اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا

اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19

مهیار امیدی
۱۳:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا

به تازگی اطلاعات جدیدی از تغییرات بخش Kick-Off و قسمت التیمیت تیم بازی FIFA 19 منتشر شده است که ما را با این ویژگی‌های جدید آشنا خواهد کرد.

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال جاری میلادی، شاهد عرضه عناوین محبوب و مورد انتظاری هستیم که هر یک از طرفداران و بازیکنان زیادی برخوردار هستند. یکی از این عناوین، بازی FIFA 19 محسوب می‌شود که قرار است تا در مهر ماه به دست کاربران برسد. اگر تریلرهای قبلی بازی را مشاهده کرده باشید، حتما باید بدانید که شرکت EA Sports در این نسخه، تغییرات زیاد و چشم‌گیری را در بخش گیم پلی بازی ایجاد نکرده است و به نظر می‌رسد که ما شاهد همان گیم پلی بازی FIFA 18 باشیم. البته چند تغییرات کوچک مثل سیستم جدید شوت زنی که باعث افزایش تسلط و دقت کاربران می‌شود، سیستم جدید کنترل توپ و…در بازی ایجاد شده است. اما بدون شک در سال جاری، ما شاهد ایجاد تغییرات دیگری در سایر بخش‌های بازی FIFA 19 هستیم. برای مثال برای اولین بار قرار است تا شاهد حضور لیگ قهرمانان اروپا و لیگ رسمی اروپا باشیم که تا قبل از این، مجوز استفاده از آن‌ها در اختیار رقیب سنتی یعنی PES بود. همچنین قرار است تا گزارشگر‌های جدیدی برای بخش لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازی اضافه شود و ما شاهد حضور سوپر لیگ چین باشیم.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه این بازی، الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کرده است. مثل تغییرات جدید در بخش محبوب Kick-Off و قابلیت‌های تازه بخش التیمیت تیم (Ultimate Team). در ابتدا به اطلاعات و تغییرات جدید بخش Kick-Off می‌پردازیم.

کاربران با ورود به بخش Kick-Off بازی، در ابتدا با چند گزینه جدید رو به رو می‌شوند. طبیعتا اولین گزینه، قسمت بازی معمولی یا Classic Match است که تا قبل از این، بازیکنان با ورود به بخش Kick-Off این قسمت را تجربه می‌کردند و با انتخاب تیم مدنظر خود، به تنهایی و یا با دوستان خود، به تجربه بازی می‌پرداختند. اما حالا همان‌طور که گفته شد، بخش‌های جدید دیگری هم وجود دارند. یکی از این بخش‌ها، بخش لیگ قهرمانان اروپا نام دارد که می‌توانید با ورود به آن، یک مسابقه با حال و هوا و طعم این لیگ هیجان‌انگیز را تجربه کنید. بخش دیگر، Cup Finals نام دارد. به طور کلی، این بخش برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند بدون طی کردن مراحل مسابقات موجود در بازی، به فینال برسند. شما می‌توانید به لطف وجود Cup Finals، فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال لیگ اروپا و یا هر فینال دیگری را تجربه کنید و به جام قهرمانی برسید. Home & Away، نام بخش دیگری است که به تازگی به بازی اضافه شده. شما با مراجعه به این قسمت، یک مسابقه با قانون رفت و برگشت را تجربه می‌کنید. این نوع از مسابقات از قوانین خاصی برخوردار هستند که نسخه حاضر در FIFA 19، کاملا مطابق واقعیت ساخته شده است. مثلا در صورت کسب تساوی در هر دو مسابقه، بازی به پنالتی خواهد رفت و یا تیمی که در خانه حریف به گل رسیده باشد، برنده اعلام می‌شود. در Best Of Series قادر خواهید بود تا مسابقات خاصی را برای یک بازیکن تعیین و طراحی کند. اگر او بتواند وظایف، خواسته و قوانین مطرح شده توسط شما را با موفقیت به پایان برساند، برنده است.

اما با وجود این چند حالت جدید، یک بخش دیگر هم به بازی افزوده شده که House Rules نام گذاری شده است. خود House Rules، از چند نوع بازی و حالت جدید برخوردار است که کاربران با ورود به آن، می‌توانند حالت‌های عجیب و غریب و جالبی را تجربه کنند. برای مثال یکی از بازی‌های این بخش، Long Range نام دارد. در Long Range، برای کاربران گل‌های درون محوطه جریمه یک گل، و گل‌های از راه دور، دو گل حساب می‌شود. با تجربه این بخش می‌توانید توانایی خود را در شوت‌های از راه دور تقویت کنید تا به طور همزمان، به دو گل دسترسی داشته باشید. حالت بقا یا Survival، یکی از حالت‌هایی است که با انواع مختلف و با قوانین متفاوت، در بازی‌های جدید طراحی می‌شود. حال Survival به بازی FIFA 19 هم راه پیدا کرده و کاربران در این قسمت با هر گلی که به ثمر می‌رسانند، یکی از بازیکنان خود را از دست می‌دهند و قسمت‌های بیشتری از زمین در اختیار حریف قرار می‌گیرد که در نتیجه دفاع کردن سخت تر می‌شود. در No Rules، می‌توانید به طور واقعی، یک بازی بدون قانون و پر از هرج و مرج را تجربه کنید. بدون توجه به داور، خطا کنید و بازیکن حریف را نابود سازید. متوجه می‌شوید که اصلا خطایی در کار نیست. و یا حتی بدون توجه به قرارگیری خط دفاعی حریف، پاس‌های بلندی را ارسال کنید تا بدون در نظر گرفتن خطای آفساید، به گل برسید. در این قسمت هیچ قانونی در کار نیست! در First To، اولین بازیکنی که در زمین به یک نتیجه خاص و از قبل تعیین شده توسط شما دست یابد، برنده خواهد بود. برای مثال لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو، باید در طول بازی نمره بالاتر از ۹ را دریافت کند، دو گل بزند و یک پاس گل بدهد، در این صورت پیروز خواهد شد. در حالت Headers & Volleys، گل‌هایی محسوب می‌شوند که فقط از طریق ضربه سر و یا ضربات والی به ثمر رسیده باشند. منظور از ضربات والی، ضرباتی است که توپ هنوز به زمین نرسیده، توسط بازیکن زده خواهد شد که معمولا از شدت و قدرت بالایی برخوردار هستند.

این‌ها، تمامی تغییرات جدید بخش Kick-Off بازی بودند که بدون شک، یک تجربه هیجان‌انگیز و متنوع را به کاربران ارائه خواهند داد.

البته بعد از این‌ها، اطلاعات کوتاهی هم از بخش التیمیت تیم بازی منتشر شد. یکی از بخش‌هایی که کاربران، ورود به آن را در راس اهداف خود قرار می‌دهند، بخش Weekend League بوده که حضور در آن به توانایی بالایی نیاز دارد. تا قبل از این، یکی از راه‌های ورود به این قسمت، برنده شدن در مسابقات Daily Knockout بود که برای وارد شدن به همین بخش هم، باید مبلغی مشخص را در بازی پرداخت کنید. کاربران در Daily Knockout می‌بایست چهار مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذارند و البته هر یک از آن‌ها، از یک سختی خاصی برخوردار هستند. وجود چنین شرایطی، وارد شدن به Weekend League را برای شما سخت‌تر می‌کند. اما حال دیگر ما شاهد حضور قسمت مذکور نیستم و حالت Division Rivals، برای مراجعه به Weekend League جایگزین شده است. بازیکنان Division Rivals را با چند بازی جدید جهت ارزیابی کلی آغاز می‌کنند تا قدرت آن‌ها مشخص شود. سپس کار اصلی آن‌ها شروع خواهد شد و باید با سایر بازیکنان مسابقه دهند. این قسمت از Division های خاص خود برخوردار است که باید در آن پیروز شوید و با پیروزی در هر یک، از جوایز خاصی مثل پک‌های بازیکنان یا دیگر آیتم‌ها برخوردار می‌شوید. با اضافه شدن Division Rivals، راحت تر می‌توانید به Weekend League راه پیدا کنید. هرچه امتیاز بیشتری در Division Rivals کسب کنید، شانس شما برای راه یافتن به بخش مذکور افزایش خواهد داشت. در واقع برای رسیدن به آن، باید به یک امتیاز تعیین شده برسید.

در نهایت شرکت الکترونیک آرتس، ICON های جدید بازی FIFA 19 را معرفی کرد که برای اولین بار در نسخه قبلی به بازی اضافه شدند. ICON ها بازیکنان کلاسیک و قدیمی هستند که در زمان خود، از بزرگ‌ترین افراد فوتبال به شمار می‌رفتند. از جدیدترین ICON های این بازی می‌توان به Rivaldo،Johan Cruyff،Frank Lampard،Steven Gerrard،Eusebio،Clarence Seedorf،Claude Makelele و Raul اشاره کرد.

بازی FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه سال ۱۳۹۷ مصادف با ۲۸ سپتبامر سال ۲۰۱۸، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا
اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • amir2hashmati گفت:

    این بازی بدون شک هیچ تفاوتی چه از لحاظ گرافیک چه از لحاظ گیم پلی با فیفا ۱۸ نخواهد داشت تغییرات کوچک در گیم پلی ایجاد کردن و چهره چند بازیکن هم درست شده نهایت یه لیگ قهرمانان زدن تنگش به جای این کارها یه تغییر بزرگ تو گیم پلی ایجاد کنید کونامی درسته عقب ولی انقدر جربزه داره و انقدر ریسک پذیر هست که تو هر نسخه گیم پلی بازی رو تغییر بده ولی سازنده های فیفا به شدت ترسو و محافظه کار هستند و به تغییرات ریز بسنده میکنند پنالتی زدن داغون دروازبان اصلا شیرجه نمیره توپ های برگشتی هرجور بزنی ارتفاع میگیره میره بیرون تکل بزنی خودت بکشی شاید یه بار پات به پای حریف بخوره فیزیک و استایل بازبکنها همون کوچک ترین تغییری نمیکنه اخه تا کی با همین فرمون میخوایید برید جلو ترس بذارید کنار تو گیم پلی بازی تغییرات انقلابی ایجاد کنید بابا :-X

    • Resident Evil گفت:

      اینجوری که تو نظر دادی معلومه یه ۱۰ساعتی حداقل بازیو تجربه کردی 😐 😐 😐
      ماهیت گیم پلیش مثل ۱۸ منم مشکلی توش نمیبینم ۱۸یسری ایرادات کوچیکی داشت که میتونن تو این نسخه برطرفش کنن مثل همینایی که گفتی
      این حالتای جدیدم که خودش کلی تنوع ایجاد میکنه
      فقد تو سر بازی زدن خوب نیست بخدا

    • head of demon گفت:

      داداش تغییر بنیادی پیش کش
      بیان رفع باگ درست و حسابی انجام بدن
      هوش مصنوعی مدافع ها به شدت روی مخه
      یا بازیکنی مثله رشفورد به شدت باگ بازیه
      از اینا بدتر درگیری های فیزیکی بعضی اوقات به شدت خنده دار میشن
      از این مطالب که بگذریم از فیفا ٠۵ فیفا رو بازی کردم و از فیفا ١١ جدی پای بازی بودم
      فیفای بعدی از لحاظ محتوا به شدت کامل و عالیه

    • Big Boss11 گفت:

      فیفا سالهاست که سبک خودش پیدا کرده و نیازی به تغییر گسترده نداره چون همین الانم طرفدارا راضی هستن و فروش خوبی داره ، اونی که نیاز به تغییر داره pes که هنوز دچار سردرگمی و هر سال با آزمون و خطا در پی راضی کردن طرفدارا و حل نقص ها و مشکلاتشه

  • infinit888 گفت:

    با نظرت موافقم فیفا باید به فکره تعغیر گیم پلی و فیزیک بازیکنا باشه.
    امیدوارم این نسخه بتونه طرفداراش رو راضی نگه داره. :yes:

  • خدا کنه مانند ۲۰۱۸ زودی براش کرک بیاد.
    ۲۰۱۷ ک ۷ ماه طول کشید تا کرک شد

اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19 - گیمفا