Gamescom 2018 | تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد
بازی Shadows Die Twice در ماه مارس ۲۰۱۹ منتشر میشود و به نظر می رسد پروژه جدید استودیو فرام سافتور بازی یک تجربهی کاملاً متفاوت از سری souls خواهد بود. در رابطه با مبارزات بازی یک نکته بسیار مهم وجود دارد آن هم این که همانند نام بازی شما در هنگام مبارزات دو بار حق شکست خواهید داشت.
طی رویداد Gamescom 2018 و در برنامهی زنده وبسایت IGN تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Shadows Die Twice نمایش داده شد و آقای Yasuhiro Kitao نماینده استودیو فرام سافتور در رابطه با این بازی و سیستم مبارزات آن اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. نکته جالب در رابطه با بازی Shadows Die Twice این است که همانند نام آن شما در صورت شکست در مبارزات یک فرصت دوباره به دست میآورید و اگر نتوانید از این فرصت استفاده کنید، باید مبارزه را از اول آغاز کنید. به طور مثال فرض کید شما در حال مبارزه با یک باس هستید اما یک اشتباه محاسباتی کوچک باعث میشود باس مورد نظر شما را با یک ضربه ساده نابود کند. چنین سکانسی معمولا در تمام بازیهای ویدئویی و نقش آفرین باعث مرگ شخصیت اصلی شده و وی باید مبارزات را از اول آغاز کند؛ دقیقا مانند سری Souls. تفاوت Shadows Die Twice با سری Souls همینجا مشخص میشود اینکه هنگام شکست خوردن برای بار اول شما میتوانید احیا شده و ادامه مبارزه بپردازید؛ شاید بتوانید این بار باس مورد نظر را شکست دهید. در صورتی که این طور نشود و باز هم موفق به شکست آن نشوید، دیگر فرصت دوبارهای نخواهید داشت و باید مبارزه را از آول آغاز کنید.
شاید گمان کنید بازی با وجود این قابلیت بسیار آسان خواهد بود اما استودیوی فرام سافتور به این نکته اشاره میکند که بازی جدید آنها از تمام بازیهایی که تا به حال ساختهاند، بسیار سختتر است. بازی داستان یک نینجای مبارز را روایت میکند که به او خیانت شده است و او را به حال مرگ رها کردهاند. وی در این راه یک دست خود را نیز از دست داده ولی با این حال تلاش دارد ارباب جوان خود را نجات داده و از دشمن دیرینهی خود انتقام بگیرد. شما میتوانید تریلر Gamescom 2018 بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در قسمت پایین مشاهده کنید:
البته آقای Kitao به این نکته نیز اشاره کرد که مکانیزم بازیابی (احیا) ممکن است در زمان انتشار بازی تغییر کند. بازی Shadows Die Twice هم اکنون در نمایشگاه Gamescom قابل بازی است. این بازی در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
دیگه دلیلی نداره یوبیسافت نسخهی بعدی as را در ژاپن بیاره البته گرافیک این بازی نسبت بازی های درراه هستن خیلی پایینه
اصلا گرافیک فنی تو بازیهای میازاکی زیاد اهمیتی نداره فقط گرافیک هنری جور بار فنی رو میکشه
تو بحث گرافیک فنی فقط draw distance خیلی واسش مهمه که کل فضاسازیه بازی رو برای ما به نمایش بذاره
اول اینکه سبک این بازی ASSASSINS CREED زمین تا آسمون فرق داره سبک این هک اند اسلش هستش و آساسین یه چیزی تو مایه های نقش آفرینی و اپن ورد بعدش کی گفته گرافیک این بازی پایینه؟؟؟ اتفاقا گرافیکش فوقالعاده است به این نوع گرافیک گرافیک هنری میگن مثل بایوشاک بلادبورن یا دارک سولز من که با دیدن این کلیپ خیلی هیجان زده شدم واقعا انتظار نداشتم انقد خوب باشه عالی بود
سلام خدمت دوستان عزیز گرافیک بازی با توجه به سبکش میشه گفت عالیه اگه دوستان سری دارک سولز و هم سبک های این بازی رو تجربه کرده باشن میدونن عالیه ولی از یه طرف گیمپلی این بازی رو نگاه میکنم به شدت لذت میبرم و حس فوق العاده ی بلادبورن برام زنده میشه و زنده شد و از یه طرف دیگه وقتی گیمپلی جدید اساسینو دیدم واقعا گیمپلی مبارزاتش ناامیدم کرد اصلا خوب نشده و چندان جالب نیست .
آقای عزیز من میدونم هر وقت یکی بخاد از گرافیک یک بازی دفاع بکنه میگه گرافیک هنریش بالاست خوب بهر حال ایشون منظورش گرافیک تکنیکی بود که پایینه توی بلاد و دارک هم گرافیک تکنیکی توی ذوق میزنه
اگه قابلیت برگشت زمان به بازیش اضاف کنن خوب میشه
مثل pop اشتباه کردن حرص بازیبازو درنمیاورد :-))
بازی هم در عین سختی لذت بخش تر میشه
همین سیستم یبار برگشت بعد از مرگم به نظرم بازیو اسون میکنه دیگه برگشت به زمان که دیگه هیچی.من خودم عاشق پرنسم مخصوصا نسخه دوم ولی هر بازی ویژگی ها و مخاطبای خودشو داره.پرنسم نسخه بعدی دارک سولزی سخت کنن من ناراحت میشم.
miyazaki سلطان ❤️
بسیار عالی بود
به نظر من انگار علاوه بر سولز مقداری هم از تنچو در بازیالگو گرفته شده . بازی ترکیبی از این دو تاست
شخصیت بازی یه سلاح دیگه هم پشتش بود . انگار قراره سلاح های متنوع داشته باشه ( ظاهرا این رو عوض کردن چون گفته بودن قراره فقط همون کاتانا باشه فقط ) ممکنه تغییراتی اعمال بشه
در کل عالی بود
شاهکار بعدی ژانر RPG دوستان :inlove: :inlove: :inlove: tnx miyzaki
فکر نمیکنم داستانش به اندازه ی بلادبورن غنی باشه ولی گیمپلی خیلی اکشن تر و جذابتر شده
میازاکی هرچی بسازه شاهکار میشه
به نظرم یکی از بهترینهای سال ۲۰۱۹ میشه
دارک سولز + تنچو = سکیرو
از خون پاشیدنش خوشم اومد
سیستم مبارزه عالیه خبری از سیستم خشک مبارزه دارک سولز نیست.
به نظرتون یکم شبیه ghost of tsushima نیستش؟ یا من فقط اینطور فکر میکنم؟ ?:-)
Ghost of tsushima شبیه اینه برعکس گفتی
یعنی از اسفند ماه تا فروردین دهن ما آسفالت میشه از بس باید پول بازی بدیم :rotfl: عی خداااااا 😥
بابا چه خبره ۱۴ دقیقه؟!؟
دور و بر ۶-۷ دقیقه خوبه
خیلیی منتظر این بازیم.
بازیشو کار ندارم ولی مجریش چیز خوبیه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
عجب چیزی بود یارو. خدای پشم ریزون بود خدا وکیلی پشمام ریخت :rotfl:فقط بخاطر اون بازی رو به صورت اورجینال میخرمش
عجب بازی و بهتر از اون عجب دافی بود خدایی