گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا

گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد

truth seeker
۱۴:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا

شرکت کپکام جزییات گزارش سه ماهه‌ی نخست مالی سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد و به نظر می‌رسد این ناشر بزرگ، پردرآمدترین فصل مالی خود را تجربه کرده است.

امروز شرکت کپکام گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌‌ی نخست مالی سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. این گزارش شامل بازه‌ی یک آوریل تا پایان ۳۰‌ام ماه جون می‌شود. همانطور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، این شرکت افزایش چشمگیری در سود و درآمد کلی خود را تجربه کرده است. اگر بخواهیم دقیقتر به موضوع نگاه کنیم، درآمد کلی این شرکت نسبت به بازه‌ی مشابه سال گذشته ۴۶٫۵ درصد و درآمد عملیاتی شرکت ۵۵۰ درصد افزایش یافته است. تصویر زیر جزییات گزارش مالی این شرکت را نمایش می‌دهد.

گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا

همچنین در این گزارش آمار فروش بازی Munster Hunter World تا پایان ۳۰ جون نیز مشخص شده است. بر اساس این گزارش، شرکت کپکام تا به امروز ۸٫۳ میلیون نسخه از این بازی را به فروشگاه‌ها ارسال کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که دو عنوان Street Fighter 30th Anniversary Collection و Mega Man Legacy Collection فروش موفق و “قدرتمندی” را تجربه کرده‌اند.

علاوه بر گزارش درآمد سه ماهه‌ی اول سال، این شرکت در بیانیه‌ای برنامه‌ها و توقعات خود در مورد آینده را نیز منتشر کرده است.

در جریان سه ماهی که به ۳۰‌ام جون ختم می‌شود، شرکت ما پیشرفت فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی تکنولوژی‌هایی مانند استفاده از تصاویر و بافت‌هایی با کیفیت بالا و همچنین به کارگیری هوش مصنوعی در بازی‌ها داشته‌ است. در زمان مشابه، شرکت ما با موج عظیمی از تغییرات نیز روبه‌رو شده است، که به عنوان مثال می‌توان به اضافه شدن ورزش‌های الکترونیکی (Esports) به چشم‌انداز استراتژیک کشور ژاپن اشاره کرد.

در چنین شرایطی، شرکت ما امید و انتظارات بالایی از ۲ عنوان بزرگی که در سال آینده و سه ماهه‌ی آخر سال مالی جاری منتشر می‌شود، دارد. بازی Resident Evil 2 که برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در مراسم E3 (یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مربوط به کامپیوتر و بازی‌های رایانه‌ای که در لس‌آنجلس برگذار می‌شود) معرفی شد و باعث هیجان‌زدگی شرکت‌کنندگان در مراسم شد، و دیگری بازی Devil May Cry 5 (برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان) که اولین بازی از داستان اصلی سری در ۱۰ سال گذشته است و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین توقع داریم عنوان Munster Hunter World که از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عملکرد فوق‌العده‌ای داشته است، به فروش قدرتمند خود ادامه دهد.

اگر علاقه‌مند به بررسی پیشرفت مالی این شرکت هستید، می‌توانید گزارش مالی پیشین این شرکت را در اینجا مشاهده کنید.

عنوان Munster Hunter World در تاریخ ۹ اوت برروی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود تاثیر مثبتی برروی فروش این محصول در آینده داشته باشد.

همچنین دو عنوان بزرگ این شرکت یعنی Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 به ترتیب در بهار سال ۲۰۱۹ و ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. همچنین اعلام شده است عنوان DMC 5 در مراسم Gamescom قابل بازی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Avelone گفت:

    قطعا مانستر هانتر هرچی به فروشه حقشه امسال هم قطعا یک جایزه حداقل می بره واقعا کپ کاپ داره به روز های اوجش برمی گرده امید وارم مانستر هانتر فروش ۱۰ میلیون نسخه رو رد کنه که قطعا رد می کنه کپ کام فقط یه re8 یا revelation3 بده
    یا حتی به re3 ریمیک هم راضی هستیم.

  • asasin گفت:

    انشالله به توفیق :heart:
    (همچنین اعلام شده است عنوان DMC 5 در مراسم Gamescom قابل بازی خواهد بود):
    اره ما اینجا از دلار حرص میخوریم اونجا دارن بازی میکنن و قابل بازیه یعنی دو برابر حرصه
    حالا نفقط برای بازی چقد عقب موندیم از بعضی چیزا بازم عقب میمونیم. انشالله درست بشه!

  • یا: فقط میری تو لونت و چیزی نگی. یا: اگه میخای کامنت بذاری شرو پرتوپلا نذار بیمغز
    تو نشستی گیم میزنی بابات حتماً واست بازی میخره: تا تو خوش باشی (درکش میکنی؟)
    فکر کردی بازی هرچی قیمتش بره بالا بهتره ؟
    چقد بچه ای تو اخه؟ فکر کردی بازی اسکارلت فک رکردی قیمتش بره بالا بازیای دیگه قیمتشون نمیره بالا؟
    ارزوی شفا دارم واست ولی تو یک بیکاری که داری این حرفارو میزنی! یک بیکار داری زیر سایه بابات بازی میکنی و دل سوزی نداری به پولهاش بیمغز.
    (اگه اینجوری بات حرف زدم میخام بفهمی پدرتو کار میکنه تو زیر سایش با پولهاش گیم میزنی!)

  • IDtech گفت:

    با این کامنتت ثابت کردی که ترولی و فقط دنبال توجهی. ترول های مثل تو جایی توی این سایت ندارند.

  • ارزوی موفقیت دارم برای کمپانی CAPCOM بزرگ و ارزان شدن دلار به حول الله انشالله.
    ممنون از خبر اقای حمید کوهپیما. موفقیتCAPCOMقدرت بازیهای محبوبمان هست به خصوص سری بزرگ DMC:sun: و سریهای RE که با این عناوین CAPCOM داره مثل اول اولا میشه.

  • Anti NOOB گفت:

    واقعا عالى گفتى :yes: کاش یه جورى بشه که دیگه هر کسى نتونه بیاد تو این صنعت مقدس گیم :yes: این اکانت هکى رو هم باید یه فکرى به حالش کنن

  • DAYS GONE گفت:

    معلومه بابا جونت هر روز بهت پول میده اگه نمیداد این حرفای چرت وپرت از دهنت نمیومد. نشستی تو خونه گیم میزنی و اون بابای بدبخت بیچارت داره جون میکنه تا شماهارو سیر کنه و پیشرفت کنی . واقعا متاسفم برات که هنوز بچه ایی . بدبخت هنوز بابات لقمه ی جویده رو تو دهنت میزاره ببین چقد بی مغز و بی غیرت هستی . من بدبخت از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ و از ساعت ۲ تا ساعت ۶ تو مکانیکی کار میکنم تازه فقط این ساعتها تو تابستانه تو مهرماه دانشگاه باز میشه باید ساعت کاریمو کم کنم تا به درسام برسم بعد این میگه بازی باید یک تومن بشهِ. خاک بر سرت . لطفا ثبتش کنید تا این بچه مایه دار با اون مغز پوکش ببینه

  • تیمارستانی تو لیاقته نظر گذاشتنو هم نداری بازی ها به ۱ تومن برسه گدایی میکنه میخری با این وضع کشور دستتو پر میکنن بشه ۱ تومن احترام گذاشتن به جامعه ی گیمرارو یاد بگیر دلت پره کینه و خبیسییت بدذات وگرنه همچین حرفی نمیزدی من میگم از قدیمم میگفتم کاش بازی ها و کنسول ارزون میموند هممون بازی میکردیم حتی فقرا هستش دلم میسوزه برا ادمایی مثله تو گیمفا از ساله ۲۰۱۵ نمیدونم چرا اینطوری شد افرادی مثله تو اومدن هیچش کردن

گزارش مالی شرکت کپکام منتشر شد - گیمفا