بلیزارد: پشتیبانی از محتویات قدیمیتر World of Warcraft عذابآور است
طبق اظهارات پاتریک داوسون (Patrick Dawson)، مدیر فنی بلیزارد در عنوان World of Warcraft، پشتیبانی از محتویات قدیمیتر World of Warcraft در بهینهسازها و بستههای گسترشدهنده جدید، کار مشکلی است.
از زمان انتشار نسخه اصلی بازی در ۱۴ سال پیش، World of Warcraft بهینهسازهای بیشمار و هفت بسته گسترشدهنده به خود دیده است که محتویات و ویژگیهای جدیدی را به این عنوان مهیج اضافه کردهاند. اگر چه بیشتر این تغییرات برروی محتویات جدیدتر بازی اثر میگذارد، با این وجود ممکن است که بستههای جدید برروی محتویات قدیمیتری که هماکنون وجود دارد نیز اثرگذار باشد و طبق اظهارات بلیزارد، در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها کار سختی است. پاتریک داوسون در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Gamesindustry.biz، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داده است که در ادامه میخوانید:
World of Warcraft از این که گاهی اوقات کارها را بسیار سخت کند، هیچ ابایی ندارد. پشتیبانی از محتویات قدیمی بازی کار سختی است. هربار که ما یک بهینهساز یا بسته گسترشدهنده را عرضه میکنیم باید مطمئن شویم که مشکلی برای Onyxia یا Ragnaros به وجود نیامده باشد زیرا افرادی وجود دارند که هنوز هم این فعالیتها را انجام میدهند. بنابراین چالش اصلی ما این است که چطور از محتویات قدیمی پشتیبانی کنیم، آن هم زمانی که در حال توسعه محتویات جدید هستیم؟
خوشبختانه در سالهای اخیر چشماندازها تغییر کرده و پیشرفت تکنولوژی کارها را آسانتر کرده است:
ما در طول این سالها، در خصوص بعضی موضوعات کمی باهوشتر شدهایم. به عنوان مثال، حال ویژگیهای وجود دارند که تنها وابسته به یک گسترشدهنده هستند. در این زمینه سیستم Artifact برای Legion مثال خوبی است. دیگر نیازی نیست که در آینده از آن پشتیبانی کنیم. و کاری که ما کردیم این بودیم از آن درس بگیریم و پی ببریم که چه چیزی عملی است و یا برعکس. بنابراین ما میتوانیم در مورد گسترشدهندههای آتی نیز این روند را در پیش بگیریم و مجبور به پشتیبانی از ویژگیهای مشابه این مورد در آینده نباشیم.
با این وجود ویژگیهای بسیار زیادی نیز وجود دارد که باید از آنها پشتیبانی کنیم. یکی از موارد حائز اهمیت در خصوص تکنولوژی روز این است که ما همیشه تا جایی که بتوانیم به دنبال مدرنتر کردن محتویات بازی باشیم. وقتی World of Warcraft برای اولین بار عرضه شد تنها در یک قلمرو جریان داشت که کاملا مستقل از سایر قلمروها بود. حال ما زیربنایی بسیار بزرگتر بر مبنای فضای ابری داریم که در سال ۲۰۰۴ خبری از آن نبود و حال تبدیل به استانداری در صنعت بازیسازی شده است. ما بازی خود را مدرنتر میکنیم تا بتوانیم از این فضا استفاده ببریم و منابع بسیار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در قلمروهای مختلف در اختیار داریم و همچنین میتوانیم تا ارتباطات بیشتری را بین بازیبازان، در جریان تجربه خود از گیمپلی، فراهم سازیم.
نمیتوان انتظار داشت که یک گروه صدنفره کوچک، تمامی محتویاتی که در طول ۱۵ سال گذشته توسعه یافته است را تجربه کنند. ما به طور مداوم به دنبال راههای مختلف برای مدرنتر کردن بازی هستیم تا مجبور نشویم که عذاب ناشی از پشتیبانیِ محتویات قدیمی را تحمل کنیم.
World of Warcraft در حال حاضر برروی رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شاید زمان انتشار نسخه دوم بازی کم کم داره نزدیک میشه
انحصاری کی بودی تو عشقم؟ :inlove: :inlove:
من دوست دارم تا پیریم این رو بازی کنم البته فکر نکنم سرور های رایگان ایرانی تا اون زمان پشتیبانی کنن. 😀
بخدا اگر پرداخت ماهیانه نداشت تو سرور بتل نت بازی میکردم.
من همین الان هم دارم بازیش میکنم و از زمانی که بلیزارد بسته جدید رو داد اشتیاقم بیشتر شده به این بازی و امیدوارم این سرور ایرانی زودتر این بسته رو بده.
FOR THE HORDE
F….Sylvanas :teeth: :X-P:
میتونی برای شارژ ماهانه تو بازی کار کنی
تو لجیون اگه ۲۵۶۰۰۰ گلد جمع میکردی میتونستی ۱ توکن (اسمش یادم نیست) بگیری
که باهاش میتونی ۱ ماه اکانتت شارژ کنی دوستای خودم ۵ ۶ تا توکن داشتن همیشه
سرورهای ایرانی اصلآ بدرد نمیخوره
وقتی بری بلزارد بازی کنی دیگه سرورهای ایرانی رو میریزی دور
۲۵۶٫۰۰۰ هزار گلد خیلیه داش
برای جمع کردن این مقدار گلد خیلی زمان میبره.
من خودم تو همین این سرور ایرانی بعد ۱ ماه ۱۰ هزار تا گلد دارم.(البته شاید این سیستم پولی با بلیزارد فرق داشته باشه)
در کل حالا چه کم چه زیاد من علاوه بر dlc باید برای حداقل ۲-۳ ماه پول شارژ بدم
همین الان شارژ اکانت اروپا ۱۷۸٫۰۰۰ هزار تومن هست (۳۰ روزه)
بگذریم که خود DLC 522.000
یه جمع ایرانی بزنی میشه
ناقابل ۸۷۸٫۰۰۰ هزار تومن البته به ۲ دواه شارژ و جون کندن برای جمع کردن ۲۵۶٫۰۰۰ هزار گلد
میبینی داش وحشتناکه :-((
کلآ شما هر بازی اورجینالی بخوای بخری زیر ۶۰۰ تومن نمیشه با این وضع دلار
۱-برای بار اول نیاز نیست شارژ ۱ ماه بدی خودش بهت جایزه میده ۱ ماه رو
۲-نیازی نداری انچنان لول اپ کنی میتونی ۱ هیرو تا ۱۱۰ بوست کنی اینم یه جایزه دیگه است که میده
۳-شغلا از لجیون به بعد دیگه نیازی به انجام و اسکیل اپ کردن ندارن و از همون اول میتونی هز چی بخوای بسازی(البته دوستام میگفتن ولی من نرفتم طرفشون کلآ حال شغل نداشتم)
۴-معلومه که فرق داره تو سرورهای ایرانی شما ۱ ایتم میزاری واسه فروش فقط تو ۱ سرور میبینن و میتونن بخرن اما تو بلیز شما محدود به سرور خودت نیستی وقتی ۱ ایتم بزاری واسه فروش کل ریلم ها میتونن بخرن یعنی ۱۲m پلیر یعنی تو هوا میخرن
۵-این پول ۲۵۶٫۰۰۰ تو سرورای ایرانی زیاده چون راه درامد ندارن و سرور پر از باگه ولی تو بلیز خیلی بیشتر از اینارو هم دارن درمیارن و باهاش توکن میگرن و توکن رو با دلار یا هرچیز دیگه ای میفروشن یعنی اگه زرنگ باشی میتونی درامد هم کسب کنی
shiiiit
داش اینا که گفتی واقعا خوبه
ولی در حال حاضر امکانش نیست متاسفانه.
ممنون بابت همه چی. :-(( :yes:
راستی من فکر کنم شما رو تو بتل نت اد کردم. :-/
در هر صورت خوش حال میشم بقیه بازی های بتل نت رو باهم باشیم :disdain: 😀
ASSADullah#2738