پلیگراند گیمز افراد جدیدی را از راکاستدی، گوریلا گیمز و… استخدام کرده است
مدتی است که استودیو پلیگراند گیمز (Playground Games)، مدام در حال غافلگیر کردن بازیبازان است؛ از به تصاحب در آمدن توسط مایکروسافت گرفته تا معرفی نسخهی چهارم مجموعهی Forza Horizon در رویداد E3 امسال، اخبار جذابی از این شرکت برای هواداران پلتفرم ایکسباکس منتشر شده است.
اما روند این غافلگیریها هنوز به پایان نرسیده باشدچراکه به تازگی وبسایت GameIndustry، فاش ساخته است پلیگراند گیمز افراد جدیدی را از استودیوهایی مانند بایورر (BioWare)، راکاستدی (Rocksteady)، نینجا تئوری (Ninja Theory)، موتیو (Motive) و گوریلا گیمز (Guerrilla Games) به استخدام درآورده و آنها را برای کار برروی عنوانی هنوز معرفی نشده، به استودیوی دوم خود منتقل کرده است.
افراد تازه استخدام شده شامل آقایان اسکاتی براون (Scotty Brown) و نوئل لوکاسویچ (Noel Lukasewich)، که به عنوان طراح محیط برروی عناوین Star Wars Battlefront II و Mass Effect مشغول به کار بودهاند، سناریو نویس ارشد راکاستدی آقای مارتین لنکستر (Martin Lancaster)، سرپرست انیماتورها، آقای کریس گودبال (Chris Goodall) و مسئول ارشد کنترل کیفیت، آقای راب دن دکر (Rob den Dekker) از نینجا تئوری، میشوند.
همچنین آقای جو مککرن (Joe McKernan) که سابقاً استودیو پلیگرند گیمز را به مقصد گوریلا گیمز و بانجی (Bungie) ترک کرده بود نیز دوباره به این استودیو بازگشته است. آقای گاوین رابرن (Gavin Raeburn)، رئیس استودیو پلیگران گیمز، در خصوص استخدام افراد جدید بیان داشتهاند:
من از کیفیتِ تیمی که هماکنون در پلیگراند در حال ساخت آن هستیم، بسیار خوشحالم. به دلیل پروژههای هیجانانگیز و اشتیاقی که در تیم ما وجود دارد، به جذب استعدادهایی که در کلاس جهانی قرار دارند ادامه میدهیم. این آغازی شگفتانگیز برای استودیوی دوم ما خواهد بود و من مشتاقانه منتظر دیدن رشد آن در ماههای آینده خواهم بود.
به نظر میرسد پلیگراند گیمز عزم خود را برای رسیدن به هدفش، یعنی تبدیل شدن به بزرگترین استودیوی جهان جزم کرده باشد و این امر در استخدام نوابغ جدید از استودیوهای بزرگ دیگر، کاملاً مشهود است. در حالی که شنیدهها حاکی از آن است که استودیوی دوم پلیگراند گیمز در حال ساخت عنوانی جهان باز در سبک نقشآفرینی میباشد، تیم اصلی مشغول توسعهی Forza Horizon 4 است که در تاریخ سهشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و ویندوز۱۰ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
بله 🙂 :yes: این است قدرت مایکروسافت کبیر :inlove: :heart:
دقیقا متوجه نشدم…داری میگی قدرت مایکرو سافت کبیر جذب بازی ساز هست؟ 😐 :rotfl:
خودت فهمیدى چى گفتى؟! 😐 اصلا کارى ندارى من چى میگم فقط میخواى یه چى ضدش بنویسى :laugh:
اگه حرف منو نفهمیدی واسه اینه که حتی تیتر خبرم نخوندی
داداش تو مگه دیروز ادای ps فن هارو در نمی اوردی
عکس پرو فایلتم کریتوس بود
حالا دو باره شدی xbox فن
مرز های دورویی رو کیلومتر ها جابجا کردی
اگه انتی نوب پرو گیمر گیمفا تویی
من ترجیح میدم همون نوب باشمNOOOOOOOB
من فن هر دو کنسولم :inlove:
#نه_به_صنعتی_و_سنتی_باهم :waiting:
این خبر که خیلی قدیمیه.این افراد اوایل ۲۰۱۷ جذب شدن همینطور کارگردان ارشد gta 5 هم هستش.نویسندگان ارشد راک استدی.گیمپلی دیزاینر ارشد گوریلا گیمز وووو.طراح ارشد اساسینز کرید های ۲و برادرهوود و اوریجینز و کارگردان ارشد راکستدی هم اومدن ۳۴۳ به اضافه ی طراح ارشد ناتی داگ و یکی از گیمپلی دیزاینرهای گوریلا بازم
کورب بارالوگ رو مطمینی جذب نکردین?
چرا هرکی در مورد مایکروسافت نظر میده منفی میگیره ؟
میشه عکس جوئل رو برداری از رو پروفایلت.طرفدارش نیستی فقط چرت میگی
واقعا شاهکار ساز این استودیو و اگر یه بازی تو سبک gta vبزنه به احتمال ۹۰ درصد شاهکار میشه و میتونه حتی توی این نسل فروش ایکس باکس رو به ps برسونه و یه تکونی به راکستار هم بده تاgta vi رو بده
راکستار تا رددد۲ ۱۰۰ میلیون نسخه نفروشه نخسه جدید gta رو نمیده بیرون
بسیار خبر خوبی هست
این استودیو در ریسینگ ارکید که حرف اول و اخر رو میزنه و قطعا ذره ای تردید نکنید عنوان جدیدشون موفق میشه
پلی گراند گیمز: فورتزا هورایزن و فیبل
۳۴۳: هیلو
کوالیشن: گیرز
ترن۱۰: فورتزا موتوراسپورت
نینجا تئوری:؟؟؟؟؟
انشتیو: ؟؟؟؟؟
یه هک اند اسلش از نینجا تئوری و یه اکشن ادونچر از انشتیو این لاین اپ رو شگفت انگیز میکنه
:heart: :heart:
محمد رضا میشه گیمترگ تو بدی هر وقت تونستی انلاین بزنیم
ناموسا ادم تو پابجی نمیتونه به سایه ی خودش اعتماد کنه چه برسه به دوستای رندوم
باشه برای بعد
ممدرضا انددلبز و کامپالژن رو از قلم انداختی همینطور موون استودیو هم به جز اوری دارن روی یه تریپل A کار میکنت.یه استودیوی دیگه هم داره مایکرو به اسم لیفت لاندن که داره تقویت میشه و میگن داره روی یه پروژه ی بزرگ کارمیکنه
فرشید کمپالشن گیمز و اندد لبز فکر نمیکنم روی عناوین AAA کار کنن همون طور که مایکرو هم گفت احتمالا همون AA باشه البته که قطعا State Of Decay 3 با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت قطعا بهترین نسخه سری میشه و کمپالشن گیمز هم قطعا با Contrast و We Happy Few نشان داده در بحث عناوین هنری حرف ها برای گفتن داره
اما فکر نمیکنم پروژه هاشون در حد نینجا تئوری و انیشتیو باشه
ممدرضا استیت اف دیکی ۲ aa هم نبود درحد یه بازیه indie بود.aa میشه یه چیزی تو مایه های دیترویت یا حتی بایوشاک اینفینیت.تا ۳۰-۴۰ میلیون بودجه رو شامل میشه.امیدوارم کامپالژن بتونه بخوبی داستان سرایی کنه و اثاری مثه بایوشاک رو ازشون ببینیم کما اینکه خود we happy few بشدت شبیه بایوشاکه
پس من فکر میکردم AA بوده STATE OF DECAY
اره We Happy Few خیلی شبیه بایوشاکه
قشنگ اتمسفر بازی حس بایوشاک میده
این نسل که فکر نمیکنم عنوان جدید از کمپالشن گیمز ببینیم انشاالله نسل بعد
از هر استودیو بهترین ها رو جذب کرده انتظار یه rpg در حد ویچر دارم :inlove:
خیلی هم خوب
بسیار هم عالی ایول از گوریلا گیمز هم اومدن واقعا خوبه قطعا داره فیبل جدیدو میسازه که فک کنم تو e3 ۲۰۱۹ شاهد معرفیش باشیم.
یا خدا این بخواد rpg بسازه چی میشه
هر بازیی کع میخواد بسازه مبارک ایکس باکس فنا
هنوز هم بعضیا میگن قرار بازی بعدیشون aa باشه؟! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مایکرو وقتی سر اندد لبز که با عرض معذرت همچین بازی افتضاحی تحویل دادن(state of decay) این همه پول خرج میکنه ببین با استدیو پلی گراند گیمز که بازی forza horizon 3 رو با متای بالای ۹۰ دادن چیکار میکنه
بتسدا و پروجکت رد باید خودشون رو اماده کنن
برای اولین بار در بیست سال گذشته بهترین rpg تاریخ داره در جایی خارج از این دو استدیو ساخته میشه
اوف چیکار میخواد بکنه
از چه استودیوهایی هم نیرو گرفته
guerrilla games استودیو سونی 😐
پارسال ماکروسافت آگهی داده بود که میخواد یه بازی مثل هورایزون زیرو داون بسازه… چی شد؟
همینه دیگه 😀
واقعا؟ مگه اینکه سونی کارمندهاش رو بفرسته برای ماکروسافت یه بازی درست و حسابی بسازن.
یک عنوان جهان باز چقدر میتونه صفا بده به ادم
اون هم با استخدام بهترین ها :yes:
همیشه اکثر عنوان های جهان باز مخصوصا بازیهای یوبی سافت از مشکل هندلینگ رنج می بردند… مطمئنا پلی گراند گیمز از تجربه همه این موارد به نحو احسن استفاده می کنه
که چی؟دو سه نفر از استودیو های موفق و بزرگ گرفته یعنی شاهکار میسازه؟ :rotfl: وللش حاجی دلار ۱۲۰۰۰ تومن 😥 tnx
خیلی هم عالی ، خبر خیلی خوبیه
جوری تیتر زدید از گوریلا ،جو مککرن کارمند سابق خودشون که رفته بوده گوریلا و بانجی رو مجدد جذب کردن گوریلا نه تنها اعضای اصلی رو از دست نداده بلکه دست به تقویت هم زده، امیدوارم عنوان در دست توسعشون موفقیت امیز باشه
این استودیو از گوریلا خیلی شاخ تره احتیاجی به کارمندای اونا نداره باشه واسه خودشون 🙂
آخه اینا بنجولای استدیو های دیگه هستن که اینا گرفتن.
مارتین لنکستر رو حداقل میشناسم که راک استدی اخراجش کرد،همین کم بیچاره نکرد راک استدی رو سر آخرین بتمن،با اون داستان سراییش.
داداش پس چی میخوای بیان من و تو رو استخدام کنن یه شاهکار براشون بسازیم
نه ولی کسی که ادعای گیم میکنه باید دو سه تا آدم گولاخ معرفی کنه.
الان مثلا بروس استرلی داره بدون پروژه راست راست راه میره.
من جای مایکروسافت بودم بروس استرلی رو به هر قیمتی که شده به مایکروسافت میاوردم.