پیت هاینز از دلایل co-op بودن کمپین عنوان Wolfenstein Youngblood میگوید
![wolfensteinyoungblood art 740x416 پیت هاینز از دلایل co-op بودن کمپین عنوان Wolfenstein Youngblood میگوید - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/08/WolfensteinYoungblood_Art-740x416.jpg)
در رویداد E3 2018، عنوان Wolfenstein Youngblood به عنوان دنبالهای مستقل بر عناوین Wolfenstein II و Wolfenstein: The Old Blood معرفی شد. خبر بزرگ این است که Youngblood یک کمپین co-op را ارائه خواهد داد که در آن میتوانید در نقش یکی از دختران دوقلوی Blazkowicz بازی کنید. دخترانی که حال بزرگ شده و در جستجوی پدر گمشده خود در پاریس تحت اشغال نازیها میباشند.
پیت هاینز (Pete Hines)، سرپرست ارشد بخش بازاریابی و ارتباطات بتزدا، در مصاحبهای با وبسایت VG247 در جریان رویداد QuakeCon 2018 در مورد این تغییر صحبت کرده است (تمام عناوین قبلی Wolfenstein که توسط ماشین گیمز (MachineGames) توسعه یافتهاند، فقط حاوی بخش تکنفره بودند). هاینز به این نکته اشاره کرد که توسعه این بازی بدین معنی نیست که بتزدا در آینده بازیهای تماما تکنفره را توسعه نخواهد داد. در ادامه صحبتهای او را در این خصوص میخوانید:
ما هنوز هم از عناوین تکنفره پشتیبانی میکنیم، حتی بهتر از قبل؛ تقریبا بهتر از هر کس دیگری در صنعت بازیسازی. در جریان گفتگوی انگلستان، ما به تمام کسانی که از عناوین تکنفره وحشت داشتند خندیدیم؛ به نظر ما این عناوین باید نجات داده شوند. با این وجود قصد ما این نیست که بگوییم فقط عناوین تکنفره را توسعه خواهیم داد. این چیزی نیست که سازندگان ما خواهان انجام آن باشند، این چیزی نیست که ما بخواهیم انجام دهیم. ما میخواهیم فعالیتهای بسیار زیادی داشته باشیم که توسعه عناوین تکنفره یکی از آنهاست.
ما به فعالیت خود در زمینههای متنوع ادامه خواهیم داد و این کاملا بر اساس خواستههایی است که سازندگان از ما دارند. در مورد Wolfenstein Youngblood جریان این بود: “خوب ما میخواهیم عنوانی را توسعه دهیم که در آن بازیبازان در نقش یکی از دختران دوقلوی BJ قرار گیرند”. ما گفتیم: “نقش دیگری چیست؟” پاسخ آنها این بود: “هیچی، یا شاید بتوان از او به عنوان یک همراه با هوش مصنوعی استفاده کرد”. “خوب، اگر میتوان از او به عنوان یک همراه استفاده کرد، چرا اجازه ندهیم که شخصی دیگری کنترل او را در دست بگیرد؟”
این یک عنوان co-op است، اما در اصل همان بازی مشابه است چرا که اگر کسی را برای تجربه بازی پیدا نکردید، تغییر آنچنانی احساس نخواهید کرد. او (منظور دختران BJ) همچنان در بازی حضور خواهد داشت، حال چه به صورت هوش مصنوعی و چه در قالب یک شخص. این موضوع تاثیری در تجربه کلی بازی نخواهد گذاشت. اینطور نیست که این بازی مانند Skyrim باشد و ناگهان شخصی از ناکجاآباد سروکلهاش پیدا شود. در نهایت ما با تمام وجود به تفکرات سازندگان خود احترام میگذاریم.
عنوان Wolfenstein Youngblood قرار سال ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Avowed منتشر شدند
- آیا ایده ساخت Intergalactic از زمان عرضه The Last of Us وجود داشته است؟
- شاید عرضه Xbox Series S یک اشتباه بود
- نگاهی به منابع الهام بازی مورد انتظار Intergalactic استودیوی ناتی داگ
- کارگردان Assassin’s Creed Shadows: بازیکنان اگر بیشتر با یک شخصیت بازی کنند، چیز زیادی را از دست نمیدهند
- مایکروسافت نسبت به سونی بازیهای بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر میکند
نظرات
خب الان طبق حرف هاش یعنی میشه تک نفره هم رفت با هوش مصنوعی ؟؟؟!!!! ?:-)
اره دیگه
عجب عکسی فکر کردم راجب ردده
کاش splint screen هم داشت