توسعهدهندگان Doom Eternal از دلیل عدم نامگذاری بازی به Doom 2 میگویند
در طی رویداد Quakecon 2018، بتسدا (Bethesda) به نمایش اولین گیمپلی Doom Eternal پرداخت که با توجه به این گیمپلی میتوان گفت بازی فوقالعاده به نظر میرسد. از آنجایی که این نسخه در ادامه نسخه بازسازی Doom 2016 است، بسیاری از طرفداران از عدم نامگذاری بازی به Doom 2 تعجب کردند. حال به تازگی استودیو id Software برای روشن شدن موضوع توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.
به تازگی مارتی استرتن (Marty Stratton) تهیهکننده اجرایی Doom Eternal در مصاحبهای با وبسایت IGN به صحبت در مورد نام این نسخه و دلیل عدم نامگذاری آن به Doom 2 پرداخته است. بنابر گفته او، استودیو id Software در ابتدا قصد داشته تا این نسخه را Doom 2 بنامد اما در نهایت برای جلوگیری از مشکلات مشابه پیش آمده در نسخه اول، آنها تصمیم به انتخاب نامی متفاوت گرفتند.
شما همیشه میشنوید که ما آن را Doom 2016 مینامیم، و حتی کاربران اینترنت هم آن را با نام Doom 2016 میشناسند. ما از خود میپرسیم که آیا نامیدن آن به این صورت کار اشتباهی بود یا خیر. من هنوز هم فکر میکنم که کار اشتباهی نبوده است، چراکه ما در حال ساخت چیز جدیدی بودیم. ما با خود گفتیم که اگر میخواهیم بازی را Doom 2 بنامیم، باید سال انتشار بازی را در مقابل آن قرار دهیم. [Doom2: 2018]
با توجه به گفتههای مارتی استرتن، از آنجایی که Doom 2016 یک نسخه ریبوت برای این سری محسوب میشود، استودیو مجبور است تا وجه تمایزی میان سری جدید و سری کلاسیک قرار دهد. بنابراین نمیتوان دو عنوان با نام Doom 2 به بازار عرضه کرد و آنها مجبور به اضافه کردن سال انتشار به نام بازی بودند.
بنابر گفته هیوگو مارتین (Hugo Martin) مدیر نوآوری Doom Eternal، این تشابه اسمی مشکلات بسیاری در سطح اینترنت برای کاربران به وجود میآورد، بنابراین آنها از تیم بازاریابی خواستند تا نامی مناسبتر انتخاب کنند.
در ادامه او به صحبت در مورد منبع الهام این سبک از نامگذاری پرداخت و اعلام کرد که سهگانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) نقش بسزایی در این شیوه نامگذاری داشته است.
من فکر میکنم که [کریستوفر] نولان به بهترین نحو ممکن این کار را انجام داده است و ما نیز به آن فکر میکردیم. نام سهگانه او Dark Knight 3 ، Dark Knight 2 ،Dark Knight 1 نبود. هر کدام از نام خاصی برخوردار بودند اما همه آنها با هم در ارتباط هستند، همانطور که این بازی با نسخه سال ۲۰۱۶ در ارتباط است.
عنوان DOOM Eternal در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
بهترین شوتر تاریخ نسله بشر 😎
عالییییی :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Doom Eternal در واقع Doom 5 به حساب میاد.
Doom5
یا
Modern Doom2
:evilgrin: :yes:
بزنن بریم این بازی لعنتی رو با دلار ۲۰ تومنی بخریم :pirate: 😎 :inlove: tnx
آخ جون بیاد این cpy هم یه کرکی کنه ما هم یه حالی کنیم
pop هم نام گذاریش همینجور بود
gow بعدی هم احتمالا همینجور میشه