عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا

عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

هادی اسماعیل‌زاده
۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا

یک ماه دیگر باقی مانده تا لارا کرافت (Lara Croft) با عنوان Shadow of the Tomb Raider بازگشتی بزرگ به دنیای بازی‌ها داشته باشد؛ عنوان بسیار موردانتظاری که به دنبال ماجراجویی‌های نفس‌گیر لارا در Rise of the Tomb Raider عرضه خواهد شد. دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان می‌توانند دوباره لذت ماجراجویی با لارا را تجربه کنند، ولی متاسفانه صاحبان نینتندو سوییچ از تجربه بازی محروم خواهند ماند.

شاید برخی از طرفداران امیدوار باشند که بازی به زودی پس از عرضه، به پلتفرم نینتندو نیز بیاید. متاسفانه چنین چیزی، حداقل در حال حاضر مطرح نیست.

هیث اسمیت (Heath Smith) طراح ارشد بازی در ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameSpot اعلام کرد که حتی با وجود محبوبیت در میان بازی‌بازان، برنامه‌ای برای آوردن “خانم کرافت” به نینتندو سوییچ ندارند.

وی به این نکته اشاره کرد که خود از طرفداران پلتفرم نینتندو است، اما فعلا عنوان Shadow of the Tomb Raider را نمی‌توان گزینه‌ای مناسب برای این کنسول به شمار آورد. پورت کردن یک عنوان با چنین عظمتی، قطعا کار آسانی نخواهد بود. در ادامه صحبت‌های اسمیت را در این خصوص می‌خوانید:

من همیشه یکی از طرفداران سیستم‌های نینتندو بوده‌ام؛ به ویژه در زمینه طراحی رابط، آن‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند و از دیدگاه یک طراح بازی، تجربه بازی با رابط‌های جدید سرگرم‌کننده است. با توجه به این نکته، اگر ما بخواهیم واقعا این کار را انجام دهیم باید تجربه‌ای مناسب را ارائه دهیم.

با توجه به پورت بازی‌هایی که قبلا شاهد بوده‌ایم، اینطور به نظر می‌رسد که نسخه اصلی Tomb Raider، گزینه مناسب‌تری برای این کنسول است. البته این بدان معنی نیست که این کنسول از عهده پردازش Shadow of the Tomb Raider برنمی‌آید؛ شاید تیم سازنده بازی نیز دیدگاهی متفاوت در این زمینه داشته باشند.

سالهاست که ما لارا را در کنسول‌های نینتندو ندیده‌ایم؛ آخرین عناوینی که برای پلتفرم نینتندو منتشر شد Tomb Raider Underworld و Tomb Raider Anniversary که بروی پلتفرم Wii عرضه شدند. این که بگوییم او دوباره به نینتندو باز خواهد گشت فقط کتمان حقیقت است. حال همه‌چیز به این بازمی‌گردد که تیم سازنده چه تصمیماتی خواهند گرفت. آنطور که معلوم است برای فهمیدن چشم‌انداز اسکوئر انیکس (Square Enix) و تیم‌های مربوطه آن، باید کمی بیشتر صبر کنیم.

اما صرف‌نظر از این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که Shadow of the Tomb Raider بهترین ماجراجویی لارا تا به این تاریخ باشد. جهت آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید مصاحبه رئیس استودیو ایدوس مونترال با Official Xbox Magazine را مطالعه نمایید. برای پیگیری سایر اخبار مربوطه نیز می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

عنوان Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا
عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Rorschach گفت:

    کم کاری Detected!
    داداش پشتبند شما سازندگان Doom تایید کردن که دارن نسخه سوئیچ اون بازی رو گسترش میدن بعد شما میگی امکانش نیست؟!
    بگو تابستونه هوا گرمه حسش نیست. چرا حاشیه میری

    • allfreegamer گفت:

      (یه کنسولی که یک سال از عرضش گذشته و حتی عناوین مولتی یکی پس از دیگری براش عرضه نمیشه )نوآوری درست ولی باید یک کنسول اگه بخاد همه ی عناوین مولتی جدید براش بیاد ۸ گیگ رم یک و دو ترافلاپس گرافیک و cpu هشت هسته ای داشته باشه تازه در اون صورت هم بازیهای سوییچ چون دیسک نیست حجم بازی میره بالا و مشکل ساز میشه دیگه یه کنسول باید ۵۰۰ گیگ حافظه داشته باشه حالا یکی میاد میگه میشه از حافظه ی جانبی استفاده کنید اصلا میدونید قیمتش چنده حافظه ی جانبی

      • Rorschach گفت:

        همه حرفات درست رفیق
        اما این عین موقعی میمونه که شرکتا بازی ساختن روی کنسول های نسل هفتم رو به همین دلایلی که گفتی ترک کردن.
        من چنین توجیهی رو نمی پذیرم و میذارم پای کم کاری شرکتا. کما اینکه این شرکتا به اندازه کافی تکنولوژی و وقت و استطاعتشو برای پشتیبانی از پلتفرمی مثل سوئیچ دارن.

      • allfreegamer
        شرمنده دستم خورد گزارش :rose:
        ببین حرفت رو قبول دارم کنسول سویچ واقعا ضعیف هست و واقعا کاری که بتسدا انجام میده باور نکردنی هست :yes:

      • Godofwar0385 گفت:

        واقعا حیف یک ریال پول که واسه سوییچ بدی کنسولی که هیچ بازی ای به غیر از زلدا و ماریو نداره رو باید خرید واسه ی چی؟ الان میاند میگند نینتندو راه خودشو میره و زلدا داریم خوب سونی و مایکرو هم راه خودشون و میرند ومولتی هارو هم دارند با بهترین گرافیک و کیفیت الان کسایی که سوییچ دارند خودشون و از شاهکاری مثل رددد و توم رایدر محروم کردن کالاف ندارند کمبت ندارند هیچی ندارند سخت افزار ندارند واقعا چرا باید همچین کنسولی خرید جواب میخام منطقی؟؟

        • Nemo گفت:

          اونی که سویچ میخره مطمعن باش کنارش یه ps4 یا ایکس باکس داره کلا کسی اینو میخره حساب کنسول دستی روش باز می‌کنه
          وگرنه کسی به عنوان کنسول یک هیچوقت سویچ رو انتخاب نمیکنه!

        • Cuphead گفت:

          همون زلدا و ماریو به ۱۰۰ تا بازی این نسل میارزه بماند که تازه سال دوم سوییچ هستیم قراره کلی بازی دیگه براش بیاد

          • ۱۰۰ بازی این نسل؟؟؟؟
            زلدا و ماریو هرچی باشند نهایتا در حد و اندازه یکی دو تا از انحصاری های بالای ۹۰ سونی هستند….
            گاد
            لست
            انچارتد
            پرسونا
            بلادبورن
            اگه اینحوری باشه پس عناوین سونی به ۱۰۰۰ تا از بازی های این نسل میارزند

          • Godofwar0385 گفت:

            باشه بشین تا اخر عمرت زلدا و ماریو بازی کن با گرافیک نسل شیش

            • اولن که بعید میدونم این نسل ۱۰۰ تا بازی نام دار و aaa داشته باشیم 😐 بعدشم من خودم زلدا رو با شبیه ساز رو pc با رزولوشن ۴k بازی کردم(بیشتر از خود سویچ )و این رو بگم در برابر بازی مثل ویچر ۳ و یا tlou و اکثر بازی های سونی حرفی برای گفتن نداره و مثلا ماریو کارتش لذتی که ازش بردم یک هزارم کرش تیم ریسینگ نبود :-/ به نظر من این کنسول اصلا و اصلا و اصلا ارزش خرید نراره :no: :no: :no: :no:

        • ShahinSky گفت:

          کودکان که نمیتونن بازیای aaa انجام بدن. یه مسیرو بخان پیدا کنن تو بازی جان خودشون کنسول و دیسک بازیرو میگیرن حالا بخان یه مرحله رو رد کنن که هیچی! پس این کنسول رو برای کودکان ساختن نه بزرگ سالان. بازیاشم مناسب سنشونه و بداموزی نداره،
          الان یه متعصب اشیاء میگه چرا مسخره میکنید! والا اینکه مشخصه کنسول مقصدش دستای کودکانه مسخره کردن نیست

  • اگه بخوان میتونن بازی رو پورت کنن ولی حال بهینه سازیش نیس 😉

    • allfreegamer گفت:

      ببین حالش هست درآمدش هم خوبه ولی قبول کنید باید بخاطر پورت روی سوییچ قید رزولوشن و فریم خوب رو بزنند و این به بازیشون آسیب میزنه مثلا توی نسل هفت اومدند مورتال کامبت ۹ رو برای ویتا پورت کردند نتیجش چی شد از بین بردن تمام جزییات و گرافیک بازی تازه ۱۵ فریم هم اجرا میشد همین کرش آخه این بازی چیه که باید ۴۸۰p اجرا بشه؟

      • ETERNAL_MAN گفت:

        ویتا رو با سوئیچ مقایسه میکنی؟ ویتا از لحاظ توان پردازشی هیچی نبود حتی زمان خودش – در حالی که سوئیچ در حالت پورتابل ۴۰۰ گیگافلاپ قدرت داره چه برسه به حالت داک ، چهار گیگ رم LPDDR 4 هم انداختن روش , شما برو گرافیک دووم رو تو سوئیچ ببین ، دارک سولز ریمستر رو ببین ، بعد بیا بگو کنسول ضعیفیه , در مورد کرش هم باید بگم که کیفیت پورت بازی اصلا خوب نبود و ربطی به سخت افزار نداره ، واسه همین هم هست که رو همه کنسول ها ۳۰ فریم اجرا میشه (در جواب Allfreegamer)

    • Godofwar0385 گفت:

      میتونن ولی مثلا تامرایدرو با گرافیک نسل شیش عرضه میکنند

    • VMahdi گفت:

      همین رو بگو ، ریم رو سازنده حال نداشت گند زد تو پورت کردن در حالی که هیچی در برابر ولفلشتاین و دووم نبود اون بازی که به بهترین شکل عرضه شدند .
      در جواب اونی هم که میگه سویچ بازی نداره ، در حال حاضر ۹۰۰ و خورده ایی عنوان منتشر شده در استور سوییچ موجوده .
      البته از قدیم گفتند خر چه داند قیمت نقل و نبات

      • allfreegamer گفت:

        ۹۰۰تا بازی سوییچ و نام ببر این امار و رقم تو نسل هفت و هشت بزاری رو هم ۹۰۰تا نمیشه چرا چرت میگی ۹۰۰تا بازی کجا بود زلدا و ماربو رو ۹۰۰تا حساب کردی؟

        • Godofwar0385 گفت:

          اره خوب ماریو ریسینگ ماریو پیاده ماریو سواره ماریو تنیس ماریو فوتبال ماریو اودیسی ماریو اورجینز ماریو بسکتبال ماریو هندبال ماریو چکش ماریو کلنگ ماریو بیل این خودش صدتا بقیشم زلداس :laugh:

        • VMahdi گفت:

          انقدر سخته بری خودت یک سرچ بزنی تو استور ؟
          ۱۰۲۷ تا عنوان در حالی که دارم دارم پیام میفرستم داخل استور سویچ هست که حدود ۳۰-۴۰ تاش هنوز عرضه نشده .
          وقتی همش سرت تو جعبه باشه همین میش دیگه از دنیا عقب میمونی فکر میکنی همه چیز جعبه ی بی بازی و بالارفتن از بازی های نسل قبل!
          در جواب لست اف ویچر هم باید بگم کاملا حرفت درسته بازی داریم تا بازی ، سویچ پلتفر مورد پسندی برای عنوان های ایندی هست و تعداد بازی اشغال هم روش کم نیست
          ولی شما بدترین حالت رو در نظر بگیر بگو یک سوم عنوان هاش خوبن تو یک سال و چهار پنج ماه ۲۰۰-۳۰۰ تا عنوان عالی داره که ادم میتونه از بازی کردن باهاشون لذت ببره !
          خدایی هفته ایی نیست که یکی دوتا بازی عالی و متا بالا در کنار سیل بازی های ریز و درشت متوسط براش عرضه نشه ، اگه سویچ داشته باشی میدونی چی میگم ، ادم وقت نمیکنه سرش رو بخارونه .
          هیچ روزی نیست که بازیی عرضه نشه براش و گاهی میبینید روزی تا ۷،۸ عنوان بازی منتشر میشه براش

  • ShahinSky گفت:

    کنسول سوییچ سرش گیج میره اگه بازیه گرافیک بالا روش اجرا بشه

عنوان Shadow of the Tomb Raider برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد - گیمفا