگشت پا تا موی کلت رو میتونی شخصی سازی کنی و به قول یکی از بچه ها بشی یه سایبورگ خفن (خود من ترجیح میدم با بدن انسانی و معمولی بزنم فک همه این سایبورگ هارو در بیارم)
    ۲٫ انتخاب دیالوگ های متنوع و با توجه به این که ما ویچر رو بازی کردیم میدونیم هر دیالوگ یه مسیری هست و کلی انتخاب پیش رو داریم
    ۳٫تنوع اسلحه های فوق العاده یه اسلحه بود که زاویه هدف گیری مستطیلی داشت و هر دشمنی که تو محدوده دید مستطیل بود تیر بهش برخورد می‌کرد یعنی فوق العادس لعنتی!!!
    ۴٫وجود باس های مختلف و این که باید با روش از پا دربیاریمشون مثل از کار انداختن شیلد باس تریلر دوم و بعد کشتنش صد در صد یه جوجه باس بود و کلی دشمن کله گنده داریم
    ۵٫وجود انتخاب های زیاد واسه رو کردن مراحل یا مخفی کاری یا اکشن که خودش میتونه هردو طرف بازی باز رو جذب کنه
    ۶٫تعامل با شخصیت ها و npc ها دیگه دوران npc های دکوری داره میگذره و این بازی میخواد یه کارایی بکنه

    اما میریم سراغ نقاط ضعف بازی:
    ۱٫هوش مصنوعی دشمن ها هنوز خیلی کار داره تو تریلری که ما دیدیم حتی نتونستن کمی چالش ایجاد کنن هرچی باشن اونا هم سایبورگ هستن و توانایی هایی که ما داریم نمیگم همش ولی حداقل کمی ازش رو برای ایجاد چالش باید داشته باشن نه منتظر تمام کردن عمرشون به وسیله ما باشن
    ۲٫گرافیک بازی هنوز کامل شده نیست و به نظرم هنوز زمان زیادی تا عرضه شدنش مونده کیفیت تکسچر ها زیاد جالب نبود ولی چیزی که من انتظار بیشتری داشتم نورپردازی بازی به خصوص تو جاهای تاریک بود که خیلی تو ذوقم خورد بازی هایی که توی محیط تاریک نورپردازی فوق العاده ای داشتن و منو خیلی راضی کردن یکی گاد بود و آنچارتد و رایس و کرایسیس شما کاری نداره برید تریلر کرایسیس ۳ رو که مال ۲۰۱۳ هست رو ببینید تا بفهمید این گرافیک خیلی نقص داره به نظرم بازی اواسط ۲۰۲۰ عرضه میشه

  • lunaticferi گفت:

    اگر اشتباه نکنم e3 2012 بود که بازی prey 2 معرفی شد و من با دیدن تریلرش کف و خون بالا اوردم با اینکه از سبک سایبر پانک خوشم نمیاد ولی اون بازی معرکه بود تریلرش .گیم پلی بی نظیر گرافیکی ک تاحالا مثلش رو ندیده بودم و داستانی که با اینکه هنوز چیزی ازش معلوم نبود ولی با توجه به اطلاعات کمی ک بود فوق العاده بنظر میرسید. بعد از ی مدت کنسل شد نمیدونم چرا ی سری چرت وپرت گفتن و گذاشتنش کنار . وقتی این گیم معرفی شد خیلی خوشحال بودم چون به شدت منو یاد پری انداخت ولی با دیدن این تریلر کاملا مایوس شدم گان پلی ضعیف گرافیک نه چندان خوب و هوش مصنوعی مسخره !!!!! اونم برای شرکتی ک یکی از بهترین سری های عمرمو مدیونشم !!! امیدوارم این شرایط بهبود بیدا کنه (اگر تریلر e3 prey 2 رو ندیدید ببینید و با این ویدیو ها مقایسه کنید تا منظورمو بفهمید) :))))

  • Rorschach گفت:

    بچه هایی که بر اساس ویدئوی گیمفا درباره این بازی نظر دادن پس بگیرن نظرشونو. چه تمجید چه تخریب.
    برید ویدوئی ۴۸ دقیقه ای بازی رو توی یوتیوب ببینید و بعد نظر بدید. (بازی خیلی Nudity داره)
    عظمت و شکوه
    سی دی پروجکت دقیقا داره صنعت گیم رو به پله های بالاتری میرسونه. وقتی مقایسه میکنم چیزی که توی ویدئو دیدم با بازی های دیگه، مخصوصا بازی های آنلاین و عبث، می بینم این شرکت خیلی بلندپروازتر از اونه که فکر میکردم. و خیلی از شرکت های دیگه دقیقا پول چاپن. هیچ کار دیگه نمیکنن. البته هممون میدونیم کدوم شرکتا از این مساله مستثنا میشن.
    جهان بازی بی نهایت بزرگه. پر از جزییاته. کلی آدم توش دارن اینور اونور می رن.
    تازه این محصول نهایی نیست. با این حال، در همین حد هم جای تحسین های بی حدی داره. نه برای چیزی که از نظر بصری می بینیم. بلکه برای خلق جهانی از آینده به شکلی باور پذیر. بیشتر شماها فیلم Blade Runner رو دوس داشتید. (نسخه جدیدشو). حالا فکرشو بکنید که میتونید توی همون دنیا بازی کنید.
    این بازی یکی از انقلابی ترین بازی های تاریخ صنعت گیم خواهد شد. این حرفو دارم بر اساس دمویی میزنم که هنوز محصول نهایی نیست.

  • منفی مثبت ها تقریبن در یک سطحن مثبت کمی بیشتر … اگه سیستم لایک و دیسلایک درست باشه یه نتیجه می تونیم از تریلر بگیریم …
    اینکه بازی همه پسند نیست و عده ای هم هایپ نشدن …

  • SON OF EA گفت:

    نظرات بنده بعد دیدن این دو تریلر..
    تریلر اولی نمیشد گفت فیلمه یا بازی اصلا
    لامصب …
    و اما تریلر دوم که جنگ شروع میشه.
    راه رفتن از روی دیوار .بدو کردن یه دفعه سر خوردن و صحنه اهسته شدن و تیر زدن
    پریدن رو هوا که چیز جدیدی نبود بارها بارها تجربش کردیم ولی خب همین که تو بازی
    است به ما ازادی عمل بیشتری میده
    و اما نکته گیم پلی اون شلیک تفنگ کلت بود
    که تیر میخورد به دیوار بعد میخورد به دشمن ادم
    یاد وانتد افتادم…..
    و از قدیم گفتن چیزی که خوب باشع معلومه
    اینم معلومه نمره اش میره بالا ۹۰
    بازیش عالیه
    زیاد تعریف ندادم چون کلمات نمیتونن وصف کنن همه چیو

  • خدا کنه باگا و افت فریمای افتضاح ویچر رو اینجا نبینیم 🙁

  • sina4123 گفت:

    شوتینگ و اسلحه هاش خیلی تکراریه شبیه کالاف های جدید تو این چند سال اخیر و بازی های زیادی تو این سبک
    فصای بازی خیلی تکراریه (نمونه ش Deus Ex)
    تو کشتن اون گنده هه آخرش هم یه چیزی از هورایزون اسکی رفته بود بدم اومد
    گرافیکش هم زیاد جالب به نظر نرسید
    تنها امیدم به اوپن ورلد بودنشه که اونم فک نمیکنم خیلی بزرگ باشه
    ویچر کجا و این کجا

    در کل اینا فقط از روی تریلر مشخصه شاید بازی چیز دیگه ای باشه

  • sorena گفت:

    دیدگاه ها رو می خونم متعجب میشم!! چطور ممکنه بعضی ها آنقدر تلاش بیهوده برای تخریب این بازی انقلابی بکنن!! چند حالت بیشتر نداره یا ترس دارن بازی مورد علاقه شون همزمان با این منتشر بشه و قطعا به چشم نیاد! یا درکی از گیم ندارن،یا کلا فکر میکنن مخالفت کردن با هرچیز فوق‌العاده خوبی باعث میشه حرفه ای متفاوت به نظر بیان!
    سیر پیشروی پراجکت رد نشون داده هر عنوانش میلیون ها سال نوری! از عنوان قبلیش بهتر شده،یکم برگردیم عقب،ویچر یک رو کی یادشه؟ مقایسه اش کنید با ویچر دو،بهتر شدن پیشرفت کردن تو ساخت به طرز باور نکردنی عالی بود،حال ویچر سه رو با دو مقایسه کنید! (پرافتخارترین بازی تاریخ و برای من با احترام به اسکایریم بهترین بازی تاریخ و همچنین خیلی های دیگه) این استودیو فقط با ساخت یک سه یگانه با سرعت نور پله های پیشرفت رو بالا رفت و به قله کوه رسید. حال تصور کنید سایبرپانک چقدر میتونه از ویچر سه محتوا تر باشه چقدر با شکوه تر باشه!! اگه هنوز درک نکردین چی میگم همین الان برسد سر کوچه و لٍی لٍی بازی کنید، مقایسه کردن عناوین پراجکت رد با بازی های خطی یه توهین به شعور خودتون هست حال اون بازی خطی هر اسمی که میخواد داشته باشه و هرکی سازنده اش باشه.پراجکت رد دی ال سی های بازی هاش اندازه خیلی از بازی های خطی محتوا و گیم پلی دارن :laugh: گذشته از اینا پراجکت رد حامی مالی بزرگی مث خیلی استودیو ها نداره همه اش هرچی که هست از کمالات خودشونه. چند وقت پیش تو همین سایت گفتم راک استار بهترین استودیو بازی سازی هست خوب دلیل هم براش زیاده الانم نمیخوام بگم پراجکت رد بهتر از اوناس ولی فکر میکنم راک استار با رد دد۲ چیزی شبیه به معجزه باید بکنن تا بعد انتشار سایبرپانک همچنان اول باشن! این همه جزئیات این همه تنوع این همه زرق و برق این همه نو آوری ووو.. تنها تو یه کویست! خلاصه ی کلام بعنوان کسی که از سال ۷۴تا الان با انواع دستگاه ها انواع بازی ها رو دیده و انجام داده بهتون با جرات تمام میگم این بازی هر زمان که منتشر بشه همه رو انگشت به دهن میزاره و بهترین بازی سال می شه و چه بسا ویچر رو هم کنار بزنه! شما دلواپسان فقط می تونید دعا کنید بازی مورد علاقه تون هم زمان با سایبرپانک منتشر نشه :evilgrin:

    • omidpava گفت:

      فرقی نمیکنه هر سازنده ای هر چقدر خلاقیت و عظمت و شکوه داشته باشه بازیش اگر ایراد داشته باشه میتونه به تجربه کلی بازی ضربه وارد کنه
      ویچر بهترین بازی کل زندگیم هست توی بیست سال گیمری و سری سولز و بلاد بورن بهترین سری بازی واسه من
      اما سکیرو و cp 2077 به نظر ایراداتی دارن و tlou 2 به نظر بهترین بازی خواهد بود در نسل هشتم
      یه بازی ۳۰۰ مگابایتی با کیفیت میتونه رو دست یه بازی ۵۰ گیگابایتی بدون کیفیت و با کمیت فراوان بزنه
      همه چیز عظمت و کمیت نیست
      خلاصه حرفم اینه دوربین اول شخص و گیم پلی تکراری و خسته کننده این بازی ممکنه نقش پاشنه آشیل رو بازی کنه

  • archive011 گفت:

    گیمفا شما هم با دو بخشی کردن و سانسور بیش از حدی که کردین اون تریلر رو، گند زدین به اون تریلر ۴۸ دقیقه فوق العاده
    دو بخشی کردین بسیار خلاصه و بخش های بسیار زیبا و جذاب رو که نیازی به سانسور نبود رو حذف کردین
    چه وضعشه؟؟

  • سلام خدمت مدیران زحتمکش گیمفا که یه عمره دارن برای صنعت بازی کامپیوتری ایران زحمت میکشن بدون کدام چشمداشتی.و جا داره یه خسته نباشید مردونه به همشون بگم،
    چند سالی میشد که نیومده بودم گیمفا و الان چند روزیه میام خبرارو دنبال میکنم و تنها چیزی که خیلی به چشم بد خورد این بود که خیلی از بچه هایی که میومدن و کامنتای قشنگ میزاشتن و واقعا گیمر بودن دیگه نیستن و جاشونو بچه هایی که بازی کردنو بعضا از پلی۳ یا پلی ۴ شروع کردن دادن
    یه چیزی بگم این داستان نوب بازی و این حرفا توی همه فروم ها هست و به شخصه زیاد دیدم ولی به اندازه ای که اینجا هست انصافا تو فروم های خارجی نیست اینجا ۷۰‎٪ بچه نوب نظر میدن اون ما بقی ۳۰ ‎٪ هم که نظراتشون گم میشه بین این حجم نظرات مضخرف

    اونایی که میان میگن که این بازی خشک و بی‌روح و نمیدونم خسته کننده بود این حرفا باید بهشون بگم که بهتره اول به جایی برسن که بتونن نقد کنن بعد بیان کامنت شرم آور و خسته کننده بزارن اخه لست اف۲ یا خدای جنگ چه ربطی به این بازی داره اصلا هم سبکن!؟!؟با چه ارتباطی بینشون هست!؟!؟
    بعضی وقتا آدم میمونه چی بگم از چی بگم به کی بگه اخه

    CD Project red این سیاستشه که هیچ وقت همه چیز بازیشونو در اولین تریلر از بازی نمیزارن و این به قول اون دوستمون ذره ای از دریای بیکرانی بود که نشون دادن و بهتون قول میدم با تریلرای بیش‌تری که خواهند آمد متوجه خواهید شد که با چه پروژه عظیمی رو به رو هستیم
    خلاقیتی که تو این بازی دیم من تا به حال توی هیچ بازی ندیدم و بدون اغراق میگم
    ۲۰ ساله گیمرم و هیچ تعصبی رو هیچ پلتفرمی ندارم و هر بازی که خوب باشه و ارزش بازی کردن داشته باشه رو بازی میکنم و حال میکنم و اصلا مهم نیست واسم ناشرش کیه صاحبش کیه و یا روی چه کنسولی هست…..
    اینم بگم و یه آب یخی بریزم روی سر اوندسته از کودکستانی هایی که دو تا assassin,GOW,COD, بازی کردن اونم تو کلوپ بعد میان اینجا حرف از ناتی داگ و سونی میزنن تازه تحلیل و بررسی هم میکنن که معلوم نیست از کجا کپی پیست میکنن جالبه که بدونید اونایی که نوب هستن در اصطلاح و نسبت به بازی‌ها و کنسول ها برخورد بچه کانه دارن و احساس اینو میکنن که ناتی داگ ارث پدریشونه اینا نه اینکه پول خرید بازی و یا کرایه بازی رو از پدر و مادر میگرن و هنوز به سنی نرسیدن که کار کنن و به اون چیزی که میخوان برسن برای همین میان و نسبت به بازی که نمیتونن بازی کنن و با خریدش براشون سخته رو تخریب میکنن و یا کنسول رو
    بچه جون بزار بزرگ ار بشی و دستت تو جیب خودت بشه اونوقته که میفهمی تو چه جایی زندگی میکنی و تازه به این فکر میرسی که باید کونتو پاره کنی تا بتونی بازی اون کنسولی رو بخری که تو بالا خاش درمیای و بخاطرش میرینی به بقیه و میبینی که اصلا ارزش نداره چون هیچی از اون صاحبان شرکت سونی و یا مایکروسافت به تو نمی ماسه و این توی خری که باید پول بدی و بازی بخری پی بهتره به اونجا برسی بعد کامنت بزاری

  • mjsm7 گفت:

    بازی که cd project red دربارش انقدر گیمر هارو تو انتظار گذاشته و این همه پشت در های بسته تیزر نشون می داد معلومه که یک سیاست محضه که تو دل گیمرا جا خوش کنه و بتونه فروش بیشتری نسبت به ویچر داشته باوشه اما اینطور که از این تیزر معلومه خیلی بازی جزئیات داره و خیلی بازی واقعا خلاقانست ولی به نظر من این بازی نیست که این استدیو یعتی cd project red پزشو می داد بازی بیش از حد تخیلیه ما می گفتیم سری بازی های call of duty همش تو فضا و رو هوا تخیلاته اما این کلا تخیلیه تیر تفنگ می به صورت خط شکسته می خوره به دشمت یا یه اسلحه تیرهاش مثل ارپی جی دنباله دار می خورند به حریف ولی من این شرکتا قبول دارم چون واقعا اثبات کرد باو بازی ویچر ولی از هر نظر بازی های راکستار خیلی بهترند مخصوصا بازی زد دد ۲

  • Masterpiece گفت:

    اصن نمیدونم چرا اینطوریم این همه شاهکار داره تریلرای‌گیم پلیش میاد و خودمم لذت میبرم ولی هر چیزی و میبینم فقط برای لست ۲ بیشتر هایپ میشم

  • Muhsen1360 گفت:

    اول سلام به دنیای بازی بازان محترم.
    اول خوب دقت کنید!
    یه حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام در مورد دنیای حاضر ما و آخرت هست که می‌فرماید(توی این مایه‌ها):
    چیزی که در دنیا میشنویم(یا میخوانیم، حس عظمتش) بیشتر از آن چیزی است که می‌بینیم!
    ولی چیزی که در آخرت می‌بینیم، (حس عظمتش) بیشتر از آن چیزی است که می‌شنویم( یا می‌خوانیم)!
    _______
    این حس بنده بود: وقتی تریلر گیم پلی از CP2077 رو دیدم، اون احساس عظمت مقالات و انتقادها و نظرات کاربران رو نداشت!
    حالا به هر صورت، شاید هنوز کیفیت اصلی گیم پلی اجرا نشده و… ولی این احساس من بود…
    _______
    ولی Tlou واقعا به خاطر خشونت محلی و واقعیی که داشت، منظورم بازی یا کارگردانی قوی با احساسات بازیباز، خیلی شوکه کننده بود! مخصوصا خشونت علیه زن، از اون طرف، دختری که اعمال بسیار خشنی رو علیه مردان انجام میداد!
    _______
    در هر حال، نمیشه این کلاس بازی رو با اون کلاس بازی مقایسه کرد، بایستی عموم مردم رو دید که به کدوم طرف تمایل پیدا می‌کنند! و چه بازیی محبوب تر خواهد شد… بحث امتیازات و متای بازی هم تقریبا بحثی جدا از محبوبیت عمومی هست…
    _______
    با احترام… موفق باشید.

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا