بازی Halo: Infinite توسط دو استودیوی ۳۴۳ و اسکایباکس توسعه مییابد
از زمان معرفی بازی Halo: Infinite در رویداد E3 2018 اطلاعات بسیار کمی از این عنوان در دسترس قرار گرقت. حال شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید این بازی نه فقط توسط استودیوی ۳۴۳ بلکه با همکاری استودیوی دیگری توسعه مییابد.
مطمئناً وظیفهی اصلی ساخت بازی Halo: Infinite به عهدهی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز هست اما در این میان استودیوی دیگری نیز به روند توسعهی بازی کمک خواهد کرد. این استودیو قطعاً برای طرفداران این سری نامی آشنا است؛ استودیوی اسکایباکس. این استودیو به دلیل همکاری در ساخت بازی EA Sports UFC games و همچنین ساخت بخش Forge mod بازی Halo 5 بسیار شناخته شده است.
وظیفهی اصلی استودیوی اسکایباکس در ساخت Halo: Infinite دیگر تنها به ساخت بخش Forge Mod محدود نمیشود بلکه احتمالاً در ساخت و توسعهی بخشهای دیگر از جمله گیمپلی، هوش مصنوعی، جلوههای بصری و همچنین شبکه نیز مشارکت دارد. اگرچه همانطور که اشاره کردهایم، وظیفهی اصلی توسعهی بازی به عهدهی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز است اما اگر قرار باشد بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، مطمئناً استودیوی اسکایباکس لَبز کمک بزرگی خواهد بود و باعث میشود تا روند توسعهی بازی Halo: Infinite کمی سریعتر پیش رود.
کریس لی، مدیر استودیوی ۳۴۳ ایندستریز، به این نکته اشاره کرده است که ” استودیوی اسکایباکس لَبز قویاً در توسعهی بازی Halo: Infinite همکاری میکند و استودیوی ۳۴۳ ایندستریز نیز بسیار از بابت این همکاری هیجانزده است زیرا آنها(اسکایباکس) قرار است کارهای خارقالعاده ای برروی پروژهی جدید یعنی Halo: Infinite انجام دهند.
شیانگ کُنگ ، مدیر استودیوی اسکایباکس لَبز نیز اظهارات کریس لی را بیپاسخ نگذاشت و اشاره کرد:
ما سالهاست که به صورت بسیار نزدیکی در ساخت پروژههای مختلفی مرتبط با سری Halo با استودیوی ۳۴۳ ایندستریز همکاری میکنیم و از بابت اینکه در یکی از بهترین و هیجان انگیزترین پروژههای تاریخ Halo نیز مشارکت خواهیم داشت، بسیار هیجانزده هستیم.
به طور دقیقتر با پیوستن اسکایباکس به تیم توسعهی Halo: Infinite، تعداد کارمندانی که برروی این پروژه کار میکنند به ۵۰۰ نفر خواهد رسید که چهار پنجم آن را کارمندان استودیوی ۳۴۳ ایندستریز تشکیل میدهند. هنوز از این موضوع اطمینان نداریم که استودیوی اسکایباکس قرار است دقیقا چه محتویات یا بخشهایی از بازی را توسعه دهد اما مطمئناً با توجه به سابقهی خوب این استودیو، آنها قطعاً تیم بسیار خوبی برای این سری خواهند بود. چه کسی میداند؛ شاید اگر این پروژه به خوبی پیش رود، آنها پروژههای دیگری را نیز به طور مستقل توسعه دهند.
تاریخ عرضهی عنوان Halo: Infinite مشخص نیست اما احتمالاً این عنوان در سال ۲۰۱۹ برای کنسولهای اکس باکس وان، اکس باکس وان اکس و پلتفرم رایانههای شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ عرضه میشود
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
درسته مایکرو داره شیره سری گیرز و هیلو رو میکشه اما هنوز خیلی محبوبن
نه اینکه شیره ی gow و unch کشیده نشدن…
تازه قراره موتور گرافیکیش ساخته بشه
با بازی با گرافیک شاخی طرفین
خوبه فقط یک هیلو و گیرز تا الان داشتیم
اینکه بازی های داستان محور اصلا شیره کشی ندارند رو کاری ندارم ولی سونی با اون حجم وسیعی از انحصاری های فرست پارتی،خنده داره بگیم شیره کشیده!از طرفی شما یه نگاه به تعداد گیرز های در حال توسعه بنداز و یه نگاه به لست های در حال توسعه!!!از طرفی دیگه سونی تا حالا گاد استراتژیک؟گاد ریسینگ یا آنچارتد کیدز ماد توسعه نداده!!!
گاد بعد ۳ نسخه از پایه و بنیان عوض شد ولی همچنان شاهکار بود و آنچارتد هم در نسخه ۴ تموم شد…هیلو چی شد؟گیرز چی شد؟میشه کمکم کنی؟نه بذار من کمکت کنم … این فرق بین دوشیدن و ساختنه
گیرز و هیلو تا الان مگه چندتا داشتیم ؟؟تو این نسل؟
نسخه های فرعی و سریال ها و کمیک ها و… هم حساب کنیم آیا؟ :-/
@JJSTYLE36
به در میگن دیوار بشنوه
چهار نسخه اصلی از گیرز داریم
یه نسخه فرعی ضعیف
سه تا هم امسال معرفی شد
و بگذریم گیرز رو نتونستن در اوج نگه دارن و دچار افول و پسرفت شد و فقط ساختنش تا بازی بیرون بدن،اخرین گیرز با شکوهشون نسخه سوم بود
پس سر هم ۸ گیرز داریم
درباره انچارتد ۴ نسخه اصلی داریم و یه فرعی که میشه ۵ و بگذریم که نسخه های مختلف اصلی همواره روند رو به جلو داشتن و چیزی به اسم پسرفت توشون دیده نشد
انگار معنی بازی ساختن و دوشیدن رو ایشون نمیدونه
دوشیدن یعنی همینطور فرت بازی رو بدی بیرون و پیشرفت یا پسرفتش برات مهم نباشه
چقدر این بازی عظیمه که خود ۳۴۳ که ۵۰۰ تا کارمند داره نمیتونه بسازتش :inlove:
یا ابولفضل… فرض کن وقتی نمرات بازی اومد چی میشه… همه ی ایستگاهی ها در آتش این بازی گرفتار خواهند شد…
#The Best FPS Game
#Our Blood Is Green
کاملا با این نمرات ما سونی فنا سوختیم :rotfl:
https://gamefa.com/277527/لیست-امتیازات-بازی-halo-5-guardians-بمبی-که-عمل-نکرد/
همین هیلو ce از تمامی بازیای سونی متاش بیشتر و دهان همه متا پرستان رو میبنده
پس پتانسیلش برای بهترین شدن هست چه بسا قراره دوتا استادیو بسازنش و چه بسا با موتور گرافیک کاملا جدید :inlove: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
گلدبرگ۶۸
اگر اینطوری گرن توریسمو نسخه های قدیمیش متاشون از تما بازی های ریسینگ مایکرو بالا تره پس پتانسیلش از فورزا بیشتره :no: 😀 :laugh: خدا شفات بده که انقدر متعصب کوری
همچین میگی گرن نمرش بالا بود انگار ۹۷ شدش بعدشم این نسل گرن نسخه اصلی نداشتیم فقط فرعی بود مثل gt که ببینیم در چه حده :rotfl:
چه ربطی داشت به حرف من :-/ الحق که متعصب کوری 😎
یکی از افرادی که آفت سایته و سم هست همین فرده… تقاضا دارم این فرد رو به همراه CELL – Last of us – بن کنید. همه ی کاربرای منطقی و گل گیمفا رو همینا فراری دادن. همیشه هم دو قورت و نیم چرت میگن :yes:
با تشکر :heart: :rose:
اینجا پست مایکروهه اون تو بودی که چرت گفتنو شروع کردی سعی کردی ترول کنی
مایکرو جون میترکونه مثل همیشه :heart:
این بازی تیر خلاص مایکرو سافت به سمت هرچی متاپرسته :-* ….کسایی که با متا بازی میکنن نه با خود بازی :laugh:
OUR BLOOD IS GREEN#
درسته…کسی اینو میگه که با ۱۰ ساعت کوانتوم بریک،گیمپلی دکمه ایی رایز و چیدن نارگیل سرگرم میشه
اردر که ۶ ساعت بود فقط
نگو که دیترویت گیمپلیش دکمه ای نیست
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
نارگیل بازززز از کنک شما که هییییییییچچ حرفی ازش نمیزنید( بخاطره ابروتون ) بهتره :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ببین گلم … هر شرکتی شکست داره ماله ما متاسفانه اردر بود …فرقش چیه ؟فرقش در میزان شکست ها و موفقیت هاس…صدبار گفتم بازم میگم یه سری بازی ها هستن مثه نک که صرفا جنبه بازار گرمی دارن یعنی چی؟یعنی سونی نیومد واسه نک پوستر بزنه یا روش مانور بده وگرنه دیوونه که نبودن بعد شکست نسخه اول نسخه دوم بسازن…غیر از اردر همه بازی های اصلی سونی موفقیت آمیز بودن…مایکرو؟بیخیال بذار بازی های موفق رو بگم…فورزا و ا تخفیف اوری…تازه فورزا هم تکرار یک فرمول تکرار شده بود نه مثه گاد تغییر پیدا کرده از ریشه و بنیان
پسرم فن بوی بازی رو بذار کنار … کمتر عکس دارایی ها بقیه رو به نام خودت بزن و بفرست اینجا ایشالا توهم یه روزی از همونا میگیری ولی با فیک زدن عقده خالی کردن کاری درست نمیشه
میخواستم بیام تعریف کنم از halo 6 ولی با این حرفت(همه ی ایستگاهی ها در آتش این بازی گرفتار خواهند شد)پشیمون شدم.پسر جون ما اینقدر انحصاری داریم بخوایم هم وقت نمیکنیم بازی های دیگه رو انجام بدیم.تو هم فن بوی بازی رو بزار کنار به گند کشیدی سایت رو
۲ روز این فن بوی ها نبودن داشتیم گل میگفتیم گل میشنیدیم…به این یارو گفتم داری میری فیک هاهم ببر یادش رفت فک کنم
چقد این حرفا برام آشناس…کی این حرفارو شنیده بودم؟۳ سال پیش؟
یه ایرادی که بازی های Xbox داره بچگانه بودن بیش از اندازس. مثلا Halo 3 و Halo 5 رو من بازی کردم بنظرم Halo 5 از نظر داستانی خیلی سبکتر شده بود نسبت به نسخه سومش. یا حتی Gears of War 4 اون جو سنگین نسخه ی Gears of War Ultimate رو نداشت. بقیه انحصاری های Xbox هم وضعشون همینه. البته Microsoft این کارا رو برای فروش بیشتر می کنه ولی بنظرم اصلاً کار خوبی نیست که برای فروش بیشتر درجه بندی سنیه بازی رو میارن پایین.
بچگانه نمیشه گفت. آره قبول دارم نسبت به نسخه های قبلی Teenager پسند تر شدن. به هر حال این کار برای جذب مخاطب بیشتره ولی هنوزم خوبه.
انلاین هیلو ۵ رو من بزور خوب بازی میکنم بعد میگید teenager ?
کاملا مشخص که بازی در مراحل اولیه توسعه است مایکروسافت داره فشار زیادی میاره که مراحل ساخت بازی سریع تر پیش بره
به احتمال زیاد به عنوان لانچ اسکارلت عرضه میشه
halo infinite به یک بازی شاهکار تبدیل می شود چون bioshock infinite هم به یک بازی شاهکار تبدیل شد. 😎 😎 😎 :yes:
من خودم طرفردار جفت این بازی ها هستم ولی این دیگه چه استدلالی بود؟ الان کاد اینفینیت هم شاهکار شد؟
حکایت هست
«آشپز که دوتا شد، غذا یا شور میشود یا بینمک» :yes:
تیرهای آخر مایکروسافت و بخش Xbox در آخرای نسل :yes:
از اول نسل سونی استخوان های مایکروسافت رو همون اول راه خورد کرد :yes:
امیدوارم مثل Crackdown زیاد طول نکشه یا اون که کنسل شد اسمشم یادم نیست bound بود … :yes: فکر کنم
نه که agent شما کنسل نشد اصلا
اون اوایلم بخاطر سخت افزار و کینکت کم فروخت
یک اصطلاح و ضرب المثل جهان سومی دیگه. جمع کنید این مسخره بازی ها رو، نتیجه کار تیمی همیشه عظیم تر از کار تکی بوده.
بابا خودشونم میدونند بخاطر سوزش هی دارند چرت میگند
چرا اینقدر سر یه مشت بازی با هم در میوفتین؟!!!من خودم سونی فن هستم ولی چاکر همه مایکرو فنام هستم….هر کسی یه طرز فکری داره واقعا احترام گزاشتن به هم اینقدر سخته؟….از نظر خود من سونی بغیر از FPS تو بقیه سبکا بهتره انحصاریاش ولی سری HALO رو بهترین FPS میدونم….شاید یه نفر دیگه هم نظرش خلاف این باشه الان باید الکی به هم بپریم؟؟؟!اینا همشون یه مشت بازین
بانجی با جدا شدن از مایکروسافت به دو طرف ضرر زد
هیلیو از شاهکار شد یه فرست پرسن خیلی خوب
بانجی هم از سازنده شاهکار شد یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد اور
فقط من نمیدونم چرا مایکروسافت این سری هارو ریبوت نمیکنه ?:-)
جنگ جهانی سوم اگه سر اب و سوخت و بمب اتم نباشه قطعا دلیلش دشمنی فن های مایکروسافت و سونی هستش خود اسپنسر و مایک ایبارا شبا میشینن نوبتی گاد بازی میکنن از اون طرفم یوشیدا با اندره هاوس چهارشنبه ها هیلو بازی میکنن حالا شماها باز بزنید تو سر کله هم دیگه فن بودن هم حدی داره شما ها تو این زمینه مرزهای کهکشان راه شیری رو رد کردین دارید میرسید به کهکشان اندرومدا
https://gamefa.com/277527/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-halo-5-guardians-%D8%A8%D9%85%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF/
بمبی که عمل نکرد
کی این تیتر رو نوشته رحمت خدا بر اون پدرش
خخخخ