بیان اطلاعات جدید Dark Souls 2 از زبان Miyazaki
همان طور که مطلع هستید شماره ی دوم بازی Dark Souls در جشنواره VGA 2012 معرفی شد و آقای Hidetaka Miyazaki بنیان گذار DS در این شماره فقط به عنوان مشاور و ناظر ظاهر شده است.در مجله ی Famitsu جزئیات و اطلاعات جدیدی از بازی توسط آقای میازاکی گفته شده که توجه ی شما را به آن جلب می کنیم
به گزارش Polygon ، آقای Miyazaki مطمئن است که Dark Souls 2 همانند نسخه ی قبلی تمام ویژگی ها و ارکان مهم را دارا می باشد و هسته ی اصلی بازی رعایت شده و چیزی فراتر از انتظار در کار نخواهد بود.همچنین اذعان داشت که دو کارگردان جدید آقایان Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura ارکان اصلی را رعایت خواهند کرد.
آقای Miyazaki افزود : اگر مااین عنوان را دنباله ای از ماجرای نسخه ی اول Dark Souls در نظر داشته باشیم،بی شک باید هسته ی اصلی ساختار بازی را محفوظ نگه بداریم.منظور صحبت من در مورد درجه ی دشواری ، چگونگی کسب جوایز و نکته هایی که در مکانیزم طراحی مراحل است.
البته باید این مسائل را به عهده ی کارگردان های اصلی گذاشت و دخالتی در کارهای آنها انجام ندهیم ، خیلی نکات دیگری نیز هستند که احتیاج به بهبود و تنظیمات جدید دارند و ذوق و هنر شخصی، همیشه در طراحیهای هنری بازی نمایان میشوند. اما من دخالت نمیکنم و تمام موارد را به کارگردانهای جدید خواهم سپرد تا هرجور که دوست دارند عمل کنند.چرا که شوق و مهارت در مراحل ساخت بازی خود را نمایان میکند.
در جواب سوالی که مجله ی فامیتسو در مورد نوع ساختاری داستان پرسیده شد،آقای میازاکی می گوید :
باید بگویم که فعلا اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی نمی تونم بازگو کنم ولی نسخه ی دوم با نسخه ی اول ارتباط تقریبا مستقیمی دارد ولی ادامه ای برای نسخه ی یک نمی باشد.فرض کنید اگر در نسخه ی اول در منطقه ای به نام North Pole بودید اینک در Dark Souls 2 در همان زمان ولی منطقه ی دیگری به نام South Pole واقع هستید.تا انتشار اطلاعات بیشتر از بازی،میتوانید از قوه ی تخیل خودتان استفاده کنید.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
ممنون بابت خبر حامد جان :yes: :yes:
کارگردانش که گفته بازی قابل فهم تر شده ولی اصلا ساده نیست وهنوز هم دشواری های زیادی در بازی هست
واقعا کارش درسته آقای میازاکی :-* 😉
من که با دیدن تریلر CGش واقعغا دهنم باز مونده که یکی از کارکنان سایت ها خارجی گفته بود که کیفیتش با بازی های استار وارز ۱۳۱۳ وواتچ داگز بوده یعنی عالیه عالی
ممنونن حامد جان برای خبر دمت گرم :-* 😀 :-*
خوبه :yes:
نسخه ی قبلیش بازی خوبی بود.اما نتونستم باهاش کنار بیام.هرچی سعی کردم توش نقشه یا objective رو بیارم,نشد.فکر کنم اصلا اینا رو نداشت!
این سری بازی اصلا نقشه نداره
بازی نقش آفرینی که نقشه نداشته باشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره.
ممنون برای نکته ای که گفتی
:pain: :pain: :pain: :yes: :yes: :yes:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😎 😎 😎 😎 😎