شرکت بیلیزارد نسبت به مشکلات نسخهی جدید World of Warcraft واکنش نشان داد
بهروزرسان شمارهی ۷٫۳٫۵ در زمان عرضه، یک سیستم ارتقا سطح آهستهتر ولی در عین حال جالبتر و لذتبخشتر را به بازی اضافه کرده بود. حال تغییرات اعمال شده در بازی پس از عرضهی بستهی گسترشدهندهی Battle for Azeroth، باعث شده است بازیبازان با مشکلات زیادی در روند افزایش سطح شخصیت خود مواجه شوند.
با عرضهی بهروزرسان شمارهی ۸٫۰ بازی، شاهد کاهش شدید مقدار اعداد در بازی بودیم. این کار با هدف افزایش کیفیت بازی و خوانایی اعداد انجام شده است. اگرچه این تغییر درک اعداد و خواندن آنها را بسیار راحتتر کرده است، اما مشکلات بسیاری را نیز در بازی به وجود آورده است. از زمان عرضهی این بستهی گسترشدهنده، شرکت بیلیزارد به صورت روزانه بهروزرسانهایی را برای اصلاح مشکلات ناشی از این تغییر، منتشر کرده است، اما این مشکلات همچنان به طور کامل برطرف نشدهاند.
براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بیلیزارد، تنها در بازهی سطح ۶۰ تا ۸۰، شاهد افزایش ۱۵ درصدی زمان ارتقا سطح شخصیتها هستیم و این مشکل در تمامی سطحها از سطح ۱ تا ۱۱۰ به شدت کمتری وجود دارد. شاید ۱۵ درصد عدد بزرگی به نظر نرسد، ولی این میزان معادل زمانی است که شما در نسخهی قبل برای افزایش ۲۰ سطح کامل نیاز داشتید.
با توجه به عدم رفع مشکل پس از انتشار چندین بهروزرسان، کارگردان بازی، آقای آیون هازیکوستاس (Ion Hazzikostas) مطلبی را در جهت عذر خواهی از هواداران و همچنین اعلام نقشهی راه شرکت برای رفع مشکل، منتشر کرده است.
ما به وضوح شاهد مشکلاتی که بازیبازان در زیر این مطلب یا در منابع دیگر مطرح کردهاند، هستیم. اما متاسفانه ما همچنان موفق به مشخص کردن اشتباهی که در تناسب اعداد انجام دادهایم، نشدهایم. ما به دنبال این هستیم تا بفهمیم در محاسبهی کدام اعداد اشتباه کردهایم و مشکل را از اساس حل کنیم. آیا میزان قدرت آیتمها بیش از حد کم شده است؟ آیا در مقیاس زره دشمنان یا چیز دیگری اشتباه کردهایم؟ آیا مقدار اولیهی اعداد ما درست است ولی نموداری که برای مقیاس کردن اعداد استفاده کردهایم ایراد داشته است؟ چرا بازهی سطح ۶۰ تا ۸۰ بیشتر از دیگران دچار خطا شده است؟
ما یک راه حل هدفمند را به چندین اصلاحیهی سطحی که موقتا مشکل را حل میکنند، ترجیه میدهیم، اما این درست نیست که، تجربهی شما از بازی زمانی که ما در این باره تحقیق میکنیم، خراب شود. به همین دلیل ما به عرضهی بهروزرسانهای کوچک در آیندهی نزدیک ادامه خواهیم داد و در همان حین، برای یافتن مشکل و راه حل مناسب تلاش خواهیم کرد. به هر حال، این آن تجربهای که میخواستیم به شما ارائه کنیم نبوده و ما قطعا این مشکل را رفع خواهیم کرد.
در ادامهی مطلب، آقای هازیکوستاس برروی مشکل در بازهی سطح ۶۰ تا ۸۰ تمرکز کرده است. به نظر میرسد یکی از راه حلهای احتمالی تیم سازنده، اضافه کردن میزان Experience دریافتی در این بازه است که مشکل را (صرفا در همین محدوده) به طور کامل حل خواهد کرد.
هنوز هیچ بازهی زمانی دقیقی برای عرضهی بهروزرسان این بازی، از سوی تیم سازنده و یا کارگردان بازی اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
باید بگم که بلیزارد این مشکل رو به طور موقت با کاهش health و damage موجودات حل کرده تا این هفته با آپدیت مشکل رو به طور کلی حل کنه