اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد

مهیار امیدی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

در جریان برگزاری رویداد جدید QuakeCon، اطلاعات جدیدی از بازی Fallout 76 منتشر شده است که ما را بیش از پیش با این عنوان آشنا خواهد کرد.

همان‌طور که اطلاع دارید، شاهد برگزاری رویداد بزرگ QuakeCon هستیم و در جریان آن، شرکت بتسدا (Bethesda) اطلاعات جدیدی از عناوین تازه خود منتشر می‌کند. همان‌طور که در روزهای گذشته، شاهد انتشار اطلاعاتی جدید از عناوین Rage 2 و DOOM Eternal بودیم. اکنون شاهد انتشار جزئیات بیشتری از بازی Fallout 76 هستیم که ما را بیش از پیش با بخش‌های PvP، سیستم Respawn و موسیقی‌های بازی آشنا خواهد کرد.

در جریان رویداد مذکور، کارگردان بازی یعنی تاد هاوارد (Todd Howard) بر روی صحنه آمد و توضیحاتی جدیدی را در مورد این بازی به کاربران ارائه داد. وی ابتدا به جزئیات بخش PvP پرداخت. طبق گفته‌های او، میزان پاداشی که هر کاربر دریافت خواهد کرد، وابسته به میزان سطح او در بازی خواهد بود. البته اگر بتوانید یکی از بازیکنان را که سطحش از شما بالاتر است را نابود کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. از سویی دیگر، یک سیستم انتقام در بازی طراحی شده و در جریان آن، می‌توانید به سراغ فردی بروید که در گذشته شما را کشته و از او انتقام بگیرید. در این صورت به لطف انتقامی که گرفتید، امتیاز و پاداش بیشتری نصیب شما خواهد شد. همچنین اگر به یکی از بازیکنان ضربه‌ای وارد کنید درحالی که هنوز با شما وارد نبرد نشده است و ضربه شما بیشتر از حالت عادی بازی به او صدمه وارد کند، اگر نبرد شاهد آغاز نبرد باشیم، ضربه‌های شما به طور کامل به او آسیب وارد می‌کند. در یک حالت دیگر، اگر شما به یکی از بازیکنان ضربه‌ای وارد کنید و او شما را نادیده گرفته و توجهی نکند، قادر خواهید بود تا در ضربه بعدی او را به طور کامل نابود کنید. اما پاداشی دریافت نخواهید کرد و در واقع به عنوان قاتل‌های تحت تعقیب شناخته می‌شوید. سازندگان نام افرادی را که این کار را انجام می‌دهند، موجودات لعنتی گذاشته‌اند و با رنگ قرمز در نقشه بازی قابل مشاهده هستند. اگر بتوانید آن‌ها را به قتل برسانید، از پاداش‌های آن‌ها میزانی هم به شما تعلق خواهد گرفت. نا گفته نماند که حالت جذاب بازیکن مقابل بازیکن یا همان PvP، تا سطح ۵ در دسترس نخواهد بود. البته می‌توانید با یک انتخاب، در بازی به عنوان فرد صلح‌جو شناخته شوید که البته در این صورت قابلیت ضربه زدن و درگیری با دیگران از شما گرفته خواهد شد.

حتما باید بدانید که Junk، واحد امتیازی است که در بازی قادر خواهید بود تا به سبب وجود آن، آیتم‌های مختلف را بسازید و بدون شک بسیار کاربردی خواهد بود. اما بازی در زمان کشته شدن شما آن قدر هم بی‌رحمانه ساخته نشده و بسیار ساده خواهد بود. در صورتی که کشته شوید، مقداری معین از امتیاز Junk شما کم خواهد شد و در واقع در همان منطقه وجود خواهد داشت که کشته شده‌اید. البته می‌توانید به سرعت به منطقه مذکور بازگشته و Junk ها را جمع‌آوری کنید. در صورتی که فرایند بازگشت شما زمان‌بر شود، ممکن خواهد بود تا Junk ها توسط دیگر بازیکنان یافت و جمع‌آوری شود.

در ادامه سازندگان اطلاعات بیشتری راجب سیستم Respawn بازی به اشتراک گذاشتند. به طور کلی شما می‌توانید در هر مکانی که قبلا در آن حضور یافته‌اید،  Respawn بشوید. البته با هر Respawn شدن، میزانی از امتیاز Cap شما کم خواهد شد. در واقع مقدار کم شدن امتیاز Cap، به اندازه فاصله شما با نقطه موردنظر بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید از جنوب‌ ترین نقطه نقشه به شمالی‌ترین نقطه سفر کنید، بدون شک شاهد کاهش بیشتر اندازه Cap خواهید بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های بازی، اجازه استفاده از بمب‌های هسته‌ای یا Nuke است که کاربران می‌توانند با استفاده از این بمب‌های نابودگر، پایگاه دیگر افراد را به کل نابود کنند. البته افرادی که مورد تهاجم هسته‌ای دیگران قرار گرفته‌اند، قادر خواهند بود تا با استفاده از Blueprints هایی که در پایگاه در اختیار دارند، منطقه خود را بازسازی نموده و دوباره همه چیز را مثل روز اول بازگردانند. Blueprints ها این اجازه را به شما خواهند داد تا در هر مکانی که دوست دارید، پایگاه خود را پیاده‌سازی کنید.

از لحاظ راه‌های ارتباطی، قابلیت چت سوتی به طور کامل در بازی ساخته شده و می‌توانید به غیر از دوستان خود که با آن‌ها در حال تجربه بازی هستید، با دیگر افراد متفرقه هم ارتباط سوتی برقرار کنید.

وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی برعهده Inon Zur بوده که به گفته سازندگان، آلبوم موسیقی‌های بازی Fallout 76، کامل‌ترین و جامع‌ترین موسیقی‌های این سری بازی را شامل می‌شود. به غیر از موسیقی‌های درون بازی، می‌توانید برای مدتی به ایستگاه‌های رادیویی هم گوش دهید.

در نهایت بازی از تمامی ماد (Mod) هایی که برای آن توسط کاربران ساخته خواهد شد، پشتیبانی خواهد کرد و اجازه استفاده از آن‌ها در سرورهای خصوصی بازیکنان ممکن خواهد بود. همچنین بیست درصد از کل بازی Fallout 76 کاملا جدید خواهد بود و شما یک تجربه بسیار تازه را از این سری شاهد خواهید بود. اما بقیه هشتاد درصد آن همان چیزهایی هستند که همگان سری Fallout را با آن می‌شناسند و کاربران قدیمی نیاز به آشنایی بیشتر ندارند. به تازگی سیستم S.P.E.C.I.A.L هم در بازی طراحی شده که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان سال ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸) به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OXONE گفت:

    این بازی فوق العاده میشه … تنها چیزی ک تونست منو از بازی کردن فال اوت ۴ بعد از ٣٧٠ ساعت دست بکشونه احساس تنهایی مطلق بود 😥 ((بدون ماد)) ولی حالا این بازی میخواد ی قدم عظیم تو سری بزاره ک مطمئنن موفق میشه و در اون شکی نیست :yes: :giggle:

  • فال اوت عالیه ولی از وقتی گفتن تمام انلاین شده حالم گرفته . در ضمن انقدر بازی شاخ تو راه هست که فال اوت دیگه حیلی هم مورد انتظار نیست

  • daryush گفت:

    این ساختار بسیار جذابه
    ولی بیس داستانی رو زیر سوال می بره
    چ دلیلی وجود داره تنها بازماندگان بعد اون همه رویارویی با جنگای خونین و سنگین و نفسگیر با موجودات غیر اورگانیک حالا که تعدادی آدم زنده رو شاهد بودن همدیگرو به خاک و خون بکشن در pvp ?!؟
    این یعنی داستان غنی رو فدای لذت بازیکن ها کردن {جدا از جنبه ی مادی براشون}
    پسندیدن یا نپسندیدن بستگی به نگاه منطقی یا فانی نگری ی گیمرا داره
    در حقیقت یک نوع ریسک..

اطلاعات زیادی از بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا