جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا

جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد

هادی اسماعیل‌زاده
۱۴:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا

سرانجام دیروز پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، فوربس (Forbes) پورت نینتندو سوییچ Diablo III را فاش کرد؛ آن هم در پست معرفی بازی که تصادفا زودتر از زمان موعود منتشر شده است! با این وجود بلیزارد حال به صورت رسمی عنوان Diablo III Eternal Collection را برای نینتندو سوییچ معرفی کرده است. به تازگی جزئیاتی جدید در این خصوص منتشر شده که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

با توجه به تریلر می‌توان گفت که بازی کاملا حس یک Diablo III را به شما منتقل خواهد کرد! به گزارش یوروگیمر (Eurogamer)، Diablo III در نینتندو سوییچ در حالت دستی با وضوح ۷۲۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و در حالت داک شده نیز با وضوح ۹۶۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. طبق اظهارات پیت استیلول (Pete Stilwell)، تهیه‌کننده ارشد Diablo III، قابلیت بازی میان‌پلتفرمی در زمان عرضه ارائه نخواهد شد اما ممکن است در آینده محقق شود:

[کراس‌پلی] در حال حاضر در دسترس نخواهد بود با این وجود این گزینه روی میز باقی خواهد ماند. این موضوعی است که ما به دنبال آن هستیم و به آن تمایل داریم. اما فعلا هیچ چیز قطعی نیست.

همانطور که دیروز باخبر شدیم، نسخه سوییچ Diablo III شامل تمام بسته‌های الحاقی که تا به حال منتشر شده است خواهد بود. در کنار آن محتویاتی انحصاری با تم زلدا نیز ارائه خواهد شد که از جمله آن می‌توان به زره Ganondorf اشاره کرد که در کلاس‌های مختلف قابل استفاده است. همچنین یک فریم پرتره Tri-Force، یک cucco و بال‌های تزئینی Echoes of the Mask از دیگر محتویات این نسخه هستند. بازی همچنین از گزینه‌های متنوعی برای تجربه، پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به تجربه چهارنفره بازی بر روی یک سوییچ، تجربه چهارنفره بازی از طریف وایرلس و برروی کنسول‌های جداگانه و تجربه آنلاین بازی از طریق سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online اشاره کرد.

Diablo III اولین عنوان بلیزارد در ۱۵ سال گذشته است که برروی یک کنسول نینتندو عرضه می‌شود؛ بنابراین این سوال به وجود می‌آید که آیا امکان عرضه‌ی عناوینی دیگر از این استودیو برروی کنسول نینتندو سویچ وجود دارد یا خیر. استیلول می‌گوید که پورت Overwatch عملی است، با این وجود به نظر می‌رسد که پورت Starcraft II کمی دور از انتظار باشد. در ادامه توضیحات او را در این زمینه می‌خوانید:

به نظر من هیچ چیز غیرممکن نیست. […] این تصمیم بر عهده تیم سازنده Overwatch است که این کار را شروع کنند. در حال حاضر تمام تمرکز ما برروی عرضه Diablo III برروی کنسول سوییچ است؛ با این وجود بله، پورت عنوان Overwatch برروی سوییچ امکان‌پذیر است. […] StarCraft 2 نیازمندِ داشتن مهارت در کار با ماوس و کیبورد است؛ بنابراین فکر کنم پورت آن بسیار مشکل باشد. برای عملی شدن این کار باید هسته اصلی گیم‌پلی تغییر کند.

اگر سوییچ به موفقیت خود ادامه داده و عنوان Diablo III نیز بتواند فروش خوبی داشته باشد؛ احتمال عرضه پورت Overwatch برروی این کنسول وجود خواهد داشت. شما دوست دارید چه عناوین دیگری از بلیزارد برروی این کنسول منتشر شود؟ به نظر می‌رسد که Hearthstone کاملا مناسب سوییچ باشد. همچنین از آن‌جا که طرفداران نینتندو به عناوین پلتفرمر علاقه دارند، احتمالا از یک نسخه ریمستر Lost Vikings برروی کنسول خودشان استقبال خواهند کرد.

Diablo III Eternal Collection قرار است سال جاری میلادی و در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cell گفت:

    همیشه سعی میکنم پست های نینتندو کامنت نزارم ولی ایندفعه گفتم نظرم رو بگم :yes:
    نمی‌دونم چرا نینتندو این سیاست رو پیش رو گرفته پورت بازیهای گذشته روی این کنسول شده معجزه کردن خدا می‌دونه که نسخه PS3 کیفیت مطلوب تری داشته بگذریم
    آیا تجربه کردن عنوانی نسل ۷ و دوباره پول دادن برای پورتی ساده بعد گذشت ۶ سال همچنان لذت بخش هست :no:
    ایا زمان و سن ما این اجازه رو میده با تکرار های پیاپی و زیاد از عنوانی قدیمی لذت ببریم 😯
    آیا ارزش هزینه کردن یا وقت گذاشتن رو داره :yes:
    کنسولی که تبدیل شده به پورت بازیهای نسل ۶ و ۷ و هر شرکتی با این سخت افزار ضعیف یه بازی نسل ۵ برای این کنسول پورت می‌کنه میگن شاهکار کرده :yes:
    دوستان نینتندو الان میان شما تا بازی نکنی متوجه نمیشی ….

    • اتفاقاً در این مورد باید بگم تا بازی کنی متوجه نمیشی.
      سوییچ یه کنسول معمولی نیست. راحتی کار باهاش تو حالت دستی یا داک یه چیز دیگه است. این پورت‌ها برای هر کنسول دیگه‌ای بیاد فرقی نمیکنه اما سوییچ متفاوته.
      اینو ظاهراً باید دوباره بگم؛ مردم کنسول نینتندو رو به خاطر بازی‌های فرست پارتی انحصاری میخرن. این مدل پورت‌ برای جذب گروه‌های دیگه است.
      به نظرم نینتندو بهترین سیاست رو انتخاب کرده. کنسول‌های نینتندو همیشه سعی دارن یه تجربه متفاوت رو ارائه بدن. مثلاً وی یو روی ایده بازی با دو صفحه نمایش کار کرد و بازی‌های فوق‌ العاده‌ای هم داشت. بعضی وقت‌ها توسعه دهنده‌های ترد پارتی هم ریسک میکنن و بازی‌های متفاوتی برای نینتندو میسازن. ولی اگه قراره بازی‌های مولتی پلتفرم روی کنسول‌های نینتندو تو شرایط بد‌تری اجرا شن، چرا یکی باید هزینه کنه؟
      سوییچ قابلیت دستی رو ارائه میده. حالا فقط قرار نیست یه بازی ضعیف‌تر رو اجرا کنی؛ میتونی این بازی رو هر جا خواستی بازی کنی. این اصلاً چیز کوچیکی نیست. قطعاً برای همه نیست اما ۲۰ میلیون نفر جزو مخاطبین هدف نینتندو بودند. حالا وقتی یه بازی مولتی پلت برای سوییچ تایید میشه سوال اینه؛ میخوای توی خونه با گرافیک و فریم بالاتر بازی کنی یا هر جا که خواستی ولی با عملکرد ضعیف‌تر.

      • Cell گفت:

        درود فراوان به آقای قدیری :yes:
        تا حدود زیادی صحبت های شما رو قبول دارم
        و در مورد انحصارهای خود شرکت نینتندو که اصلا نظر مخالفی ندارم و اونا رو خاص و ویژه سوئیچ می‌دونم :yes:
        شاید دلیل اصلی این باشه که تجربه ای از این کنسول نداشتم شاید هم ارزش هزینه دوباره رو داشته باشه ….شاید هم بلعکس…شاید…

        • Cell گفت:

          آقای قدیری شایدم هم به خاطر بازی
          Diablo 3 هست که هیچ وقت اون انگیزه رو به من نداد تا بازی رو ادامه بدم حتی اون زمان PS3 یا حتی روی کنسول PS4 اصلا نمی‌دونم چرا نمیتونم با این عنوان یا این سبک ارتباط برقرار کنم اصلا نمی‌دونم چرا …

          • hunter گفت:

            پورت بازی دیابلو ۳ چیزی بود که پلیرای نینتندو سالها منّت شو میکردن و الان یکی از بزرگترین خبرا برای کل دنیای نینتندو سوییچ میتونه باشه و هست و وقتی ببازی اومد میتونی از میزان فروشش بفهمی منظورم چیه
            راجب دیابلو یا بازی هایی مثل این باید بگم این بازی هایی نیست که برا یه هفته یا یه ماه عشق و حال ساخته شده باشن بازی هایی مثل wow یا دیابلو بازی هایین که زندگی باید کرد باهاش و اگه درکش کرد تا ۵۰ سال هم پلی بدی کهنه بشو نیستن و جذابن فقط باید درجریانش رفت
            بعد این یه چورت ساده و پول به جیب زدن و حاجی حاجی مکه نیست(مثلا خیلی از بازیای AAA که الان همه اشک شوق براش میریزن کمپانیش خودشو بکشه ۱۰ سال ساپورت میکنه) وقتی اسم بلیزارد پای یه بازیه یعنی تا ۵۰ سال حداقل بدون هیچ مشکل و با ساپورت کامل بازی میکنی(کما این که دیابلو ۲۰ سال از عمرش میگذره و بلیزارد هنوز نسخه اول دیابلو رو سروراش فعاله و اگه مشکلی یا باگی باشه آپدیت میکنه)
            دیابلو یه بازی مثل cod نیست که با کلیک راست و چپ و WASD بدون هیچ فکر کردنی بری جلو؛ دیابلو رو باید ساعت ها برای دراپ یه آیتم پلی داد و فقط یه بازیکن بعد از ۶ ماه پلی دادن میفهمه اصلا چطور باید بازی کرد و اینقد اون زمان بازی براش شیرین میشه که بیون غذا و خواب میشینه پاش(برا WOW این مورد خیلی قوی تره)

    • Doom Metal گفت:

      قطعا لذت بخش است. بخصوص با توجه به اینکه سوییچ یک کنسول پرتابل می باشد.
      درضمن انحصاری های ناب نینتندو و حمایت کمپانی هایی نظیر بتسدا ، بلیزارد و یوبی سافت و … ارزش این کنسول را بیش از پیش افزایش میدهد.
      و نکته ی آخر و مهمتر اینکه با ورود مجدد نینتندو به عنوان قطب سوم تولید سخت افزار باعث افزایش رقابت و افزایش رقابت باعث پیشرفت روز افزون این صنعت خواهد شد.

    • Sir Sonic گفت:

      اوّلا که دقیقاً…بازی نکردی متوجه نمیشی :دی

      ولی حالا یکی این که دیابلو ۳ به نوعی بازی میان نسلیه…آخر نسل هفت اومده و پلتفرم اصلی شم PC ـه. این به کنار. تجربه با جویکان و موشن پلاس و کامیتونیتی خاص سوییچ هم به کنار.
      برا من حالت دستی اش برا تجربه کافیه…
      شما میگی عناوین قدیمی نسل هفت مثل دیابلو و اسکایریم و L.A Noir و بایونتا(که تقریباً همینان…) رو ما خیلی مهم جلوه میدیم که خدایی این جوری نیست و البته که فروش خیلی خاصی هم ندارن و چیز وحشتناک مهمی محسوب نمیشن…ما هم اون جوری ذوق نکردیم که میگی
      ولی این که آیا می ارزه هزینه کنیم؟
      قطعاً می ارزه
      دلیل اصلی اشم همون حالت پورتابل سوییچ ـه. که اگه کتمان اش می کنید باید برگردیم به جمله اوّل که “تا بازی نکردید نمی فهمید”…عناوین نسل هفت به جهنم…کارهای ایندی و مستقل هم چند برابر بیشتر با سوییچ حال میده.
      نمونه ای که من خیلی درگیرشم Stardew Valley ـه.رو PC اعتیاد آور بود رو سوییچ سه برابر اعتیاد آور تره.
      دیگه اگه یه چیز اعتیادی جهانی در حدّ GTA V برا سوییچ بیاد که قیامته.(که من به شدّت معتقدم راکستار تا موقعی که فروش سوییچ از یه حدی بالاتر نره دست به عرضه اش نمیزنه ولی اگه به اون حد برسه قطعاً کارشو انجام میده).
      نکته ای که در مورد حرفت تا به شدّت درسته ارزش دوباره خرج کردن سر این بازی ها برای یه تجربه جدید نیست. نکته اصلیش خود قیمت این بازی هاست
      در مورد کارهایی مثل L.A Noir و اسکایریم واقعاً قیمت ها ناعادلانه است. مثلا دارک سولز و کرش دارن ۴۰ دلار عرضه میشن ولی اسکایریم ۶۰ دلار! در حالی که قیمت بازی رو بقیه پلتفرم ها کمتره…اینش به شدّت حرص آوره. بدترین نمونه اش دانکی کونگ بود به نظرم. که واقعاً ۶۰ دلار برای بازی ای که رو WiiU عرضه شده نمی ارزه هزینه کنی…اگه همین بازی ۵۰ یا ۴۰ دلار عرضه میشد واقعاً فروش اش دگرگون کننده تر بود…با متای ۸۵ و محبوبیت مجموعه.

  • Sir Sonic گفت:

    خب کامنت درازم رو بذاریم کنار
    ایول دیابلو ۳٫٫٫اینم نمیتونم بخرم…ولی ARPG سوییچ هم جور شد! خوبه کم کم تو همه ی ژانر ها و ساب ژانر ها سوییچ داره به یه نقطه قابل قبولی میرسه و خب این نحوه ی مارکتینگ به نظرم خیلی خوبه…چون مثلاً وقتی ما وارد سال ۲۰۱۹ میشیم و دوباره وارد چرخه عرضه بازی های انحصاری مورد انتظار میشیم. قبل از عرضه ی اون ها با نیگاه به دایرکتوری بازی های سوییچ خیلی خیالمون راحت تره تا چیزی که ۲۰۱۷ فقط با زلدا و ماریو و اسپلاتون داشتیم.

    گنوندورف هم خیلی شاخه پسر!!! :drool: :drool:
    خود نینتندوی خر تو زلدا نیاوردتش ۱۲ ساله… دلم براش تنگ شده! 😥

جزئیاتی از نسخه سوییچ عنوان Diablo III Eternal Collection منتشر شد - گیمفا