بتسدا تایید کرد که همه به نسخهی آزمایشی بازی Fallout 76 دسترسی خواهند داشت
اخبرا اخیر منتشر شده دربارهی نسخهی آزمایشی بازی Fallout 76 باعث سردرگمی هواداران شده است. در ابتدا اعلام شد که تمام کسانی که بازی را پیشخرید کردهاند، به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد. اما آخرین اخبار منتشر شده مجددا باعث ایجاد شک و تردید در بین هواداران شده است.
بعد از آن که اعلام شد خریداران بازی به نسخهی آزمایشی دسترسی خواهند داشت، اعلام شد که تنها تعداد محدودی از بازیبازان، پس از بررسی در ماه اکتبر انتخاب خواهند شد و کد دسترسی به این نسخه، برای آنها ارسال خواهد شد. استفاده از واژهی ” انتخاب باریبازان” با این موضوع که همهی دارندگان بازی به نسخهی آزمایشی دسترسی پیدا میکنند، مغایرت داشت و باعث اعتراض هواداران شد.
آقای پیت هاینز (Pete Hines) در حساب تویتر خود تایید کرده است که قبل از عرضهی نسخهی آزمایشی اصلی بازی، یک نسخهی آزمایشی محدود در اختیار برخی بازیبازان قرار خواهد گرفت. این نسخه به صورت تصادفی در اختیار تعدادی از افرادی که برای نسخهی آزمایشی ثبت نام کردهاند قرار خواهد گرفت.
اعلام این موضوع که تنها برخی افراد به نسخهی آزمایشی دسترسی پیدا میکنند باعث ایجاد نگرانی در میان هواداران شده بود. این مسئله باعث شده است مدیر بازاریابی شرکت بتسدا، آقای هاینز توضیحاتی را برای رفع سردرگمی پیش آمده در حساب توییتر خود منتشر کند. ایشان تایید کردهاند که “همه” به نسخهی آزمایشی متناسب با پلتفرم خود ” از ابتدا تا انتها” دسترسی خواهند داشت و این انتخاب محدود تنها برای بتای محدود بازی میباشد.
هنوز زمان دقیق شروع دسترسی به نسخهی آزمایشی همگانی و یا نسخهی محدود اعلام نشده است. بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر سال ۲۰۱۸ (۲۳ آبان ماه) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
همه به نسخهی آزمایشی کامل برای پلتفرم خود دسترسی خواهند داشت. از ابتدا تا انتها
اگر نسخهی آزمایشی شامل شما میشود، پس شما به این نسخه دسترسی خواهید داشت. اگر ما تصمیم به عرضهی نسخهی دیگری قبل از نسخهی آزمایشی بگیریم، شما ممکن است به صورت تصادفی برای کمک به ما انتخاب شوید. ولی هیچکس از نسخهی آزمایشی اصلی کنار گذاشته نخواهد شد. من مجددا این موضوع را سوال کردم و این موضوع کاملا درست است.
ما هنوز هیچ تاریخی اعلام نکردهایم. وقتی به زمان عرضه برروی هر پلتفرم نزدیک شویم، شما از تاریخ دقیق شروع و پایان مطلع خواهید شد. پس شما قبل از عرضه از مدت نسخهی آزمایشی با خبر خواهید شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
برای تجربه این بتا باید پلاس داشته باشیم؟
صحبت از بتسدا شد بد نیست کمی درباره ایول ویتین ۲ در این پست صحبت کنم عنوانی که باید بیشتر ازش یاد بشه
ایول ویتین۲ عنوانی بود که:
– استاد میکامی رو به عنوان کارگردان نداشت
-با جهان باز شدنش حس ترس رو از بین برد
-باس فایت هاش چیز جدیدی برای ارائه نداشتن
باس نهایی بازی کلیشه بود دیگه خیلی وقته خلق باس های صرفا بزرگ کلیشه شده
-همچنان مشکلاتی از جمله زاویه دوربین پا برجا مونده بود
-از داستان پیچیده نسخه اول خبری نبود
اما با تمام این مشکلات همچنان بازی بهترین عنوان ترس و بقا بعد از نسخه اول خودش هست
بازی در ۱۷ چپتر روایت میشه و ما همچنان سباستین دوست داشتنی رو داشتیم
شهر وسیعی که از چپتر۳ قابل دسترسی میشه عملا عامل طولانی شدن گیم پلی و رفتن بازی به سمت ادونچر هست توی این شهر ما محیط ها رو میگردیم سطل اشغال ها رو میگردیم از پشت بام سلاح پیدا میکنیم من ۲ عدد شات گان در شهر پیدا کردم و بار گیم پلی طولانی بازی بر دوش این شهر افتاده پس شهر عملا عامل کمتر شدن حس ترس هست
اما بیاید به چپتر۸ بریم جایی که با یک موسیقی هیجان انگیز و لول دیزاین کم نظیر در جست و جوی استفانو هستیم و شاید اون حس نسخه اول رو توی چپتر۸ احساس کنید و این چپتر از بهترین های سری ایول ویتین هست
تنوع سلاح در بازی عالی هست و انواع سلاح ها رو شاهد هستیم
صداگذاری بسیار خوب کار شده
بهترین چپتر بازی قطعا چپتر۱۶ هست جایی که روی اون کوهستان برفی با اون موسیقی تکرار نشدنی قدم میزنیم و این چپتر فوق العاده بود
-چپتر۱۷ هم در واقع اوج جریانات بازی بود و مدام بین سباستین و کیدمن سوییچ میشد و در واقع بازی رو خوب تمام کردن من از پایان خوشم امد و احتمالا نوید نسخه سومی هم میداد سکانس پایانی
عنوان ایول ویتین۲ رو حتما تجربه کنید هر انچه یک عنوان ترس و بقا لازم داره ارائه میده درست هست که حس ترس در بازی کمرنگ شده اما همچنان بهتر از این عنوان در سبک ترس و بقا پیدا نمیکنید بازی هم یک گیم پلی تقریبا ۱۵ ساعته ارائه میده که مطمئنم ازش لذت خواهید برد
لول دیزاین بازی عملا مواقعی که در جریان اصلی بازی قرار میگیرید و از شهر خارج میشید بسیار خودنمایی میکنه و مشخص هست خوده استاد میکامی در لول دیزاین بازی نقش موثری داشته
باس ها همون طور که گفتم چیزه خاصی برای ارائه ندارن و سورپرایز کننده نیستن
در نهایت عنوان شیرینی هست حتما در شب بازی رو با صدای بلند تجربه کنید
قوربون دهنت داداش