کارگردان بازی Prey از قسمت پایانی این عنوان میگوید
رافائل کولانتونیو (Raphael Colantonio) کارگردان و نویسندهی عنوان Prey طی مصاحبهای در رابطه با سخت بودن بیش از حد قسمتهای پایانی بازی به نکاتی اشاره کرد. علاوه بر پایان بازی، پیش زمینهی چیده شده برای این بازی نیز مورد نقد قرار گرفته بود که چرا چنین تعداد زیادی ربات نگهبان در بازی وجود داشت و سختی این مراحل منطقی نبود.
آقای کولانتونیو در جواب گفته است:
در این مورد حق با شما است. در قسمت پایانی بازی نه تنها تعداد رباتهای نگهبان بسیار زیاد بود، بلکه دیگر مسائل نیز بازی را سختتر میکرد. در کل، من فکر میکنم که این مراحل بیش از حد سخت بودند. ما تلاش کردیم که بازیکنان را مجبور کنیم که به عقب برگردند و کارهای خاصی را انجام دهند. ما در برنامهریزی برای پایان بازی تمام تلاشمان را کردیم. برروی کاغد این واقعا ایدهی جالب و البته یک تغییر مناسب برای پایانبندی بازی بود. اینگونه ما به بازیبازان انگیزه میدادیم و آنان را به پیشروی هرچه بیشتر در داستان تشویق میکردیم. مشکلات از جایی شروع میشوند که این نقشهها و برنامهریزیها را وارد حیطهی عمل میکنیم. حتی طراحان بازی نیز نمیدانند که بازی اصلی چگونه خواهدبود، هرکس تنها قسمتی از کار را درک میکند که خودش روی آن زحمت کشیده و کار کرده است. باور کنید یا نه، بازی در دید هر یک از سازندهها مانند نسخهای از آن است که ۳ ماه به انتشارش مانده است.
عنوان Prey توسط شرکت آرکین (Arkane) ساخته شد و وظیفهی انتشار آن نیز با شرکت بتسدا (Bethesda) بود. این بازی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۹۶ (۵ می سال ۲۰۱۷) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
نسخه قبلش زیاد خوب نبود 😉 :inlove: :laugh: tnx