تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا

تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش Death Stranding در E3 2018

سعید حلاجیان
۲۲:۴۰ ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا

با شانزدهمین قسمت از فصل اول تحلیل فنی خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهم‌ترین مقالات فنی روز دنیای بازی‌های ویدئویی خواهیم پرداخت.

با انتشار طولانی‌ترین گیم‌پلی عنوان Death Stranding، تریلر E3 2018 این بازی با مناظر فتورئال و تیم بازیگران موشن کپچر خود، ما را شگفت زده کرد. البته طبق روش معمول استودیو کوجیما پروداکشن، این تریلر سوالات بیشتری را به وجود آورد تا آن‌که به آن‌ها جواب دهد؛ ترکیبی از بقا و مخفی کاری در محیط‌های بزرگ در حالی که همچنان هدف اصلی بازی مخفی نگه داشته شده است.

هرچه قدر که این عنوان اسرار آمیز باشد، موتور دسیما که توسط گوریلا گیمز در بازی عالی  Horizon Zero Down استفاده شده بود، ثابت کرده که بهترین انتخاب برای این پروژه است. هر دو بازی دارای یک دی ‌ان ‌ای فنی مشترک هستند. اما به خاطر دیدگاه هیدئو کوجیما، Death Stranding راه خود را پیش گرفته است. پس از جدایی کوجیما از کونامی، قطعاً همان‌طور که انتظار می‌رفت، سایه مجموعه Metal Gear برروی تک تک اعمال کوجیما قرار دارد.

در قسمت شانزدهم تحلیل فنی و آخرین قسمت از تحلیل نمایش های رویداد E3 2018، به تحلیل و بررسی نمایش بازی Death Stranding خواهیم پرداخت

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • mahdi.r گفت:

      یعنی هیچ شباهتی نمیبینم
      بعدم خود کوجیما گفته سبک بازی وحشت و بقا نیست

      • PSFAN@COD گفت:

        یه سری شباهت ها با P.T داره ولی نمیدونم چرا نمیخوان بعضی ها قبول کنن که P.T هیچ وقت سایلنت هیلز نبود!
        انتهاش نوشته می شد این فقط یه تیزره و ربطی به بازی نهایی نداره.
        ایده دث استرندینگ و یه سری موارد رو توی دمویP.T اجرا کردن.
        همین!

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      شک ندارم که بی نظیر و مثل همیشه با نوآوری و تکرار قبل نخواهد بود. :inlove:

    • AL1K1NG گفت:

      واقعا میتونم بگم ک خسته نباشید
      از قسمت قبلی تحلیل فنی خیلی بهتر بود و ارجاعات منطقی و بجایی داشت و خیلی لذت بردم
      حتی جاهاییش رو گیج میشدم و دوبار گوش میدادم
      گرافیک واقعا عالیه و بسیار زیبا و ب محیط بازی میخوره دوست دارم محیط های شلوغ تر هم تو تریلر بعدی نشون بده
      فکر نکنم بخواد بازی رو ۶۰ فریم کنه چون بنظر نمیرسه اکشن نفس گیری داشته باشه ک نیازمند ب فریم ۶۰ باشه
      حتی انچارتد ۴ هم با اینکه صحنه های اکشن بی نظیری داشت اما با فریم ریت ۶۰ قانع کننده و فوق العاده بود
      و مورد بعد هم ک باهاتون موافقم انیمیشن هاست بخصوص وقتی ک جسد پشتشه
      چرا انقد اسکریپت شده بنظر میرسه؟درسته ک حتی این نسخه پری الفا هم نیس ولی برای تریلری ک تو ای۳ میخاد ب نمایش در بیاد عجیب بود اونم با سابقه خوب هورایزن زیرو داون
      به هر حال ک سخت منتظریم ک اصن ببینیم چی داره کوجیما میسازه و قراره تو بازی غیر راه رفتن و فرار از موجودات سیاه چی رو تجربه کنیم و ایا داستان بازهم سیاسی هست مثه متال گیر؟

      • AL1K1NG گفت:

        البته اونجا ک فریم ریت انچ۴ رو نوشتم ۳۰ باید مینوشتم نوشتم ۶۰

      • AL1K1NG
        به نظر من تحلیل فنی tlou2 از همه بهتر بود.توی این تحلیل فنی فقط در مورد موتور بازی صحبت شد اما توی تحلیل فنی tlou2 ریز ریز محیط و حتی فیزیک رو بررسی کردن (البته نه کامل ولی زیاد بود) البته اشتباهاتی داشتن توی تحلیل فنیشون مثلا در جایی به سیاهیایی که در اب وجود داره که سایه پرنده بود اما اول گیمپلی ایشون ندیده بودن اما در کل تحلیل فنیشون خیلی خوب بود اما این تحلیل فنی خیلی می تونست بهتر باشه. :yes:

    • DAYS GONE گفت:

      😐 😐 😐 😐 😐 خدایا منو نابود بفرما

  • mahdi.r گفت:

    ساعت ۱۱ شبه و ما هنوز منتظر رونمایی جدید xbox
    بعضیا میگن اسکارلت بعضیا میگن فیبل امیدوارم هرچی که هست یه بهانه برای خرید xbox به مردم بده

  • mahdi.r گفت:

    death stranding بالاترین متای تاریخ پلی استیشن رو خواهد گرفت این خط این نشون

  • Last Of Us گفت:

    واقعا تحسین برانگیز هستش که روی یک کنسول ۱٫۸ ترافلاپسی ۳۰۰ دلاری هم این بازی همچین گرافیکی خواهد داشت
    قدرت برترین استودیو های دنیا رو نشون میده
    یک نکته هم بگم. برای اینکه یک شیدر مثلا همون زمین اینقدر واقعی جلوه کنه فقط تکچسر خالی فایده نداره
    نیاز به مپ بامپ خوب. مپ اسپیکولار و رفلکشن خوب. نیاز به تنظیمات شکست نور خوب و گاهی مپ دیسپلیس منت هستش که در کنار یک نورپردازی خوب نتیجه کار میشه واقعی
    مثل بازی پیش روی شما
    تا به اینجا ۳ بازی نسل ۹ داشتیم
    ردد ۲
    دس استرندینگ
    لست ۲
    ********************
    برو بچ پی سی گیم بازی مگان من کالکشن ۱ و ۲ رو نصب کنند از یک بازی نوستالژی و سخت لذت ببرن

    • Reason گفت:

      بازیای کوجیما ۱۶ بیتم باشن کافیه،با بحث گرافیک سطحشو پایین نیاریم،گرچه با بینظیر بودن گرافیکش موافقم :yes:

      • Last Of Us گفت:

        گرافیکش بالا باشه که سطحشم بالاتر میره. ملت رو نمیبینی چقدر برای ۴کی بودن یک بازی گرافیک نسل ۶ ۷ خوشحالن؟؟؟؟
        اون که بله. استاد کارش درسته. تو بازی های سری هیچ سری ای به متال گیر ها نمیرسه
        ***************
        ***************
        تصحیح میکنم . بازی مگامن رو بازی کنید فوق العاده سخته باساش. یک باسش که رسیدم که تخیلی سخته لامصب
        یادش به خیر قدیما چه جوری این بازیا رو رد میکردیم. ۲ ۳ تا جون داشتیم
        بازیای الان چون از باس میاره آسون شده. البته به غیر از نی اه و بلاد و دارک سولز

      • last of us
        به نظر من بین این بازیایی که گفتی فقط tlou 2 نسل نهمی هست گرافیکش)منظورم اینه که گرافیکش با بازیایه این نسل که دارن میان قابل مقایسه نیست :yes: )سایبرپانک هم به نظر من امکان نداره این نسل بیاد چون سازندش مدام میاد میگه بازی توی مرحله پری الفا هست و حالا حالا ها مونده بعدش اگر دقت کنی گرافیک عکس های بازی از تریلر بیشتره پس هنوز دارن روی گرافیک بازی کار میکنن.ولی خدایش گرافیک عکس های سایبر پانک مال نسل نه بود (البته باید در نظر بگیری که بازی ار پی جی هست :yes: اما توی نسل هشت tlou2 قطعا برترین گرافیک نسل هشت هست :inlove:

    • AL1K1NG گفت:

      اونقدری ک ادعات میشه از قدیم گیمری و گرافیک برات مهم نیس ولی بیشتر از همه اینجا بحث گرافیک و متا رو هم پیش میکشی
      بین این سه تا بازیم بی شک لست۲ گرافیکش فک براندازه و راستش دث استرندیگ و بالاخص رد دد گرافیک نسل۹ ارایه نمیدن
      مگامن کالکشنم نصب میکنم یروزی
      سلیقت تو بازیای ۱۶ بیتی رو دوست دارم

      • Last Of Us گفت:

        من اگر میگم گرافیک به خاطر اینکه اینجا ملت چشمشون به گرافیکه خودت داری میبینی
        لست ۲ که هیچی
        ولی دس استرند هم محیطاش رئال هستش و با توجه به اوپن ورد بودنش میشه نسل ۹ نامید یکجورایی
        ردد هم باز به خاطر جزئیاتش و اوپن ورد بودنش باز میشه یکجورای نسل ۹ دونست
        یا حداقل این ۲تا رو نسل ۸٫۵ بنامیم
        متا هم به نظرم خیلی مهمه و البته قبول دارم گاهی ناحقی نمره بالا میدن یا پایین ولی اینا همه معیار سنجش بازی شده. به اینکه پارازیت ایو ۲ به نظر من خیلی از اویل سرتر هستش ولی متای بالایی هم نداره یا هاروست مون پلی ۱
        سلیقه هم باز خدار وشکر یک چیز منو دوست داری. بابا ما با آتاری شروع کردیم. به خدا بازی فارکرای ۵ نصب بود و شول نایت. من شول نایت رو زودتر تموم کرد. هردوش بهم حال دادن
        حالا گرافیک فارکرای کجا. شول نایت پیکسلی کجا
        خودمم یک سری پیکسلینگ تمرین کردم یک صحنه هم از روی آموزش ساختم تجربه خیلی قشنگی و جالبی بود برام

        • AL1K1NG گفت:

          کلا ک دوست دارم فقط اغلب رو اعصابی :-*
          اخه تو چیکار ایکس باکسیا داری؟
          محمدرضا رو هم ک باهاش مشکل داری لااقل ی خوبی داره
          ندیدم یا کم دیدم با سونی فن ها کار داشته باشه
          فقط جونشو برا ایکس باکس میده همونطور ک تو شیفته پلی استیشن هستی
          اگه بخوایم این دوتا رو نسل ۸٫۵ بگیم ک ی عالمه بازی دیگه رو هم میشه ردیف کرد
          فعلا ب کوجیما وقت بده ببینیم چی میسازه یکم زوده برا قضاوت با این ک سابقش خوبه
          من ک بخام ی استودیو رو جدا کنم از بقیه نظرم ناتی داگه با این ک استودیو های بزرک دیگه ای هست ولی همه چیو تو بازی ب تعادل نگه میداره
          اون سری هم سونیک رو معرفی کردی دان کردم و خاطرات سگا اومد جلو چشمم
          یچنتا بازی مستقل هم جدید اومده تو مرداد
          من وقت نکردم بازی کنم اگه وقت داری بازی کن بنظر متفاوتن
          لااقل تا اسپایدی بیاد ارزشش رو داره
          این اموزش ک میگی چیه راستی؟یکم توضیح بده جالبه!

        • sarfaraz گفت:

          من خودم خیلی روی گرافیک حساسم لست ۲ که کلا هیچی مطمئنن تا الان گرافیکی ترین هست سرخرپوست مرده هم گرافیکش خوبه ولی خیلی بالا نیست البته ی ذره هم به خاطر اینکه داری فقط میبینی اگه خودت تو کنسول بزنی متوجه میشی خیلی بالاس و اپن هم هست و این یکم روی جزئیات تاثیر منفی میذاره اما دث را واقعا گرافیکی نمیدونم به نظرم پسرفت زیادی نسبت به خود موتور بازی داشته فقط کافیه هورایزن را باهاش مقایسه کنی هم از لحاظ طراحی چهره و هم محیط مخصوصا محیط اصلا در حد این نسل نمیدونمش و وقتی واسه اولین بارم دیدمش اصلا باورم نمیشد که این را با موتور هورایزن ساختن میدونم خیلی ها گرافیکش را بالا میدونن اما من از لحاظ گرافیکی لااقل توی محیط باز هیچی ندیدم اتفاقا خیلی هم غیر طبیعی و کارتونی بود متا هم یعنی تو خودت شعور یا قدرت تصمیم گیری نداری و میذاری بقیه بهت بگن اینا بخر یا نخر خیلی از بازی ها که شاید شاهکار بودن از لحاظ من ولی متاش پایین بوده و برعکس باید ببینی کدوم بازی به گروه خونیت میخوره و کلا متا توهین به شعور مخاطبه به بنظرم الانم که دیگه مثه قدیما نیست که فقط بازی را از عکس رو و پشت جلدش آدم بخره و کلی گیم پلی و تریلر میاد ازش بیرون

          • Last Of Us گفت:

            متارو منم مثال زدم. بحث شعور نیست. بحث ارزش بازیه. من خودم بازی بیاند رو ابرشاهکار میدونم ولی متاش هم پایینه . همه دنیا هم بگن آشغاله میگم ابرشاهکار چون اشکم رو درآورد
            *******
            @AL1K1NG
            داداش اون آقایی که میگی اولا نمیدونم یک سال پیش تو سایت بودی یا نه همراه کله فنجونی و… زیاد به من گیر میدادن و فن بوی بازی هم میکنند منتهی با پنبه سر میبرن معمولا
            در مورد بازی مستقل هم آره کلی دانلود کردم. البته مثل قدیم حس بازی نیست با توجه به مشکلات زندگی و سن بالای ما …..
            در مورد آموزش هم. آموزش ۲ ۳ تایی هست با فتوشاپه و میتونی از سایت های ایرانی دانلود کنی. نیازی به قلم نوری این چیزا نیست خوشبختانه. فقط باید با فتوشاپ آشنا باشی کمی و علاقه و حوصله میخواد
            این آموزش ها رو ببین
            Udemy – Learn Professional Pixel Art Animation For Games
            Udemy – Learn To Create Pixel Art For Your Games
            Udemy – Pixel Art For Video Games

            • sarfaraz گفت:

              فکر نمیکنم واقعا یه بازی هایی مثه انچارتد و بی آند و خیلی های دیگه را بشه با ی سری عدد ارزش گذاری کرد اینا واقعا شاهکارن و روی شاهکار عدد نمیزارن در مورد گرافیک دث الان رفتم دوباره دیدم زوم هم کردم روش و نظر نسبت ب قبل تغییر کرد به نظرم افتضاحه همون شیار کوه و زمینم به درد نمیخوره من ملاکم آخرین بازی ساخته شده با همین موتوره یعنی هورایزن من نمیدونم دث چقد بزرگه اما خودت ببین هورایزن چه نقشه ای با چه مقیاسی داشت اونم تمام خرابه ساختمان و پوشش گیاهی زمین بی آب و علف بیابانی و حتی جزیره هاشم فوق العاده بود انعکاس صورت الوی توی آب بالارفتن مورچه ه از درخت ها وزش بادی که به موهای الوی میخورد خشک کردن و تکوندن دست هاش بعد از شنا گردو خاکی که با دویدنش از زمین و جای پاهاش بلند میشد دون دونی های روی صورتش تمام چیزهاش بی نظیر بودن وقتی اون را چون یه موتور دارن با این مقایسه میکنم واقعا ضد حال میخورم اگه بگی به خودی خود گرافیکش بالاس میگم آره چون موتورش دسیما نیست ولی وقتی میبینی قبلا از همین موتور ی شاهکاری مثه هورایزن بیرون اومده ناخداگاه میگی این اون موتور که تازه اپگرید هم شده نیس رد دد هم قبول دارم حرفاتو ولی اونقدرا بی کیفیتم نیس ی ذرش به خاطر اینکه تو فقط داری نگاه میکنی اگه خودت توی کنسول خودتون بالا بیاری میبینی گرافیکش بالاس ولی نه ب اندازه تلو یا هورایزن ولی خب از دث که مطمئنم بالاتره

            • AL1K1NG گفت:

              منم هی دانلود میکنم و بعد میبینم جا اشغال کرده و فوتوشاپ ارور کمبود جا میده پاک میکنم
              کارم شده با بازیا موش و گربه بازی!!!
              ایشالا وقتمون باز میشه و کلی بازی میزنیم با دل سیر ب رگ :-*
              در مورد اموزش ها هم چقد خوب ک قلم نوری نمیخواد
              هنوز تهیه نکردم ولی خیلی وقته تو فکرشم
              همین امروز میزنم دان بشه اموزشا
              مرسی :rose:
              راستی تلگرام هستی؟madmaster3d?

          • Last Of Us گفت:

            در مورد گرافیک. ببین. اینکه شیدرهای کوه ها و زمین و …. اینقدر طبیعی باشه و واقعی واقعا کار سختیه. همین رو اگر بخوان مثل بقیه بازی ها بگیرن میتونند جزئیات رو بیشتر کنند. این طبیعی شدن شیدرها باعث سنگین شدن بازی میشه. به همین خاطر شما علف و درخت نمیبینی
            البته آبش کیفیتش خوب نیست به نظرم
            ولی بقیه چیزاش خوبه

            ردد هم گرافیکش اونجور بالا نیست ولی باید اوپن ورد بودن و جزئیات بازی رو درنظر بگیری که باعث میشه گرافیک نتونه بالاتر از این باشه

    • AL1K1NG گفت:

      علی تو ک سونی فنی خبر داری چرا کریتوس کچله؟کچل بوده مادرزادی؟کچل شده؟اگه کچل شده چرا شده؟

  • توی این ویدیو وقتی از هورایزن میپره‌ تو دث استرندینگ مرده بودن محیط واقعا احساس میشه .

  • اسپم
    ببخشید دوستان میخواستم بدونم کارت گرافیک rtx2080ti که تازه معرفی شده قوی تره یا gtx1080ti.بعد ایا تکنیک rtx روی gtx1080ti کار میکنه یا نه ?:-) بعد اگر کارت گرافیک rtx قوی تره ایا ارزش داره با gtx 1080ti عوضش کرد یا نه.ممنون میشم جواب بدید :rose:

  • Retr0 گفت:

    در این که کسی مثل کوجیما پشت این بازیه یعنی بهترین کیفیت ممکن ولی ایا نباید یک گیم پلیی چیزی نشون بدن ما حتی نمی دونیم سبک این بازی چی هست فقط می دونیم که داستان بازی بسیار پر رمز و راز هست ولی خب به هر حال هر چه کوجیما سازد خوش اید

  • نمایش همه بازی های کوجیما چه انحصاری چه غیر اتحصاری عالیه

  • Pazikon گفت:

    این ویدئو رو ببینید حتما که برای این تریلر اخری ساخته شده توسط یه گیمر روس
    https://youtu.be/r_vVcCXchRI
    اخرش چند کلمه روسی هست که معنیش میشه “هی وایستا ، وایستا دزد!”

  • Senatorbigy گفت:

    شاهکار نسل هشتم توسط هیدئو کوجیما :inlove: راستی مرسی از آقای حلاجیان بابت نقد فنی گیم پلی بازی :inlove: :inlove: tnx

  • خیلی ممنون بابت تحلیل ، خیلی منتظر یک تحلیل از این بازی بودم ، در هر صورت با اطلاعات کمی که کوجیما در اختیار ما میذاره ، به یکی از مرموز ترین بازی های کوجیما تبدیل میشه ! امیدوارم DS هم مثل بقیه آثار کوجیما یک تجربه ی ناب و به یاد ماندنی باشه

  • تحلیل فنی ک کاری نداره آگه راست میگید داستان و تحلیل کنید :rotfl: :laugh:

  • ساز مخالف گفت:

    تحلیل کامل و بی نقصی بود ولی ما بازم از بازی چیزی نفهمیدیم 😐

تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا
تحلیل فنی ۱۶# | تحلیل فنی نمایش  Death Stranding در E3 2018 - گیمفا