کپکام در حال برطرف کردن مشکلات Monster Hunter World برروی رایانههای شخصی است
در حالی که نسخهی آزمایشی بازی Monster Hunter World برروی رایانههای شخصی با استقبال بازیبازان مواجه شده است، از زمان انتشار آن تاکنون افراد بسیاری از استفادهی زیاد این عنوان از منابع پردازشیِ رایانهها ابراز نارضایتی کردهاند که کپکام (Capcom) نیز بعدها با تائید این موضوع، به استفادهی شدید Monster Hunter World از پردازندهی مرکزی اعتراف کرد.
اما یکی دیگر از مشکلات اجرای این عنوان، پرشهایی (Crash) است که به صورت ناگهانی و در حین انجام بازی اتفاق میافتند. دلیل اینگونه پرشها هنوز مشخص نیست ولی بسیاری از افراد معتقدند که دلیل اصلی آنها، به همان مصرف بیش از حد پردازنده برمیگردد. از آن جایی که Monster Hunter World در طول شکار به ذخیرهی روند بازی نمیپردازد، اگر پرشی ناگهانی از سوی بازی رخ دهد، تمام دستآوردهای شما از بین خواهد رفت.
اما خوشبختانه، کپکام اخیراً به وبسایت PC Gamer اعلام کرده است که از مشکلات گزارش شده آگاهی کامل دارد و در حال کار برروی برطرف کردن آنها است. البته این شرکت تاریخ مشخصی برای برطرفسازی این مشکلات اعلام نکرده است ولی کاربران امیدوارند تمامی آنها تا قبل از انتشار رسمی بازی از بین رفته باشند.
عنوان Monster Hunter World هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس قرار دارد و نسخهی رایانههای شخصی این عنوان نیز در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۹ اوت ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید، میتوانید نقد و بررسی Monster Hunter World که به قلم هامون معتقدی به رشتهی تحریر درآمده است را از اینجا مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات