شهر دروغین شادیها | نقدها و نمرات بازی We Happy Few
بازی We Happy Few به تازگی عرضه شده و همزمان با عرضهی این بازی، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آنها خواهیم داشت.
We Happy Few یک بازی مستقل در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۵ و طی رویداد PAX East ۲۰۱۵ معرفی شد. برای توسعه این بازی کمپینی در کیک استارتر به راه افتاد تا از این طریق کمکهای مالی بازی بازان برای توسعهی این بازی جمع آوری شود. در پایان این کمپین در مجموع ۲۶۶ هزار دلار جمع آوری شد؛ ۶۰ هزار دلار بالاتر از هدف کمپین این بازی. در نهایت ساخت بازی We Happy Few اواخر سال ۲۰۱۵ رسما آغاز شد و در نهایت پس از تاخیرهای فراوان این بازی در روز جاری عرضه شد و همزمان با عرضهی این بازی، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آنها داشته و خواهیم دید که آیا We Happy Few میتواند انتظارات بازیبازان را برآورده کند یا خیر.
Windows Central 9/10
علیرغم مشکلات فنی، هر بازیبازی که به بازیهای جهان آزاد و بقا علاقه دارد باید حتما بازی We Happy Few را تجربه کند.
GamesRadar+ 8/10
امسال بازیهای بلک باستر زیادی را تجربه خواهم کرد که هیجان انگیزتر و بهینه تر هستند اما به محض تمام شدن ماموریتهای داستانی بازی We Happy Few، آن را کنار میگذارم.
Game Informer 7.8/10
در حالی که مراحل تکراری و مشکلات فنی، تجربهی بازی We Happy Few را با مشکل روبرو میکنند اما در مجموع این بازی ماجراجویی سرگرم کنندهای است که داستان بازی و فضای عجیب و غریب آن را به خوبی و با موفقیت ادغام میکند.
Eurogamer
بازی داستان بریتانیا را به شکل بسیار خوب و جاه طلبانهای روایت میکند اما سیستم کرافتینگ قدیمی و مبارزات آن بازی را به تجربهای کسل کننده تبدیل کرده است.
We Got This Covered 7/10
We Happy Few به گونهای نیست که یک تجربهی جامع و یکپارچه را به شما ارائه دهد اما داستان و کارگردانی هنری بازی واقعا شگقت انگیز است. اگرچه مشخصا سازندگان مکانیزمهای مخفی کاری و بقای بازی را از بازیهای مشابه کپی برداری کردهاند اما من واقعاً به این بازی علاقه مندم.
Gamers Heroes 6/10
اگر بتوانید با مکانیکهای بازی، دنیای آن و جنبههای داستان We Happy Few کنار بیایید، محتویات خوب زیادی در این بازی وجود دارند. متاسفانه برای افرادی که به دنبال تجربهی غنیتری هستند، We Happy Few آنها را نا امید خواهد کرد.
Destructoid 5/10
اگر مسیر micro-management را انتخاب کنید، بازی We Happy Few به وضوح از پتانسیل خود فاصله گرفته و این بزرگترین ضعف بازی به حساب میآید.
میانگین نمرات نسخه رایانههای شخصی بازی We Happy Few را میتوانید در قسمت پایین مشاهده کنید.
بازی We Happy Few هم اکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
پس این بازی رو باید بعد از آپدیت هاش بازی کرد 😉
امسال بجز FH4 بقیه انحصاری های Xbox One بدرد سطل آشغال هم نمی خورن! باز پارسال حداقل یه HW2, FM7 یا کاپ هدی بود. :idk:
گیم پلی ک با اپدیت فکر نکنم درست بشه
گرافیکشم فکر نکنم
فوقش اگه باگی داشته باشه برطرف کنن
بازم یکی دیگه استدیوهای ماکروسافت که رسم دیرینه ی متای ۶۰ رو زنده نگه داشت، آفرین. 🙂
خرسی، این بارو باهات موافقم. نمی دونم چرا Microsoft به جای این استودیو Remedy رو نخرید؟!
چرا راه دور میری کرایتک رو می خرید بهتر از این بود.
مجددا مایکرو حماسه افرین شد
پس از دو تا ۶۹
فک کنم در سایت منتقدین متا، نمره ۶۷ داشت
به این ترتیب استودیوی فرست پارتی جدید خریداری شده مایکرو بخش داستانی را زنده نگه داشت و به افتخارات مایکرو افزود تا فیل اسپنسر متوجه شود چه خرید واقعا ارزشمند و عاقلانه ای انجام داده است.
حال کاربر منطقی سایت باری دیگر فرصت دارد تا اعلام کند : مهم پیسکل هست.
به این متای های پنجاه شستی که انحصاری های Xbox One کسب می کنن نرمش قهرمانانه میگن!
:yes:
چقد لایک فیک 😀
الان این بازی متاش میشد ۱۰۰ یا میشد ۱۰ برات فرقی نمیکنه ک
بخای بخری میخریش نخای هم نمیخری و نظرت فرق نمیاره
برا اوشون فرقی نداره برای صنعت گیم چی؟
تو انگار نمیخوای بپذیری این بازی ضعیف عمل کرده!
وقتی متاش میشه ۱۰۰ آدم با اطمینان بیشتری میره سمتش
مثلا من متای کیلزون رو دیدم با ترس خریدم. بعد بازی کردم دیدیم بد نیست ولی خیلی مالی هم نیست
و گاهی متا کیلویی میشه. مثلا گیرز ۴ متاش ۸۴ شده ولی خداییش از همون کیلزون هم بی نمک تر بود
هنوز کامل نشده ولی ب شخصه این بازیو (حداقل از روی تریلرهاش) میپسندم :yes:
من متوجه نمیشم . یه بار حس میکنم پارسال نمرات بازی اومده بود و خراب کرده بود . اون نسخه دسترسی زود هنگامش بوده ؟
این بازی اگه دست کن لوین بود متاش این نمیشد. ولی خوب تجربه ش برای یک بار خالی از لطف نیست. :yes: :yes: :yes:
اگه بازیش متای بالایی میگرفت احتمالا میگفتن بازیش مستقله بدرد نمیخوده. مثله چیزی که در مورد کاپهد میگفتین.
بازی شکست خورده دیگه این حرف ها واقعا بی معنیه!
کاپ هد یه بازی خوبه که نمونش رو روی پلی استیشن یک ، دو حتی با یکم جستجو روی اندروید میشه پیدا کرد و ایکس باکس به یه بازی aaa واقعا عالی در حد و اندازه های گاد نیاز داره
فرض کنید کاپ هد و این بازی متاشون ۱۰۰ باشه
اصلا روتون میشه بیاید بگید مایکرو در برابر گاد ، کاپ هد رو داره؟
مایکرو باید فقط و فقط و فقط روی بازی های aaa در حال حاضر سرمایه گذاری کنه
بازی مستقل این چنینی بیشتر بدرد نینتندو می خوره نه کنسولی که شعارش ۴ کی و گرافیک شاخه
فقط یه سوال دارم. فقط عناوین AAA مهمن؟ یعنی عناوین ایندی یا AA اصلا مهم نیستن؟ شما اینو دقت کنین که از بین هر ۵ استودیو جدید مایکروسافت ۳ تاشون توانایی ساخت AAA دارن! نمونش پلی گراند که هورایزن ۴ رو به زودی منتشر میکنه. اینتیشیو هم استودیو جدیدیه و داره تازه نیرو میگیره به صورت سنگین. اخیرا پالیگان ساعاتی پیش خبری کار کرد که اینتیشیو جذب های سنگینی داشته.
نمونش تهیه کننده ارشد استودیو سانتامونیکا و گاد ۲۰۱۸ اسمشون هم برایان وسترگارد هست یا جناب کریسیتین کانتامسا نویسنده ارشد و طراح گیم پلی عنوان RDR و نویسنده عنوان Shadow of mordor یا آنی لور از ریسپاون و دنیل نیوبرگر از کارگردانان ریبوت توم ریدر. هنوزم دفتر استخدام بازه و داره جذب نیرو میکنه همچنان. درباره نینجا تئوری هم لازم نیست چیز خاصی بدونیم جز اینکه الان ۱۰۰-۱۱۰ نفرشون کامل هستن و دارن کار میکنن(به دلیل مشکل مالی بخش اعظم این تیم توی ساخت هل بلید کمک نکرد و کنار کشیده بود). می مونه کامپالشن و آندد لبز. جفتشون استودیو های کوچیکی هستن و جفتشونم تازه کارن. تیم کامپالشن طبق سایتشون به زور نزدیک ۵۰ نفر هست. و این که این بازی با دستور مایکرو ساخته نشده و اولین تجربه شونم هست. انتظار ساخت عنوان خفن نباید داشته باشید. کما این که همون بلایی که سر استیت او دکی اومد سر اینا هم اومد. ینی باگ و غیره. درباره آنددلبز باید گفت که اینا استودیو قراردادی بودن و خوب قبول دارم تیم مضخرفین ولی با زمان بهتر میشن و شایسته میشن. همین ناتی داگ که براش جون میدین یه شبه نشده ناتی داگ. و قطعا اینا هم یه شبه نمیشن AAA ساز و استودیو خفن و….
من نگفتم عناوین مستقل و AA مهم نیستند، بر عکس خیلی از بازی های این چنینی ارزش تجربه به مراتب بیشتری نسبت به عناوین AAA برخی شرکت ها دارند.
این که مایکرو استودیو با قابلیت ساخت بازی AAA خریده خیلی خوبه و درستش هم همینه
من دارم میگم شما کنسولی دادی بیرون با شعار ۴ کی و گرافیک شاخ ، اونوقت درسته بیای این حجم از هزینه رو صرف بازی AA و بازی های مستقل کنی؟ توی سال ۲۰۱۶ غرفه E3 مایکرو همش بازیهای مستقل بود،امسال پس از سال ها مایکرو چند تا بازی AAA درست و حسابی رو فقط معرفی کرد که شاید بعضی هاشون اصلا به نسل هشتم نرسند.
ای کاش مایکرو یکم نگرش صحیح به گیم + بودجه (البته اگر نداشتند) می داشت تا درست سرمایه گذاری کنه نه الان که ته نسل هشتم در اومده تازه یادش افتاده استودیو برای بازی AAA بخره
حالا شما دوباره به صحبت من دقت کن:
“مایکرو باید فقط و فقط و فقط روی بازی های aaa در حال حاضر سرمایه گذاری کنه
بازی مستقل این چنینی بیشتر بدرد نینتندو می خوره نه کنسولی که شعارش ۴ کی و گرافیک شاخه”
قطعا یکم فکر کنی می بینی انچنان بی ربط هم نگفتم.
در هر حال مایکرو دیر به AAA و هدف و سیاست درست رسید ، ولی بازم از هیچی بهتره ، میره برای نسل بعد.
پسر جون
وقتی تو به جای بازی که همه فن های رقیب دارن به خاطرش مسخره میکنند و تیکه میندازن میای یک جعبه جدید ۶ ترافلاپسی میدی.
وقتی شعار ۴کی واقعی و قوی ترین کنسول تاریخ رو میدی
ملت توقع دارن بازی های AAA گرافیک بالا بدی دستشون تا با کنسولشون فخر فروشی کنند
فعلا ملت رقیب با یک کنسول ۱٫۸ ترافلاپسی بازی هایی با گرافیکی رو اجرا میکنند که منه پی سی فن با گرافیک ۱۰۸۰ روی دستگاهم نمونش رو ندیدم. بعد تو میای میگی فقط بازی های AAA مهمن؟ چقدر دیگه میخوای آیدی بسازی و خودت رو گول بزنی؟ زندگی واقعی هم فکر میکنی با این ماس مالی ها و ماله کشی ها و تعصبات و خود گول زدن کارت راه میفته؟؟؟؟؟
بنظرم استدلالت یه مقدار اشکال داره،مثل این میمونه بگیم little big planet 1 با متا ۹۶ جزو بهترینای تاریخ نیست،در حالی که هست با قدرتم هست و واقعا بازی ناب و خاصیه
کاپ هد نه در اون حد ولی به عنوان یه شاهکار هنری و تجربهی خاص جایگاه خوبی داره
حرف شما صحیحه و من دعوتت می کنم کامنت کمی بالاتر من رو مجدد بخونی.
استدلالش درسته هربازی تو مقایسه با گرافیک و … مقایسه میشه
مثلا بازی گرن با فورتزا
هیلو با کیلزون
و مردم کنسول خریدن برای بازی های AAA و امثال لیتل بیگ پلانت که خیلی خلاقانه و عالی هستش در کنار اون بازی های AAA هستش که معنی پیدا میکنه. اونم روی یک کنسول گرون قیمت و هیولا مثلا
در ضمن من خودم عاشق بازی های ۲بعدی و پیسکلی هستم ولی کنسول نمیرم براش بخرم.رو پی سی و کرکی مفتی میزنم
به هر حال اگر از حرف من این برداشت شد که بازی AA و مستقل ایندی بی ارزش هست باید بگم من همچین منظوری نداشتم.
در حال حاضر مایکرو به استودیویی مثل این استودیوی ضعیف که نمیتونه بازی AAA بسازه نیازی نداره و من میگم باید فقط روی AAA سرمایه گذاری کنه.
در هر صورت من مجدد میگم شما وقتی بین خرید دو کنسول گیر می کنی که یکیش گاد رو داره و یکیش کاپ هدی که روی پیسی قابل بازیه و چندین عنوان مشابهش برای اندروید در دسترسه، سراغ کدوم پلتفرم میری؟
بازی های انحصاری یک کنسول باید طوری باشند که مردم رو سمت اون بکشن ، عناوینی AAA باشند که مردم رو مجبور به کوچ اجباری از پلتفرم محبوبی مثل PC به PS4 بکنند.
در کنار داشتن عناوین AAA تاپ میشه به عناوین مستقل هم نگاهی داشت تا گستره ی بازی های انحصاری رو افزایش داد اما این که AAA رو تا حدودی ول کنی و سرمایه گذاریت بیشتر روی مستقل ها باشه اشتباهه و شما نتیجه این سیاست اشتباه رو با دیدن فروش پلی ۴،بازی های انلاین و مستقل مایکرو و گاد داری می بینی.
مایکرو دیر متوجه نیاز شدید به بازی AAA شد و تازه داره استودیوی برای نسل بعد درست می کنه.
می بینید که چقدر AAA ارزش مند هست.
:yes:
فقط یه مورد رو باید ذکر کرد. اول این که این بازی انحصاری نیست. دوم این که ناشر این بازی مایکروسافت نیست و گیرباکس هست.سوم این که اولین کارشونه چهارم این که تیمشون خیلی تازه کاره و برا بازی اول چیز بدی نزدن. انتظار شاهکار داشتن سر بازی اول خیلی مسخرس. حتی راکستارشم که این همه شاهکار میزنه متا ۵۰ هم داشته فکر میکنم. یکم منطقی فکر کنیم بعد نظر بدیم.
اول و دوم این که شاید انحصاری مایکروسافت نباشه ولی استودیوی مایکرو عه به هر حال بعدا میخواد برای این کنسول بازی بزنه
کامنت Kumatetsu
“بازم یکی دیگه استدیوهای ماکروسافت”
کامنت بالایی خودم رو هم بخونی به خرید عالی مایکرو (!) اشاره کردم نه این که یه انحصاری شکست خورده باشه
سوم این که چرا به قول کاربر بالایی مایکرو رمدی رو نخرید که کار اولش هم نیست و درس پس داده و با یکم حمایت میشه به نقطه های درخشانی رسوندش،بر عکس رفته اندد لبز و یه استودیوی گمنام و بی تجربه مثل این رو خریده ، این سیاست واقعا احمقانه و نداشتن برنامه درست برای هزینه کردن در بخش گیم و ایکس باکس مایکرو رو نشون میده
بله،حق با ایشونه مایکرو فن های عزیز
منطقی باشید،انتظار شاهکار از یه استودیو کاملا بی تجربه و تازه وارد نداشته باشید
عزیزم کارش احمقانه نیست. ماکروسافت اگر احمق بود الان پولدار نبود
ماکروسافت میاد استودیو ارزون و به قول خودشون استودیویی که بازی AA کم هزینه و کم ریسک هستش رو میخره. یک بازی مثل سوپر لاکی تیل. کله فنجونی. کرک دان ۳٫ دزدان نارگیل چین. باگ اف زامبی و بازی های جدید دیگه ای که گرافیک های نسل ۵ ۶ و بهترینش ۷ رو دارن رو میسازه و میده دست طرفدارا
براش مهم نیست بازی چه نمره ای بگیره یا چقدر باگ داره
طرفداراش هم به به چه چه و با تعصب و ماس مالی دفاع میکنند و میگن اسپنسر خداس ( نمونش رو تو سایت دیدیم این حرف رو بزنه )
تو باشی همچین طرفدارایی داشته باشی؟ دیوونه ای بری بازی AAA بسازی مثل کوانتوم بریک که اونجوری شکست بخوره یا رایز؟؟؟؟ همینا رو میدی دستشون بازی میکنند قربون صدقت هم میرن. نسل بعدم دوباره یک کنسول میدی شعار ۱۲ترافلاپس راه میندازی باز همینا میان سمتت. فوق فوقش یکی دوبار هم از مثلث ماشینت و گیرز و هیلوت یک نسخه یا دوتا نسخه میدی بیرون که ذوق کنند. خدارو شکر یک ۳۰ ۴۰ میلیون کسنولم فروختیم. کلی هم سرویس گلد سود کردیم. خدا بده برکت
واقعا ماکروسافت خوش شانس و باهوشه اتفاقا که همچین فنای غیر متعصب و منطقی ای رو جذب کرده
حرفتون کاملا صحیح…ولی کاملا مطمئنم اینایی که گفتی بیشتر از یه مورد بودن/:
یک سری چیزها هستند که ابدا و اصلا در قالب یک بازی ویدیویی ممکنه جای نگیرند! خب اصولاً بخاطر اینه که طرفدارای مهمی ممکنه نداشته باشند و البته اجازه هم نداشته باشند. بازیکنا عاشق اکشن و بزن و بکش هستند. عاشق اینن که تلافی نمره ۹ ریاضی رو سر ان پی سی های بدبخت جی تی ای دربیارن یا حالا جذابیت های سطحی دیگه. ولی من خیلی موافق اینم که این اتفاق واقعاً بیفته. من دوست دارم اینو. چون باعث میشه، شاید یک جرقه کوچیک در ذهن یک انسان کوچیک دیگه شکل بگیره. که بره و بشناسه همه چی رو. که آگاه باشه. که بدونه واقعا داره چه غلطی می کنه و کجاست!
حسین جان!!!!اپیلاسیون شدم :-*
بعله همانطور که میبینید شاهکار دیگری از استودیو های مایکروسافت
gamespot 4 😐
وقتی تریلر های بازی در کنفرانس های مایکروسافت پخش می شد ملت به خاطر شباهت به بایوشاک شروع به تحسین بازی کردن استودیو سازنده هم جو گیر شد فک کرد واقعا بایوشاک جدید ساخته 😀 قیمت بازی رو از ۳۰ به ۶۰ افزایش داد :idk: حتی مایکروسافت هم توهم زد و فک کرد با خرید این استودیو ارزان قیمت و کوچک سود کرده
غافل از اینکه
میترا با رژ لب، مش حسن با ماله اش، هردو میمالند اما این کجا و آن کجا
دهنت سرویس با این مثالت :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کاور بازی منو یاد bioshock infinite میندازه حس خوبی بهم میده بدمنمیاد تجربش کنم ببینم واقعا نمرس ۶۵ هست یا نه
از همون اول هم احساس خوبی به بازی نداشتم ، کلا سبکش یه طوری بود که منو مجذوب خودش نمی کرد ، حالا دیدم برای من هم اینطوری نیست و حتی منتقد ها هم همین حس رو دارند …..
اینطور که معلومه استودیو های مایکرو علاقه زیادی به متای ۶۰ دارن 😐
ولی ارزش یه بار دیدن تریلرش رو داره
خوشم میاد ماکروسافت رفته هرچی استودیو که یک بازی AA با هزینه پایین و نسل قبلی رو خریده که یک موقع ریسک زیادی نکنه که اگر شکست خورد پول زیادی از دست نده
از اون طرف کنسول ساخته با شعار ۴کی واقعی و ….. اون وقت بشینی این بازی های متای ۶۹ یا پایین تر با گرافیک نسل ۶ رو روش بازی کنی :hypnotized: :sweat:
واقعا ماکروسافت تو مشتری مداری اول هستش دمت گرم :no:
قطعا لذت بازی های انحصاری این استودیو های ماکروسافت روی اسکارلت با ۱۶۰۰۰ ترافلاپس قدرت و ۱۲کی واقعی وصف ناپذیر خواهد بود
( لوگین میکند و با اکانت های فیکشون به او حمله ور میشوند )
داداش مشکل اینِکه همون بازی های AA رو هم خوب نمیسازه
………
البته منظورم بازی cuphead نیس
چون MDHR جزء استودیو های مایکرو نیست(من خیلی سرچ کردی ولی چیزی خلاف این ثابت نشد)
:yes:
@fightclub
دوست عزیز من نوشته بودم بین انحصاری ها پرافتخار ترین لست هستش. شما جمله منو درست نخوندی گفتی داری اطلاعات غلط میدی و ویچر پرافتخار ترین بازی تاریخ هستش
اولا ویچر سه شماره ازش اومده تا این شده
دوما ویچر یک بازی مولتی پلفترم هستش و همیشه به بازی های مولتی پلتفرم بیشتر حال دادن و میدن تا انحصاری دیگه همه قبول دارن
سوما قدرت دسته چک و پول بعضیا که از سوزش پرافتخار ترین بازی تاریخ انحصاری سونی باشه رو دست کم نگیر
ناتی داگ بهترین استودیو دنیاس :inlove:
ناتی داگ بهترینه اما نه لزوما فقط ناتی داگ راستش نمیشه دقیق گفت کدوم بهترینه.من که واقعا با لست زندگی کردم.روی PS1 اکثر اوقاتمو با Crash Bash گذروندم خلاصه از بهترین خاطراتمو مدیون این استودیوئم.اما اگه منصفانه بخوایم نظر بدیم راکستار هم سری تو سر هاست.همیشه هربار هرکدوم از عناوینشو تجربه میکردم هیچوقت برام کسل کننده نبودن برعکس هرچقدر تو بازی پیشروی میکردم بیشتر و بیشتر ازش لذت میبردم و درگیرش میشدم و در زمینه نوآوری سرآمد صنعت گیمند.در نهایت باید بگم واقعا عالین اما همشون.
سی دی پراجکت هم در واقع ویچر ۳ شروع مسیر موفقیتشون بود بازی شاید بی نقص نباشه اما همینکه اونهمه رو جزییات بازی کار کرده بودن (اونم با اون تعداد کارکنان در مقایسه با استودیو های غولی نظیر ناتی و راکستار)تحسین برانگیزه. :yes: :yes: :yes:
راستی متای بازی تا به الان ۶۵ شده
حالا بحث فن بوی بازی به کنار
این نسل هرچی هم تقصیر دان متریک و … بندازید الان همه که اسپنسر اومده داریم میبینیم چه بازیایی میسازه و چه استودیو هایی میخره و چه وعده و دروغ هایی که گفته و نگفته
نسل بعد با دلار ۵۰۰۰۰ تومان اگر زنده بودید حواستون باشه چه کنسولی میخرید چون دیگه عوضش نمیتونید بکنید یا دوتا کنسول بخرید
این بازی در حال حاضر پلیراش کم نیستن
و در هرصورت چون فروشش رو کرده نمیشه گفت شکست خورده
البته خودم بازیش نکردم و احتمالا بازیش نمیکنم چون خیلی وقت گیر هست و الان چندتا بازی وقت گیر در دست بازی دارم و دیگه فرصتی برا چیز دیگه نیست
تنها بازی خوب مایکرو یا forza horizon هست یا cuphead که من بشخصه cuphead و forza رو تجربه کردم و cuphead بازیه خوبیه نه بازی های سنتی مایکرو مثل متا ی ۶۰ 😐 و اما سونی اونور زیر ۸۸ نداده :rotfl: tnx sony :inlove: tnx
حالا هی برو استودیو بخر