تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا

تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد

سعید حلاجیان
۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا

طرفداران سری Devil May Cry از این‌که داستان نسخه‌ی پنجم ادامه‌ای بر نسخه‌ی چهارم خواهد بود بسیار هیجان زده‌اند و حال به نظر می‌رسد علاوه بر داستان، حتی تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 نیز دقیقا مشابه نسخه‌ی چهارم است.

همان‌طور که می‌دانید داستان بازی Devil May Cry 5 دقیقاً از همان جایی آغاز می‌شود که کپکام در نسخه‌ی چهارم آن را به پایان رسانده و در واقع ادامه‌ای بر داستان Devil May Cry 4 خواهد بود. حال به تازگی یکی از کاربران وب‌سایت رد‌دیت با انتشار تصویری از این موضوع خبر می‌دهد که حتی تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 نیز مشابه نسخه‌ی چهارم خواهد بود. شما می‌توانید تصویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
به نظر می‌رسد کپکام با عرضه‌ی نسخه‌ی پنجم، رضایت بازی‌بازان قدیمی این سری را هدف قرار داده است؛ بازی‌بازانی که با عرضه‌ی نسخه‌ی متفاوت DMC : Devil May Cry از این سری قطع امید کرده بودند. استوارت ترن، مدیر عامل اروپای شرکت کپکام در مصاحبه‌ی اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

در هر صورت نمایشگاه Gamescom 2018 هفته‌ی آینده آغاز می‌شود و همان‌طور که می‌دانید بازی Devil May Cry 5 طی این نمایشگاه قابل بازی است و از این روی به زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی به دست خواهیم آورد. بازی Devil May Cry 5 بهار سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا
تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاهکار :yes: البته من گاد۳ رو ترجیح میدم :yes:

    • گُلم DMC هنوز نیومده! چجوری مقایسه میکنی با سری دیگه!؟

    • Max گفت:

      چی میگی تو؟
      ارزش هک اند اسلش دویل خیلی از گاد بیشتره ،اون موقع که دویل ۱ این سبک رو بوجود اورد گاد و کریتوس تو پست موز بودن، اون موقع که دویل ۳ این سبک رو به اوج رسوندش گاد ۱ تازه عرضه شده بود
      بعدشم تو داری یه بازی نسل ۷ رو با یه بازی نسل ۸ که هنوز عرضه نشده مقایسه میکنی؟!بعدشم داری میگی گاد ۳ بهترم هست؟!!!؟
      البته من چند تا از کامنت های جنابعالی رو خوندم کاملا مشخصه که سواد و سنت به این چیزا نمیرسه این کامنت رو گذاشتم که بفهمی چی از خودت پروندی

    • گاد عاف وار مالع ۲۰۱۳ این هنوز چیزی ازش نمیدونیم قرار ۲۰۱۹ بیادش و فقط یه ترلر ۴ دقیقه ای ازش داریم با یک مشت تحلیلهای عجیب و قریب که یکی میگه عشق نرو مشکوکه و یکی دیگه میگه ورجیل پدر نروه یکی میگه نرو برادر کوچیک دانتس اینا شبیه به حقیقته ولی مدرک قاطعی نیست.
      حالا داش خدایی به نظرتون عادلانست مقایسه کنی ؟ با بازی که خیلی خوب باش خوش گذروندی و با ترلر ۴ دقیقه ای از DMC5 مقایسه کنی؟

      • Max گفت:

        برادر من این قضیه که نرو پسر ورجیل تو dlc بازی اویل چهار تاید شده..
        البته از اول تابلو بود که پسر ورجیل وگرنه یاماتو(شمشیر ورجیل)بهش همچین واکنش قوی نشون نمیداد

        • والله ۴ ۳ ۲ ۱ DMC که DLC نداره ولی DMC4 سپشل ادیشن که اخرین نصخس یچیزی جدیدی گفته ولی مدرک نداده من اسپشل ادیشنشو هم رفتم
          خلاصه
          برادر عزیزم درسته یوماتو به دست نرو پیوست ولی دلیل نمیشه که حتمان نرو پسر ورجیله اخه ورجیل زن نداره مدرکی نداریم داش باید با مدرک حرف بزنیم منم تا دیروز فکر کردم پسر ورجیله ولی تو یوتیوب تحلیلاتی دیدم گفتن که نرو داداش کوچیک ورجیل و دانته میشه برا همین یوماتو به نرو پیوست به نظرم نرو اگه پسر سپاردا باشه صحیحتر از پسر ورجیل بودنه خدایی داستان خیلی خییییییییییییییلی پیچیده ایه و خیلی خیلی واسم عالیه که چنین داستان بزرگی داره

          • Oracle گفت:

            تحلیل های زیادی درمورد نرو هستش و این موضوع دقیقا تو نسخه پنجم واسه همه روشن میشه.
            کسانی که میگن پسر ورجیله مبناشون بر اینه که سازندگان و نویسندگان نصفه و نیمه این موضوع رو عنوان کردن و دو اینکه در قسمت اسپشل ادیشن نسخه چهارم ورجیل وقتی به سمت اوردر میاد یه خانمی به طرز مشکوکی نگاه بهش میکنه و اینکه موقه رفتن هم ورجیل راجب قدرتی صحبت میکنه فراتر از تصوره و دقیقا یک سایه مشابه devil trigger نرو نشون داده میشه!!!!

            بخش دیگر هم مربوط به اون قسمت بازیه که شمشیر یاماتو توسط نرو درست میشه و نرو اونجا میگه”از اون روز به بعد دستم عوض شد!!!یه صدایی پیچید!!!قدرت!!!به من قدرت بیشتر بده(که بارها جمله ورجیل بوده و ممکنه اشاره به ورجیل داشته باشه)

            پس این احتمال وجود داره که اصن نرو و دستش و شیطانی بودنش بر حسب یه اتفاق بوده باشه و حالا هم که دستش رو از دست داده دیگه یه انسان عادیه و قدرت شیطانی نداره!

            خصوصا توب همین تریلر نسخه ۵ ببینین که وقتی باس Goliath نرو رو میبینه میگه Human یعنی انسان و نمیگه شیطان.

            • Max گفت:

              ببین داداش این قضیه human تو دویل ۴ هم بود وخیلی از باس فایت ها هویت نرو رو تا وقتی شکست میخوردن تشخیص نمیدادن مثلا اون باس گیاه بعد از شکست میگفت چطور یه human ناچیز من شکست داد؟با اینکه نرو نیمه شیطان بود خیلی ها این قضیه رو نفهمیدن
              در مورد ریشه های نرو هم صد در صد به اسپاردا و پسراش یه ربطی داره چون اولا تو دویل ۳ فکر کنم ورجیل میگه چون یاموتا شمشیر مقدسیه فقط به نسل اسپاردا خدمت میکنه و فقط کسانی که خون اسپاردا تو رگاشون توانایی استفاده از یاموتا تو نبرد رو دارن، یه دلیل محکم تر اینکه تو همین دویل ۴ وقتی دانته و لیدیدارن در مورد محفل حرف میزنن لیدی میگه تو اونجا فامیلم داری مگه نه؟
              پس کلا ۳ تا تئوری واسه نرو وجود داره:
              ۱٫نرو پسر کوچک و سوم اسپارداست
              ۲٫نرو پسر دانته است
              ۳ نرو پسر ورجیل
              مورد یک که بعیده چون اسپاردا بعد از به دنیا اومدن دانته و ورجیل به دنیای شیاطین بر میگرده و خودش رو قفل میکنه،مورد ۲ هم احتمالش هست ولی خیلی بعیده دانته که خانوادش براش الویت اولن پسرش رو بده دست محفل و خودش فقط از دور حواسش بهش باشه،مورد ۳ هم احتمالش بیشتره هم اشاراتی بهش شده چون نرو بیشتر اخلاقیات ورجیل مثل خون سری،خشک بودن،جامعه ستیزو…داره و در کنارش خخصوصیات دانته مثل کمک به انسانها،پست انداختن شیاطین و… داره من که میگم نرو به احتمال ۹۰ درصد پسر ورجیل اون ۱۰ درصد هم پسر دانته

              • Oracle گفت:

                احتمال اینکه پسر ورجیل باشه زیاده.
                ولی اگه پسرش باشه اون کسی که دستش رو قطع میکنه که به احتمال زیاد ورجیل باشه چون توی صحنه های آهسته صورتش نشون داده شد احتمالا خودش باشه.اگه پسرش باشه چرا باید همچین کاری بکنه،خب ازش میگیره دگ!!!
                و دو هم اینکه نرو خودش بعد اینکه شمشیرو وصل میکنه یک لحظه صفحه سیاه میشه و به کریه میگه فرار کنه و بعدشم میگه که دستم عوض شد از اونروز…
                اینکه نرو وارث خون اسپارداس شکی نیست،چون سانکتوس وقتی مجسمه رو فعال میکنه به دانته میگه که شما حساب یه وارث از خون اسپاردا رو نکرده بودین!!!
                اما اینکه چجوری وارث این خون شده(فرزند ورجیله)یا اینکه این آگنوس کیمیاگر معروف با آزمایشات ژنتیکی خواسته برسه هم احتمالش هست.

                واقعا دلیل تمامی این مسائل صد در صد توی همین نسخه روشن میشه.
                همون موقه که نسخه اچ دی کالکشن برای پی سی و نسل هشت اومد کامنت گذاشتم که هدف کپ کام از عرضه این نسخه ربط دار بودن داستان به نسخه های قبل هست که کسانی که شاید بازی کنن و متوجه نشن بتونن درک کنن داستانو.
                وگرنه این ریمستر قبلا به مناسبت سالگرد ده سالگیش واسه نسل هفت منتشر شد.

                • Max گفت:

                  ببین داداش ورجیل از همون معرفیش تو نسخه ۳ معلوم شد کاملا متضاد دانته است و این متضاد بودن شامل اهمیت ندادن ورجیل به خانواده هم میشه درست برعکس دانته که خانواده و دوستاش براش همه چیزن ورجیل فقط به قدرت اسپاردا فکر میکنه واسه همین بی درنگ دست نرو رو قطع کرد چون بنظرم ورجیل فقط یاموتا رو نمیخواست بلکه قدرت devil bringer نرو هم برای شکست دانت لازم داره
                  بشخصه خیلی از شخصیت نرو خوشم میاد و حتی برای من جز ۱۵ شخصیت برتر تو گیم‌، ترکیب بهترین صفات دانته و ورجیل،واقعا خیلی نا امید میشم اگه بگن خون اسپاردا صرفا بهش پیوند خورده چون اون ابهتش از دست میره

                • من تحلیلاتم فرق میکنه
                  اگه نرو پسر ورجیل باشه نمیتونه این دستشو داشته باشه!
                  اگه نرو پسر اسپاردا ی برگ باشه میتونه این دستشو داشته باشه اسپاردا یک شیطان وحشی کامله میتونه چنین پسریرو به دنیا بیاره دست نرو از اسارداست و ددویل برینگر در نمیاد اگه یوماتورو به دست نگیره!
                  ورجیل:
                  ورجیل یک ادم بیرحمیه که چیزی واسش مهم نیست باور کن اگه نرو پسر ورجیل باشه هم واسش مهم نیست چون ورجیل یک نیمست و میدونه نیمه شیطتمه اما اعتراف نمیکنه از نیمه بودنش برعکس دانته متنفره بخاطر همین تیز و فرزیشو بیشتر از دانته نشون میده ( دیگه شکی نداشت باش چرا ورجیل این شکلیه تلخه )
                  :rotfl: اگنوش: خیلی مصخرس دانته اونو مثل ادامس جوید هرچی قدرت داره از سانکتوس گرفته که دانته تمای ریشهای این زبالهارو جم کرد.
                  DMC5:sun:
                  که اره هممون میدونیم ادامی DMC3 نبرد دانته و ورجیله و ادامه DMC4 هستش ورجیل تازه رسیده و میخاد با فکر بره به جلو که نرو هم همین تصمیمو میگیره خود CAPCOM گفت این بار نرو بیشتر متفکره و با فکر میره به جلو و دانته از قبل قویتر خاهید دید. شدیداً منتظرشم

              • سلام:
                دادا حرفت کاملاً درسته
                اما نرو نمیتونه پسر دانته باشه: علتش اینه که دانته با نرو اشنایی نداشت.
                نرو بیشتر قبول دارم پسر اسپاردا باشه و دانته و ورجیل از این قضیه چیزی نمیدونن.
                دانته با تریش فقط رفیقه دلیلش اینه که شبیهترین زنی بود که به ایوا مادر دانته بودش فقط بخاطر همین باهاش رفیقه.
                لیدی هم دختر یک شیطانی به نام ارخام هست که دانته اونو نجاد داد از دست پدرش که میخاست کُل کیهانو به دست بگیره بخاطر همین با هم رفیق شدن.
                نتیجه:
                نرو نمیتونه پسر دانته باشه دوتا تئوری هست در مورد نرو
                نرو پسر ورجیل شاید باشه یا پسر اسپاردا
                اگه نرو پسر ورجیل باشه: ورجیل هیچ زنی نداره و به هیچ چیزی اعتمادی نداره!
                اگه نرئ پسر اسپاردا بشه: خوب اینجا صحیحتره دقلوها دانته و ورجیل مخالف هم هستن و پسر کوچک نرو هستش هم اخلاق دانترو داره هم اخلاق ورجیلو این خاصیتو و نرو از پدر و مادرش سپاردا و ایوا این خصوصیاتو گرفته
                نتیجه:
                نرو پسر اسپارداس که خود نرو هم نمیدونه نه اسم دانترو میشناسه و نه اسم وجیلو! و چون پسر اسپارداس شمشیر به دستش پیوست و چون پسر اسپاردای بزرگ هستش دستش این شکلی در اومده احتمال تو DMC 5 اسپاردا رو هم ناز میکنن معلوم نیست چه جهنمی میشه این DMC .
                پس نرو بیشتر به اسپاردا میخوره تا ورجیل دستش از پدرش این شکلیه خشونتش از پدرشه کمک کردنش به مردم هم از مادرش عاشق شدن کریه هم از پدرو مادرش گرفته هم
                نتیجه نهایی:
                (ورجیل و دانته مخالف هم هستن چون دقولو هستن و هر کدومشون یه خاصیتی گرفتن)
                (نرو تکی هستنش و هرچی خاصیته به دست گرفته)

                • aiHan گفت:

                  منم با توم داش شکی ندارم که نرو میتونه حتا از شمشیر ربلیون هم استفاده کنه ورجیل نمیتونه از ربلیون ایتفاده کنه!
                  اگه چنین اتفاقی افتاد که نرو میتونه از ربلیون استفاده کنه! یعنی نرو پسر اسپارداس. تازه دست نرو اگه پسر ورجیل بود اینجوری دستش درنمیومد ورجیل حتا زن هم نداره!
                  ===========================
                  منم بیشتر فکر کنم نرو پسر اسپارداست

                • Max گفت:

                  اخه داداش این از نظر خط زمانی جور نیست
                  نرو حداقل ۱۰ سال از دانته جوونتره درحالی که اسپاردا بعد از به دنیا اومدن دانته و ورجیل رفت به دنیای شیاطین و بعد از شکست موندوس خودش رو داخل دروازه زندانی کرد و از این رو هیچوقت بچهاش رو ندید این وسط اصلا چطور تونست برگرده به زمین و یه بچه دیگه درست کنه؟
                  در ضمن ورجیل هم به هر حال دل داره دیگه من خودم نسخه ps4 رو بازی نکردم ولی ظاهرا تو محفل یه خانمی رو دیده و پسندیده :)))
                  در کل تئوری زیاده ولی محتمل ترینش همین پسر ورجیل بودن

                • Oracle گفت:

                  یکی میگه پسر دانته س
                  یکی میگه ورجیل
                  یا حتی اینکه ممکنه خون اسپاردا پیوند داده شده بهش.
                  (این تئوری رو من خیلی سال پیش دیدم خصوصا اینکه یاماتو شکسته شده بود حدس زدم که ورجیل احتمالا تو نبردی شکست خورده و آگنوس با آزمایشات به دنبال خون اسپاردا بوده)
                  @Max
                  ولی این نظرم هست چون اتفاقا اول ویدیو یه خانمی توی اوردر به ورجیل نگاه میکنه و رد میشه یه لحظه تصویر بسته شو نشون میدن.

                  ولی واقعا دم همه عاشقان بازی گرم،ماشالا یه پا داستان سرا شدیم دیگه من خدایی لذت میبرم این تحلیل های با ریز و جزئیات شما رو میخونم.
                  و حتی بعضی ها رو چندین بار میخونم که کامل منظور رو بفهمم.

                  خداکنه کپکام یه تریلر داستان محور نمایش بذاره،شخصیت های دیگه بازیو نشون بده.دیگه طرفدارا رو به اوج هیجان برسونه

                • Max@ :rose:
                  اره داش همینجوریه نرو با دانته و ورجیل۱۰ سال اختلاف سنی داره درسته به نکتی خوبی اشاره کردی و اینم یک مدرک که مطمئنتر شدم نرو پسر ورجیل نیست چون تقریباً ۱۰سال کوچکتره پس نمیتونه پسر دانته یا روجیل باشه علتش اینه: یعنی ورجیل باید ۱۰ساله عروسی کرده باشه و با ۱۰ساله بودنش نمیتونه صاحب یک فرزند بشه.
                  اسپاردا هم وقتی ورجیلو دانته به دنیا اومدن نرفت که احتمال بعد از تولد نرو از دنیا رفت به دآر عالم شیاطین.
                  (هیچ پدری نمیونه از پسرش ۱۰سال بزرگتر باشه! اصلاً غییر ممکنه) پس نرو پسر ورجیل نیست.
                  راجب ورجیل:
                  که میگی ورجیل بلخره دل داره اره دست میگی اما ورجیل خودم میشناسم ورجیلو خیلی تلخه اون نیمه شیطانه اما از شیطان هم بزرگترو کاملتره با اراده ای که داره! و از نیمه شیطانیش بودنش متنفره و اعتراف نمیکنه نیمه شیطانته و هرچی جلو راهشو میگیره مستقیم بدون حرف اونو تخریب میکنه مهم نیست واسه چی باشه ادم باشه شیطان باشه چیز دیگه باشه و فقط یک عشق داره اینه که گردنبند دانترو بگیره با گردنبند خودش مندمج کنه تا یک شیطان کاملی بشه و بتونه کیهانو به دست بگیره اینم از ورجیل.
                  دختری که میگی ورجیل دیده:
                  ورجیل دخترو ندید دختر ورجیلو دید که واش مهم نبود اما دختره چون ورجیل خودشو با یچیزی پوشونده بود دختر تعجب کرده بود همین.
                  اگه میگین ورجیل عاشق دختر شده خوب اخه نرو تو داستا وجود داشت یعنی خیلی حرف باطلیه!
                  نرو پسر اسپارداست و این بهترین راه برای داستان DMC5 اگه پسر اسپاردا باشه به نفع کل دستان DMC میشه.
                  DMC4 اگه بازی کردی حتما DMC4 SE رو بازی کن با ps4 نتونستی برا PC بگیر Devil May Cry 4 Special Edition:sun:
                  __________________________
                  ((اومدن ورجیل توی DMC4 SE اون فقط رویداست داش زیاد بهش تکه نکن: ورجیل اومد تو شهر با شمشیر یوماتو و شمشیر نا کامل سپاردا اومد اخه چجوری توی DMC3 شمشیر اسپاردا دست دانته موند و نرو با یوماتو از پرتگاه پرید! چجوری شمشیر شکست و چجوری شمشیر اونجا رسیده تا DMC5 نیومده نمیتونیم اینو قبول کنیم. حد اقل ناید شمشیر اسپارارو داشته باشه و شکستن شمشیر نقشه ورجیل بوده!))
                  دانشمند تحلیلی شدم از بس که فکر کردم راجب DMC:sun:

            • صحیح ۵ بیاد روشن میکنه داستانو
              اره این خانمو دیدم الا هم دوباره بازیرو روشن کردم و دیدمش یک سایه از ور ماه به زمین میخوره اره مال دول برینگر.
              نه دستشو از دست داد ولی انسان نیست شبیه انسانه فقط هنوز موهاش سفیده

        • asasin گفت:

          منظورت DMC4 SE خوب اره درسته ولی هنوز داستان نگفته پسر ورجیله :heart:
          اگه پسر ورجیله پس مادر شر کی هست؟ دادا خود کاپکام گفتن DMC5 هم ادامه داستان DMC4 که نرو از کجا اومده و هم ادامه داستان DMC3 هم حساب حساب کاکا برادری دانته و ورجیل شروع میشه به نشرم معشرترین داستان میشه بین DMCها:rose:

      • amin_snake گفت:

        پس چرا نظر میدی راجبش وقتی هیچی نمیدونی ازش؟بس کنید فن بازیهای پلی استیشن رو همین شما نسل قبل که پلی ۳ هک نشده بود فن های شدید ایکس باکس بودید.یادتون بیاد و خودتون باشید..یسریا باید ی اصلحه بدیشون فقط ال ۱ ار ۱ بزنن تند تند یسری ب خودشون میگن گیمر و عاشق بازی میشن ک فقط تند تند مربع بزنی تا تموم بشه و یسری مثل ما عاشق فال اوت و دارک سولز و دویل و رزیدنت ۱ ۲ ۳ ۴ میشن…فرق گیمرا اصیل و ارکید اینه.ولی جفتشون گیمرن

        • amin_snake گفت:

          یسری لست اف اسو گاد ۳ هم رو پلی ۴ اولین بار تجربه کردن بعد توی جو هم قرار میگیرن…دلیلشم گفتم نسل قبل فن های ایکس بودن و این نسل چون کنسولی هک نشده بود مجبور شدن پلی بخرن و مجبور شدن فن بشن چون پول خوبی برا بازیهاش باید میدادن و مسلما هرچی بیشتر پول بدی بازی دلچسبتر میشه….

    • asasin گفت:

      حرفات غییر قابل قبوله نمیتونی هوایی مقایسه کنی اول بذار DMC5 بیاد و بازیش کن بعد مقایسه کن به دلت با هر بازی که بخای مقایسه کنی بکن حرفتو اگه چند نفر قبول دارن منم قبولت میکنم!
      پروفایلم درسته دارکسایدر هست هوادارشم همین من در اصل با DMC بزرگ شدم و چیزی جاشو تو دلم نمیتونه بگیره از سال ۲۰۰۱ تا الانها و اگه یکی دیگه به جای شما بود ازش ناراحت میشدم چون تا الا شمارو ندیدم تو گیمفا تازه جوین شدین؟:-)

        • asasin گفت:

          اگه اینجوری فکر میکمی باشه تو اینجوری فکر کن ولی مطمئنم بازی نکردی سریهای DMCرو اگه بازی میکردی ین حرفو نمیزدی اگه میگی من علکی میگی پس حرفای داداشیامو پایین دقت کن به حرفای داداش عزیزم MAX@ هم دقت کن که به تریپلای کرده
          خاهش میکنم رو متا کار نکن حرف نزن ببین دلت چی میگه به حرفای مردم کاری نداشته باش منم گاد اف وارو دوست دارم ولی به دلم گوش میدمو میگم حرفامو: وقت بخیر

        • 😐 یا امام زاده کمیاو بیا به دادم برس باو اخه معقول حرف نمیزنی خدایی همینجوری حرف نزن من خودم هر دو هنوانو دوس دارم یکی جای خودشو داره هر دوشونو بازی کردم تمام سریاشونو بازی کردم دوتاشون شاه کارن هم گرافیک و هم داستان و هم فن هاشون وسلام ختم کلام ززیاد هم به وی پی ان پناه نبرین اخه چیزی نمیگم داری همینجوری انلایک میشوتی

        • aiHan گفت:

          ۱-تو هم یک کنسول پرستی! گاد اف وار پشم DMC نیس ن تو قدرت و نه تو گیم پلی خودتو خسته نکن فقط اسمش گندس فهمیدی؟ مهم نیست!
          ۲من سونی فنم اما بازی انحصاری بازی نمیکنم تا کلش گنده نشه تو چون سونی فنی واسه گاد اف وار مینازی
          ============================================
          واسه من DMC هزاران بازی هم سبکشرو میارزه دلیلش اینه که مولتیه و به احترام تمام گیمرا بازیرو میده همه لذت ببرن ولی تو دنبال بازیایی که کسی نتونه بازی کنه خدایی سونی خوب شماهارو تحت نظر گرفته برای کنسولش من که واسم ناچیزه اگه PS4 دارم بخاطر تنوعه نچیز دیگه

  • دقیقا همون کنترلی که قشنگ پاره میکنه ادمو :rotfl:

  • Oracle گفت:

    دکمه ها زیاد تغییری نداشتن
    فقط دوست دارم بدونم lock on بازی چجوریه
    مثل سری DmC بدون نشانه س یا نه.

  • Max گفت:

    دقیقا همون کنترلر های دویل ۴ برای نرو، فقط جای devil bringer با devil breaker عوض شده که مشکلی نیست دویل بازا راحت دستشون میاد

  • اوای خدا شت مثلا چرا اینجوری عکس میدن از بازی میخان دلمو به درد بکشن؟
    اخه چرا فقط عکس از DMC5 مگه نمیشه ترلر داد؟

  • پشمام خدا پشمامو نریزون مطمائنم شاهکار بزرگی در میاد و بدون شک به یاد ماندنی میشه کاپکاک همیشه کارش درسته حالا درسته که قبلان کاپکام یه اشکالی داشته ولی همیشه عالیه و عالی بوده کاراش.

  • Senatorbigy گفت:

    اه اه اه رو دسته xbox one هست :no: :no: :no: tnx sony

  • Nima.ZM گفت:

    اصن با این کنترلر آدم دستاش داغون میشه

  • بابا گاد ۳ با این خیلی فرق داره ولی هردو شاهکارن :heart:

  • asasin گفت:

    به تازگی یکی از کاربران وب‌سایت رد‌دیت با انتشار تصویری از این موضوع خبر می‌دهد که حتی تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 نیز مشابه نسخه‌ی چهارم خواهد بود.
    😐 حاجی تو بگو من میخام حرصتون بدم که من دارم بازی میکنم و شماها عکس دسترو توسط من میبینید
    :\شالله چقد خوب و شیک رومخه

  • mo1234 گفت:

    وااای این بازی رو باید رو ps5 بازی کرد من که نمیگیرمش تا ps5 بیاد

    • asasin گفت:

      شت مگه میتونی صبر کنی ؟ من که از الان دیونه شدم خدایی نمیدونم چجوری صبر کنم تا ۲۰۱۹ ادم صبوریم ولی صبر برای این اَبَرترین فرنچایزم ندارم خیلی سخته
      پولشو هم داریم هرچی که بشه روز اول میگرمش از استیم و بعد واسه PS4م هم میگیرمش ارششو داره خیلی عالیه بازی مولتیه ولی قدرشو میدونم باش بزرگ شدمو این ۱۰ ساله ازش خبری نداشتیم خدایی به این میگن عشق :heart:.

  • aiHan گفت:

    :disdain: هرچی مخیام سر جام بمونم و منتظر بمونم ولی اینا نمیذارن
    هر ساعت یچیزی میدن قبل ۲دو روزی عکس از صفخه اصلی بازی دادن حالا با یه عکس از گیمپد بازی
    خدایی منم صبرم تموم شد چه برسه به داشیام مثلا قبلا گفته بودم واسم مهم نیست کی میادش مهم اینه که داره میاد :shy: ماشالله به من

  • Solder Of War گفت:

    منکه فقط منتظرم این زود عرضه بشه گاد اف وار که ترکوند ایشاله اینم بزنه بترکونه چون برترین هک اند اسلش زندیگم این دوتا هستن کاش یه کراس اور میکردن اینا رو

  • https://www.youtube.com/watch?v=Vu2dpGwmjOQ
    DMC 5 خیلی عجیب میزنه نفهمیدم این چیه واسه چی پخش کردن اینو مثلان

  • Trish گفت:

    چنل تلگرام Dante fans
    اخبار به روز devil may cry 5
    عکس و گیف های اختصاصی
    آیدی: t.me/dante_fans

تصویری از تنظیمات کنترلر بازی Devil May Cry 5 فاش شد - گیمفا