توضیحات سازندگان در رابطه با سیستم شخصیسازی بازی Cyberpunk 2077
همانطور که میدانید بازی Cyberpunk 2077 یک بازی اول شخص است و مطمئناً از این موضوع نیز آگاه هستید که این بازی دارای قابلیت شخصیسازی نیز خواهد بود که به شما امکان تغییر ظاهر شخصیتهای بازی را میدهد. حال به تازگی یکی از عوامل سازندهی Cyberpunk 2077 در ارتباط با دلایل وجود شخصیسازی در بازی توضیحاتی ارائه میدهد.
معمولا در بازیهای اول شخص به دلیل اینکه شخصیتهای بازی مشاهده نمیشوند، شخصیسازی ظاهری شخصیتهای بازی عملاً بدون کاربرد است و کمتر بازی اول شخصی را با چنین ویژگی سراغ داریم. اما به نظر میرسد Cyberpunk 2077 را باید به لیست چنین بازیهایی اضافه کنیم زیرا با وجود اول شخص بودن، بازی دارای سیستم شخصیسازی است که به شما امکان تغییر ظاهر شخصیتهای بازی را میدهد. مطمئناً شما هم در این رابطه کنجکاو شده و میخواهید دلیل این موضوع را بدانید. حال به تازگی پاتریک میلز، طراح ماموریتهای بازی، طی مصاحبهای با مجلهی اکس باکس این موضوع را روشن ساخته است. وی در مصاحبهی خود ابتدا اشاره میکند که “هدف سیدی پراجکت این است تا Cyberpunk 2077 قبل از هر چیز یک داستان شخصی باشد” و سپس به تفاوتهای میان این بازی با سری Witcher میپردازد:
Cyberpunk 2077 پیش از اینکه یک بازی تیراندازی باشد، یک عنوان نقش آفرینی است. داستان Cyberpunk 2077 را میتوان در ارتباط با ساخت یک شخصیت و زندگی در دنیای بازی دانست؛ دنیایی که شما تنها از نقطه نظر شخصیتهای بازی تصمیم نمیگیرید بلکه بر اساس باورهای خود دست به انتخاب میزنید. سری Witcher شما شخصیت گرالت را پیش رو داشتید و گرالت تاریخچهی خود را دارا بود. بیش از چند دهه کتاب، کمیک و حتی سریالهای تلویزیونی (از جمله سریالی که به زودی پخش میشود) در ارتباط با این شخصیت ساخته شد که همهی آنها به داستان و سرگذشت شخصیت گرالت پرداختهاند. اما داستان Cyberpunk 2077 تنها در مورد شخصیت خاصی از بازی نیست بلکه ما میخواهیم این داستان شخصی خود شما باشد. بنابراین قرار دادن دید اول شخص در بازی تنها روشی است که ما قادر به انجام چنین کاری هستیم.
این اولین بار نیست که سازندگان در ارتباط با اول شخص بودن بازی صحبت میکنند. اخیراً مایک پوند اسمیت، خالق بازی نقش آفرینی رومیزی Cyberpunk ۲۰۲۰ نیز به این موضوع اشاره کرده بود که دید اول شخص بهترین راه برای تجربه و درک بهتر از مقیاس بزرگ دنیای بازی Cyberpunk 2077 است.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
امیدوارم روزی که میای بدون نگرانی از قیمتت بخریمت :-((
خوشبختانه سی دی پراجت رو بازی هاش قفل نمی زاره
اون اینکار رو میکنه چون به گیمر ها اطمینان داره :chic:
مثل اینکه در خونتو باز بزاری هر کسی خواست بیاد تو :sidefrown:
ولی با این وضعیت دلار ما با سر میریم تو :rotfl:
چقدر تاکید میکنید ای بابا 😐 اقا شما کارتون درستا نا سلامتی برترین بازی تاریخ در کنار tlou رو ساختید(witcher 3)و قرار بازی جدیدتون هم در کنار tlou2 دوباره برترین بازی های تاریخ نسل بشر بشن پس دیگه خودتون رو لوس نکنید
این بازی با آزادی عملش و جهان پویاش و شخصی سازیش و گرافیکش و داستانش و … کل صنعت گیم رو متحول خواهد کرد… یعنی من از همین الان میگم که بازی متاش بالای نود هست … و اگه احیاناً پایین نود شد، صد می ارزه به ۹۵ و ۹۴ و ۹۲ … واقعا این بازی نمره گرفتنش مثل ویچر عادلانه و واقعی خواهد بود و نمره ی کیلویی نخواهد گرفت ولی متاسافنه بعضی از بازی ها کیلویی که چه عرض کنم تُنی نمره میگیرن
تو هم که اندازه زبونت متر که چه عرض کنم کیلومتره
لامصب هر کاری میکنی فن بوی بازی در بیاری.من رو یاد اونایی میندازی که هر اتفاقی میوفته میگن کار آمریکاست و تهمت میزنن همش
و همچنین اگر احیانا متاش زیر نود صد می ارزه به ۶۸ و ۷۲ و ۸۴
درود به شرفت :-* :yes:
واقعا تک تک حرفات مثل حقیقته :yes:
مثل اینکه این نمراتی که گفتی بد جور سوزوندت.
گلدبرگ
چطور روت میشه تو سایت نظر بدی بعد اون دروغ بزرگت(از ایکس باکس وان ایکسی که یه بنده خدایی عکسش رو ردیت گذاشته بود میگفتی مال خودمه :rotfl: )هر چند عاقبت یک مایکرو فن همینه :laugh: بگذریم.
ببین بهت پیشنهاد میدم گاد هم نه چون گرافیکش فانتزی هست(گرافیکش خیلی بالا هست اما کمی فانتزی هست )برو انچارتد ۴ رو بازی کن خودت هم با عکس های تریلر رایز گول نزن برو تو کلوپ بازیش کن بعد با گرافیک رایز مقایسه کن.الان دیجیتال فاندری رو قبول داری کلی هم از قدرت وان ایکس تعریف کرد اما گفت بیشترین گرافیک مال گاد و انچارتد۴ هست.پس تعصب رو بزار کنار یکبار انچارتد۴ و گاد رو تجربه کن اگر مشیمون شدی و فکر کردی گرافیکش از رایز کمتره شماره کارت بده به حسابت پول گیم نتی که دادی رو واریز میکنم
پسرم اولا من goldberg نیستم از خودت شر نگو دوماً رو ایستگاه همشونو بازی کردم و کیلویی نمره گرفتنشونو دیدم … سوماً گیمنت جای شما هست… چهارماً من از گرافیک اون دو تا چیز حرفی نزدم که زود از بحث سواستفاده کردی…
پنجماً مایکروفنا مولتی اکانت ندارن و مثل تو نیستن
همون LAST OF US هستی دیگه علی…
یا شایدم PS4FANCOD
خودت رو لو دادیا اینجا کسی از تو حرف نزد راجع به گلدبرگ گفت ولی ظاهرا به تو بَر خورد(به هر حال اونم اکانت خودته دیگه)
تا میتونی شخصیت واقعی مایکرو فن ها رو نشون بده
تازه قبلا گفته بود هورایزن کمبود محتوا داره که هرکس اگر این بازی رو بازی میکرد به محتواش پی میبرد
من نگفتم گلدبرگم … اون فکر کرد من گلدبرگم
وای چرا گزینه حذف نداره ؟ 😥
عزیزم شما همتون گلدبرگ هستید. این ماییم که گلدبرگ نیستیم.
البته فراموش نکنیم که گلدبرگ باید گلدبرگ باشه. گلدبرگی که گلدبرگ نباشه گلدبرگ نیست
چه ریز با یه تیر دو نشون زدی :laugh: :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
الان سابت شد گلدبرگ و میکرو فن و xbiox life یک نفر هستن.اخهی حذف نظر میخوای.مایکرو فن حقیر
شخصی سازی واقعا تو بازی لازمه بعضی بازی های هستن یه کارکتر بهت میدن تا اخر بازی هیچ تغییری نمیکنه تو بازی هم هیچ تاثیری رو داستان و پایان بازی نداری
بیشتر توهینه تا بازی 😐
الان به تمام بازی هایی که نقش افرینی نیستند رو زیر سوال بردی 😐 واقعا بعضیا از مغز سالم عاجز هستند :no:
داداش اتفاقا تو از مغز سالم عاجزی
من میگم شخصی سازی لازمه تو میگی تمام بازی هایی که نقش افرینی نیستند رو زیر سوال بردی :rotfl:
با توضیحاتی که تا حالا دادن من قانع شدم که اول شخص بودن بهتره
بالاخره اونا بازیو ساختن و صلاح دیدن اول شخص باشه
تیم سازنده قصد داره که گیمر خودشو موقع تصمیم گیری جای شخصیت اصلی قرار بده و عواقب کاری که خودش انجام داده رو ببینه (نه اون شخص دیگری رو که داره هدایت میکنه و کنترلشو در دست داره)
این واقعا جالبه و اگه درست اجرایی بشه قطعا یه حرکت انقلابی زده این بازی
ما هم به نظراتشون احترام میذاریم و منتظر نتیجه کار این تیم خواهیم موند
البته هر چی سریعتر بیاد بهتره چون دلار هم پا به پای این استادیو بازی سازی داره پیشرفت میکنه و فعلا که هیشکی جلودارش نیست
تنها نکته آزار دهنده دوربین اول شخصه 🙁
مطمئن باش یه نکته مثبته.شما هنوز گیم پلی رو ندیدی که ولی اونایی که دیدن گفتن دوربین اول شخص کارآمده