شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا

شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است

truth seeker
۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا

شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرده است که آن‌ها از مشکلات پیش آمده در بازی Star Wars Battlefront 2 درس گرفته و به دنبال یافتن راهی اخلاقی‌تر برای استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هستند.

مشکلات پیش آمده در بازی Star Wars: Battlefront 2 به دلیل خریدهای درون‌برنامه‌ای به یکی از اخبار داغ سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. این موضوع تا جایی پیش رفت که بسیاری از افراد خارج از صنعت بازی‌های ویدئویی و حتی سیاستمداران نیز وارد این موضوع شدند.

در نتیجه‌ی تمامی اعتراضاتی که به بازی وارد شد، شرکت الکترونیک آرتس سعی کرده است از لوت باکس‌ها فاصله بگیرد. امروز یکی از اعضای ارشد این شرکت در مصاحبه‌ای توضیح داده است که این موضوع چه تاثیری در آینده‌ی این شرکت و بازی‌های آن‌ها خواهد داشت.

معاون بخش توسعه‌ی شرکت الکترونیک آرتس، آقای مت بیلبی (Matt Bilbey) در مصاحبه‌ای توضیح داده است که شرایط پیش آمده برای بازی Battlefront 2 به حدی وخیم بود که شرکت مجبور به بازنگری نحوه‌ی عملکرد خود در زمینه‌ی توسعه و آزمایش بازی‌ها شده است. این موضوع نهایتا به طراحی سیستم ” قطب‌نمای اخلاقی” شده است.

پس از مسائل پیش آمده برای Battlefront 2، من در کنار Patruck Soderlund (طراح ارشد شرکت الکترونیک آرتس) مدیریت یک گروه  که وظیفه‌ی طراحی مجدد یک سیستم کلی برای توسعه و آزمایش بازی‌ها را به عهده داشت را پذیرفتیم تا مطمئن شویم که تیم توسعه‌دهنده‌ی ما راه درستی را در ساخت بازی‌ها پیش می‌گیرند. ما نام این سیستم جدید را قطب‌نمای اخلاقی گذاشته‌ایم. این سیستم باعث می‌شود که سرویس‌های آنلاین بازی، در همان ابتدای روند توسعه‌ی بازی طراحی شوند تا ما بتوانیم به کمک بازخوردهایی که از بازی‌بازان دریافت می‌کنیم، یک محصول عادلانه و مفرح را در اختیار شما قرار دهیم.

شرکت الکترونیک آرتس در جریان مراسم E3 2018 بیان کرده بود که آن‌ها از مشکلات پیش آمده در بازی Battlefront 2 درس گرفته‌اند و تلاش خواهند کرد که این مشکل مجددا در بازی‌های آن‌ها ایجاد نشود.

آقای دنیس برانوال (Dennis Brannvall) در این باره گفته است:

ما بازی را در ماه نوامبر سال گذشته به بازار عرضه کردیم ولی موفقیت لازم را بدست نیاوردیم. بجای اینکه پس از عرضه‌ی بازی به توسعه‌ی آن مشغول شویم، مجبور شدیم یک قدم به عقب برداریم تا مطمئن شویم که همان چیزی را به بازی‌بازان عرضه کرده‌ایم که از ما می‌خواسته‌اند.

به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتس واقعا برنامه دارد مشکلات پیش آمده در بازی Battlefront 2 را رفع کند. جدیدترین بازی این شرکت، Battlefield V هیچ گونه سیزن پس و یا لوت باکسی نخواهد داشت. اگرچه هنوز بازی شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های تزیینی خواهد بود، حذف کامل لوت باکس‌ها از این عنوان یک قدم بزرگ برای این شرکت به حساب می‌آید.

مشکل اصلی پرداخت‌های درون برنامه‌ای عنوان Star Wars Battlefront 2 این بود که آیتم‌های دریافتی از طریق خرید لوت باکس‌ها، تاثیر مستقیمی برروی گیم‌پلی بازی داشت. پس از اعتراضات شدیدی که به این عنوان وارد شد، شرکت الکترونیک آرتس تمامی آیتم‌های تاثیرگذار برروی گیم‌پلی را از فروشگاه بازی حذف کرده و تنها آیتم‌های تزیینی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد.

پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای تبدیل به بخشی مهم از صنعت بازی‌های رایانه‌ای و شرکت‌های فعال در این صنعت شده است. به احتمال زیاد باید منتظر اخبار بیشتری در این زمینه از سوی شرکت‌های مختلف برای جلب نظر مثبت مخاطبان باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا
شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت الکترونیک آرتس از مشکلات Battlefront 2 درس گرفته است - گیمفا