بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا

بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید

آرین مرادی
۱۹:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا

به مناسبت مراسم گیمزکام (Gamescom) بازی Star Citizen تا دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ رایگان خواهد بود. 

شما با تجربه‌ی این عنوان به صورت رایگان قابلیت دسترسی به ۴ وسیله‌نقلیه به نام‌های Protector Avenger Titan ،Cutless Black و Dragonfly Black را دارید. همچنین از این وسایل در دو حالت (Mode) مختلف می‌توانید استفاده کنید.

وب‌سایت این بازی بیانیه‌ی زیر را در مورد تجربه‌ی رایگان این عنوان منتشر کرده‌ است:

برای شروع ماجراجویی‌تان به طور معمول باید یکی از بسته‌های شروع بازی را خریداری کنید که به شما اجازه دسترسی به بازی را می‌دهد. برای مدت کوتاهی می‌خواهیم این فرصت را به بازی‌بازان بدهیم که به صورت رایگان در کهکشان به جست‌و‌جو بپردازند و از طیف وسیعی از وسایل نقلیه‌ی زمینی و فضایی استفاده کنند.

انتقاد‌ها زمانی نسبت به این بازی شدت گرفتند که توسعه دهندگان با تصمیمی، محدودیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از این بازی حذف کردند. تا کنون شما می‌توانستید با پرداخت پول واقعی، اشیاء کوچک که تاثیر چندانی در پیروزی و یا شکست شما در بازی نداشت را خریداری کنید و امکان خرید وسایلی که در بازی بسیار تعیین کننده بودند نبود ولی اکنون دست شما برای خریداری اجناس داخل بازی به طور کامل باز است.

کریس رابرت (Chris Roberts) یکی از مسئولین این بازی نیز در جواب به انتقادات اینگونه پاسخ داده است:

برداشتن محدودیت برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این بازی را به یک بازی که شما با پول، پیروزی خود را تضمین کنید (pay-to-win) تبدیل نمی‌کند زیرا تعریف دقیقی از شکست و یا پیروزی در این بازی قابل بیان نیست. پیروزی در این بازی به معنای سرگرم شدن است و هر کس به شیوه‌ای متفاوت سرگرم می‌شود.

بازی Star Citizen در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هم‌اکنون تنها در مرحله‌ی آلفا قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا
بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PSFAN@COD گفت:

    برای توصیف این بازی باید بگم که “عظمتی بیهوده دارد!”
    بازی بیش از اندازه بزرگ است ولی عنوانی مثل ویچر که شاید بزرگی اش به اندازه نصف این بازی هم نباشد،بسیار سرگرم کننده تر از این بازی است.
    چیزی که برای این چنین عنوانی مهم است،چیزی مهم تر از فقط بزرگ بودن هست.
    (نظر شخصی)
    —————–
    رکورد منفی گرفتن سایت شکسته شد!
    https://gamefa.com/495736/cory-barlog-said-he-wanted-to-give-up-many-times-during-god-of-wars-development/#comment-1324830

  • این بازی واقعا شاهکاره دوستان حتما بازیش کنید واقعا جزییات بازی فوق العاده هست.باحال ترین کار هم اینه که تو ایستگاه فضایی پلیر های دیگه رو اسنایپ کنی یا وقتی کرم های بزرگ از زیر زمین میزنن بیرون لامصب خیلی باحال میشه میبینی پلیر های دیگه رو میخوره :rotfl: واسه خودم ۱۳ بار پیش اومده که من رو خورده 😐

    اگر تکنولوژی rtx رو بزارن قوقا میشه :chic: (دو تا rtx 2080ti برای ۴k الترا با تکنولوژی rtx با فریم ۳۰ لازمه 😐 )

    • والا من یه بارم سمتش نرفتم 😐 میشه یه توضیح درباره بازی بدی

    • Metallove گفت:

      دوست عزیز میتونم بپرسم دقیقا روی کدوم سیاره کِرم هستش؟ چون شخصا تا الان کرم ها رو فقط توی ویدئوی تبلیغاتی بازی دیدم نه روی سیاره ها ( ۳ سیاره ی در دسترس ) و اینکه ایستگاه فضایی محدودیت ( قوانین ) داره اصلا نمیشه اسلحه رو بیرون اورد.
      آیدیتونو بدید اد کنم باهم بازی کنیم 😉
      پ.ن : این بازی فعلا هیچ چیز نداره که خوب عادی هم هست چون هنوز توی حالت آلفا هستش, اما با توجه به ایده هایی که گفتن میخوان پیاده سازی کنن روی این بازی اگه انجام بشه واقعا یک شاهکار هستش.

    • AL1K1NG گفت:

      دوتاش هم نمیتونه فورکی و ۳۰ فریم بگیره
      چون تو ی منبعی برا بازی شدو اف تام ریدر خوندم وقتی این فناوری روشنه خیلی فریم ریت بازی میاد پایین جوری ک نسل قبل حدود ۱۷۰ فریم میده و نسل جدید کارت گرافیک ۴۰ فریم چون میادری ترکینگ مورد نیاز برا کل نقشه بازی رو انجام میده و پردازش خیلی زیاده
      حالا در نظر بگیر با این جهان وسیع استار سیتیزن چی میشه؟
      فکر نکنم ۲ فریم هم بده

      • alonefighter44
        بازی شبیه ساز فضا هست و اگر سخت افزار قوی داری حتما تهیش کن البته من خودم بلد نیستم چجوری باید تهیه کرد چون دوستم برام تهیش کرده.
        Metallove
        ایستگاه فضایی منظورم بیرونش هست که جنگ هست و بدون جاذبه با اسنایپ میجنگی خیلی باحال هست.یکی از سیاره ها که حالت بیایونی داره هست و وقتی داری رانندگی میکنی منکنه یه مار بزرگ از زمین بیاد بیرون و بکشتد.ایدی من arshiatlou1383 هست ایدی psn هم همینه.بازی سه نوع سیاره داره مگر نه تعداد سیارات بازی زیاده اما کلان سه نوع هستن.بازیش مطمعنم شاهکار میشه.
        AL1K1NG
        راست میگی :-(( پس فعلا قید این قابلیت تو بازی رو باید زد :-((

  • بازی که منتشر نشده.تو نسخه آلفاست.
    بازیش که قطعا شاهکار میشه.از گرافیک و عظمت بازی خوشم اومده.ولی از نبردهای فضاییش نه.بخش اصلی بازی آنلاین محوره.ولی خب قطعا بخش داستانش هم ارزش بازی کردن داره و کاوش در جهان بزرگ بازی قطعا خیلی حال میده.

  • shadowwarior گفت:

    پر هزینه ترین بازی انحصاری جهان تا به الان ! خداوکیلی تا قبل این هیچ بازی جز crysis 3 رو دست گرافیکش نیومده بود ولی این آخرته گرافیکه اصلا دهنتون وا میمونه موسیقی های بازی هم کاملا با جو سازگار هستن و گاها من فقط به دور دست ها خیره میشم و به موسیقی فوق العاده بازی گوش میدم هزاران سیاره و هزاران دشمن متنوع توی بازی وجود داره هزاران نوع اسلحه توی بازی هست npc ها همیش یکارو انجام نمیدن خیلی خیلی روی جزییاتش کار شده مثلا من خودم یکی از کرمندارو دنبال کردم رفت برای خودش قهوه ریخت دوستش هم گفت برا منم بیار بعد دوتا قهوه ریخت برای خودش و دوستش و نشستن کنار هم در مورد خانواده هاشون صحبت کردن ( این بخش اصلا مرحله نبود فقط داشتم میگشتم ) بعد منو دیدن بلد شدن سلام نظامی دادن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    مطمعنا شاهکار میشه .

  • Senatorbigy گفت:

    با اینکه سونی فنم ولی واقعا بهترین بازی انحصاری pc هست :yes: :inlove: 😀 tnx

بازی Star Citizen را به صورت رایگان تجربه کنید - گیمفا