وبسایت Reaver Industries راهاندازی شد | نسخه جدید Fable در راه است؟
همانطور که میدانید، به نظر میرسد که توسعه دهدگان Forza Horizon 4، در حال کار برروی یک عنوان جهان باز نقش آفرینی هستند. آنها برای ساخت این بازی مرموز، توسعه دهندگان بسیاری را جذب کردهاند. حال شاهد راهاندازی وبسایت جدیدی هستیم که به مجموعه محبوب Fable اشاره میکند. آیا ارتباطی بین این اتفاقات وجود دارد؟
به تازگی وبسایت جدید Reaver Industries راهاندازی شده است که میتوان لوگو شرکت Reaver Industries را برروی صفحه اصلی آن مشاهده کرد. اگر با این شرکت آشنایی ندارید، باید بگوئیم که Reaver Industries ارتباط عمیقی با مجموعه Fable دارد؛ این نام مربوط به کسب و کاری انحصاری و یک برند کارخانه است که در بازی Fable 3 تحت مالکیت Reaver قرار داشت.
پس از انجام برخی تحقیقات، مشخص شد که این دامنه (Domain) در سال ۲۰۱۷ و توسط یک سازمان ترد پارتی ثبت شده است؛ این سازمان، تقلبی بودن وبسایت را رد کرده است. در حال حاضر هیچ تائید رسمی وجود ندارد که این وبسایت را به بازی جدید پلیگراند گیمز (Playground Games) ارتباط دهد؛ پس این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید و منتظر انتشار اخبار رسمی باشید.
شما میتوانید تصویر این وبسایت را در ادامه مشاهده کنید:
کسی نمیتواند کیفیت مجموعه Forza Horizon را زیر سوال ببرد، اما حالا که پلیگراند گیمز عضوی از خانواده استودیوهای مایکروسافت محسوب میشود، چه چیزی بهتر از این که آنها وظیفه توسعه یک عنوان محبوب دیگر را نیز بر عهده بگیرند. با توجه به افراد با استعدادی که این توسعه دهنده استخدام کرده است، بازی بعدی این استودیو قطعاً یک عنوان عالی خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
قطعا که فیبل هست و اینکه بتسدا و CDPR خودشون رو اماده کنن به زودی یکی از پایه های قدرت رو پلی گروند گیمز تصرف کنه
:inlove: :inlove:
رقابت سختی بین این و cyberpunk 2077 قراره به وجود بیاد
Noooooooob
سی دی پراجکت بهترین بازیه تاریخ رو ساخته و رقابت باهاش سخته ولی کسی از اینده خبر نداره شاید تونست پابه پای اونا حرکت کنه پلی گروند.امیدوارم فیبل کاملا ریبوت بشه چون نیاز مبرم دارم.فیبل دو گیمپلیش واسه زمان خودش قابل قبول بود ولی شماره ی سه بشدت کلانکی و کلیشه ای بود گیمپلیش.بماند اینکه بازی رو اورده بودن به پونصد سال بعد شماره دو.ولی از حق نگذریم داستانش خوب بود.یکی از نکات مثبت فیبل که به بازیهایی مثه اینفیمس هم سرایت کرد انتخاب بین خوب و بد بودن کاراکتر بود.یادش بخیر توی فیبل دو هرجا رد میشدم یدونه زن میگرفتم بچه دار میشدم هاهاها.چه داستان و دنیایی داشت.با انجین پلی گروند قراره زیباترین آلبیون رو ببینیم
نمیشه خیلی مقایسه کرد اما پلی گروند گیمز شک نکن رقیب جدی برای RPG سازها خواهد شد
نه عزیزم این بازی رقیب بازی هورایزن هست حتی بخشی تیم گوریلا به این تیم پیوست هوزایزن که گرافیکش عالللیی بود فورزا هورایزن ۴ اونم محششششررررررررر اینها با کمک هم چی بشند یا ابوالفضل متل بالای ۹۳ گرافیک = بهترین سال
گلدبرگ جاعل هیچ کدوم از اعضای اصلی گوریلا رو جذب نکردن، هوریزون یه عنوان افلاین یکبار مصرف بود من بعید میدونم پلی گراند پروژه یبار مصرف توسعه 😉
😉
اینم لینک
https://gamefa.com/488599/playground-games-brings-on-new-staff-from-ea-rocksteady-and-more-for-unannounced-rpg/
بعدشم من نگفتم یکبار مصرف من بازیای خطی افلاین رو یکبار مصرف میدونم و قطعا همه بازیای مایکرو انلاین دارند و این بازی اپن ورد خواهد بود
گلدبرگ جان ببین دلبندم بعضی از استدیو ها بسته به شرایط یسری افراد رو برای پیش برد پروژشون استخدام میکنن و با اتمام قراردادشون هم میرن پی زندگیشون و کار روی پروژهای دیگه! از جمله اقای جو مککرن که اتفاقا از همین پلی گراند رفته گوریلا و بعد بانجی و دوباره برگشته به پلی گراند !!!… از طرفی من دیدم کاربر cole train هم چند بار گفتن که اینطور نیست یسری از بازیسازها در استدیوها جاشون ثابت هست و استخوان بندی اون استدیو رو تشکیل میدن و بودنشون حیاتی هست منظورم از اون دست افراد بود که گوریلا نه تنها کسی رو از دست نداده بلکم دست به تقویت زده.. یه مقدار بیش از اندازه پیاز داغش رو زیاد کردید
:turtle:
ممدرضا بشخصه امیدوارم فیبل رو دست ابزیدن سپرده باشن و پلی گروند روی ای پی جدیدی کار کنه ولی اگه فیبل رو هم ریبوت کنن راضی ام کاملا.ولی ادامه ی شماره سه رو اصلا دوست ندارم.فیبل دو کجا سه کجا
با توجه به شایعات احتمال بالا همون فیبل باشه و قطعا ریبوت هست فکر نمیکنم نسخه شماره دار بزنن همون ریبوت هست
دلیل اینکه این همه Dislike خوردی رو فقط خدا می دونه!
GrowUp#
گذشته از این که با VPN الافان می توانند کامنت ها را دیسلایک کنند،گیمفا یک ضغف خیلی بد در زیرساخت هم داره که به تازگی متوجهش شدم و امکان تغییر لایک کامنت تا هزار عدد در چند ثانیه را می دهد،چیزی که گفتم بلوف نیست،میتونید از Cole Train بپرسید بهش نشون دادم گیمفا در و پیکر توی لایک و دیسلایکاش نداره
تو این وضع گرونی واقعا فکر لایک و دیسلایکید؟!!!!!!!!
عیب نداره عوضش امنیت داریم. :rotfl:
امنیتم نداریم
مهم نیست
موفقیت های پلی گروند گیمز برای یه عده درد اوره از این جهت طبیعی هست
تازه این دردها موقع انتشار فورتزا هورایزن۴ تازه قراره رو بشه :rotfl: :rotfl:
فنای سونی تو سایت بیشترن اگه همین کامنتو راجع به گوریلا گیمز بزاری جای مثبت و منفی کامنت اولت عوض میشه ولی خب با تغییر ip وی پی n هم میتونید تند تند منفی یا مثبت بدید ولی خیلی بیکار باید باشی
واقعا داش ویتو چقدر باید طرف بیکار باشه یعنی واقعا یه کامنت ارزش داره که این قدر برای منفی دادن بهش وقت بذاری البته تابستان هست تا اول مهر وضعیت همینه
واقعاً مسخرس. یه جوری از Xbox منتفرن که خود مدیر عامل Sony هم نیست. بعد همینا جواستیک Xbox از یه متری ندیدن. باز خوبه من درباره ی بازی PS4 می حرفم حداقل یکی دو ساعت بازیشون کردم.
بیخیالشون داداش بذار خوش باشن
باز که عکس پروفایل رو عوض کردی همون اولیه خیلی خوبه چرا عوض میکنی
خوشم مثل خودم خوش سلیقه ای. :rotfl: :yes:
:rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
اونی که سویشرت پوشیده رو میگی؟ همه ی آواتارایی که می ذارم مال یه خوانندس، موزیکای Electro Pop می خونه.
همونی که همیشه داشتی رو میگم اره سویی شرت داشت فکر کنم
:yes: :yes:
چشم همونو می زارم.
از ۱۰ بهش چند میدی؟ :rotfl: :yes:
۹ رو به راحتی میگیره 😀 :rotfl: اون ۱ نمره هم چون از زوایای گوناگون باید بررسی کنم و فعلا در دسترس نیست ازش کم میکنم :yes: :yes: :rotfl:
واقعا امیدوارم همین طور شه . من عاشق فیبل ام . مخصوصا اینکه چندین وقته شایعه اس که پلی گروند داره روی یه عنوان دیگه کار میکنه و همینطور داره نیرو جذب میکنه . ولی دوس دارم اون اصالت فیبل رو حفظ کنه .
جوک میگی ؟ پلی گروند انگشت بتسدا و سی دی پراجکت نیست
Gul’dan
در حال حاضر توی سبک ریسینگ که مثه بتسدا و سی پراجکت میمونه ولی راجع به تیم دومش کاملا حق با شماست.ولی این نکته رو هم فراموش نکن سی دی پراجکت تا قبل از بهترین گیم تاریخ ویچر ۳ صرفا یه استودیوی خوب بود نه بیشتر.باتوجه به بودجه و استعدادا و بازیسایی که واسه تیم دوم پلی گروند جذب شده چه بسا بزنه رو دست سی دی پراجکت و بتسدا هرچند کاری بشدت سخته ولی نشد نداره.ولی چیزی که مشخصه پلی گروند بزودی میشه جزیی از ده استودیوی برتر دنیا
اقای محترم هر گیمیو با ویچر مقایسه نکن اخرین بارت باشه فیبل میبلو کنار CDPR میاری
نسل ۷ مایکروسافت عالی عمل کرد و انحصاری های خیلی خوبی داشت Fable یکی از آنها بود بردارم عاشق Fable بود جوری که تا بیکار میشد انگار فقط همین گیم در صنعت گیم وجود داشت و یکسره مشغول انجام Fable بود
البته Fable زیاد داشت ۳۶۰ و بهترینش
Fable 1’2’3 و Fable: The Journeyو Fable Anniversary
۳۶۰ واقعا از لحاظ انحصاری عالی بود نسل ۷ و همون چیزی به گیمرا میداد که خودشون میخواستن و سیاست های درستی در پیش گرفته بود و بهترین دوران Xbox بود و بدترین و فاجعه بار ترین دوران Pc گیمرا بود حتی بازی نداشتن که بخواد crack بشه :yes:
امیدوارم به اون دوران برگردن بخش Xbox روزی وقت کنم بهترین انحصارهای مایکروسافت رو برای دوستان قرار میدم انحصارهایی که حتی دنباله ای برای اونا عرضه نشد :yes:
cell
قبلا خیلی راجع به این قضیه صحبت کردم.نسل قبل ثمره ی مدیریت درست پیتر مور بود.سیر نزولی اکس باکس از ۲۰۱۲ استارت خورد و نمایانگر مدیریت فاجعه ی متریک بود که داشت خودشو نشون میداد.عملا اعتقادی به فرست پارتی و انحصاری نداشت.زمانی که اسپنسر سکان مدیریت رو گرفت عملا یه کشتیه به گل نشسته رو تحویل گرفت با بودجه ای معادل یک پنجم نسل قبل اکس باکس.استودیوهای فرست پارتی هم تخته شده بودن فیل هریسون هم لاین هد رو نابود کرده بود.مجبور شد واسه ی راضی نگه داشتن و حفظ اعتماد مدیریت و سهامدارا از بخش گیمینگ رو به سرویس هایی مثه گیم پس و بازیهای سرویس محوری مثه دریای دزدان با بودجه ی کم بیاره که حداقل همین جامعه ی اماری رو حفظ کنه که داره که سود بخش رو تضمین شده نگه داره نه اینکه ندونه ملت چی میخوان میدونست ولی عدم داشتن بودجه و عدم اعتماد سهامدارا سوقش داد به این مسیر و کار درست هم همین بود.از سال ۲۰۱۷ در امد بخش اکس باکس به بالاترین حد خودش در تاریخش رسید و جوری بود سهامدارا و مدیریت چنان راضی شدن که علاوه بر اینکه اسپنسر رو به هیئت رییسه ی مایجرو اوردن هیچ اکس باکس رو از یه زیرشاخه ی کوچیک به یه شاخه ی اصلی مثه ویندوز توی شرکت تبدیل کردین و اسپنسر رو با بودجه ی کلانی ازاد گذاشتن طبق شایعات چیزی معادل ۱۵ میلیارد دلار واسه توسعه ی زیرساختا و استودیوهای گیمینگ.حالا خودت فکرشو کن بودجه ی محدود رو به جای گیم پس صرف چهارتا بازی مثه کوانتوم بریک میکرد یا اصلا بازی ای باکیفیت گاد با فروش ۱۰ میلیون نسخه ای حداکثر.ایا برند زنده میمیوند؟چون استودیو نداشت بودجه هم نبود عملا.تنها راه حفظ برند حفظ درامد ثابت از گلد و گیم پس هستش توی این مورد.یه بازی ای مثه گاد میاد ۱۵ میلیون میفروشه و تمام میشه.ولی یه بازی ای مثه دریای دزدان پنج میلیون میفروشه قد سی میلیون هم از سرویسا واسشون پول درمیاره.این چیزی که من میگم منظورم این نیست که اینکار خوبیه ولی راه درستیه واسه متقاعد کردن مدیریت که بگه این بخش سوداوره.نادلا هربخشی سوددهی نداشته باشه تعطیلش میکنه مثه ویندوز فون.میخواست با اکس باکسم همین کارو کنه که اسپنسر شخصا ازش خواست مدیریت رو بهش بده که ثابت کرد اکس باکس رو احیا میکنه.اکس باکس رو با سه استودیو با کمترین بودجه با سخت افزار فاجعه ی وان تحویل گرفت با داشبورد فاجعش.الان ۱۱ استودیوی خوب و سخت افزاری مثه ایکس بهترین داشبورد بهترین سرویس ها.به استودیوها ازادیه عمل و تایم کامل داده بودجه ی کلا هم داده بهشون.میگن هیلو با بودجه ای معادل ۲۵۰-۳۰۰ میلیون دلار درحال توسعست بدون هیچ محدوده ی زمانی ای که فشار بهشون بیاره ۴۵۰ نفر شدن.کولیشن گیرز ۴ رو با ۶۵ نفر کلید زد ۹۰ نفر بودن که ساخته شد اونم تو ۱۴ ماه.حالا فکرشو کن ۴۰۰ نفر شدن دارن روی گیرز ۵ و یه پروژه ی جدید کار میکنن.پلی گروند ووووو هم که خیلی خفن تقویت شدن.طبق شایعات یه استودیوی جدید خریدن دوباره و سه استودیوی دیگه تاسیس کردن.یه استودیوی موشن کپچر با خفن ترین امکانات روز هالیوودی.یه استودیوی فنی که کار انجین ها و بهینه سازی رو انجام میده واسه بقیه فرست پارتی ها و ترد پارتی ها یه چیزی مثه آیس تیم و ژاپن استودیوی سونی و یه استودیوی بازیسازیه دیگه که میشه۱۵ استودیو.حالا خودت تامل کن روی حرفام و نتیجه ی افکارت راجع به اسپنسر رو به من بگو.دوست دارم نظرتو بدونم چون من از لایه های مدیریتی مایکرو اگاهیه کامل دارم باهاشون کارم کردم به عنوان ساپورت لایو
توضیحات به شدت کاملی بود فرشید عزیز :yes: :yes:
عزیزی ممدرضا :heart:
پس احتمالا بیشتر تمرکز xbox رو نسل بعده .. حس میکنم نسل بعد میترکونه
Warning : خطر : اگر کامنت زیاد طولانی شد خطر نخواندن وجود دارد :reallypissed:
فرق سونی و مایکروسافت و نینتندو رو باید تو کامنت خودت ببینی باور کن سونی و نینتندو هم تا دلت بخواد ضرر کردن از فروش کم ps3 در چند سال اول بگیر تا فروش فاجعه Wii u در کل نسلش که اگه هر شرکت دیگه ای بود کنسول ساختن رو کنار گذاشته بود ولی یه تغییر مسیر درست ورق رو برگردوند اونم انحصاری حقیقتش سری اکس باکس انحصاری های کم خوبی داشت و عالی هم فقط همین اثر پلی گراند بود و از پتانسیل بازی های دیگه مثل هیلو و گیرز به درستی استفاده نشد الان چند استدیو خریده و تاسیس کرده که بازی هاشون میره واسه نسل بعد در کل به -نظرم فروش اکس باکس در خوشبینانه ترین حالت ۵۰ میلیون کنسول فروخته شده در آخر نسل هست و ps4 هم بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون و سوئیچ هم که کلا راهش جداس و احتمالا بعد یه مدت جای DS رو بگیره به خاطر سخت افزارش و اونم نمیشه راجع به فروشش نظر داد چون تو ۲۰۱۷ که سال اول عرضه اش بود ۱۷ میلیون فروخت تا الان که بیشتر از نصف سال ۲۰۱۸ گذشته شده ۱۹ میلیون و خورده ای اونم چون بازی انحصاری قدرتمندی نیومده ۲۰۱۸ ولی با اومدن super smash bross میتونه کمک زیادی به فروش کنسول کنه لعنتی خیلی بازیش باحاله هرکارکترش یه دنیایی
vitto corleone
اصلا فرقی بین مایکرو و سونی وجود نداره.بخش لپ تاپ سونی ضرر میداد درشو تخته کردن.استودیوی اوولوشن بد عمل کرد سونی تختش کرد.بحث فقط منوط به مخاطبین نیستن سهامدارا اهرام اصلیه فشار هستن.فرق سونی با مایکرو در نسل قبل این بود سونی از پی اس تری ضرر میداد ولی استودیو داشت که کاور بده خیلی چیزارو.ولی این نسل اسپنسر استودیو که نداشت هیچ سخت افزار وان هم گند زده بود بودجه هم نداشت کل جامعه ی گیمینگم بر علیهش بود.راجع به سیاستای کلان شرکتا هم براساس درامدهاست که شرکتها انتظار مالی دارن.مثلا مایکرو یه شرکت ۷۵۰ میلیارد دلاریه خب به طبعش انتظارات از یه برند ۶۰-۷۰ میلیارد دلاری مثه سونی از نظر درامدی خیلی بیشتره.مایکروسافت سالانه گردش مالی و درامدش دوبرابر کل ارزش سونیه نباید از نظر رویکرد مالی مقایسه بشن.راجع به نینتندو هم که اگه باز کنسول نمیداد باید تعطیل میشد دیگه.ولی مدیریت درست چه از سمت سونی چه نینتندو و چه اسپنسر و نادلا باعث شده مسیر درستی رو در حال حاضر درپیش بگیرن.رقابت هم به نفع ماست هم لست اف اس خوبه هم زلدا هم گیرز.لذت بیشتر در تجارب گیمینگ بیشتره
cole train
دیدگاهت تحسین برانگیزه ،درست هم همینه،فنِ گیمی نه سخت افزار … مطمعنا چهارتا عنوان با کیفیت و خلاقانه منتشر کنه حتما که استقبال میشه، من این نسل سوئیچ و ps4 رو گرفتم احتمال داره نسل بعد اکس باکس و ps بگیرم نه فقط بنده بلکه اکثریت اینطورن همه چی به این بستگی داره که ماکروسافت پروژه ها رو چطور پیش ببره و سرانجامشون چی بشه ، رقابت وقتی در مسیر درست قرار بگیره به نفع مصرف کننداس ..
۲B
لطف داری عزیز.راستش من تمام سبک ها رو بازی میکنم خط قرمزم jrpg بود که با پرسونا ۵ و فاینال ۱۵ تونستم با این سبک هم ارتباط برقرار کنم.از اسم ایدیت هم مشخصه مثه خودم نییر فن هستی.من داستان از دید ۹s رو بیشتر دوست داشتم
قربانت. :yes:
راستش با شرایط فعلیم و گرفتاریهای زندگی تجربه پرسونا۵ هنوز قسمتم نشده ولی نیر چرا، عالی بود خیلی جاها اشکم رو در اورد لامصب فوق العاده بود از نظرم، داستان از دید هر سه شخصیت رو دوست داشتم از معدود بازی هایی هم بود که داستان و گیم پلی ضعف گرافیک فنی رو خیلی خوب پوشش دادن
۲B
راستش من نییر رو روی پرو بازی کردم گرافیکش عالی بود الانم که روی ایکس دوباره گرفتمش و بازی زیباترم بود.هرسه شخصیت عالی بودن ولی ۹s داستان هرشخصیت رو هم نشون میداد.اون عروسک قرمزه جیگرمو کباب کرد.درکنار ویچر ۳ و هیلو موسیقیه متنش ورای شاهکار بود
:yes:
از بهترینهای نسل بود موافقم موسیقیش رو هم که نگو مخصوصا ترک the sound of the end محشر بود بقول دوستی از معدود ترکهایی هست که بدون دخالت مواد روان گردان ادم رو میبره فضا
Cole Train@
سلام دوباره :yes:
من خودم شخصا عمو فیل رو دوست دارم و با صحبت های شما تا حدودی موافقم :yes:
دان متریک اگه الانم رئیس بخش Xbox بود این برند چند وقت پیش اسمی هم ازش نبود
دان متریک کانادایی ….. :yes: عجب مردی بود :yes:
پیتر مور هم میشه گفت خوب پیش رفت و اون نمایش مایکروسافت که پیتر مور روی بازوی خودش خالکوبی GTA iV رو یکدفعه نشون داد عالی بود اصلا ترکوند 😀 سیاست خوبی داشت
فیل هریسون رو عالی اومدی اصلا از سونی اومده بود که ضرری به بخش Xbox بزنه :rotfl: همون نسل ۷ که دوران اوج کاریش بود برای سونی کار خاصی نکرد :yes:
امیدوارم Gears 5 موفق بشه و عمو فیل هم مثل زمان ۳۶۰ نسل بعد عالی ظاهر بشه :yes:
بازی خوبی هستش
عالی
حالا این بازی برای انتشار تو چه سالی برنامه ریزی شده؟
۲۰۲۰ میوفته لانچ اسکارلت
y ps
انشالله رفت برا ۲۰۲۰ با دلار ۲۰ تومنی و بازیهای ۲ میلیونی چه کیفی کنیم! واقعا متاسفم ،امیدوارم این نسل رو بتونم دووم بیارم ،الان کسی بخواد کنسول گیمر بمونه باید اولویت اول زندگیش رو به گیم اختصاص بده همین الان بین خرید اسپایدر من اکانت پلاس و رددد موندم ! خیلی ظلمه …. من شخصا امیدوارم نسل بعد هر دو عالی عمل کنن ولی دیگه بعید میدونم بشه هر دو کنسول نسل بعد رو تهیه کرد چه بسا خرید یکیش هم شق القمره واقعا تازه بعد خرید هر کدوم باید برای خرید بازیها عزا گرفت تازه اون عده هم که نسل بعد هر کدوم از پلتفرمها رو انتخاب کنن قطعا نصف بازیهای تاپ رو از دست میدن،.. همین امروز قیمت گرفتم ps4 pro ۶ تومن ! یکی دو ماه دیگه هم شدت تحریمها بیشتر میشه بناس فروش نفتمون رو به صفر برسونن من پیشنهاد میکنم دوستان پس انداز کنن تا اون زمان پول برای خرید نون برای خوردن داشته باشن تا حداقل تا شروع نسل بعد و تماشای انحصاری ها صرفا! زنده بمونن!
من از سال قبل به دوستان گفتم که کرنل PS4 هک شده و پایدار نیست ولی کسی گوش نکرد و برای بازی آنلاین هی آپدیت کردن هی آپدیت کردن بعد از یک ماه کل کنسول کپی خور یا هک شد و هیچ فشار اقتصادی روی گیمر عزیز نمیاره :yes:
و شخص مورد نظر به کرک متلک میندازه خودش کپی خور کرده واسه ما شاخ شده خدایا خودت ظهور کن
خیلی هم خوب،هر چی محتوا بیشتر بهتر
یه زمانی توی پست این که فلان بازی ۴کی اجرا میشه فن مایکرو رو می دیدی که می گفت قدرت واس ماس
قدرت یعنی این،یعنی بازی،یعنی محتوا،نه پیکسل
در حال حاضر اصلی ترین عنوان مایکرو که نیاز به بازگشت به دوران باشکوهش داره هیلو عه
به یاد بیارید وقتی که گفتم یه شوتر اینده نگر مثل هیلو باید تغییرات بسیاری بکنه تا موفقیتش رو تکرار کنه چون کلی شوتر مشابهش هست و اگر فرمول تکراری رو ادامه بدن درگیر کلیشه میشن
همچنین اشاره کردم که هیلو با اون شکل قدیمی واقعا اشباع شده و تغییراتی که باید بکنه چیزی فراتر از چند اسلحه جدیده
و عده ای از فن های مایکرو با عباراتی مثل
به تو ربط نداره و تو چی می فهمی
فهمشون رو نشون دادن
psfancod@ اصلاً تا به حال Halo بازی کردی که این حرفو می زنی؟
۴ تا Uncharted امد بدون حتی یه تغییر اساسی. نسخه ۳ و ۴ Uncharted رو بازی کردم فرق نسخه ۴ اینکه Graphic بهتری داره، Gameplay هم که همون فقط یه قلاب به بازی اضافه شده بود.
می خوای اعتقادم بکنی با دلیل بکن. موفق باشی
electro
فن کد منظورش رو بد رسوند.منظور تغییر توی مکانیزمای گیمپلی صرفا شوتینگ و گانپلی نیست.لول دیزاین بازی هم بخشی از گیمپلی حساب پیش.سیستم کرفتینگ و لوت کردن تا المان های ارپی جی همه اینا اجزای گیمپلی هستن.هیلو نیاز مبرم داره که اپن ورلد بشه و حتی نقش افرینی.این قضیه واسه گیرز هم صدق میکنه ولی بشکلی محدود تر مثه گاد اف وار.بیشتر فرمت سندباکس با المانهای ارپی جی.هیلو جز اولین بازی های سندباکس بود که تمامی اجزای لازم واسه ی اپن ورلد شدن رو از شماره ی اول داشت.از وارتاک بگیر تا گوست که سوارشون میشدیم توی دنیای بازی تا خیلی وسایل نقلیه ی دیگه.منظورش در کل اینطوری بهتر قابل تفهیم واسه ی دوستان
Halo: Infinite رو Open World کنن یا المان های RPG رو بهش اضافه کن؟! نه حتی بهش فکرم نمی کنم. با این حال نظرت قابل احترام.
@Electro Pop
اول فرق “انتقاد” و “اعتقاد” رو یاد بگیر بعد فاز نقد کردن بردار.
برا آگاهی از تغییرات اساسی و فرمول موفقیت هم میتونی به نمودار تغییرات متای آخرین نسخه های Uncharted و Halo مراجعه کنی!
خواستم عربی بنویسم تا تاکید وار بشه.
درضمن شما بازی رو بازی می کنی یا Meta رو؟
کسب متای بالا برای هر بازیسازی مهمه در واقع نظر کلی منتقدین براشون اهمیت زیادی داره، اقای اسپنسر هم وقتی یه عنوان از رقیب میتونه متای بالایی بگیری تبریک میگه..، همین نقد و نمرات بازی ها خودش انگیزه ایی هست برای ارتقا کیفیت بازم و حتی بهتر دیده شدن، البته گاهی متای پایین صرفا به دلیل مشکلات فنی و باگ هست که با اپدیت رفع میشه ولی گاهی هم مشکل از گیم پلی هست باید در کنار متا یه نیم نگاه هم به علل کسر نمره داشت
با این حساب کلمه “انتقاد” فارسیه و کلمه “اعتقاد” عربی محسوب میشه!
هردو کلمه از “انتقد” و “اعتقد” ریشه میگیرن که جفتشون عربی هستن!
( حالا کاریم به اینکه کلمه اعتقاد تو اون جمله معنی نمیده نداریم!! )
Meta ( تازه به قول خودت تو فیسبوک چت میکنی فینگلیش مینویسی دیگه اینجا چه نیازی به عربی نوشتن؟! ) هم میانگین نقد های بازیه و مسلما کیفیت نسبی یه بازی رو مشخص میکنه.
کافی بود تا هیلو ۵ متای بالای ۹۰ بگیره و اونوقت متا برای همه فنای مایکرو مهم بشه!!! ( همون بهونه ای که برای ۷۲۰ بودن وان قبل از وان اکس میاوردن! )
چیزی که باعث موفقیت بشه همیشه تغییر نیست چه بسا خیلی بازی ها با تغییر زیر نظر منتقدا له شدن و خیلی ها هم ازشون حسابی تعریف شد مثل گاد اما یه چیزی که مشخصه بازی های اول شخص بعد یه مدت تکراری میشن چون اول شخصن!!! مثل کال اف بتل ولفانشتاین و… در نتیجه رو میارن به بخش آنلاین مثل بازی اورواچ که کلی پلیر داره و خوب و بدش به کنار که بازی های داستانی رو کم اهمیت جلوه میدن شما تو بازی های سوم شخص چون ظاهر کارکتر رو میبینی سازنده ها با یه تغییر چهره میتونن کلی بازی رو تغییر بدن مثل تغییر چهره کریتوس توی گاد که آدم لذت میبرد از دیدنش بازی هیلو هم میتونه بازی موفقی بشه اگه یه بازی به معنای واقعی کامل باشه جوری که اشک از چشماتون بیاره موقع اتمامش و با بخش آنلاین و مود های زیاد یه حس هیجان وحشتناک بهتون بده از تریلری که من دیدم میتونم نتیجه بگیرم که هیلو اینفینیت خیلی شبیه نسخه یک شده و به نظرم نقشه خیلی خیلی وسیعی داره جزئیات عالین و احتمال زیاد ۲۰۲۰ عرضه میشه
درسته عده ای از ماکرو فنا در مقابل نصف از سونی فنا که اینجوری هستند و مدام میاند توی پستای ماکرو مسخره بازی در میارند
وای وای این فیبل یکی از بهترین بازی هایی بود که قبلا رو ۳۶۰ داشتم . بینظیر بود . فعلا که کنسولی ندارم اما الان ps4 عملکرد خیلی بهتری داره :smug: :smug: ولی کلا من عشق ایکس باکسم . ایکاش اون ابهت نسل ۷ برگرده . البته مثل اینکه بازی های خیلی خوبی برای این کنسول در راهه .
ای بابا حیف شد
انتظار یه بازی کاملا جدید رو داشتم
ولی همین fable هم خوبه