جزئیات جدیدی از سیستم حیات وحش بازی Anthem منتشر شد
بیش از یک سال از معرفی عنوان Anthem در رویداد E3 2017 میگذرد و از آن زمان تاکنون، عناصر مختلف این بازی توجهات زیادی را به خود جلب کردهاند. یکی از این عناصر، حیات وحش چشمنواز دنیای Anthem است زیرا به مبارزاتی که اسلحههای آن از جدیدترین تکنولوژیهای ساخت بشر تشکیل بهره برده است، رنگ و بوی تازهای میبخشد.
به تازگی نیز کانالی در یوتیوب به نام Freelancer Codex با بن ایروینگ (Ben Irving)، تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem در استودیو بایوور (BioWare)، مصاحبهای انجام داده که طی آن ایروینگ جزئیات جالبی از حیات وحش این عنوان به اشتراک گذاشته است. طبق صحبتهای او، به نظر میرسد حیات وحش مخصوص Anthem بیش از چیزی که فکر میکنیم، سیستمی باشد چراکه گروههای مختلف، انواع حیوانات و موجودات درون بازی، روابط متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. بنابراین دو گروهی که نزدیک به هم Spawn میشوند، به هیچ وجه علاقهای نسبت به یکدیگر ندارند و این امر باعث میشود که همواره شاهد درگیری و مبارزات بین آنها باشیم؛ چیزی مانند سیستمی که در عنوان Monster Hunter World شاهد آن بودیم ولی در عمق کمتر.
همچنین ایروینگ در رابطه با مکانیزم لوت (Loot) کردن حیوانات توضیح داد:
به نفع شما است تا تمام موجودات، هیولاها، مهاجمان یا هر چیزی که امکان مبارزه با آنها وجود دارد را بکشید. آنها [پس از کشته شدن] از خود مهمات، آیتم سلامتی و چیزهای دیگر به جا میگذارند. شما آیتمهای ناشناخته را برمیدارید و زمانی که سفر خود را تمام کردید و به پایگاه خانگی خود برگشتید، به شناسایی کاربرد آن و یا اینکه اصلاً این آیتم چه وسیلهای است، میپردازید.
هرچند که موارد اشاره شده توسط ایروینگ خیلی نوآورانه نیستند اما همچنان میتوانند هیجانانگیز باشند. چندی پیش نیز نقشهای از جهان این عنوان منتشر شده بود که اگر واقعی باشد، گشت و گذار در آن با چنین سیستم حیات وحشی، مطلوب به نظر میرسد. بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
همین که همیشه باید تو این لباس اهنی باشی و فقط وقتی توی پایگاهی بدون اون لباسی که تازه اینجاشم اول شخصه باعث میشه از بازیش زده بشم بایوری که اینکوییزیشن رو ساخت کجاس…..
خب اگه این لباس اهنی نبود شما نمیتوستی به خیلی از جاهای مپ دسترسی پیدا کنی گرافیک فوق العاده ای داره و طراحی محیط و گونه های جانوریش هم خیلی چشم گیره مهمتر اینکه باس های طولانی داره بنظرم تنها مشکلش تمام انلاین بودنشه
هرکسی از گیم یه انتظاری داره دیگه الویت منم شخصیت ها و چهره و لباساشونه و داستان نه گرافیک و …..
یعنی شما بازیو
فقط به سیستم لباس پوشیدن
میبینی؟
:shame: :shame: :shame: :shame: :shame: :shame:
داره میگه الویتم شخصیت هاس بعد میگی بازیو به لباس میبینی؟
این چی میگه خدا 😐 اینکویزشن چه ربطی به این داره اصن ، بعدم این بازی شاهکار میشه مطمعنن از یه داستان متوسط و خوب هم بهره منده
بله حتما همینجوره که شما فرمودین
مثل دستنی
این یه چیز دیگست
بازیش معرکه هست
😯 😯 :yes:
اینقد برای این بازی هایپ شدم دارم میترکم ، خدایا بسه دیگ ، هکیشم بخوایم بگیریم باید ۱۰۰ تومن پیاده شیم
مثل دستنی خیلی اونم تو پایگاه و زمانی که شمشیر داشتی سوم شخص میشد