جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا

جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد

هادی اسماعیل‌زاده
۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا

عنوان Assassin’s Creed Odyssey بر روی کاور مجله این ماه Game Informer قرار گرفته است و به عنوان سنت دیرینه این مجله، سوالاتی از کارگردان بازی، اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، پرسیده شده است.

در مجموع تعداد ۱۰۷ سوال از این کارگردان پرسیده شده است که بیشتر این سوالات کمی احمقانه هستند؛ با این وجود شما در ادامه می‌توانید جالب‌ترین آن‌ها که اطلاعاتی نسبتا مهم را از بازی فاش می‌سازد دنبال کنید.

  • قایق شما به منزله پایگاه خانگی شناور شماست. خدمه، فرماندهان، سقراط، بارناباس و هرودوت را آنجا می‌توانید پیدا کنید. شما تنها مالک یک کشتی خواهید شد؛ ولی می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.
  • کلبه‌های دریایی جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
  • شش شریک عاطفی در بازی وجود دارد که می‌توانید با همه آن‌ها به صورت هم‌زمان در رابطه باشید. اگر برایتان خیلی مهم نیست، می‌توانید همه آن‌ها را به کشتی خود بیاورید.
  • Alexios و Kassandra نمی‌توانند رابطه عشقانه داشته باشند. “خواهیم دید” که آیا هردوی آن‌ها به صورت هم‌زمان در جهان بازی حضور خواهند داشت یا خیر.
  • ماموریت‌ها محدودیت سطحی (level) دارند.
  • Odyssey بسیار طولانی‌تر از Origins است و نقشه بزرگ‌تری دارد.
  • هشت استودیو در حال کار برروی بازی هستند.
  • خبری از بخش چندنفره نخواهد بود؛ چرا که توسعه آن منابع را از تجربه تک‌نفره خواهد گرفت.
  • قطعا خبری از بخش بتل‌رویال نخواهد بود.
  • شما می‌توانید حیوانات را نوازش و آن‌ها رام کنید که این موضوع شامل شیرها و خرس‌ها نیز می‌شود.
  • به طرز عجیبی، شما قادر به نوازش‌ سگ‌هایی که تصادفا در حال عبور از مقابل شما هستند نخواهید بود.
  • نمی‌توانید اسب خود را به کشتی ببرید؛ ولی هر کجا که باشید، می‌توانید او را با سوت زدن صدا بزنید.
  • احتمالا بازی برروی نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.
  • خبری از نوار روحیه (morality) نخواهد بود.
  • احتمالا یک photo mode نیز برای بازی توسعه یابد که هم‌زمان با عرضه بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • یک “خواهیم دید” دیگر در مورد ارائه یا عدم ارائه Discovery Mode
  • انتظار عرضه محتویاتی فراوان را بعد از انتشار بازی داشته باشید.
  • خبری از شخصی‌سازی موی سر و ریش نخواهد بود؛ شما ناچار به تحمل صورت خود هستید.
  • فیلیپس به این واقعیت که Assassin’s Creed Odyssey یک نقش‌آفرینی کامل است و به شما اجازه می‌دهد که روابط خود را شکل داده و به نحوی واقعی بر جهان بازی اثر بگذارید، افتخار می‌کند.

به تازگی سایت IGN ویدئویی ۱۱ دقیقه‌ای جدیدی از گیم‌پلی عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است. این ویدئو برروی یک ماموریت تک‌نفره تمرکز دارد که در آن Alexios یا Kassandra باید در نجات جان یک بیمار، به بقراط، پزشک مشهور، کمک کرده و یادداشت‌های او را پس بگیرند. شخصیت بازی باید به صورت مخفیانه وارد یک قلعه شده و پزشکی دیگر را که یادداشت‌های بقراط را حفظ کرده است، نجات داده و او را از قلعه خارج کند.

Assassin’s Creed Odyssey قرار است جمعه ۱۳ مهر ۹۷ (۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید تحلیل و بررسی نمایش این بازی در رویداد E3 2018 که توسط محمد آریامقدم به رشته‌ی تحریر درآمده است را در این نشانی مطالعه کنید. همچنین برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی، می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • omidpava گفت:

    ینی جدا از همه چی دوست دارم سازنده های این بازی رو ببینم بهشون بگم بابا جمع کنین جان مادراتون این بند و بساطتون رو
    چه فکری میکنن پیش خودشون اینا
    مثه این میمونه پراید سفیدو رنگ قرمز بزنی و بخوای به عنوان یه ماشین لوکس و لاکچری و مدل بالا غالب کنی
    به قول قدیمیا خر همون خره فقط نمیدونم چیچیش عوض شده

  • Alireza snake گفت:

    یعنی بتل رویال انقدر تاثیر گذاشته که خبرنگار از کار گردان assasin میپرسه داره یا نه بتل رویال خوبه اما نه تا این حد بعضیا آنچنان شور فورتنایت رو در میارن که انگار خداست در صورتی که اگر pubg مجانی بود و روی ps4 هم میومد قطعا فروش اون بیشتر بود (فرتنایت خوبه ها اما پابجی واقعا بهتره) ea هم که کلن بوی پول به مشامش رسیده فقط داره میره دنبال بتل رویال فیفا بتل رویال بتلفیلد بتل رویال تا چند وقت دیگه هم mass effect بتل رویال میاد (البته اگه به بخش های دیگه به اندازه کافس توجه شه خوبه اما بعید میدونم ea این کارو کنه)نمیخوام بگم بتل رویال بده منم بازی میکنم و واقعا خیلی دنبال خرید pubg هستم اما یه حدی داره هر چی این که بیای در باره بتل رویال بودن assasin بپرسی واقعا مسخرس ای کاش این ign ورسانه های گیم انقد شور بتل رویال رو در نیارن و الا تا چند وقت دیگه باید به جای خیلی شاهکارها نسخه های بتل رویالشون با کلیییی اسکین مسخره رو تحمل کنیم

  • ما اساسینز میخوایم نه بازی ای که داره نهایت تلاشش رو میکنه شبیه یه بازی دیگه بشه
    مثلا
    (شش شریک عاطفی در بازی وجود دارد که می‌توانید با همه آن‌ها به صورت هم‌زمان در رابطه باشید. اگر برایتان خیلی مهم نیست، می‌توانید همه آن‌ها را به کشتی خود بیاورید.)
    مگه ما اساسینز رو رو برا این چیزا بازی میکنیم
    یا
    (Alexios و Kassandra نمی‌توانند رابطه عشقانه داشته باشند. “خواهیم دید” که آیا هردوی آن‌ها به صورت هم‌زمان در جهان بازی حضور خواهند داشت یا خیر

  • Behnam.Hzh گفت:

    متاسفانه حسی که نسبت به یوبی درباره این بازی دارم مثل اینه که بیاد جلو ملیون ها طرفدار بگه:ببینین مام بلدیم نقش آفرینی بسازیم.یه سیستم انتخاب دیالوگ به بازی اضافه میکنیم تا طرفدارا خیال کنن دارن آر پی جی بازی میکنن.ولله سی دی پراجکت و بایوویر ید طولایی در ساخت آر پی جی دارن اینجوری از المان های نقش آفرینی بازیشون تمجید نمیکنن که این بازی میکنه.فک میکنن کار قشنگی میکنن که میخوان جا پای نقش آفرینی ها بذارن!!والا اگه بلدین یه عنوان ماجراجویی ناب بسازین میتونین گاد آو وار یا بتمن ارکام یا انچارتد یا حتی عناوین راک استار رو الگو قرار بدین نه اینکه توهم بزنین که یهو بخواین ژانر و سبک بازی رو عوض کنین چون خودتونم میدونین از هر هسته ای که واسه گیم پلی و گرافیک تعریف میکنین خیلی راحت ۲-۳ نسخه ازش میدوشین…

  • DeltaForceIGI گفت:

    چیزهایی که گفته شده باحاله.ولی در عمل باید دید چطوره.

  • PC and PS4 گفت:

    (نمی‌توانید اسب خود را به کشتی ببرید؛ ولی هر کجا که باشید، می‌توانید او را با سوت زدن صدا بزنید)
    دست خودم نیست یاد برادرهود افتادم 😐

  • Senatorbigy گفت:

    این وسط همون قایقش اضافه شده 😐 اونم لابد واسه خواب و اینا که تو origins میومدی tochpad رو فشار میدادی همونجا یه چاد حرفه ای(شوخی) میزدی مثل کمپ های RDR 2 و کلی حال میکردی :rotfl: خلاصه زیاد بازیه خوبی نیست 😐 :rotfl: tnx

  • AAACE گفت:

    شش شریک عاطفی در بازی وجود دارد که می‌توانید با همه آن‌ها به صورت هم‌زمان در رابطه باشید. می‌توانید همه آن‌ها را به کشتی خود بیاورید.
    فکر کنم نظرم داره عوض میشه در مورد بازی 😀 😀 😀
    +ORIGIN NEW GAME
    مسخره

  • mohamad 47 گفت:

    خداوکیلی بازم گیمر ها،اکثریتشون میرن بازم میگیرن این نسخشم.
    خب یارو میبینه هر چی اساسین میسازه کلی سود دهی داره واسش معلومه شیرشو می دوشه.هنوز این نسخه نیومده خبر از نسخه بعدیش تو ژاپن داره میاد!

  • اینو که منتظرش نیستم هی خبر ازش درز پیدا میکنه ولی rdr2و cyberpunk به زور یه خبر میدن بیرون :-/

  • قطعا بازی جالب و هیجان انگیزیه ولی اصلا اساسین خوبی نیست 😐

  • I’m newbie 😐
    خدایی مشکل همیشه از سمت سازنده ها نیست بیاید واقع بین باشیم :/
    این بازی واقعا بازیه معرکه ای ولی نباس به عنوانه اساسین بازیش کنی اگر این کارو کنی به خودت ظلم کردی
    اسمه بازی اساسینه ولی بیاید بگیم اسمش اسپارتانه اینجوری بهتره تجربش لذت بخش تر میشه اگه بخوای تلقین کنی اساسینه از بازی لذت نمیبری خدایی

  • Legend.007 گفت:

    دیزاینرها و نویسندها و کارگردان بازی بسیار ادمهای باهوشی ان!!!! چرا چون اومدن پنج شش تا بازی بزرگ انتخاب کردن و رو عواملی که اون بازی رو جزو برترین ها کرده رو نشون کردن‌ و ازش فاکتور گرفتن و روی بازی خودشون پیاده سازیش کردن مثلا کشتی تو سری های قبلی فقط وسیله جنگ بوده ولی تو این سری خیلی شبیه main base های مس افکت و دراگون ایج هست… (منو یاد سفینه مرحوم شپرد انداخت!) شخصی سازی و نقش افرینی بازی هم شبیه ویچر و هورایزون هستش بشدت!!! شخصیت پردازی کاراکتر های بازی هم‌ که از تمامی عناوین نقش افرینی‌ برتر سرچشمه گرفته… در کل من موافق نیستم که خیلیا میگن این سری مثل اورجینزه چون محتوا و جزییات بازی زمین تا اسمون فرق کرده

  • شش شریک عاطفی ؟ ما چهار تا بیشتر نمی تونیم داشته باشیم که ؟ ای بابا کیلوییه مگه؟ :laugh: … واقعا دارن با این سری ما چی کار می کنن؟ 😐 :no: :no:

  • mjsm7 گفت:

    Ubisoft همیشه بازی های گرافیکی و گیم پلی زیبا می سازه ولی خوب یه چند سالیع داستان پردازی بازی هاش و حتی گیم پلی بازی هاش باو گیم پلی و داستان های قبلی اون عنوان ها واقعا بد کار کرده و نمونش هم بازی unity بود که کلا عنوانی بود که از هر نظر بیخود بود و در بازی بعدی Syndicate بیشتر کار کرد و بازم خوب نبود و در بازی origins کلا همه چیزو تغییر داد و از اساسین های قبلی کلا فاصله گرفت قبلان هم تو کامنت های دیگه گفته بود اتزیو واقعا تو سری اساسین می درخشید ولی خوب باوید اینم قبول کنیم که اون بازی تو اون سال باو اون کنسول باو کنسول های با کیفیت الان فرق می کنه و بالاخره بازی هام تغییر می کنه نباوید که یک سبک رو ده بار تکرار کنند

  • gamer 5 گفت:

    بعد از انتشارش کلی یه لیست نقد میبینیم.ولی نقد فانی که بجه های ایرانی میکنن خیلی خوبه XD . اینم لینک یکی از اون خوباش . خیلی خوبه https://www.aparat.com/v/WNo5t

جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا
جزئیات بیشتری از عنوان Assassin’s Creed Odyssey توسط کارگردان بازی ارائه شد - گیمفا