فروش عنوان Monster Hunter World مشخص شد
با اینکه عنوان Monster Hunter World در سال مالی گذشته منتشر شد اما موفقیت این پدیدهی عجیب تا کنون ادامه داشته است.
بعد از اعلام عرضهی نسخهی رایانههای شخصی عنوان Monster Hunter World شرکت Merrill Lynch Japan اعلام کرد که فروش عنوان Monster Hunter World استودیوی کپکام (Capcom) ریسک بزرگی برای این شرکت بود؛ صرف نظر از اینکه نسخهی رایانههای شخصی Monster Hunter World در صدر یا در نزدیکی رتبهی اول لیست پرفروشهای استیم (Steam) قرار داشت. در گزارش مالی پایان یک چهارم سال مالی ۲۰۱۸، استودیوی کپکام اعلام کرد که از زمان عرضهی این عنوان برروی پلیاستیشن ۴ و ایکس باکس وان در ماه ژانویهی ۲۰۱۸ تا کنون این بازی موفق شده است ۸٫۳ میلیون نسخه فروش کند.
استودیوی کپکام اشاره کرد که با وجود اینکه این بازی در سال مالی گذشته منتشر شد اما هنوز به فروش خود ادامه میدهد. این شرکت همچنین اعلام کرد که Monster Hunter World با افزایش تعداد بازیبازانش هنوز هم دارد به شهرت بیشتری دست پیدا میکند. به نظر میرسد این حرف کپکام به علت پیش فروش خوب این عنوان بر روی رایانههای شخصی باشد.
Monster Hunter World از راههای زیادی باعث موفقیت کپکام شده است. این عنوان تا کنون پرفروشترین بازی استودیوی کپکام بوده است و قرار است محتواهای زیادی از جمله یک کراس اور با عنوان Final Fantasy 14 برای این بازی منتشر شود. در این بهروزرسانی قرار است شخصیت Behemoth به عنوان یک هیولای جدید در بازی گنجانده شود. بهروزرسانی Behemoth در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۸ (۱۰ مرداد ۹۷) برای ایکس باکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخهی رایانههای شخصی این بهروزرسانی در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۸ (۱۸ مرداد ۹۷) منتشر میشود. همچنین برای نسخهی رایانههای شخصی هیولاهایی که بعد از عرضهی بازی برای کنسولها در دسترس قرار گرفت، مانند Deviljho و Lunastra، مدتی دیرتر برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
مشالله داره اوج میگیره کاپکام CAPCOM الاهی شکرت :lashes:
خیلی دوست دارم این بازی رو تجربه کنم ولی تازگیا کامپیوتر خریدم کفگیر خورده ته دیگ :-((
مگه رو دست ژاپن تو صنعت گیم و خیلی چیزای دیگه هست؟؟؟یک کشور با کلاس آسیا و جالب اینه ما هم تو اسیا هستیم هه ….
به دوستان پیشنهاد میکنم حتما تجربش کنم من خودم تا الان ۱۸۶ ساعت بازیش کردم