اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

  • ادامه راهنما

از اینجا قبل از رفتن به سمت باس این منطقه کارهای زیادی داریم که انجام دهیم و پاداش های خوبی هم در انتظارمان است و داستان دو شخصیت غیر قابل بازی را هم پیش می بریم و خلاصه این که به نفعتان است این مسیر انتخابی را دنبال کنید و یک راست به سمت باس نروید. پس مسیر را با من دنبال کنید. از بونفایر Profaned capital و از نردبان داخل ساختمان، پایین بروید (نه نردبانی که به بیرون می رود). به سمت یک دیوار شکسته بروید و از آنجا بپرید به قسمت پایین روی زمین. دور برج را به صورت خلاف عقربه های ساعت بچرخید (در سمت دیگر چیزی نیست) تا زمانی که یک gargoyle warrior را ببینید که به شما حمله می کند. آن را بکشید و سپس به دیواره برج نگاه کنید تا نردبانی ببینید که بالا می رود. بالا رفته و ۲ عدد Rusted Coin را بردارید. برگردید پایین و به گشتن دور برج ادامه دهید تا یک پلتفرم چوبی ببینید که به یک راهروی باریک می رود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

برج اصلی که بونفایر در آن قرار دارد و مبدا مسیرهای مختلفی که در این بخش راهنما می رویم این برج است و نسبت به آن مسیرهای مختلف چپ و راست را دنبال می کنیم.

وقتی وارد شوید یک کریستال لیزارد را جلوتر می بینید. ولی گول نخورید زیرا اگر بی دقت دنبالش کنید یک حفره روی زمین جلوی شما است که پرت می شوید پایین درون یک مرداب توکسینی با چندین کراولر. فعلا لیزارد را بی خیال شوید و به چپ بروید و سپس به راست بپیچید تا یک کریستال لیزارد متفاوت را بکشید. این راهرو را ادامه دهید و سپس دوباره به راست بپیچید تا لیزارد دیگر را هم ببینید و از کشتنش Twinkling Titanite بگیرید. از یک گوشه این منطقه Rusted Coin ها را بردارید و سپس به تنها راهی که از این راهروها خارج می شود بروید و می بینید که روی یک پلتفرم چوبی هستید که بالای یک مرداب وجود دارد. به راست بروید و از انتهای این بخش Blooming Purple Moss Clump بردارید. مرداب زیر شما باعث ایجاد آسیب toxin می شود و بنابراین لباس های مقاوم در برابر سم اینجا به درد نمی خورند زیرا poison نیست و Purple Moss Clump های معمولی هم کمکی به درمانش نمی کنند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

دور برج را به صورت خلاف عقربه های ساعت بچرخید (مثل این عکس) تا زمانی که یک gargoyle warrior را ببینید که به شما حمله می کند. آن را بکشید و سپس به دیواره برج نگاه کنید (در این عکس سمت چپتان است) تا نردبانی ببینید که بالا می رود. بالا رفته و ۲ عدد Rusted Coin را بردارید. برگردید پایین و به گشتن دور برج در همین مسیر عکس ادامه دهید تا یک پلتفرم چوبی ببینید که به یک راهروی باریک می رود و این پلتفرم در تصویر کمی جلوتر دیده می شود

بهتر است که Blooming Purple Moss Clump را همراه داشته باشید و مجهز کنید. می توانید قبل از پایین رفتن به درون مرداب از بالا با تیر ۶ عدد crawler را بزنید و حتی بکشید. اگر آن ها آمدند زیر بخش چوبی در جایی که نشانه تیرتان به آن ها نمی رسد، برگردید بیرون و دوباره کمی بعد بیایید تا آن ها به جای خود برگشته باشند. در مرداب آیتمی که برق می زند را می بینید؟ بپرید پایین و به سمت آن بدوید و Purging Stone را بردارید. از روی این بخش خشکی می توانید اطراف مرداب را ببینید بدون این که توکسینی شوید. در این مرداب یک بخش زیرین غار مانند که سقف دارد وجود دارد که در آن ۴ کراولر هستند و همان جایی است که بالاتر گفتیم اگر دنبال لیزارد بروید درون حفره می افتید و در واقع در اینجا فرود می آمدید. ۳ تا را می توانید با تیر بیرون بکشید و در خشکی دخلشان را بیاورید و یکی دیگر از اینجا دیده نمی شود. بروید به این بخش و با سرعت چهارمی را هم بکشید و سریعا Cursebite Ring و Poison Gem را بردارید و برگردید به خشکی و چون احتمالا توکسینی شده اید یک Blooming Purple Moss Clump مصرف کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

این مرداب باعث ایجاد آسیب toxin می شود و بنابراین لباس های مقاوم در برابر سم اینجا به درد نمی خورند، زیرا poison نیست و Purple Moss Clump های معمولی هم کمکی به درمانش نمی کنند. بهتر است که Blooming Purple Moss Clump را همراه داشته باشید و مجهز کنید.

از خشکی به دیواره ساختمانی که وسط مرداب است نگاه کنید تا یک نردبان ببینید. بالا بروید و مسیر سقف را دنبال کنید. بخشی که باز است و از آن می توانید یک fist beast یا “مشت متحرک” یا “اسب آبی مشتی” خوابیده را ببینید فعلا بی خیال شوید و مسیر سقف را ادامه دهید و آن را دور بزنید و از پله ها بالا بروید تا به یک مبارزه نفس گیر با یک NPC سخت برسید. وی به شما دارت روح پرتاب می کند و یک mace بزرگ هم دارد که آسیب آتش هم می زند. یک راه خوب برای زدن این دشمن آن است که در فاصله ای که وی تحریک نمی شود طوری بایستید که بتوانید وی را هدشات کنید و بعد از زدن یک تیر به سر او، برگردید بروید به سمت نردبانی که از آن آمدیم و حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید و این روند را تکرار کنید. البته می توانید هم مثل من مستقیم و رو در رو وی را بکشید و جاخالی دادن از حملاتش زیاد هم سخت نیست، ولی سعی کنید نزدیکش باشید چون دارت هایش خیلی بدتر است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

می توانید قبل از پایین رفتن به درون مرداب، از بالا و روی پلتفرم چوبی، با تیر ۶ عدد crawler را بزنید و حتی بکشید. اگر آن ها آمدند زیر بخش چوبی در جایی که نشانه تیرتان به آنها نمی رسد، برگردید بیرون و دوباره کمی بعد بیایید تا آن ها به جای خود برگشته باشند.

بعد از کشتن او Logan’s Scroll را می گیرید که باید به Orbeck بدهید تا موارد بیشتری را باز کنید. مسیر سقف را در نزدیک محلی که این دشمن بود ادامه دهید تا ۱۸ عدد Poison Arrow بردارید. سپس از یک بخشی که باز است بپرید پایین تا روی یک پلتفرم بلند که وسط اتاقی است که در آن fist beast خوابیده است، فرود بیایید و از روی این پلتفرم سنگی، Wrath of the Gods که یک میراکل قدرتمند است بردارید. پایین را نگاه کنید و در اتاق یک صندوق می بینید که البته میمیک است و بعد از مرگ Court Sorcerer’s Staff را خواهد داد. بپرید پایین به کف اتاق و اینجا باید با fist beast بجنگید. اگر می گویید که خب چرا از روی همان پلتفرم امنی که بودیم آن را نزنیم، باید بگویم زیرا که او یک سری موادی تف می کند که فایده ای ندارد روی پلتفرم باشید و به شما برخورد می کنند. این دشمنان آرام به سمت شما می خزند و نزدیک شما بر می خیزند تا با صورتشان که مشت است به شما بکوبند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

این دشمنان آرام به سمت شما می خزند و نزدیک شما بر می خیزند تا با صورتشان که مشت است به شما بکوبند. اگر این ها شما را در مشتشان بگیرند مقداری از روح های شما را نیز می بلعند! خط سلامتی این دشمنان هم بالاست و به طور کلی باید بگویم یکی از دشمنان سخت و بسیار روی مخ بازی هستند!

اگر این ها شما را در مشتشان بگیرند مقداری از روح های شما را می بلعند! خط سلامتی این دشمنان هم بالاست و به طور کلی یکی از دشمنان سخت و بسیار روی مخ بازی هستند. این دشمنی که در این اتاق است، اگر مدتی شما را نبیند برمی گردد و می خوابد! می توانید از این روند برای کشتنش با تیر استفاده کنید، ولی خب زمان می برد. بعد از کشتن این دشمن، از بین کوزه هایی که نزدیک محل خوابیدن او بود ست لباس Court Sorcerer set را بردارید. از نردبانی که اینجاست برگردید بالا تا روی سقف برسید. در اینجا یک مسیر تقریبا واضح به بالای پله ها وجود دارد ولی ما اول می خواهیم یک راه کمی مخفی تر را برویم. از قسمتی از سقف که روبرویتان یک پنجره باز می بینید باید بدوید و بپرید درون آن پنجره. سپس بعد از فرود آمدن از پله ها بالا بروید و با کلید Old Cell Key درب را باز کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

بعد از کشتن “مشت متحرک” از بین کوزه هایی که نزدیک محل خوابیدن او بود، ست لباس Court Sorcerer set را بردارید. در این اتاق یک صندوق هم می بینید که البته میمیک است و بعد از مرگ Court Sorcerer’s Staff را خواهد داد.

سپس اینجا با Siegward of Catarina صحبت کنید و تمام دیالوگ هایش را تا انتها ببرید تا در نبرد با باس بعدی به کمکتان بیاید. همچنین او به شما یک Titanite Slab می دهد. در گوشه این اتاق هم حلقه Covetous Serpent Ring را بردارید که یکی از بهترین حلقه های بازی و سری سولز است ، زیرا در بازی که تمام آن بر پایه روح است، حلقه ای که باعث شود روح بیشتری از کشتن دشمنان بگیرید، بهترین حلقه کل بازی است، لااقل برای من.

از آنجا که به بخش پایانی خط داستانی شخصیت سیگوارد نزدیک می شویم جا دارد تا بار دیگر روند خط داستانی وی را برای شما یادآوری کنیم تا در قسمت بعدی راهنما و مبارزه با Yhorm the Giant، پرونده این شخصیت مهم را ببندیم. به حالات مختلف پیشروی در خط داستانی وی دقت کرده و آن ها را مطالعه نمایید تا چیزی از قلم نیافتد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

از قسمتی از سقف که روبرویتان یک پنجره باز می بینید، باید بدوید و بپرید درون آن پنجره. سپس بعد از فرود آمدن از پله ها بالا بروید و با کلید Old Cell Key درب را باز کنید. در اینجا با Siegward of Catarina صحبت کنید و تمام دیالوگ هایش را تا انتها ببرید تا در نبرد با باس بعدی به کمکتان بیاید. همچنین او به شما یک Titanite Slab می دهد. در گوشه این اتاق هم حلقه Covetous Serpent Ring را بردارید که یکی از بهترین حلقه های بازی و سری سولز است زیرا در بازی که تمام آن بر پایه روح است، حلقه ای که باعث شود روح بیشتری از کشتن دشمنان بگیرید بهترین حلقه کل بازی است، لااقل برای من.

  • Siegward of Catarina

Siegward of Catarina یکی از مهمترین شخصیت ها در نسخه سوم دارک سولز ۳ است که انجام کامل روند ماموریت و خط داستانی وی پیچ و تاب زیادی دارد و نیازمند اطلاعات و آگاهی بالایی است. وی اهل یکی از قدیمی ترین سرزمین های معرفی شده در این سری یعنی کاتارینا است که قبلا نیز در شماره های قبلی کسانی که که شاید اجداد وی بوده اند دیده ایم که حتی از لحاظ اسم نیز به هم شبیه هستند و سیگوارد و سیگمیر نام دارند.

Siegward of Catarina زره Catarina Set را به تن کرده و سلاح وی نیز Zweihander است و همچنین سپر Pierce shield را در دست دارد. ابتدا اطلاعاتی کلی از این شخصیت را برای شما بازگو می کنم:

  • این شخصیت قابل کشتن است.
  • وی می تواند در باس فایت Yhorm the Giant به کمک شما بیاید.
  • Gesture (حالت) “Toast” را به شما می دهد.
  • Gesture (حالت) “Sleep” را به شما می دهد.
  • Gesture (حالت) “Rejoice” را به شما می دهد.
  • اگر وی را از rithyll dungeons آزاد کنید به شما Titanite slab که یکی از مهمترین آیتم ها در بازی است را پاداش خواهد داد.
  • به شما  “Siegbrau” را می دهد.
dark soul 3 wiki siegward of catarina cover

نخستین محل ملاقات با Siegward of Catarina در کنار آسانسور

خط داستانی:

مرجله اول: شما اولین بار می توانید Siegward of Catarina را در منطقه Undead Settlement ملاقات کنید. وی دقیقا بعد از قسمتی که شخصیت  Eygon of Carim نشسته است در کنار آسانسور قرار دارد. البته وقتی شما به آسانسور می رسید وی را می بینید که با آن بالا می آید و کنار آسانسور می ایستد. بعد از این که با او صحبت کردید و تمام دیالوگ های وی را شنیدید، وی به لبه بالایی همان ساختمان نقل مکان می کند که در بالای آسانسور قرار دارد. وقتی که آسانسور دارد بالا می رود باید به موقع از روی آن به روی یک لبه چوبی که می بینید بپرید و وقتی از پنجره به روی بالکن برسید وی را می بینید که بر روی لبه بالکن نشسته است. دوباره کامل با وی صحبت کنید. وی از یک Fire Demon صحبت می کند که اگر از روی همان لبه به پایین بپرید و جلو بروید به منطقه وی می رسید. وقتی با آن هیولا وارد مبارزه شوید Siegward نیز به مبارزه می آید. به وی کمک کنید تا هیولا را بکشد تا چند Gesture مختلف و Siegbrau پاداش بگیرید.

توجه: اگر بار اولی که وی را کنار آسانسور دیدید با وی حرف نزده باشید وی ناپدید می شود و دیگر به این قسمت هایی که گفتم نمی رسید. اگر هم شما در هنگام مبارزه با Fire Demon کشته شوید وی دوباره در همان منطقه ظاهر خواهد شد و می توانید مجددا ادامه دهید. اما اگر وی در هنگام مبارزه کشته شود دیگر ناپدید خواهد شد.

dark souls iii siegward undead settlement

دومین ملاقات با Siegward of Catarina در لبه بالکن همان ساختمان بالای آسانسور

مرحله دوم: بعد از انجام مرحله اول، شما می توانید وی را در چاهی دقیقا در بیرون از محل بونفایر  Cathedral of the Deep پیدا کنید. البته وی را نمی بینید زیرا در ته چاه است و فقط می توانید با وی صحبت کنید. اما اگر کارهای زیر را انجام نداده باشید قادر نخواهید بود تا با وی صحبت کنید:

۱- شما باید در دو دهنه آبی رنگ و بزرگی را از بونفایر Rosaria’s Bedchamber به آن می رسید را باز کرده باشید که میانبری به قبرستان را باز می کند.

۲- بعد از انجام این کار باید یک بار بازی را ریلود کنید تا بتوانید با Siegward حرف بزنید.

۳- باید زره Siegward یعنی Catarina Set را از شخصیت Unbreakable Patches گرفته یا خریده باشید و هنگام صحبت با Siegward آن را به وی که در چاه است بدهید. (اگر هم این زره را از بار قبلی که بازی را تمام کرده اید در اختیار دارید می توانید همان جا از آن استفاده کنید).

dark souls iii siegward cathedral

ملاقات سوم البته به صورت صوتی از ته چاه با Siegward of Catarina !

مرحله سوم: بعد از این که وی را از چاه نجات دادید، وی در Irithyll of the Boreal Valley ظاهر خواهد شد. از طریق دریاچه نزدیک بونفایر Distant Manor به یک تونل آب گرفته پر از زنان عنکبوتی شکل که در آب هستند می رسید و از آنجا به اتاقی که Siegward در آن نشسته است می رسید. وی در جلوی شومینه نشسته و مشغول استراحت است. وی مقداری Estus Soup درست کرده است که از آن به شما نیز می دهد و همچنین اگر در قسمت قبلی Gesture ها را از وی یاد نگرفته باشید می توانید در اینجا آن ها را از Siegward بگیرید.

توجه: اگر شما به Irithyll Dungeon وارد شده باشید وی دیگر در مرحله سوم ظاهر نخواهد شد وخط داستانی وی در مرحله بعد ادامه می یابد. همچنین اگر در مرحله سوم وی را ملاقات نکرده باشید او دیگر به کمک شما در مبارزه با Yhorm the Giant نخواهد آمد.

توجه: اگر شما با Siegward در مرحله ای که درون چاه بود صحبت نکرده باشید و به Irithyll Dungeon رفته باشید باز هم می توانید ماموریت وی را انجام دهید. بایستی به قسمت چاه بازگردید و با وی صجبت کنید و زره را به وی بدهید تا وی بلافاصله در جلوی شومینه طاهر شود.

مرحله چهارم: در Irithyll Dungeon می توانید  Siegward را که در یک سلول زندانی شده است پیدا کنید. برای آزاد کردن وی حتما لازم نیست تا ابتدا با وی حرف بزنید تا او از کلید سلول با شما صحبت کند و می توانید یک راست وقتی کلید را داشتید برای آزاد کردن وی بروید اما اگر می خواهید با وی صحبت کنید باید به قسمتی که یک غول در آنجا خوابیده است و در کف آن پر از است موش بروید. در اینجا پنجره سلول Siegward را می بینید و می توانید با وی صحبت کنید تا از شما بخواهد او را آزاد کنید. بسیار مراقب موش ها باشید زمانی که با وی صحبت می کنید زیرا که آن ها چندین بار پشت سر هم ظاهر می شوند و از لانه بیرون می آیند.

در ادامه این قسمت شما باید به یک منطقه فاضلاب مانند بروید که در آنجا دو صندوق وجود دارند. یکی از این صندوق ها حاوی Old Cell Key است که برای مرحله پنجم و آزاد کردن Siegward آن را نیاز دارید. مراقب Basilisk ها که پشت سر هم ظاهر می شوند باشید.

maxresdefault

چهارمین ملاقات با Siegward of Catarina که جلوی شومینه لم داده است!

مرحله پنجم: برای رسیدن به سلول  Siegward (از سمتی که بتوانید وی را آزاد کنید) به بونفایر  Profaned Capital بروید. از بونفایر با نردبانی که وجود دارد به پایین بروید و از روی یک سری خرابه ها که حفره ای در دیوار ایجاد کرده اند به بیرون بروید. در اینجا درست قبل از این که وارد یک منطقه با چندین راهرو مختلف بشوید یک Gargoyle بدون سر ظاهر می شود و می توانید با وی مبارزه کنید یا سریعا به داخل منطقه راهروها بروید. در اینجا بسیار مراقب باشید زیرا دو حفره وجود دارد که اگر آن ها را نبینید به پایین می افتید و چندین دشمن بر سر شما می ریزند.  در منطقه راهروها با دقت حفره ها را رد کنید تا به یک مسیر چوبی برسید که در پایین آن، منطقه فاضلابی را با چندین Sewer Centipedes که در آن قرار دارند می بینید و همچنین یک ساختمان کلیسا را نیز مشاهده خواهید کرد. از نردبان پایین بروید و مراقب این دشمنان باشید و همچنین بدانید که آب این منطقه شما را مسموم خواهد کرد و در صورت زیاد ماندن در آن سمی خواهید شد. سریعا به سمت دیوار کنار کلیسا که یک نردبان قرار دارد بروید و از نردبان بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا به روی سقف کلیسا برسید. در روی سقف یک دشمن NPC قدرتمند می بینید که باید با وی مبارزه کنید و بعد از کشتن وی آیتم Logan’s Scroll را به دست می آورید. از روی سقف به سمت پله هایی که از آن بالا آمدید تا به آنجا برسید نگاه کنید و یک دریچه را بر روی دیوار روبروی خود می بینید که می توانید با دورخیز و دویدن به داخل آن بپرید. پس از پریدن به داخل ان و ادامه مسیر به سلول Siegward خواهید رسید. از Old Cell Key استفاده کنید تا درب سلول را باز کنید تا وی را آزاد نمایید و او به شما آیتم ارزشمند Titanite slab که برای آخرین مرحله ارتقای سلاح ها و .. نیاز است می دهد. هم چنین در این سلول حلقه Covetous Gold Serpent Ring زا پیدا می کنید که از نظر من مهمترین حلقه بازی است و حتی یک بار نیز آن را از دست خود خارج نکردم زیرا یاعث می شود تا دشمنان روح بیشتری پس از مردن به شما بدهند و در این بازی که روح همه چیز است و باید شخصیت خود را با آن ازتقا دهید، دریافت روح بیشتر از دشمنان مزیتی بزرگ است. همچنین اگر دیگر نمی خواهید ماموریت وی را ادامه دهید در اینجا می توانید Siegward را یکشید و زره وی را به دست آورید البته اول Titanite slab را از او بگیرید. البته کشتن وی توصیه نمی شود.

maxresdefault 1

Siegward of Catarina در زندان و در سلولی که در آن گیز افتاده است و شما باید وی را ازاد کنید، البته در این تصویر آزاد کرده اید زیرا که پیش وی در سلول هستید.

مرحله ششم: بعد از آزاد کردن Siegward از سلول، زمانی که به قسمت مه گرفته مبارزه با Yhorm the Giant می رسید، یک کات سین نمایش داده می شود که در آن Siegward را می بینید که در کنار شما به قسمت مبارزه با باس می رود. اگر خط داستانی وی را کاملا دنبال نکرده باشید وی به کمک شما نخواهد آمد و اصلا این کات سین پخش نخواهد شد. اگر Yhorm the Giant را قبل از آزاد کردن Siegward از سلول کشته باشید زمانی که دوباره به منطقه باس فایت برگردید یک شمشیر Storm Ruler دیگر را نیز بر روی زمین پیدا می کنید اما دیگر زره را در این حالت به دست نخواهید آورد.

مرجله ۷: (اگرYhorm the Giant سومین Lord of Cinder شماست این مرحله را هر چقدر سریعتر می توانید انجام دهید) بعد از کشتن Yhorm the Giant (همراه Siegward) به سراغ وی که نزدیک همان بونفایر نشسته است بروید و برای آخرین بار با وی صحبت کنید و سپس وی به خواب می رود. اگر در این قسمت شما بدون این که در بونفایر همان منطقه باس فایت استراحت کنید به سمت منطقه اتاق پادشاهی بروید، در بازگشت می بینید که Siegward در همان جایی که به خواب رفته بود مرده و زره و تجهیزاتش را برای شما گذاشته است تا بردارید.

دیگر حالت ها:

اگر شما Yhorm the Giant را در حالی که هنوز Siegward در چاه Cathedral of the Deep گیر افتاده است، بکشید، باز هم وقتی وی را از چاه آزاد کنید تمام مراحل را می توانید به ترتیب گفته شده انجام دهید و وی در تمام آن ها ظاهر می شود و وقتی که وی را در آشپزخانه جلوی شومینه می بینید از شما تشکر خواهد کرد به خاطر انجام ماموریتش یعنی کشتن Yhorm the Giant در غیاب او و به شما Emit Force و Siegbrau پاداش خواهد داد. سپس وی را در سلول خواهید یافت (حتی اگر قبلا در آن را باز کرده باشید) و به مانند حالت های قبل یه شما Titanite slab خواهد داد. سپس وی را در اتاق باس Yhorm the Giant که قبلا کشته اید می بینید و به شما یک Siegbrau دیگر خواهد داد و سپس یه خواب می رود. وقتی که Storm Ruler را از کنار بونفایر بردارید و به آن جا بازگردید وی رفته است و برای شما  Storm Ruler خودش و Pierce Shield را باقی گذاشته است. اگر دوباره منطقه را ریلود کنید و به همین مکان بیایید روی زمین Catarina Set یعنی ست زره وی را نیز خواهید یافت.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

در بالای پله های کنار سقف، دقیقا روبرویتان یک زندانبان است که باید او را بکشید. همچنین یکی دیگر هم در راهرو ظاهر می شود که باید دقت کنید و آن را نیز از بین ببرید. در انتهای راهرو که بن بست است Jailer’s Key Ring را بردارید. حالا با این کلید می توانیم برگردیم به Irithyll و در آن اتاقی که ۷ تا زندانبان دور دور می کردند و در قسمت قبلی گفتیم یک NPC به نام Karla زندانی است، وی را نجات دهیم.

  • ادامه راهنما

حالا برگردید به همان بخش سقف که قبل تر بودیم (و از آن به درون پنجره پریدیم) و این بار مسیر واضحی که گفتیم از پله ها بالا می رود را دنبال کنید. در بالا دقیقا روبرویتان یک زندانبان است که باید او را بکشید. همچنین یکی دیگر هم در راهرو ظاهر می شود که باید دقت کنید و آن را نیز از بین ببرید. در انتهای راهرو که بن بست است Jailer’s Key Ring را بردارید. حالا با این کلید می توانیم برگردیم به Irithyll و در آن اتاقی که ۷ تا زندانبان بودند و قسمت قبلی گفتیم یک NPC به نام Karla زندانی است، وی را نجات دهیم. البته قبل از آن کار داریم و جلوتر در مورد آزاد کردن کارلا هم خواهیم گفت. یک منطقه دیگر در این بخش از  Profaned Capital مانده است که برویم. در مردابی که بودیم به جای بالا رفتن از نردبان می توانید دور ساختمان را بزنید و در گوشه دیگر پشت این ساختمان یک کراولر دیگر را بکشید و Shriving Stone را بردارید. همچنین یک اتاق در کف این ساختمان و هم سطح با مرداب هست که ۳ عدد fist beast لعنتی هم در آن هستند!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

بار دومی که بر اساس این راهنما وارد ساختمان وسط مرداب می شوید در اتاق طبقه پایین ساختمان که هم سطح مرداب است، ۳ عدد fist beast لعنتی هستند که اگر حتی یکی از این ها را هم بکشید Eleonora را می گیرید که یک تبر جالب با weapon art منحصر به فرد است که این weapon art باعث می شود سلامتی کسب کنید و همچنین به دشمنان آسیب خونریزی می زند.

اگر حتی یکی از این ها را هم بکشید Eleonora را می گیرید که یک تبر جالب با weapon art منحصر به فرد است که این weapon art باعث می شود سلامتی کسب کنید و همچنین به دشمنان آسیب خونریزی می زند. حالا باید مسیر را برگردیم به سمت برج بونفایر که از آن آمدیم. هم از مرداب می توانید برگردید و هم از بخشی روی سقف (که پله ها بالا می رفتند) می توانید پله ها را رد کنید و در انتهای مسیر علاوه بر برداشتن Rubbish، از لبه بپرید پایین و تقریبا در کنار برج بونفایر فرود می آیید. برگردید به کنار بونفایر و اگر می خواهید استراحت کنید و کارهایتان را انجام دهید. قبل از ادامه مسیر در Profaned Capital می خواهیم برگردیم و کارلا را آزاد کنیم. از بونفایر به Irithyll Dungeon سفر کنید. در کنار بونفایر Irithyll Dungeon که دربی را باز کردیم بروید و با آسانسور بروید پایین و مسیر را دنبال کنید و دوباره دشمنان را بکشید تا مجددا به اتاقی که ۷ تا زندانبان پرسه می زدند برسیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

بعد از آزاد کردن کارلا و حرف با او، وی به فایرلینک شراین می رود و زیر پله های سمت راست آهنگر می نشیند. کارلا یک فروشنده جادو است که dark pyromancy tome ها و dark divine tome ها را هم قبول می کند و وقتی که وی به فایرلینک شراین بیاید شما می توانید لباسش را هم از Shrine Handmaid بخرید

هر طور که می دانید این ها را باز هم از پای در آورید و به کنار سلول کارلا که قفل بود بروید و در این راهرو یک زندانبان دیگر را هم که مخفی بود بکشید. اولین سلول این بخش را باز نکنید زیرا فقط یک crucifixion victim قدرتمند حمله می کند و هیچ آیتمی هم ندارد. حالا درب سلول Karla را باز کنید و با وی چندین بار صحبت نمایید. وی یک فروشنده جادو است که dark pyromancy tome ها و dark divine tome ها را هم قبول می کند (وقتی که وی به فایرلینک شراین برود در زیر پله های سمت راست آهنگر می نشیند و شما می توانید لباسش را هم از Shrine Handmaid بخرید). دو درب دیگر هم هستند که با این کلید می توانیم در این منطقه باز کنیم. برگردید به بونفایر Irithyll Dungeon و سلول سوم سمت راست در نزدیک بونفایر را باز نمایید و Rusted Coin را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

اگر یادتان باشد در سلول انتهایی سمت راست در بخش بالای زندان یک سری پله بود که از آن پایین می رفتیم و به طبقه کف زندان می رسیدیم. حالا باز هم اگر یادتان باشد در این طبقه پایین اتاق،  یک درب بود که قبلا وقتی اینجا بودیم قفل بود و یک آیتم روی یک صندلی بود. حالا می توانید بازش کنید و Prisoner Chief’s Ashes را بردارید و باید به Shrine Handmaid بدهید.

حالا جلو رفته و به مسیر اصلی و اولیه ای که وقتی اولین بار به اینجا آمده بودیم یعنی به درون ساختمان اصلی زندان، بروید و دوباره زندانبان و زندانی هایی که از زندان های سمت راست بیرون می آیند و زندانبان کنار پل متصل کننده دو بخش زندان و .. را بکشید. در سلول انتهایی سمت راست در طبقه پایینش یک درب بود که قبلا وقتی اینجا بودیم قفل بود و یک آیتم روی یک صندلی بود. حالا با کلید بازش کنید و Prisoner Chief’s Ashes را بردارید و باید به Shrine Handmaid بدهید. برگردید به بونفایر و به فایرلینک شراین سفر کنید و آیتم ها و کتیبه ها و خاکسترها را تحویل بدهید و ارتقا و خریدهایی که دارید انجام دهید و با کارلا و دیگر شخصیت ها صحبت کنید. سپس مجددا به بونفایرProfaned Capital سفر کنید. حالا این بار از نردبان دیگری در نزدیک بونفایر که به بیرون از برج می رود پایین رفته و یک پل در جلوتر می بینید. روی این پل مدام به شما توپ های آتشین لعنتی شلیک می شود و یک گارگویل هم حمله می کند! ولی مهم نیست! چون روی پل نمی رویم!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

اینجا اگر کاملا برگردید و دقیقا مسیر صاف روبرویتان را بروید به باس می رسید، ولی ما ابتدا هر ۳ راه دیگر این تقاطع را هم خواهیم رفت.

بهترین سپر ضد آتشتان را بردارید و در پایین نردبانی که از آن آمدیم قبل از پل، به راست بروید و در لبه این بخش به روی لبه زیرین بپرید و سپس دور این بخش را بزنید تا Onislayer Greatbow را بردارید. مجددا به لبه های پایین بپرید تا به بخش زیرین و کف این منطقه برسید. در اینجا ۴ عدد Jailer Handmaid سمت چپ هستند که وقتی به این جا می رسید شروع می کنند به گشت زدن و از پله ها پایین می آیند و بالا می روند. پشت ستون سمت راست پایین پله ها قایم شوید تا دوباره همگی جمع شوند و سپس از پشت ستون یکی یکی آن ها را به سمت خود بکشید و از از پای درآورید. بعد از کشتن آن ها، اول از مسیر پله ها که مسیر اصلی است بالا نروید و به جای آن دقیقا مسیر مخالف و روبروی پله ها را ادامه دهید تا Rusted Coin را بردارید و در انتهای پل شکسته هم روی یک لبه در سمت راست یک Rusted Coin دیگر را هم بردارید. هر چه علامت “بپرید پایین” و.. می بینید توجه نکنید و برگردید و از پله ها بالا بروید و از دربی که هست وارد شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

جلوتر می بینید که ۷ عد زندانبان باز هم دورهمی گرفته اند. اما اگر به نزدیکشان بروید یک گاگول، ببخشید گارگویل هم از سمت راست و بالای این بخش می پرد پایین. می توانید اول او را با تیر بزنید و بکشید پایین و شکستش دهید و سپس مثل داعش به سراغ زندانبان ها که دور همی گرفته اند  بروید و بریزید در مهمانیشان و همه قلع و قمع کنید!!

اینجا یک تقاطع ۳ راهی است. دقیقا روبرویتان دروازه باس است، ولی فعلا نروید. از اینجا به سمت چپ بپیچید و آرام جلو بروید تا یک گارگویل بپرد پایین. او را بکشید به سمت همان پله هایی که از آن جا آمدیم و از پای در آورید. بعد از کشتن وی، جلوتر بروید و ۴ عدد Jailer Handmaid را که دور همی گرفته اند مثل داعش بریزید در مهمانیشان و قلع و قمع کنید!! نزدیک این ها چند پله می بینید که بالا می رود و به آن طرف پلی که گفتیم روی آن به شما آتش پرتاب می کردند می رود. البته دیگر آن ۴ لعنتی اول را کشته ایم و روی پل آتشی به شما پرتاب نمی شود. اینجا Large Soul of a Weary Warrior را بردارید و یک گارگویل دیگر را هم بکشید و از روی پل چند Onislayer Arrow را بردارید. حالا برگردید به همان تقاطعی که روبرویتان درب باس است و به چپ پیچیدیم. این بار به راست بپیچید. جلوتر می بینید که ۷ عد زندانبان باز هم دورهمی گرفته اند. اما اگر به نزدیکشان بروید یک گارگویل هم از سمت راست و بالای این بخش می پرد پایین.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

بعد از کشتن همه اینها، دو صندوق کنار هم می بینید که باید بدانید هر دو میمیک هستند!! یکی از اینها Greatshield of Glory و یکی هم  ۲ تا Rusted Coin می دهد. صندوق دیگری که در این بخش وجود دارد هم دارای Ember است.

می توانید اول او را با تیر بزنید و بکشید پایین و شکستش دهید و سپس به سراغ زندانبان ها بروید. بعد از کشتن همه این ها دو صندوق کنار هم می بینید که باید بدانید هر دو میمیک هستند!! یکی از این ها Greatshield of Glory و یکی هم  ۲ تا Rusted Coin می دهد. صندوق دیگری که در این بخش وجود دارد دارای Ember است. حالا وقت باس فایت است و باید از تقاطعی که به چپ و راستش رفتیم، این بار مسیر مستقیم را برویم تا به باس برسیم. البته اگر بخواهید می توانید برگردید به بونفایر و استراحت کنید. سپس بعد از استراحت، از بونفایر باید بروید پایین نردبان و از لبه های راست دوباره بپرید پایین و ۴ زندان بان را بکشید و در تقاطع به مسیر مستقیم بروید تا وارد درب باس شویم. باس فایت Yhorm the Giant که یکی از لردهای سیندر است در انتظارتان است که در قسمت بعدی توضیح می دهیم.

در قسمت بعدی باس فایت Yhorm the Giant که یکی از لردهای سیندر است را توضیح می دهیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سسلام و خسته نباشید ممنون از راهنما. من از مرحله. دو به بعد siegward. رو انجام ندادم و او من را در دو جا گرفت دو در رو به روم بست :-/ :-/ :-/ اخرش تو shrine link ازم خواست که ببخشمش بعد به عنوان فروشنده ظاهر شد

  • mehrdadPS گفت:

    دستت درد نکنه سعید جان واقعا فکر نمی کردم تو این شلوغی خبری gamescom وقت سر خاروندن داشته باشی چه برسه به راهنمایی قدم به قدم :yes:
    Siegward واقعا یکی از جالب ترین npc های سری سولزه و همش باید نجاتش بدی یا تو چاه می افته، یا تو قلعه زندانیه …. آخرشم تو باسی می آد کمکت که به نظرم آسونترین باس بازی هست

  • SLIM_SHADY گفت:

    خیلی ممنون اقای اقابابایی مثل همیشه عالی به نظر میرسه. میخواستم یه انتقادی بکنم من به شخصه بیش از سه ساله (شایدم چهار ) هر شب سایت رو چک می کنم و میبینم چه قدر این کادر داره زحمت میکشه اما وقتی بخش نظرات رو میبینم حالم بد میشه. واقعا دوستان سال های پیش نظر میدادن ادم ازشون چیز یاد میگرفت اما الان اگه بخش نظرات رو ببینی بیشتر شبیه به سایت خاله زنک هاست تا سایت گیم امیدوارم این افراد رو بن کنید یا حداقل برای مدتی بخش نظرات رو ببندید چون واقعا جلوه ی بدی به سایت داده .ممنون از وقتی که گذاشتید .

  • مثل همیشه عالی و با جزئیات کامل

    این دشمنای دست شکل خیلی رو مخ بودن .این تبر هم تا آخر ازش استفاده کردم واقعا عالی بود و باعث میشد کمتر فلاسک مصرف کرد.
    خسته نباشید

  • Baldur=joker گفت:

    ممنون سعید خان عالی بود.این جور راهنمایی ها خیلی زحمت زیادی میخواد خسته نباشید.شخصا الان resident evil 7 رو با راهنمایی های شما بازی میکنم و واقعا عالیه.من تا حالا اصلا دارک سولز بازی نکردم و دارک سولز ۳ دارم.تو انتخاب کلاس بازی مشکل دارم شوالیه و مزدور رو امتحان کردم ولی نتونستم باس اول رو بکشم.تا فاز اول رو میرم ولی فاز دوم رو نمیتونم.شما که پادشاه بازیهای میازاکی هستی برای کسی که اصلا تا حالا دارک سولز رو بازی نکرده و هیچ آشنایی باهاش نداره بهترین کلاس کدومه؟نوع بازی من هم طوریه که کمتر از سپر استفاده میکنم و بیشتر جاخالی میدم ولی این دو تا کلاس اون چابکی و میزان زیاد پرش برای جاخالی دادن رو نداره.چی پیشنهاد میکنید؟

    • با اجازه آقا سعید
      به نظرم کلاس payromancerرو انتخاب کن .چون از اول میتونی از آتش استفاده کنی و باس Ludex gundyrرو بزنی .فاصله بگیر و از آتیش استفاده کن.سپر هم نمیخواد فقط جاخالی و رل کن.ایمان و هوش هم ارتقا بده که بعدا بتونی از اسپل های قدرتمند استفاده کنی.ولی کلا یه مدتی طول می کشه تا قلق بازی دستت بیاد.

  • hamed 66 گفت:

    ممنونم از راهنمای بازی یه عرضی خدمتتون داشتم آقا سعید اگه امکانش باشه راهنمای ویدیوی بزارین خودتون بازی کنین صداتون هم ضبط بشه راهنمای کنین به نظرم زحمت کمتر داره هم بهتر میشه متوجه شد…البته الان هم خیلی عالی هست کمک زیادی کرده

  • سلام قربان. شب شما بخیر اول باید تشکر کنم بابت مقاله های زیبای و مفید شما، من یه سوال داشتم چندماهه میخوام بپرسم اما فراموش میکردم
    توی قسمت سوم دارک سولز وارد شهر زیبای یخ زده که شدم که اول ورودی از بالای پل یه beast میپره و حمله میکنه، توی اون منطقه وسط میدون یه نشان احضار بود که من احضار کردم من تا قبل از اون لحظه آنلاین و احضار و اینارو اصلاً امتحان نمیکردم، وقتی یه شخصیت احضار شد با دستاش یه هاله های نور بوجود میآورد و فقط در حین مبارزه با دشمنها به نوار لایف من اضافه میکرد و یه سری آیتم روی زمین برای من گذاشت و بعد از چند دقیقه رفت، من بعد از جمع آوری اون آیتم های روی زمین وقتی برگشتم توی فایرلینک. اون آیتم ها رو که استفاده کردم و رفتم پیش اون بانو که میگفت may the flames guides thee یهو لِول ۶۸ من رسید به لِول ۲۸۰، و با مابقی آیتم ها تونستم یه سلاح رو فول لِول آپ کنم خلاصه در عرض ۵ دقیقه بازی برای من متحول شد و تا آخر بازی راحت بودم تقریباً
    خواستم بدونم چطور همچین چیزی ممکن شد؟ ببخشید اگه اسم آیتم ها و آیکون ها خیلی یادم نمونده

  • paydin گفت:

    سلام و تشکر بسیار زیاد خدمت جناب آقابابایی عزیز . ممنونم بخاطر همه چیز. جناب آقا بابایی یه سوال در مورد NG+ این بازی داشتم. قبل از ورود به ng+ شما چه کارهایی رو پیشنهاد میکنین؟ در اینترنت چندین لیست موجود هستش اما نظر شما یه چیزه دیگه است. مثلا کشتن تمام npc ها در شراین یا خرید برخی آیتم ها و … . شما به عنوان استاد در این زمینه چه کارهایی رو قبل از آغاز ng+ پیشنهاد میکنین؟ خیلی ممنونم و تشکر بخاطر تمام زحماتتون.

  • 11saeed گفت:

    سلام من عضو جدیدم و از شما برای تهیه مقاله تشکر می کنم چون بازی مورد علاقه ام است

  • خسته نباشید جناب اقا بابایی عزیز
    تو سری سولز NPCمحبوب من گاولان هستش دارک سولز۲

  • Rorschach گفت:

    آقا سعید خسته نباشی. شما یگانه راهنمای ایرانی سری سولز لقب گرفتی داداش… دمت گرم.
    جدی گفتما… یه نفر راهنمای این بازی رو توی ایران نوشته اونم شمایی دیگه. پس یگانه راهنمایی داداش.
    یه نکته ای
    چرا از گیمپلی بازی red dead redemption II هیچ مقاله تحلیلی نرفتید؟
    دو هفته شده الان. همه سایتا رفتن این مقاله رو شما نرفتید. در عوض کلی بازی ریزه میزه نقد کردید توی دو هفته اخیر. خب بپردازید دیگه بهش.

  • fbjg گفت:

    سعید جان طبق معمول عالی و کامل بود . ممنون ازت

  • RAZIEL گفت:

    خسته نباشید,خوندش هم لذت بخشه,یه چیزی بگم دوستان نخندن من قسمت دو رو با چیت هم نتونستم تمومش کنم یعنی یجایی موندم دیگ نمیدونستم کجا برم,اخرین جایی ک رفتم یه کوه بلند برفی بود ک یه چیزی شبیه دودکش کارخونه نفت داشت,دوستان قسمت دو پایان داره؟یعنی اخر بازی که میرسی پیام تمام شدن میاره یا فقط اینور اونور میری؟

  • Dr.Gamer گفت:

    مثل همیشه کامل بود مقاله :yes: من خودم دارک سولز ٣ رو دو سالی هست که تموم کردم اون موقع مرجع کامل و دقیق فارسی برای بازی نبود من walkthrough هایی که افراد مختلف توی یوتیوب میذاشتن رو میدیدم ولی هیچ کدوم توضیحاتشون به این مفصلی و دقیقی نبود یه درخواستی هم داشتم ازتون سری مقاله های دارک سولز که تموم شد اگه امکانش باشه یه مقاله برای old hunters هم بنویسید من به شخصه سه چهار باری تمومش کردم ولی خیلی از داستانش و حرفای npc ها سر در نیوردم توی اینترنت هم چیزای مختلفی نوشتن هرکسی هم یه جوری تفسیرش کرده اما دوست دارم تفسیر و توضیحات شما رو هم توی یک مقاله مطالعه کنم 🙂

  • Vahid5470 گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    واقعا عالی و مفید بود. میخواستم از شما یه درخواستی بکنم اونم این که اگر میشه بعد از سری مقالات راهنمای سولز یه مقاله در بخش “هزار و یک شب” برای DLC بازی بلادبورن (old hunters) بنویسید. داستان بلاد بورن رو قبلا نوشته بودین. اگر اینم بنویسد دیگه تکمیل میشه. با تشکر

  • Mahdiar12 گفت:

    ببخشید؛ چرا دوباره نسخه جدید نمیدید.

  • dark knight13 گفت:

    سلام خسته نباشید من مرحله زندان yhorm the giant و irithyll of the boreal valley رو تموم کردم اما نمیدونم چجوری باید برم مرحله بعد همه جاهارو گشتم ولی نفهمیدم لطفا راهنمایی کنید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و هشتم - گیمفا