اعضای ارشد استودیوی سازندهی Onrush، بدلیل عملکرد ضعیف بازی اخراج شدند
پس از عملکرد ضعیف بازی Onrush، برخی از اعضای ارشد تیم سازنده از استودیوی Evolution Studios اخراج شدند.
اگرچه به گفتهی برخی منتقدین، بازی Onrush یکی از بهترین بازیهای سبک مسابقهای در چند سال اخیر است، به نظر میرسد این موضوع به تنهایی برای موفقیت و فروش بالای بازی کافی نبوده است. فروش ضعیف این بازی باعث اخراج اعضای ارشد تیم سازندهی بازی شده است که در این میان نام Paul Rustchynsky به عنوان کارگردان بازی بیشتر از نام دیگران خودنمایی میکند.
این اطلاعات از طریق چندین منبع موثق از درون خود استودیو منتشر شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، اعضای ارشد تیم سازندهی بازی، از استودیو اخراج شده و اعضای باقیمانده به تیمها و استودیوهای دیگر Codemaster منتقل شدهاند.
استودیوی Evolution در سال ۲۰۱۶ پس از انتشار بازی Drive Club توسط شرکت Codemaster خریداری شد. براساس صحبتهای این شخص، از زمان شروع همکاری استودیو با این شرکت، مشکلات متعددی وجود داشته است که بزرگترین مشکل، عدم تعامل و ارتباط لازم بین استودیو و مسئولین شرکت بوده است.
سخنگوی شرکت Codemasters در مصاحبه با سایت یوروگیمر در این باره گفته است:
این یک موضوع طبیعی در روند تجارت است که پس از عرضهی هر محصول و شروع پروژههای جدید اعضای تیم تغییر کنند. به همین دلیل احساس نمیکنم نیازی به گزارش روزانه دربارهی این موضوع داشته باشیم.
شرکت کدمسترز اعلام کرده است که روند عرضهی محتوای اضافی بازی و پشتیبانی از این عنوان، تحت تاثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
واقعا خبر خوبی بود از سونی رفتن همین میشه
قدر نشناس بودن :yes:
لینک زیر جک های سازنده های onrush نظرم هم همونجا هست
https://gamefa.com/484253/native-4k-resolution-at-30-fps-with-ps4-image-quality-requires-7-4-tflops-gpu/
کسایی بودن که بهینه کردن بلد نبود و نتوانستن گرافیک نسل ۶ رو روی Pro به صورت ۴k اجرا کنند بعد در مورد گرافیک فنی صحبت میکنند :yes: :rotfl:
:yes: :yes: :yes: معلوم نیست با عمو های مایکروسافت چه قرار دادی بسته بودن و گفته بودن Pro توانایی ۴k رو نداره اونم بازی که گرافیک نسل ۶ هست 😀 :laugh: :yes:
۴K اصلا به گروه خونى شما نمیخوره :rotfl:
۶>۴
کمتر آبروى سونى و فناشو ببر
سونی نباید این این استدیو رو از دست میداد. حیف شد.