جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot

عرفان رحیمی صادق
۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

در تازه‌ترین نتایج به دست آمده از جدول فروش هفتگی بریتانیا مشخص شده که CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY یک بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست این جدول شده و به عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته در بریتانیا انتخاب شده است.

نتایج به دست آمده از جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته متهی به بیست و یکم جولای ۲۰۱۸ مشخص می‌کند که عنوان CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست این جدول شده است. این بازی در حال حاضر بیش از یک سال است که در بازار عرضه شده و اخیرا سالگرد یک سالگی خود را جشن گرفته اما با این وجود هم هنوز محبوب است و پس از عرضه روی پلتفرم‌های جدید برای هفته‌های متوالی در صدر این جدول جا خوش می‌کند طوری که هیچ عنوان دیگری توانایی رقابت با آن را ندارد. این عنوان با صدر نشینی در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته در بریتانیا، برای چهارمین بار متوالی موفق به کسب این جایگاه با ارزش شده است.

این در حالی است که LEGO THE INCREDIBLES در دومین هفته عرضه خود همچنان در رتبه دوم باقی مانده است. اما پس از این دو بازی که تغییری نسبت به هفته گذشته نداشتند، به لطف تخفیف‌هایی که فروشگاه آمازون بر پا کرد و همینطور باندل‌های سخت افزاری که عرضه شدند، بازی‌های انحصاری مایکروسافت توانستند به خوبی خودشان را در این جدول بالا بشکند. بنابراین شکی نیست که هفته گذشته هفته بسیار خوبی برای مایکروسافت و بازی‌هایش بود طوری که برخی از بازی‌های کنسول نسل هشتمی این شرکت یعنی ایکس‌باکس وان پس از این که از جمع ۴۰ بازی پرفروش هفته خارج شده بودند، موفق به قرار گرفتن در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شدند که از این جمله می‌توان به SEA OF THIEVES رده سومی و یا MINECRAFT: XBOX EDITION رده چهارمی اشاره کرد.

در میانه جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته، نام یک بازی جدید از Sega به اسم SONIC MANIA PLUS را می‌بینیم و در رتبه ششم هم یک بار دیگر یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان را می‌بینیم که FORZA HORIZON 3 نام دارد. پس از آن نیز GOD OF WAR قرار گرفته که دو پله نسبت به هفته گذشته سقوط کرده و در رتبه هفتم قرار گرفته است. THE CREW 2 هم که هفته گذشته خیلی زود از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته خارج شده بود، این هفته با سه پله صعود نسبت به هفته قبل به جایگاه هشتم رسید. جایگاه نهم نیز این هفته به FIFA 18 رسید که سقوطی سه پله‌ای از هفته گذشته تا به امروز تجربه کرده است. جایگاه دهم نیز این هفته به یک بازی انحصاری دیگر رسیده که این بار نوبت به نینتندو است. این بازی MARIO KART 8 DELUXE نام دارد که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و این هفته به عنوان تنها نماینده نینتندو در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته تمام کننده بررسی ما از ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به بیست و یکم جولای در بریتانیا شده است.

اما در این جا به بررسی نکاتی پیرامون SEA OF THIEVES می‌پردازیم. این بازی به عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری ایکس‌باکس وان در هفته گذشته توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند که آن را بار دیگر به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بازگرداند. حال انتظار می‌رود که پس از عرضه بزرگ‌ترین بسته گسترش دهنده این بازی که در تاریخ ۳۱ جولای عرضه می‌شود، این بازی همچنان به فروش خوب خود ادامه دهد و رتبه‌های خوبی در هفته‌های آینده در این جدول کسب کند. این به‌روزرسانی که Cursed Sails نام دارد، به صورت رایگان برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی این بازی عرضه خواهد شد. برخی از تغییراتی که به‌روزرسانی به همراه دارد شامل چند دشمن جدید، یک کشتی جدید و یک سیستم قبیله‌ای جدید می‌شود که Alliances نام دارد.

اما از این موضوع که بگذریم می‌رسیم به پلتفرم‌های نسل هشتمی و تعداد نمایندگان هر کدام در این جدول. این هفته قصد دارم که این بخش را به دو صورت برای شما گزارش کنم؛ بخش اول، تعداد نمایندگان هر کنسول در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته و بخش دوم نیز تعداد نمایندگان هر کنسول در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته. در بخش اول،‌ می‌بینیم که مایکروسافت با داشتن سه نماینده در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته عملکرد بهتری نسبت به سونی و نینتندو داشته و بدین ترتیب این دو شرکت (سونی و نینتندو) نیز هر کدام با داشتن تنها یک نماینده در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته مشترکا در جایگاه دوم قرار گرفتند. اما در بخش دوم و در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته نیز، می‌بینیم که مایکروسافت چهار نماینده، سونی نیز چهار نماینده و نینتندو با داشتن ده نماینده به کار خود در این هفته پایان دادند تا در بخش دوم نینتندو در رتبه اول، سونی و مایکروسافت نیز مشترکا در رتبه دوم قرار بگیرند.

جدول فروش این هفته هم مانند هفته‌های گذشته نواسانات زیادی داشت که ابتدا به بدترین عملکردها و بیشترین سقوط‌ها در این جدول می‌پردازیم. در این بخش در ابتدا نام MARIO TENNIS ACES به چشم می‌خورد که نسبت به هفته گذشته خود پنج پله سقوط داشته و پس از آن نیز JURASSIC WORLD: EVOLUTION رده چهاردمی را می‌بینیم که هفت پله سقوط کرده است. اما شاید دو مورد از بدترین عملکردهای هفته گذشته به OCTOPATH TRAVELER و CAPTAIN TOAD: TREASURE TRACKER برسد که هر کدام سیزده پله سقوط داشته‌اند و به ترتیب در جایگاه شانزدهم و هفدهم قرار گرفتند. OVERWATCH: GAME OF THE YEAR EDITION نیز با سقوط یازده پله‌ای عملکرد بسیار بدی داشت و SPLATOON 2 هم با قرار گرفتن در رتبه بیست و هفتم و ثبت هفت پله سقوط نسبت به هفته گذشته جزو بدترین عملکردهای هفته گذشته قرار گرفت. پس از آن نیز FALLOUT 4 رده بیست و هشتمی را می‌بینیم که هفته گذشته در جایگاه سیزدهم قرار داشت. THE ELDER SCROLLS ONLINE و MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR نیز هر کدام هشت پله سقوط داشتند و این هفته به ترتیب در رتبه‌های سی‌ام و سی و هشتم قرار گرفتند. DETROIT: BECOME HUMAN نیز با پانزده پله سقوط نسبت به هفته گذشته جزو بدترین سقوط‌های هفته گذشته بود و با این که هفته‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داد، استارت روند نزولی خود را خیلی تند شروع کرد. و همینطور THE SIMS 4 رده چهلمی هم با چهارده پله سقوط به این رتبه دست پیدا کرد و دقیقا لب مرز ایستاد.

یکی از نکات قابل توجه در بین بازی‌های سقوط کرده GRAND THEFT AUTO V بود که از رتبه پانزدهم در هفته گذشته، این هفته با سه پله سقوط به جایگاه هجدهم رسید. این شاید بدترین رتبه این بازی در سال‌های اخیر باشد. همانطور که می‌دانید این بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و با این وجود همیشه در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته قرار داشته و اکثر اوقات هم در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته مشاهده شده اما چند هفته‌ای است که فروشش افت کرده و کم کم در حال پایین آمدن در این جدول است. باید ببینیم که در هفته‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و این که آیا این بازی می‌تواند باز هم به روزهای خوب خود بازگردد و در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته قرار بگیرد یا خیر. تنها زمان مشخص کننده این موضوع است.

بهترین عملکردهای این هفته را هم CALL OF DUTY: WWII رده یازدهمی با شش پله صعود، PLAYSTATION VR WORLDS رده بیست و یکمی با هفده پله صعود و همینطور THE CREW 2 رده هشتمی و PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS رده بیست و دومی هر کدام با سه پله صعود، به نام خود ثبت کردند.

در این بین به جز SEA OF THIEVES، MINECRAFT: XBOX EDITION و FORZA HORIZON 3 بازی‌های دیگری نیز بودند که موفق شدند یک بار دیگر به جمع ۴۰ بازی پرفروش هفته بازگردند که از این جمله می‌توان به عناوینی نظیر THE LAST OF US: REMASTERED رده بیست و ششمی و JUST DANCE 2018 رده سی و دومی و همچنین LEGO WORLDS رده سی و نهمی اشاره کرد. این در حالی است که تنها بازی جدید این هفته هم SONIC MANIA PLUS بود که همانطور که پیش تر اشاره شد، توانست در رتبه پنجم قرار بگیرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم که شاهد لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته بریتانیا در کنار پرفروش‌ترین بازی‌های هر پلتفرم باشید. این نکته را هم باید به خاطر داشته باشید که نتایج به دست آمده از این جدول صرفا بر اساس میزان فروش فیزیکی بازی‌ها است و فروش دیجیتالی آن‌ها محاسبه نشده است بنابراین آمار نهایی با نتایج ذکر شده متفاوت است.

لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته بریتانیا

هفته قبلاین هفته                            نام بازیناشر
۱۱CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGYACTIVISION
۲۲LEGO THE INCREDIBLESWARNER BROS. INTERACTIVE
۳SEA OF THIEVESMICROSOFT
۴MINECRAFT: XBOX EDITIONMICROSOFT
۵SONIC MANIA PLUSSEGA
۶FORZA HORIZON 3MICROSOFT
۵۷GOD OF WARSONY COMPUTER ENT.
۱۱۸THE CREW 2UBISOFT
۶۹FIFA 18EA SPORTS
۱۰۱۰MARIO KART 8 DELUXENINTENDO

لیست ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته پلی‌استیشن ۴ در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته ایکس‌باکس وان در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته نینتندو سوییچ در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

 

لیست ۳۰ بازی پرفروش رایانه‌های شخصی در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cuphead گفت:

    مایکرو جدول رو درو کرده :inlove:
    فورتزا بعد ۲ سال توی جدوله یادش بخیر میگفتن ریسینگ کم فروشه :rotfl:
    SoT هم که سوم شده 😎

  • چه گرد و خاکی داره میکنه این فورتزا هورایزن۳ عنوانی که ۲ سال از انتشارش گذشته و الان بعد از “۲ سال” دوباره در لیسته
    XBOX ONE = بهشت ریسینگ
    دزدان دریایی هم حتما بر خلاف state of decay تجربه کنید عنوان قابل احترامی شده و بد نیست هر از گاهی بزنید به اب هیچکدام از مشکلات فنی state of decay 2 رو هم نداره و بسیار فانه

    • Cuphead گفت:

      واقعن با آپدیتای اخیرش یکی از بهترین مولتی های نسل شده فروشش هم که گویای همه چیز هست :yes:

    • marcus.finex گفت:

      MICROSOFT.xbox one
      داداش یه سوال داشتم ازت در مورد مستر کارت مجازی اکانت من برای امریکاس مستر کارت مجازی هم باید برای امریکاه باشه یا فرقی نداره ریجنش چون سایت چالشگر که معرفی کردی مستر کارهاش مال روسیه هست
      از یه فروشنده دیگه پرسیدم گفت نمیشه با مستر کارت مجازی اکانت شارج کنم منم تا حالا استفاده نکردم

      • داداش ولا من قبلا استفاده کردم مشکلی نداشت و عناوین رایگان رو گرفتم حالا امتحانش که ضرر نداره همون ۱ دلاری رو بگیر ازش مثل کد گلد که وارد میکنی این هم مثل همون توی اکانت وارد کن و بعدش امتحان کن احتمالا بگیره
        ببین سایت چالشگر رو که توی گوگل زدی بعدش برو توی لینک ” مستر کارت مجازی ارزان قیمت” اونجا انواع مستر کارت رو داره همون ۱ دلاری بگیر

    • داداش شما چرا هر چی میگی منفی میخوری ؟؟؟ 😐 😐 بابا شما ها چرا اینقد فن بوی بازی رو جدی میگیرین. اون که حرف بدی نزد .

    • Hossein E 47 گفت:

      sod رو تجربه کردم در عجبم با حمایت مایکرو چجوری این مشکلات رو داره dayz تو حالت دسترسی زودهنگام (۴ سال حدودا 😐 ) در همون حد مشکل داره من با هیچیش مشکل نداشتم فیزیکش هیچ جوره تو کتم نرفت
      این دزدان دریایی رو هنوز تجربه نکردم سبکش چجوریه؟ فقط تو کشتی هستیم؟ و اینکه مشکلات سرور که میگفتن اوایل داشت حل شده؟

      • حسین جان بازی که نه الان مشکل نداره
        کاش one s میداشتی با گیم پس رایگان میگرفتی الان ما اکثرا با گیم پس گرفتیم
        بازی ماجرایی هست و باید دنبال گنج بگردی در این بین باید با سایر بازکنان هم وارد جنگ و درگیری بشی
        فقط هم توی کشتی نیست توی جزایر هم بازی دنبال میشه
        بازی یه دریایی داره که واقعا قابل وصف نیست یعنی ببینی عاشقش میشی
        یه چند تا تریلر از گیم پلی بازی ببین بعد تصمیم به خرید بگیر

        • Hossein E 47 گفت:

          خوبه پس یه سری تریلر برا گرافیکش دیدم موج ها باحالی داشت همین مشکلم بود فقط تو کشتی نباشه از سبکش که خوشم میاد فانه ایشالا یکم قیمتا اگر بکشه پایین بگیرم
          رضا جاان آدم دانشجو باشه معماری هم باشه با این قیمتا به وان اس میتونه فکر کنه؟ من این پیسی رو شانس اوردم اون دوران جمع کردم وگرنه نه تو رشته ای که هستم میتونستم کاری کنم نه تو صنعت گیم باید اسمونو نگاه میکردم بازم خدارو شکر ما به همینم راضییم

          • پس دانشجویی حسین جان :yes: :yes:
            اره الان قیمت ها رفته بالا بیشتر اون گیم پس مورد نظرم بود چون دیگه نمیخواست هزینه ای برای بازی ها کنی
            بازم کلاهتو بنداز هوا که همون موقع سیستم رو ارتقا دادی الان مگه میشه سیستم بست
            باز رشته شما که خوبه خداشاهده در روز خیلی ها رو میبینم با مدرک لیسانس عمران یا فوق سازه میان فقط برای کاراموزی میان توی بنیاد مسکن فقط کنار دست مهندس ها باشن بدون هیچ دستمزدی وضع خیلی خرابه ساخت و ساز هم کمتر شده

  • Hala madrid گفت:

    خدا وکیلی قصد فن بوی بازی ندارم ولی sot چی داره که رفت سوم؟!!

  • gow dmc ps4 گفت:

    دیگه کم کم FIFA 18 بخاطر FIFA 19 داره صحنه رو ترک میکنه

  • Godofwar0385 گفت:

    گاد اعظم همچنان تو انحصاریهای سونی اوله :-))

  • اینهمه خودتون رو کشتین و گفتین بازی های ماکروسافت بالاتر از گاد شده من فکر کردم الان رتبه ی ۱ تا ۹ همه بازی های ماکروسافت هستش. :laugh: :laugh: :laugh:
    چقدر باید زندگیت سخت باشه که این خبر بهترین خبر سالت باشه و بخاطرش اینقدر خوشحال بشی :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Pazikon گفت:

    جالبه که بعد از تغییر نام بخش سرگرمی های سونی به Sony interactive entertainment بازم از نام Sony Computer Entertainment استفاده میشه

  • STAR1 گفت:

    واقعا FORZA HORIZON 3 یه ابر شاهکاره
    ۱۰۰ برابر اینم بفروشه حقشه.

  • mbox گفت:

    واقعاً باید به rare تبریک گفت با وجود سناریو تخریبی که با کمک منتقدان پولکی بر علیه اش راه انداختن sea of thieves بازی خوبی بود که روز به روز بهتر شد و این بهتر شدن همین جوری داره ادامه پیدا میکنه تا تبدیل به یکی از بهترین مولتی پلیر های نسل بشه
    واقعاً هرچی بفروشه حقشه و نوش جونشون
    جالبه این بازی روی گیم پس هم هست و با این حال این همه فروش داره

    • Last Of Us گفت:

      اون وقت ۱۶۰۰ نفری هم که به بازی نمره ۵ دادن ( میانگین نمرات ) سونی فنا بودن نه؟
      اون وقت چرا جعبه فنا نمیرن به بازی های سونی نمره کم بدن؟
      منتقد پولی؟ منظورت همون منتقدایی هستند که به بازی ای که روی هارد نمیمیره ۸۴ میدن؟ چون اسمش چرخ دنده های جنگه؟؟؟؟؟
      وقتی نمره فورتزا بالاتر از گرن میشه پولی نیستند؟ یا یک دونه نمره بالای ۹۰ تو کل نسل به شما میدن کیلویی پولی نیست؟ ولی اگر به بازی های سونی که همه دنیا قبول دارن حتی جعبه فناش میرن پلی ۴ میخرن که این شاهکارها رو تجربه کنند اون وقت میشه نمره پولی و کیلویی؟ منطقی و غیر متعصب هم هستید شماها؟
      یک چند تا اکانت دیگه هم بساز بیا تو سایت

جدول فروش هفتگی بریتانیا | یک بار دیگر Crash Bandicoot - گیمفا