پابجی کورپ اعتراف کرد که اولین Event Pass آنها آنطور که باید نبوده است
PlayerUnknown’s Battlegrounds اخیرا شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. ماه گذشته پابجی کورپ (PUBG Corp.) نقشه جنگلی Sanhok با مساحت ۴x4 کیلومتر را به همراه Event Pass مشابه با عنوان Fortnite منتشر کردند و طرفداران واکنشی متناقض به این دو مورد داشتند.
بسیاری اعتقاد دارند که Sanhok نکات مثبت خود را دارد با این وجود گلیچها، عملکرد فنی ضعیف و سایر مشکلات باعث میشود که به لذت ناشی از تجربه نقشه ضربه وارد شود. در عین حال Event Pass اکثرا به این دلیل مورد نقد قرار گرفته است که تلاش بسیار زیادی برای آزاد کردن تجهیزات رایگان لازم است و از طرفی قالب زدن آیتمهای “trial” غیر دائمی به بازیکنان و البته گلیچها نیز مشکلاتی به بار آورده است.
نماینده پابجی کورپ، در مصاحبه اخیر خود با PCGamesN اظهار کرده که راهاندازی Event Pass آنطور که انتظار داشتند پیش نرفته و به نظر میرسد که آنها در مورد آینده آن مطمئن نیستند. در ادامه صحبتهای او را در این زمینه میخوانید:
ما اولین بار بود که یک [Event Pass] را منتشر میکردیم. [شرایط] عالی نبود، با این وجود بسیاری از بازیکنان در کنار ما ایستادند و من از حمایت آنها بسیار تشکر میکنم. ما قصد داریم مواردی که در Sanhok خوب پیش نرفته است را تحلیل کنیم – درجه سختی، عمق چالش – و آنها را منعکس کنیم. ما هنوز در این مورد [که Event Passهای بیشتری منتشر کنیم] تصمیم نگرفتهایم. این موضوعی است که به آن فکر میکنیم، با این وجود قبل از آن که برنامههای آینده را مشخص کنیم باید بیشتر برروی آن کار کنیم.
از سوی دیگر به نظر میرسد که پابجی کورپ به نقشه Sanhok باور بیشتری دارد. توسعه Sanhok فرصتی بود برای “یادگیری و چشماندازهای جدید” و بعضی از المانهای آن مانند آب و هوای پویا ممکن در آینده به نقشههای دیگر نیز اضافه شود. نماینده پابجی در این زمینه اظهار داشت:
در توسعه Sanhok، ما خواسته جامعه بازیبازان را شنیدیم و خواهان این بودیم که با اضافه کردن آب و هوای پویا که با تم آسیای جنوب شرقی نقشه نیز هماهنگی داشته باشد، تجربهای متفاوت را ارائه دهیم. واکنش طرفداران بازی به سیستم آب و هوای پویا مثبت بوده است؛ بنابراین ما قطعا اضافه کردن آن را به نقشههای Erangel و Miramar نیز بررسی خواهیم کرد.
دنیای بیرحم بتل رویال مدام در حال تغییر و اتفاقات جدید است. با توجه به این نکته، به نظرتان PUBG پس از ماه بدی که پشت سر گذاشته است، قادر خواهد بود دوباره به میدان بازگردد؟ آیا نقشه Sanhok را امتحان کرده و یا خیلی وقت است که به عنوان مطرح دیگر نقل مکان کردهاید؟
عنوان PUBG در حال حاضر برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، اکس باکس وان و گوشیهای هوشمند در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
انصافا بازی سرگرم کننده ایی هست، آدم واقعا حس ترس برای باقی موندن بهش وارد میشه… مخصوصا زمانی که با هدفون، قدم های دشمن بشنوید…
خب من هم نسخه کنسولی رفتم هم نسخه تلفن همراه… هر دو بسیار عالی هستند… نسخه تلفن همراه امروز بروزرسانی داد که هم میشه کلن بسازید و هم حالت جدید وار(که ظاهرا از همان اول وسایل دارید) و دید اول شخص
هیچ چیز لذت بخش تر از هدشات کردن داخل این بازی نیست :yes:
خیلی پابجی خوب و خفن بود ممنون از اینکه به من معرفیش کردید من ۲۴ ساعته پابجی بازی میکنم