وسایل نقلیهی زمینی در Battlefield V بسیار عمیق طراحی شدهاند
تهیهکنندهی بخش چندنفرهی عنوان Battlefield V به سوالات هواداران در حساب توییتر خود پاسخ داده و اطلاعات جدیدی از این عنوان را در اختیار هواداران قرار داده است.
تنها دو ماه دیگر تا انتشار آخرین نسخه از سری محبوب Battlefield باقی مانده است و همانطور که به روز انتشار این عنوان نزدیک میشویم، استویدیوی دایس اطلاعات بیشتری از این عنوان را منتشر کرده است. دیوید سرلند (David Sirland)، تهیهکنندهی بخش چندنفرهی بازی اخیرا به سوالات هواداران از طریق حساب توییتر خود پاسخ داده است. در جریان این پرسش و پاسخها، اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر شده است.
مهمترین اطلاعات منتشر شده مربوط به بخش طراحی و عملکرد وسایل نقلیه است. اگرچه در طول سالها، وسایل نقلیه بخش مهمی از سری Battlefield بوده، به نظر میرسد استودیوی سازنده در نسخهی جدید توجه ویژهای به این بخش از بازی داشته است. زمانی که یکی از کاربران از آقای سرلند پرسید “بهترین بخش بازی از نظر ایشان کدام بخش است؟”، ایشان پاسخ دادند که ” تغییرات اعمال شده در بخش وسایل نقلیهی زمینی” بسیار جالب به نظر میرسد. آقای سرلند طراحی وسایل نقلیه را ” بسیار عمیق” توصیف کردند.
با توجه به اینکه نسخهی بتای این عنوان در آیندهای نزدیک منتشر میشود و تانکها و ضدتانکها جزئی از این نسخه هستند، میتوانیم تغییرات اعمال شده در سیستم وسایل نقلیهی زمینی و طراحی ” بسیار عمیق ” آنها را از نزدیک تجربه کنیم.
نکتهی دیگری که استویدیوی دایس این روزها مشغول کار برروی آن است، موضوع نفوذ گلوله در اجسام (Bullet Penetration) است. با توجه به صحبتهای آقای سرلند، این بخش از بازی هنوز کامل نشده است. به نظر میرسد تیم سازنده امیدوار است بتواند از بازخوردهای بازیبازان در نسخهی بتا، برای بهبود و کامل کردن این بخش استفاده کند.
از ایشان دربارهی کیفیت و نحوهی اجرای نسخهی بتا نیز سوال شد. اقای سرلند در پاسخ گفتند که این نسخه همانند هر نسخهی بتای دیگری خواهد بود. این نسخه در شرایط قابل قبولی است ولی همهچیز نهایی و بینقص نخواهد بود و هدف عرضهی این نسخه، رفع مشکلات موجود در بازی است.
در جریان این پرسش و پاسخ از آقای سرلند در بارهی بخش تصادفات، سقوط هواپیما و وجود توانایی حمل همتیمیهای آسیب دیده به بیرون از منطقهی درگیری سوال شد. آقای سرلند پاسخ دادند که تمامی این موارد جرء مسائلی است که تیم سازنده مشغول بررسی آنها است و حتی ممکن است در آینده و پس از عرضهی بازی شاهد اضافه شدن چنین قابلیتهایی به بازی باشیم.
عنوان Battlefield 5 در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. اخیرا تصاویر جدیدی از بخش شخصیسازی سلاح منتشر شده است. به علاوه استودیوی دایس اعلام کرده است که بخش بتل رویال بازی توسط آنها توسعه نمییابد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
رسما کلا دارن مسخره بازی در میارن
بیخیال باو
یکی این نباید معرفی میشد
یکی اودیسه
انگار دی ال سی ان
یکی از جذاب ترین قسمت های نسخه قبل طراحی و گیمپلی تانک های جنگ جهانی اول بود, تو این نسخه هم امیدوارم به همون خوبی باشن وسایل نقلیه.
بتل بهترین شبیه ساز جنگ و بازی شوتر اول شخص هستش اصلا اونایی رو که درباره این بازی فاز منفی میدن درک نمیکنم این سری خودشو به ما ثابت کرده و نقطه قوتش هم گرافیک واقع گرایانش و مولتی بازی هست که هر گیمری رو جذب میکنه
امیدوارم موفق بشه.
بتل بهترین شوتر اول شخصه!!!! من دیگه حرفی ندارم
عمیق طراحی شده اند؟ ینی با عمق زیاد میرن تو زمین؟
کسایی ک هی از بازی تعریف میکنن بعد خرید بازی اشک هاتون روهم میبینیم
دادش دایس برا من یه گاری بسازه بعد یه لوله پولیکا بده من (کالاف بازا یادشون میاد که به یه اسلحه میگفتیم لوله پولیکا 🙂 یادش بخیر) بگه بازی کن، من بازی میکنم. و باز بهترین شوتر میدونمش.
من کلا با این سری بزرگ شدم. هرچند از ea بدم، میاد ولی دایس حسابش جداست.